Dat geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ouwe,,man...woorden die ik gebruik heb, en je bent een dame..oeps..
Tja..als je het over kon doen, had je het anders aangepakt.
Ach, studeren is zeker niet alles
Wat voor opleiding volg je ook alweer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ach toen ik paar maanden terug bachelor had gehaald had ik ook zoiets van dat t toch niks voorstelde maar heb nu wel t besef dat als ik straks mn master heb, ik toch wel mooie papiertjes heb
Wat is zijn niveau dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minipuber heeft bedacht dat hij Gymnasium wil doen, alles eronder is niet goed genoeg. Krijg het er maar niet uit bij 'm.
Heb je al eens gekeken naar die certificaten? Die worden uitgeven nav werkevaringquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor.
Nee, maar het is wel zonde dat ik er niet uithaal wat erin zit.
Ja, idd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet dus echt niet meer wat ik voor mijn CITO had. Bwah gek! Dat is 20 jaar terug!
hier geen papieren, wel 12 jaar werkervaring op HBO/Uni-niveau, telt ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ach toen ik paar maanden terug bachelor had gehaald had ik ook zoiets van dat t toch niks voorstelde maar heb nu wel t besef dat als ik straks mn master heb, ik toch wel mooie papiertjes heb
CITO toets is een momentopname. De uitslag telt naar mijn idee te zwaar mee voor de schoolkeuze en dat vind ik niet kloppen.quote:
Bachelor rechten en ga straks master forensica, criminologie en rechtspleging doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor opleiding volg je ook alweer?
Dat dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet dus echt niet meer wat ik voor mijn CITO had. Bwah gek! Dat is 20 jaar terug!
Very true.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
CITO toets is een momentopname. De uitslag telt naar mijn idee te zwaar mee voor de schoolkeuze en dat vind ik niet kloppen.
Baseer die schoolkeuze maar op zijn overige resultaten en niet aan de hand van een toets die naar de kids toe als heel belangrijk wordt bestempeld.
Als de dag ervoor de hond overlijdt maakt ie hem op zeker kut en dan krijgt ie opeens een heel ander advies bijvoorbeeld.
Naja, op zich wel hoog, heeft een klas overgeslagen enzo.. Maar ik ben echt al wel heel blij als hij vwo zou halen, sjee! Maar dat hij voor zichzelf de lat zo hoog legt, baart me wel zorgen..quote:
tof!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bachelor rechten en ga straks master forensica, criminologie en rechtspleging doen
Ik ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Zal inderdaad niet de eerste keer zijn dat het daar spaak op loopt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
CITO toets is een momentopname. De uitslag telt naar mijn idee te zwaar mee voor de schoolkeuze en dat vind ik niet kloppen.
Baseer die schoolkeuze maar op zijn overige resultaten en niet aan de hand van een toets die naar de kids toe als heel belangrijk wordt bestempeld.
Als de dag ervoor de hond overlijdt maakt ie hem op zeker kut en dan krijgt ie opeens een heel ander advies bijvoorbeeld.
Wijs. Mannen worden niet oud, mannen worden alleen maar wijs. Vrouwen, die worden oud. En snel.quote:
Wilt u de TT even vertalen voor mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet meer hoorAlleen dat het VWO advies was. Dus ;t zal best wel in orde zijhn geweest
Als het goed is kijken ze wel naar het geheelquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*rimpels wegplamuurt*quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wijs. Mannen worden niet oud, mannen worden alleen maar wijs. Vrouwen, die worden oud. En snel.
542. Maar het is voor mij dan ook iets minder jaartjes terug.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Jij wil ruziequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wijs. Mannen worden niet oud, mannen worden alleen maar wijs. Vrouwen, die worden oud. En snel.
Enige verschil tussen Gym en Athe is Latijn en Griek. Lijkt me toch niet zo'n heel groot probleem dan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, op zich wel hoog, heeft een klas overgeslagen enzo.. Maar ik ben echt al wel heel blij als hij vwo zou halen, sjee! Maar dat hij voor zichzelf de lat zo hoog legt, baart me wel zorgen..
Ja tuurlijk, maar die toets is toch ook niet doorslaggevend?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus. Daarom kreeg ik een heel ander advies dan de CITO aangaf.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het goed is kijken ze wel naar het geheel
Juist als het goed is zijn hier dus de keywords.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het goed is kijken ze wel naar het geheel
Gelukkig is een CITO uitslag een advies en niet bindend.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Waar ben je bang voor?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, op zich wel hoog, heeft een klas overgeslagen enzo.. Maar ik ben echt al wel heel blij als hij vwo zou halen, sjee! Maar dat hij voor zichzelf de lat zo hoog legt, baart me wel zorgen..
Bij mij in de buurt was de Cito een leidraad, uiteindelijk bepaalde de leraar, iom ouders en decaan welke opleiding je daadwerkelijk ging/mocht doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe al 10 jaar werk onder mijn niveau.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken naar die certificaten? Die worden uitgeven nav werkevaring
Dat lijkt 'm dus zo tof he, geen idee waaromquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige verschil tussen Gym en Athe is Latijn en Griek. Lijkt me toch niet zo'n heel groot probleem dan.
Bij ons hadden ze geen Grieks inderdaad, alleen Latijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
Enige verschil tussen Gym en Athe is Latijn en Griek. Lijkt me toch niet zo'n heel groot probleem dan.
Nou dat hij dat dus niet haalt en daar niet mee om kan gaan.quote:
Dat dus. En als je Gym en Athe niet wilt om hele logische redenen (nl dat je er een ander WEL nuttig vak voor moet laten vallen) dan kies je dus Athquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TS minipuber kan er niet mee om gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat hij dat dus niet haalt en daar niet mee om kan gaan.
Het is sowieso slechts een advies. Jij als ouder hebt toch ook wel inzicht in de kwaliteiten van je kind?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist als het goed is zijn hier dus de keywords.
nee hoor, mijn middelbare school had t wel goed geregeld, de brugklassen waren n combi havo/vwo, is toch van hetzelfde niveau in ed brugklas, dus je had pas in de tweede echt n keuze en je kon dus na brugklas HV zelfs doorstromen naar t gymnasiumquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die toets is toch ook niet doorslaggevend?
Alleenstaanden hadden hele goede CITO-cijfertjes vroeger.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wilt u de TT even vertalen voor mij
Nee maar hij vindt dat dus wel, en hij is nogal koppig. Geen idee van wie hij dat heeft.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. En als je Gym en Athe niet wilt om hele logische redenen (nl dat je er een ander WEL nuttig vak voor moet laten vallen) dan kies je dus AthDa's echt niet lager of zo. Alleen in de ogen van velen wel. Want voor Grieks en Latijn zou je slim moeten zijn
CL.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Latijns had me nog wel leuk geleken eigenlijk.
Als je dat weet kun je dat wellicht wel sturenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat hij dat dus niet haalt en daar niet mee om kan gaan.
Kijken of je door kan groeien? Ikzelf ben daar continu mee bezig, trainingen, cursussen etc volgen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe al 10 jaar werk onder mijn niveau.
Heb van de zomer wel een HBO-test gedaan bij het UWV, waarvan ze zeiden dat niemand die haalde. Ik haalde hem met glans.
Wederom zijn Grieks en Latijn talen, ergo: stampen. Je moet doorzettingsvermogen hebben. Bij natuurkunde, scheikunde etc. heb je inzicht nodigquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. En als je Gym en Athe niet wilt om hele logische redenen (nl dat je er een ander WEL nuttig vak voor moet laten vallen) dan kies je dus AthDa's echt niet lager of zo. Alleen in de ogen van velen wel. Want voor Grieks en Latijn zou je slim moeten zijn
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TS minipuber kan er niet mee om gaan
(sorry, het vloog plots door mijn hoofd, NOFI)
Ik wilde TTO havo doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Latijns had me nog wel leuk geleken eigenlijk.
Ik wilde zo graag tweetalig VWO ofzo doen, maar dat kwam pas in het jaar na mij
Bij mij ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor, mijn middelbare school had t wel goed geregeld, de brugklassen waren n combi havo/vwo, is toch van hetzelfde niveau in ed brugklas, dus je had pas in de tweede echt n keuze en je kon dus na brugklas HV zelfs doorstromen naar t gymnasium
Whut?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TS minipuber kan er niet mee om gaan
(sorry, het vloog plots door mijn hoofd, NOFI)
ik was met mn 547 een twijfelgevalletje, dus dan is havo/vwo wel redelijk safe, beter dan meteen gym ofzo en keihard op je bek gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ookIk heb in het eerste jaar Havo/VWO gedaan. Maar m'n cijfers waren niet zo goed en ik zat tussen allemaal kut-VWO'ers (misschien was er een verband
) dus toen ben ik havo gaan doen. Godzijdank.
Het is Latijn, jij schreef Latijnsquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuker dan Duits in ieder geval. En wiskunde. En Natuurkunde. En scheikunde.
Ja dat stampen lukte me wel hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wederom zijn Grieks en Latijn talen, ergo: stampen. Je moet doorzettingsvermogen hebben. Bij natuurkunde, scheikunde etc. heb je inzicht nodig
Op dit moment ben ik vooral aan het zoeken naar een baan, en de laatste jaren zit ik een beetje vast omdat je als secretaresse heel lastig kan doorgroeien.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijken of je door kan groeien? Ikzelf ben daar continu mee bezig, trainingen, cursussen etc volgen.
Dat probeer ik nu al, hem laten weten dat er echt meer is dan Gymnasium en dat dat ook prima is enzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat weet kun je dat wellicht wel sturen
Maar het is ook Grieks en jij schreef Griekquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is Latijn, jij schreef Latijns
Dat risico wil ik dus niet lopen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die toets is toch ook niet doorslaggevend?
Ja whatever. Mag ik ook eens, ben de hele dag al aan het spellcheckenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak hem iig duidelijk dat het niet uitmaakt. Ik weet nog wel dat mijn ouders aan de hele wereld vertelden dat ik Gym ging doen, en ik bezweek onder de druk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik ben helemaal niet zo'n pushende moeder! Ik ben al blij als hij het beter doet dan ik!
Gaan we dan ook stoeienquote:
En wie weet maak je je druk om niks en haalt hij alles welquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu al, hem laten weten dat er echt meer is dan Gymnasium en dat dat ook prima is enzo.
547 een twijfel? 550 is het hoogste? Dan zat je behoorlijk hoog.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was met mn 547 een twijfelgevalletje, dus dan is havo/vwo wel redelijk safe, beter dan meteen gym ofzo en keihard op je bek gaan
Tsk en dat noemt zich de CEO van C.L.I.T.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja whatever. Mag ik ook eens, ben de hele dag al aan het spellchecken
Geschiedenis leer je zodat we de fouten uit het verleden in de toekomst niet meer maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat stampen lukte me wel hoorAlleen ik vond Geschiedenis al zo totaal nutteloos voor later, laat staan 2 dode talen
Thnx babequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleenstaanden hadden hele goede CITO-cijfertjes vroeger.
Ja dat doe ik dus ook, maar hij heeft het zichzelf aangepraat ofzo, heel lastig wel. Helemaal omdat door alle shit zijn werkhouding niet echt geweldig is de laatste tijd, dus de kans dat het allemaal wat minder zal gaan best aanwezig is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maak hem iig duidelijk dat het niet uitmaakt. Ik weet nog wel dat mijn ouders aan de hele wereld vertelden dat ik Gym ging doen, en ik bezweek onder de druk.
Helaas heeft de geschiedenis keer op keer uitgewezen dat dit niet het geval is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Kluts het volgende:
Geschiedenis leer je zodat we de fouten uit het verleden in de toekomst niet meer maken.
Dat zeker.quote:Geweldig vak.
Ik had wel tekenenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik had.... ff denken.....
• Nederlands
• Engels
• Duits
• Wiskunde A
• Wiskunde B
• Econiomie 1
• Economie 2
• Natuurkunde
Ik wilde tekenen als niet-nuttige-maar-wel-leuke vak... maar dat mocht bij ons op VWO niet in het eindexamenpakket
Tekenen zelf was bij ons weinig mis mee, maar de docent was zo'n ontzettende eikelquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
• Nederlands
• Engels
• Duits
• Wiskunde A
• Wiskunde B
• Econiomie 1
• Economie 2
• Natuurkunde
Ik wilde tekenen als niet-nuttige-maar-wel-leuke vak... maar dat mocht bij ons op VWO niet in het eindexamenpakket
Klinkt misschien stom hoor, maar ik denk dat ik het wel begrijp. Lastig dit. Hij moet het maximale eruit halen, maar er ook niet diep ongelukkig van worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook, maar hij heeft het zichzelf aangepraat ofzo, heel lastig wel. Helemaal omdat door alle shit zijn werkhouding niet echt geweldig is de laatste tijd, dus de kans dat het allemaal wat minder zal gaan best aanwezig is.
Ik ben op Fok niet aan het werkquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Tsk en dat noemt zich de CEO van C.L.I.T.
Die vind ik ook al zo engquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt was de Cito een leidraad, uiteindelijk bepaalde de leraar, iom ouders en decaan welke opleiding je daadwerkelijk ging/mocht doen.
Ik vond mezelf zo verstandig toen ik tekenen liet vallen zodat ik economie kon doen. Maar economie was een nog groter pret-vak. Hoe makkelijk was dat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
• Nederlands
• Engels
• Duits
• Wiskunde A
• Wiskunde B
• Econiomie 1
• Economie 2
• Natuurkunde
Nee, maar zo legde mijn leraar ooit uit waarom we het vak hadden, it makes sense.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas heeft de geschiedenis keer op keer uitgewezen dat dit niet het geval is.
[..]
Dat zeker.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom hoor, maar ik denk dat ik het wel begrijp. Lastig dit. Hij moet het maximale eruit halen, maar er ook niet diep ongelukkig van worden.
Daar zit wat in, toch kan je als je de juiste taken hebt (gekregen) heel veel op je CV zetten en zijn er meer groei mogelijkheden dan in 1e instantie lijkt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik vooral aan het zoeken naar een baan, en de laatste jaren zit ik een beetje vast omdat je als secretaresse heel lastig kan doorgroeien.
Onze docent vond alles prima. Ik kon niet tekenen en liep gewoon wat te kliederen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tekenen zelf was bij ons weinig mis mee, maar de docent was zo'n ontzettende eikel
Dat maakte het vak echt verschrikkelijk...
Plus dat we dingen moesten tekenen die ik niet leuk vond.
Ja hoe andersquote:
WOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!quote:
ze kijken ook naar je presteren op school, dus leraar kijkt daar naar en naar de cito en dan maken ze n keus met de ouders, hoewel mijn ouders mij er ook wel bij berokken hebben,quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
547 een twijfel? 550 is het hoogste? Dan zat je behoorlijk hoog.
Economiequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond mezelf zo verstandig toen ik tekenen liet vallen zodat ik economie kon doen. Maar economie was een nog groter pret-vak. Hoe makkelijk was dat.
Nou dat kan ik zo ook wel lerenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geschiedenis leer je zodat we de fouten uit het verleden in de toekomst niet meer maken.
Geweldig vak.
Zo zou het inderdaad wel moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef Kluts het volgende:
Nee, maar zo legde mijn leraar ooit uit waarom we het vak hadden, it makes sense.
Verhalen schrijven op de lagere school. Meerdere schriften aan elkaar geplakt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onze docent vond alles prima. Ik kon niet tekenen en liep gewoon wat te kliederen.
Ja, maar dan kom ik dus op het volgende punt. Naar iets anders als secretaresse solliciteren werkt niet, want geen ervaring. Als ik als secretaresse solliciteer met de ambitie door te groeien, willen ze dat juist niet. Ik zit gewoon echt muurvast wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit wat in, toch kan je als je de juiste taken hebt (gekregen) heel veel op je CV zetten en zijn er meer groei mogelijkheden dan in 1e instantie lijkt.
Economie 2 wel. 1 vond ik lastiger.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond mezelf zo verstandig toen ik tekenen liet vallen zodat ik economie kon doen. Maar economie was een nog groter pret-vak. Hoe makkelijk was dat.
Politiek.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Geschiedenis vond ik tof, maar het ging op het VWO te veel over politiek.
Jamaarhebjijkoffie?quote:
En dan wijs je mij op een typefoutquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Ga je op zoek naar welke phylosoof zei: Ik weet niets
Google in de bocht:
Netdokter | Ik weet niet precies waar mijn vagina zit
Ik durf het ook niet. Maar ik heb wel een vriend, kan ik dan wel met hem naar bed? Ook al weet ik niet waar mn vagina zit? ...
www.netdokter.nl/index.cfm?act... - In cache - Vergelijkbaar
Netdokter | Ik weet niet of ik klaarkom
Ik weet niet wanneer ik ben klaargekomen of wanneer ik klaarkom, misschien ...
www.netdokter.nl/index.cfm?act... - In cache - Vergelijkbaar
Just say whenquote:
management assistent? Of project assistent, dat is een stap hoger vaak, vanuit daar kan je weer doorgroeienquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom ik dus op het volgende punt. Naar iets anders als secretaresse solliciteren werkt niet, want geen ervaring. Als ik als secretaresse solliciteer met de ambitie door te groeien, willen ze dat juist niet. Ik zit gewoon echt muurvast wat dat betreft.
Ik vond lang niet alles boeiend, en het hangt ook echt van de leraar af, hoe hij kan vertellen. Maar de werkstukken die ik maakte op het VO voor geschiedenis, daar haalde ik minstens een 9 voor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat kan ik zo ook wel lerenDaar heeb ik geen vak voor nodig.
De meeste grootste gebeurtenissen waren toch al bekend van de basisschool of van het nieuws of door boeken lezen.
Nee. Vond het een totaal nutteloos vak, tenzij je archeoloog of leraar of zo wilde worden. Sommige mensen vonden het leuk en kozen het daarom. Maar ik vond het ook nog eens niet leuk, behlave de Griekse Mythologie.
Maar al die oorlogen en presidenten en verdragen... blech. Dodelijk saai.
Geschiedenisquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Geschiedenis vond ik tof, maar het ging op het VWO te veel over politiek.
Idd, Geschiedenisquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
GeschiedenisBij ons ging het over allerhande oorlogen, ik was geboeid
Mijn docent geschiedenis kon geweldig goed vertellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond lang niet alles boeiend, en het hangt ook echt van de leraar af, hoe hij kan vertellen. Maar de werkstukken die ik maakte op het VO voor geschiedenis, daar haalde ik minstens een 9 voor.
Dat vond ik namelijk wél leuk om te doen.
Ik wou dat ik geschiedenis had gehad op het VWO. Dingen als de Vietnamoorlog en zulks zijn totaal aan me voorbij gegaan omdat ik dat gewoon nooit gehad heb.quote:
Bij ons op de basisschool keken ze naar geslacht.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze kijken ook naar je presteren op school, dus leraar kijkt daar naar en naar de cito en dan maken ze n keus met de ouders, hoewel mijn ouders mij er ook wel bij berokken hebben,
En thank god dat ik geen pushende of opschepperige ouders heb, als ik fulltime bij ikea zou werken maar m'n eigen boontjes maar kan doppen waren ze ook trots geweest.
Die heeft koffie?quote:
Datquote:
WWII documentaries en filmsquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
DatEn toen kreeg ik op m'n examens Vietnam en de katoenindustrie van Leicester
Zoiets.
Duitsland na de Tweede Wereldoorlog. 'Wat betekent dit pamflet?'quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
eindexamenonderwerpen geschiedenis waren leukVietnamoorlog en de schoolstrijd
Ik doe wel alsofquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef STING het volgende:
[..]
Jij drinkt geen koffie. Ik zie geen match
Dat eerste is hetzelfde als secretaresse.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
management assistent? Of project assistent, dat is een stap hoger vaak, vanuit daar kan je weer doorgroeien
Ik ben van het eerste jaar met het nieuwe schoolsysteem. Er zijn geen vakken 1/2 meer. Je hebt gewoon totaal vakken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Economie 2 wel. 1 vond ik lastiger.
Op havo en mavo was dat... handel een de ander economie geloof ik.
Die hadden andere benamingen.
Wij moesten als project Saving Private Ryan kijken en er dan de historische waarheden uithalenquote:
Die van mij ook tot ik een leraar kreeg die het totaal verpest heeft voor me.quote:
Ik heb ook koffiequote:
Geschiedenisquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
GeschiedenisBij ons ging het over allerhande oorlogen, ik was geboeid
Different times...quote:Dit speelde in 1992 ongeveer. En als de school zei dat je op het eind van de brugperiode naar de mavo ging, ging je naar de mavo. Onder het mom van: zijn gem. cijfer is te laag voor havo of vwo (los ervan dat ik op de vakken die ik in havo 3 zou hebben gem. een 7 had gestaan).
Dat is zeker waar..gedane zaken he...quote:Dat geeft niet hoor.
Nee, maar het is wel zonde dat ik er niet uithaal wat erin zit.
Nu bestaan je feestjes uit bingoën in het bejaardentehuis?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef YipYip het volgende:
Ik vond "party all night,sleep all day,never grow old" veel leerzamer. Met de nadruk op vond
Nouja, je kan een stap hoger proberen, als je bij een grote directie hebt gezeten, kan je vaak ook op andere functies solliciterenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat eerste is hetzelfde als secretaresse.En het tweede ook zo goed als, maar daar heb ik wel eens op gesolliciteerd. Maar dat is vaak, ook vanwege mijn werkervaring, bij ingenieursbureau;s en zulks en daar gaat het momenteel niet denderend mee.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook koffieMet vers gemalen bonen.
Hij mag best wat in me prikkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Daar prikt hij zo doorheen, als Daniel Ocean
Boekbesprekingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn beste vak was Nederlands op de middelbare schooldocenten waren vooral altijd weg van mijn boekbesprekingen enzo
Ik was echt slecht in grammatica. Bij vrijwel alle talen trouwens, ook bij Engels. Op de uni was ik ook een ramp in Syntax enzo. Ik kon wel gewoon een zin maken, maar niet uitleggen waarom het zo moest.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn beste vak was Nederlands op de middelbare schooldocenten waren vooral altijd weg van mijn boekbesprekingen enzo
Ik vind het gewoon heel lastig. Vooral omdat secretaressewerk gewoon echt niet bij me past eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, je kan een stap hoger proberen, als je bij een grote directie hebt gezeten, kan je vaak ook op andere functies solliciteren
Ik had zo'n toffe vent.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij ook tot ik een leraar kreeg die het totaal verpest heeft voor me.
Zonde want die man stak zoveel vrije tijd in zijn lessen![]()
Hij maakte een complete diashow en sprak de les in op een bandje. 40 minuten dia kijken en luisteren, dan gaf hij het huiswerk op en dan les afgelopen.
Helaas sprak die man dus ook het bandje vol. 40 minuten lang op monotone toon gebrabbel over geschiedenis. Echt vet veel moeite om wakker te blijven in die les
Soms tot wel 21:00!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu bestaan je feestjes uit bingoën in het bejaardentehuis?
Imprezaquote:
Well thanks, dearquote:
Neequote:
Ik gebruik 'm alleen maar voor warme chocoquote:
Industriële Revolutie! Thomas Newcomen! James Wattquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
DatEn toen kreeg ik op m'n examens Vietnam en de katoenindustrie van Leicester
Zoiets.
Dat gaat niet lukken. moet zo met mn zoon naar de rotary clubquote:
Als die man niet zo monotoon had gesproken op de bandjes dan was hij op zeker de meest geliefde leraar met leerlingen met de hoogste cijfers geworden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had zo'n toffe vent.Uitleggen kon die niet, we moesten altijd de aantekeningen van vrienden overnemen die in een klas van een andere docent zaten. Maar hij maakte altijd grapjes, gaf leuke opdrachten.
Ging die een of ander ranzig prutje maken wat dan het eten zou moeten voorstellen dat ze in oorlogen hadden en alles. Geweldig.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm alleen maar voor warme chocoIk lust nog steeds geen koffie.
same herequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boekbesprekingen
Dikke 9 voor literatuur hierIk ben er nog trots op
Zande!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. moet zo met mn zoon naar de rotary club
Anytimequote:
Ja veel vakken liggen idd echt aan de leraar of het net wel of net niet leuk isquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond lang niet alles boeiend, en het hangt ook echt van de leraar af, hoe hij kan vertellen. Maar de werkstukken die ik maakte op het VO voor geschiedenis, daar haalde ik minstens een 9 voor.
Dat vond ik namelijk wél leuk om te doen.
zonde. weet je hoe lekker met vers gemalen bonen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm alleen maar voor warme chocoIk lust nog steeds geen koffie.
Ja maar dan heeft ie wel 2 dagen nodig om bij te komenquote:
Ja nogal hequote:
Ik had 1 leraar die gewoon feiten opdreunde en saai was. Ik haalde altijd krap een 6. Het jaar daarna een andere leraar die heel mooi kon vertellen, en mijn cijfer werd daar ook hoger van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja veel vakken liggen idd echt aan de leraar of het net wel of net niet leuk is
We hadden best een leuke leraar en die vertelde over Troye d.d. erg enthousiats. Dat vond en vind ik nog steeds leuk. Alle Goden en zo, de ilias etc.
Maar de presidenten van Amerika en de 80jarige oorlog kunnen me echt aan mijn kleine schattige strakke reetje roesten.
Ah, lag dus niet aan mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan Subaru denken.
ook dan is koffie niet lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef dawg het volgende:
[..]
zonde. weet je hoe lekker met vers gemalen bonen?
Lotgenootquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Huh? Neequote:
Nog 1quote:
Ik schrijft het ook verkeerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja hallo vind je het gek dan dat ik meteen aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? NeeIk schrijf het verkeerd... Impressa is het
[ afbeelding ]
Jij bent gemeenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je gewoon iemand daten waarvan de partner er eentje heeft
Dat vind ik niet gekquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo vind je het gek dan dat ik meteen aan
[ afbeelding ]
moest denken
en imprezaquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? NeeIk schrijf het verkeerd... Impressa is het
[ afbeelding ]
Daar staat echt ik schrijfT?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moest denken
Spuit 11 en dan ook gewoon met hetzelfde plaatjequote:
Die hej 'm wel heul dicht tege de muurke angeparkeerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moest denken
Omdat het kanquote:
Nee die krassen krijg je alleen als mn ex hem daar zou parkerenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hej 'm wel heul dicht tege de muurke angeparkeerd
Als ik da war geweest dan zate d'r krasse op.
Aan de andeere kant... ge kent die kant ok nie zien, dus misschien ZITTE d'r wel krasse op!
Hij staat stilquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het kan![]()
Omdat dat gaaf is![]()
Omdat die gasten wel kunnen rijden
Jaquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Correctie, ook dan vind ik koffie niet lekker.
motorcrosser in je hoofdje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Ik ben kats van 't rabat merk ik. Ik heb net m'n hele gedicht overnieuw moeten schrijven omdat ik er niet meer uit kwam
Nog steeds gemeenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan je zijn nummer wel geven maar volgens mij heeft zij hem gekregen bij de scheiding
Ja maar dat is voor de fotoquote:
kats van het rabat ken ik nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Ik ben kats van 't rabat merk ik. Ik heb net m'n hele gedicht overnieuw moeten schrijven omdat ik er niet meer uit kwam
had hulp gevraagdquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net m'n hele gedicht overnieuw moeten schrijven omdat ik er niet meer uit kwam
Nee... Ik ben ELG aan het doen en dat is in het Engels... En als ik dan ook Nederlandse dingen moet doen, dan verwar ik soms dingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
motorcrosser in je hoofdje?
en kats van t rabat?
Twentsquote:
Ik had een ernstige schrijffout gemaakt door het Engelse woord op te schrijven ipv het Nederlandsequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Lieve Singles,
Ik heb niet zoveel zin vandaag
Naar huis gaan doe ik al te graag
Het zonnetje lijkt mooi, maar de sneeuw is kut
En met dat zout en gesmelt wordt 't bruine prut
Maar lekker warm op de bank, met warme choco
Heerlijk liggend in mijn fijne toko
DAT wil ik wel, toe gunnen jullie me dat?
Beloof ik tussendoor te fokken, zo op m'n luie gat!
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Wat dat ik een weekend lang de auto van je dromen heb misbruikt?
wil je t nr van mijn ajaxfan/beveiligingsmeneercollega met subaru impreza? hij wordt gemaakt, de auto dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds gemeen
[..]
Ja maar dat is voor de foto
Bedrijven die selektvracht gebruikenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
aargh irritant wachten op selektvracht, maar moet ook de stad nog ff in
sex in een gedicht aan je vader?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had een ernstige schrijffout gemaakt door het Engelse woord op te schrijven ipv het Nederlandse
Kats!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Ik ben ELG aan het doen en dat is in het Engels... En als ik dan ook Nederlandse dingen moet doen, dan verwar ik soms dingen
En da's Twents
[..]
TwentsHet pad kwijt zeg maar.
Van mij mag jequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Lieve Singles,
Ik heb niet zoveel zin vandaag
Naar huis gaan doe ik al te graag
Het zonnetje lijkt mooi, maar de sneeuw is kut
En met dat zout en gesmelt wordt 't bruine prut
Maar lekker warm op de bank, met warme choco
Heerlijk liggend in mijn fijne toko
DAT wil ik wel, toe gunnen jullie me dat?
Beloof ik tussendoor te fokken, zo op m'n luie gat!
Wat is er kapot aan? Is ie kapot omdat meneer niet kan rijden?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wil je t nr van mijn ajaxfan/beveiligingsmeneercollega met subaru impreza? hij wordt gemaakt, de auto dus
tnt hier ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Bedrijven die selektvracht gebruiken![]()
Ze komen hier nooit 's avonds.
nope iets met de motor ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij mag je
[..]
Wat is er kapot aan? Is ie kapot omdat meneer niet kan rijden?
gai mint de'k deh verstoah?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Ik ben ELG aan het doen en dat is in het Engels... En als ik dan ook Nederlandse dingen moet doen, dan verwar ik soms dingen
En da's Twents
Zo bijzonder is het niet hoor, mijne is sneller.... en dan maak ik dat pppssssstt geluidje wel voor de sierquote:
Mag ik in de jouwe rijden danquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor, mijne is sneller.... en dan maak ik dat pppssssstt geluidje wel voor de sier
Bij de TNT kan ik het hier nog in de buurt ophalen, bij de sigarenboerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tnt hier ook niet hoortis gewoon irritant dat je t dan bij zo;'n depot in verweggistan op moet halen
nee ik leg je uit wat q bedoelde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan wijs je mij op een typefout
Nie dan? Kekte gij men om d;n haverklap an me zunne blik van "Witte gij't?"quote:
Dan heb ik er toch niets aanquote:
Ik kon toen bij selektvracht zelf het pakketje gaan ophalenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Bij de TNT kan ik het hier nog in de buurt ophalen, bij de sigarenboer![]()
Bij Selektvracht heb ik al meegemaakt dat ze het weer teruggestuurd hebben naar de vezender, omdat ik twee keer niet thuis overdag.
Let op wat ik quotequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee ik leg je uit wat q bedoelde.
die kan je ook kapoets maken dmv niet kunnen rijdenquote:
Agossie. Knuffel?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef oshiro het volgende:
Het is niet zoveel soeps vandaag met den stage... Ik kan m'n kop er echt niet bijhouden, kan me nauwelijks voorstellen dat ik m'n nu-ex nooit meer zal zien.Kom er met m'n hoofd gewoon nog even niet bij.
Ik voel me heel blond nuquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nie dan? Kekte gij men om d;n haverklap an me zunne blik van "Witte gij't?"
als die gemaakt is wel?quote:
ja deh kriede'r van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nie dan? Kekte gij men om d;n haverklap an me zunne blik van "Witte gij't?"
Dat wordt, als ik ooit nog een keer besluit om een relatie in te stappen, op zeker wel een eerste vereiste.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als die gemaakt is wel?en hij is net als jij voor ajax
ik zie n match, oh en hij ziet er goed uit
Primaquote:
Het paard van Sinterklaasquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Graseter het volgende:
HET IS WIT EN STAAT IN DE WEI
Witte gij't?
Ja tot je me zat bentquote:
Mog ik nie drie k'raaie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Graseter het volgende:
HET IS WIT EN STAAT IN DE WEI
Witte gij't?
Ik wilde gewoon lief zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
Prima.
Maar daar doe ik het niet om hoor. Ga me vanavond wel lekker te pletter zuipen
hij is best wel heel diehard, gaat altijd op stap met vak 410 ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt, als ik ooit nog een keer besluit om een relatie in te stappen, op zeker wel een eerste vereiste.
Een Ajacied
Ben je ookquote:
stel je niet zo aan! denk je dat dit positief werkt? jezus man je kan.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef oshiro het volgende:
Het is niet zoveel soeps vandaag met den stage... Ik kan m'n kop er echt niet bijhouden, kan me nauwelijks voorstellen dat ik m'n nu-ex nooit meer zal zien.Kom er met m'n hoofd gewoon nog even niet bij.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
stel je niet zo aan! denk je dat dit positief werkt? jezus man je kan.....
oh wacht, jij bent RZ niet
whehequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Nou komt Shola Ama nog voorbij
You might need somebody, een hij of een zij
Nou voor mij weet ik 't wel hoor, wat ik je brom
Vrouwen zijn lastig en ook nog eens..... STOM!
...Leuters voor jou,quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben al de hele dag zo hard aan het snoepen
Dat ik straks op de plee pepernoten kan poepen!
Ik blijf maar rijmen en dichten
Serieus?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt, als ik ooit nog een keer besluit om een relatie in te stappen, op zeker wel een eerste vereiste.
Een Ajacied
Neuh ik zit er eigenlijk niet zo mee, heb het zelf afgekapt. Maar het is een gek ideequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Jamaar jij, jij bent zo'n heteroquote:
2 kakkerlakken en de laatste nieuwe ex heeft gewoon een bloedhekel aan voetbal.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een Ajacied
mijn posts kan je met een vrachtwagen zout nemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neuh ik zit er eigenlijk niet zo mee, heb het zelf afgekapt. Maar het is een gek ideeDa's alles.
1 maar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
mijn posts kan je met een vrachtwagen zout nemen
Daar maak je het zelf naarquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het leuk om te kijken, wil het wel leuk houden. Met mijn exen was voetbal kijken dus echt niet leuk.
Ja binnen een uur gewoonquote:
In dit geval nietquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jij, jij bent zo'n hetero
Bij jou werken je hersens sowieso maar zo-zo
Je pikt denkt voor je, als je een poesje ziet
Je ruikt niet de geur en het aankomend verdriet
Je ziet alleen voortplanten en kinders, in je onbewuste
Al vanaf het moment dat je je eerste meisje kuste!
Zo werkt dat, mijn heetero mannen, zo zijn ze gemaakt
Vandaar dat ik vanaf de geboorte heel gay heeb gestaakt!
Bring it onquote:
Ja want in Purmerend zijn er gewoon rellen ontstaan om het strooizout.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef dawg het volgende:
[..]
de rest hebben ze nodig om te strooien.
Tegen jou?quote:
Je hebt het ook wel over Purmerend he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want in Purmerend zijn er gewoon rellen ontstaan om het strooizout.
Ik vind het prototype Citroën DS9 wel watquote:
Ik vind die neus teveel van Alfa nageaaptquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vind het prototype Citroën DS9 wel wat.
[ afbeelding ]
Niks mis met Purmerend tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt het ook wel over Purmerend he?
Het blijft echter een Citroenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie de roest al zittenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks van gemerkt, doe nog eensquote:
Zelfs ik ben niet eens zo principieel..quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 kakkerlakken en de laatste nieuwe ex heeft gewoon een bloedhekel aan voetbal.
Ik vind het leuk om te kijken, wil het wel leuk houden. Met mijn exen was voetbal kijken dus echt niet leuk.
ik had het gelezen in de krantquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja want in Purmerend zijn er gewoon rellen ontstaan om het strooizout.
Tegen jou?![]()
Dat durf ik toch heul niet
Alfa's zijn geen verkeerde auto'squote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die neus teveel van Alfa nageaapt
Citroëns staan er juist bekend om dat ze in de roest-tijd (zeg van 80 tot 95) behoorlijk hard bleven. De rest... da's een ander verhaalquote:
lijkt dan nog meer op audi, vrouwquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die neus teveel van Alfa nageaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |