Als het goed is kijken ze wel naar het geheelquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
CITO toets is een momentopname. De uitslag telt naar mijn idee te zwaar mee voor de schoolkeuze en dat vind ik niet kloppen.
Baseer die schoolkeuze maar op zijn overige resultaten en niet aan de hand van een toets die naar de kids toe als heel belangrijk wordt bestempeld.
Als de dag ervoor de hond overlijdt maakt ie hem op zeker kut en dan krijgt ie opeens een heel ander advies bijvoorbeeld.
*rimpels wegplamuurt*quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wijs. Mannen worden niet oud, mannen worden alleen maar wijs. Vrouwen, die worden oud. En snel.
542. Maar het is voor mij dan ook iets minder jaartjes terug.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet dus echt niet meer wat ik voor mijn CITO had. Bwah gek! Dat is 20 jaar terug!
Jij wil ruziequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wijs. Mannen worden niet oud, mannen worden alleen maar wijs. Vrouwen, die worden oud. En snel.
Enige verschil tussen Gym en Athe is Latijn en Griek. Lijkt me toch niet zo'n heel groot probleem dan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, op zich wel hoog, heeft een klas overgeslagen enzo.. Maar ik ben echt al wel heel blij als hij vwo zou halen, sjee! Maar dat hij voor zichzelf de lat zo hoog legt, baart me wel zorgen..
Ja tuurlijk, maar die toets is toch ook niet doorslaggevend?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
CITO toets is een momentopname. De uitslag telt naar mijn idee te zwaar mee voor de schoolkeuze en dat vind ik niet kloppen.
Baseer die schoolkeuze maar op zijn overige resultaten en niet aan de hand van een toets die naar de kids toe als heel belangrijk wordt bestempeld.
Als de dag ervoor de hond overlijdt maakt ie hem op zeker kut en dan krijgt ie opeens een heel ander advies bijvoorbeeld.
Dat dus. Daarom kreeg ik een heel ander advies dan de CITO aangaf.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het goed is kijken ze wel naar het geheel
Juist als het goed is zijn hier dus de keywords.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het goed is kijken ze wel naar het geheel
Gelukkig is een CITO uitslag een advies en niet bindend.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Waar ben je bang voor?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, op zich wel hoog, heeft een klas overgeslagen enzo.. Maar ik ben echt al wel heel blij als hij vwo zou halen, sjee! Maar dat hij voor zichzelf de lat zo hoog legt, baart me wel zorgen..
Bij mij in de buurt was de Cito een leidraad, uiteindelijk bepaalde de leraar, iom ouders en decaan welke opleiding je daadwerkelijk ging/mocht doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe al 10 jaar werk onder mijn niveau.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken naar die certificaten? Die worden uitgeven nav werkevaring
Dat lijkt 'm dus zo tof he, geen idee waaromquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige verschil tussen Gym en Athe is Latijn en Griek. Lijkt me toch niet zo'n heel groot probleem dan.
Bij ons hadden ze geen Grieks inderdaad, alleen Latijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
Enige verschil tussen Gym en Athe is Latijn en Griek. Lijkt me toch niet zo'n heel groot probleem dan.
Nou dat hij dat dus niet haalt en daar niet mee om kan gaan.quote:
Dat dus. En als je Gym en Athe niet wilt om hele logische redenen (nl dat je er een ander WEL nuttig vak voor moet laten vallen) dan kies je dus Athquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TS minipuber kan er niet mee om gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat hij dat dus niet haalt en daar niet mee om kan gaan.
Het is sowieso slechts een advies. Jij als ouder hebt toch ook wel inzicht in de kwaliteiten van je kind?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist als het goed is zijn hier dus de keywords.
nee hoor, mijn middelbare school had t wel goed geregeld, de brugklassen waren n combi havo/vwo, is toch van hetzelfde niveau in ed brugklas, dus je had pas in de tweede echt n keuze en je kon dus na brugklas HV zelfs doorstromen naar t gymnasiumquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die toets is toch ook niet doorslaggevend?
Alleenstaanden hadden hele goede CITO-cijfertjes vroeger.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wilt u de TT even vertalen voor mij
Nee maar hij vindt dat dus wel, en hij is nogal koppig. Geen idee van wie hij dat heeft.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. En als je Gym en Athe niet wilt om hele logische redenen (nl dat je er een ander WEL nuttig vak voor moet laten vallen) dan kies je dus AthDa's echt niet lager of zo. Alleen in de ogen van velen wel. Want voor Grieks en Latijn zou je slim moeten zijn
CL.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Latijns had me nog wel leuk geleken eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |