Verhalen schrijven op de lagere school. Meerdere schriften aan elkaar geplakt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onze docent vond alles prima. Ik kon niet tekenen en liep gewoon wat te kliederen.
Ja, maar dan kom ik dus op het volgende punt. Naar iets anders als secretaresse solliciteren werkt niet, want geen ervaring. Als ik als secretaresse solliciteer met de ambitie door te groeien, willen ze dat juist niet. Ik zit gewoon echt muurvast wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit wat in, toch kan je als je de juiste taken hebt (gekregen) heel veel op je CV zetten en zijn er meer groei mogelijkheden dan in 1e instantie lijkt.
Economie 2 wel. 1 vond ik lastiger.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond mezelf zo verstandig toen ik tekenen liet vallen zodat ik economie kon doen. Maar economie was een nog groter pret-vak. Hoe makkelijk was dat.
Politiek.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Geschiedenis vond ik tof, maar het ging op het VWO te veel over politiek.
Jamaarhebjijkoffie?quote:
En dan wijs je mij op een typefoutquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Ga je op zoek naar welke phylosoof zei: Ik weet niets
Google in de bocht:
Netdokter | Ik weet niet precies waar mijn vagina zit
Ik durf het ook niet. Maar ik heb wel een vriend, kan ik dan wel met hem naar bed? Ook al weet ik niet waar mn vagina zit? ...
www.netdokter.nl/index.cfm?act... - In cache - Vergelijkbaar
Netdokter | Ik weet niet of ik klaarkom
Ik weet niet wanneer ik ben klaargekomen of wanneer ik klaarkom, misschien ...
www.netdokter.nl/index.cfm?act... - In cache - Vergelijkbaar
Just say whenquote:
management assistent? Of project assistent, dat is een stap hoger vaak, vanuit daar kan je weer doorgroeienquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom ik dus op het volgende punt. Naar iets anders als secretaresse solliciteren werkt niet, want geen ervaring. Als ik als secretaresse solliciteer met de ambitie door te groeien, willen ze dat juist niet. Ik zit gewoon echt muurvast wat dat betreft.
Ik vond lang niet alles boeiend, en het hangt ook echt van de leraar af, hoe hij kan vertellen. Maar de werkstukken die ik maakte op het VO voor geschiedenis, daar haalde ik minstens een 9 voor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat kan ik zo ook wel lerenDaar heeb ik geen vak voor nodig.
De meeste grootste gebeurtenissen waren toch al bekend van de basisschool of van het nieuws of door boeken lezen.
Nee. Vond het een totaal nutteloos vak, tenzij je archeoloog of leraar of zo wilde worden. Sommige mensen vonden het leuk en kozen het daarom. Maar ik vond het ook nog eens niet leuk, behlave de Griekse Mythologie.
Maar al die oorlogen en presidenten en verdragen... blech. Dodelijk saai.
Geschiedenisquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Geschiedenis vond ik tof, maar het ging op het VWO te veel over politiek.
Idd, Geschiedenisquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
GeschiedenisBij ons ging het over allerhande oorlogen, ik was geboeid
Mijn docent geschiedenis kon geweldig goed vertellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond lang niet alles boeiend, en het hangt ook echt van de leraar af, hoe hij kan vertellen. Maar de werkstukken die ik maakte op het VO voor geschiedenis, daar haalde ik minstens een 9 voor.
Dat vond ik namelijk wél leuk om te doen.
Ik wou dat ik geschiedenis had gehad op het VWO. Dingen als de Vietnamoorlog en zulks zijn totaal aan me voorbij gegaan omdat ik dat gewoon nooit gehad heb.quote:
Bij ons op de basisschool keken ze naar geslacht.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze kijken ook naar je presteren op school, dus leraar kijkt daar naar en naar de cito en dan maken ze n keus met de ouders, hoewel mijn ouders mij er ook wel bij berokken hebben,
En thank god dat ik geen pushende of opschepperige ouders heb, als ik fulltime bij ikea zou werken maar m'n eigen boontjes maar kan doppen waren ze ook trots geweest.
Die heeft koffie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |