hij is best wel heel diehard, gaat altijd op stap met vak 410 ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt, als ik ooit nog een keer besluit om een relatie in te stappen, op zeker wel een eerste vereiste.
Een Ajacied
Ben je ookquote:
stel je niet zo aan! denk je dat dit positief werkt? jezus man je kan.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef oshiro het volgende:
Het is niet zoveel soeps vandaag met den stage... Ik kan m'n kop er echt niet bijhouden, kan me nauwelijks voorstellen dat ik m'n nu-ex nooit meer zal zien.Kom er met m'n hoofd gewoon nog even niet bij.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
stel je niet zo aan! denk je dat dit positief werkt? jezus man je kan.....
oh wacht, jij bent RZ niet
whehequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Nou komt Shola Ama nog voorbij
You might need somebody, een hij of een zij
Nou voor mij weet ik 't wel hoor, wat ik je brom
Vrouwen zijn lastig en ook nog eens..... STOM!
...Leuters voor jou,quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben al de hele dag zo hard aan het snoepen
Dat ik straks op de plee pepernoten kan poepen!
Ik blijf maar rijmen en dichten
Serieus?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt, als ik ooit nog een keer besluit om een relatie in te stappen, op zeker wel een eerste vereiste.
Een Ajacied
Neuh ik zit er eigenlijk niet zo mee, heb het zelf afgekapt. Maar het is een gek ideequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Jamaar jij, jij bent zo'n heteroquote:
2 kakkerlakken en de laatste nieuwe ex heeft gewoon een bloedhekel aan voetbal.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een Ajacied
mijn posts kan je met een vrachtwagen zout nemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neuh ik zit er eigenlijk niet zo mee, heb het zelf afgekapt. Maar het is een gek ideeDa's alles.
1 maar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
mijn posts kan je met een vrachtwagen zout nemen
Daar maak je het zelf naarquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het leuk om te kijken, wil het wel leuk houden. Met mijn exen was voetbal kijken dus echt niet leuk.
Ja binnen een uur gewoonquote:
In dit geval nietquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jij, jij bent zo'n hetero
Bij jou werken je hersens sowieso maar zo-zo
Je pikt denkt voor je, als je een poesje ziet
Je ruikt niet de geur en het aankomend verdriet
Je ziet alleen voortplanten en kinders, in je onbewuste
Al vanaf het moment dat je je eerste meisje kuste!
Zo werkt dat, mijn heetero mannen, zo zijn ze gemaakt
Vandaar dat ik vanaf de geboorte heel gay heeb gestaakt!
Bring it onquote:
Ja want in Purmerend zijn er gewoon rellen ontstaan om het strooizout.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef dawg het volgende:
[..]
de rest hebben ze nodig om te strooien.
Tegen jou?quote:
Je hebt het ook wel over Purmerend he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want in Purmerend zijn er gewoon rellen ontstaan om het strooizout.
Ik vind het prototype Citroën DS9 wel watquote:
Ik vind die neus teveel van Alfa nageaaptquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vind het prototype Citroën DS9 wel wat.
[ afbeelding ]
Niks mis met Purmerend tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt het ook wel over Purmerend he?
Het blijft echter een Citroenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie de roest al zittenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks van gemerkt, doe nog eensquote:
Zelfs ik ben niet eens zo principieel..quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 kakkerlakken en de laatste nieuwe ex heeft gewoon een bloedhekel aan voetbal.
Ik vind het leuk om te kijken, wil het wel leuk houden. Met mijn exen was voetbal kijken dus echt niet leuk.
ik had het gelezen in de krantquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja want in Purmerend zijn er gewoon rellen ontstaan om het strooizout.
Tegen jou?![]()
Dat durf ik toch heul niet
Alfa's zijn geen verkeerde auto'squote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die neus teveel van Alfa nageaapt
Citroëns staan er juist bekend om dat ze in de roest-tijd (zeg van 80 tot 95) behoorlijk hard bleven. De rest... da's een ander verhaalquote:
lijkt dan nog meer op audi, vrouwquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die neus teveel van Alfa nageaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |