Ik had zo'n toffe vent.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij ook tot ik een leraar kreeg die het totaal verpest heeft voor me.
Zonde want die man stak zoveel vrije tijd in zijn lessen![]()
Hij maakte een complete diashow en sprak de les in op een bandje. 40 minuten dia kijken en luisteren, dan gaf hij het huiswerk op en dan les afgelopen.
Helaas sprak die man dus ook het bandje vol. 40 minuten lang op monotone toon gebrabbel over geschiedenis. Echt vet veel moeite om wakker te blijven in die les
Soms tot wel 21:00!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu bestaan je feestjes uit bingoën in het bejaardentehuis?
Imprezaquote:
Well thanks, dearquote:
Neequote:
Ik gebruik 'm alleen maar voor warme chocoquote:
Industriële Revolutie! Thomas Newcomen! James Wattquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
DatEn toen kreeg ik op m'n examens Vietnam en de katoenindustrie van Leicester
Zoiets.
Dat gaat niet lukken. moet zo met mn zoon naar de rotary clubquote:
Als die man niet zo monotoon had gesproken op de bandjes dan was hij op zeker de meest geliefde leraar met leerlingen met de hoogste cijfers geworden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had zo'n toffe vent.Uitleggen kon die niet, we moesten altijd de aantekeningen van vrienden overnemen die in een klas van een andere docent zaten. Maar hij maakte altijd grapjes, gaf leuke opdrachten.
Ging die een of ander ranzig prutje maken wat dan het eten zou moeten voorstellen dat ze in oorlogen hadden en alles. Geweldig.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm alleen maar voor warme chocoIk lust nog steeds geen koffie.
same herequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boekbesprekingen
Dikke 9 voor literatuur hierIk ben er nog trots op
Zande!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. moet zo met mn zoon naar de rotary club
Anytimequote:
Ja veel vakken liggen idd echt aan de leraar of het net wel of net niet leuk isquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond lang niet alles boeiend, en het hangt ook echt van de leraar af, hoe hij kan vertellen. Maar de werkstukken die ik maakte op het VO voor geschiedenis, daar haalde ik minstens een 9 voor.
Dat vond ik namelijk wél leuk om te doen.
zonde. weet je hoe lekker met vers gemalen bonen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm alleen maar voor warme chocoIk lust nog steeds geen koffie.
Ja maar dan heeft ie wel 2 dagen nodig om bij te komenquote:
Ja nogal hequote:
Ik had 1 leraar die gewoon feiten opdreunde en saai was. Ik haalde altijd krap een 6. Het jaar daarna een andere leraar die heel mooi kon vertellen, en mijn cijfer werd daar ook hoger van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja veel vakken liggen idd echt aan de leraar of het net wel of net niet leuk is
We hadden best een leuke leraar en die vertelde over Troye d.d. erg enthousiats. Dat vond en vind ik nog steeds leuk. Alle Goden en zo, de ilias etc.
Maar de presidenten van Amerika en de 80jarige oorlog kunnen me echt aan mijn kleine schattige strakke reetje roesten.
Ah, lag dus niet aan mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan Subaru denken.
ook dan is koffie niet lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef dawg het volgende:
[..]
zonde. weet je hoe lekker met vers gemalen bonen?
Lotgenootquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan Subaru denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |