motorcrosser in je hoofdje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Ik ben kats van 't rabat merk ik. Ik heb net m'n hele gedicht overnieuw moeten schrijven omdat ik er niet meer uit kwam
Nog steeds gemeenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan je zijn nummer wel geven maar volgens mij heeft zij hem gekregen bij de scheiding
Ja maar dat is voor de fotoquote:
kats van het rabat ken ik nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Ik ben kats van 't rabat merk ik. Ik heb net m'n hele gedicht overnieuw moeten schrijven omdat ik er niet meer uit kwam
had hulp gevraagdquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net m'n hele gedicht overnieuw moeten schrijven omdat ik er niet meer uit kwam
Nee... Ik ben ELG aan het doen en dat is in het Engels... En als ik dan ook Nederlandse dingen moet doen, dan verwar ik soms dingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
motorcrosser in je hoofdje?
en kats van t rabat?
Twentsquote:
Ik had een ernstige schrijffout gemaakt door het Engelse woord op te schrijven ipv het Nederlandsequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Lieve Singles,
Ik heb niet zoveel zin vandaag
Naar huis gaan doe ik al te graag
Het zonnetje lijkt mooi, maar de sneeuw is kut
En met dat zout en gesmelt wordt 't bruine prut
Maar lekker warm op de bank, met warme choco
Heerlijk liggend in mijn fijne toko
DAT wil ik wel, toe gunnen jullie me dat?
Beloof ik tussendoor te fokken, zo op m'n luie gat!
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Wat dat ik een weekend lang de auto van je dromen heb misbruikt?
wil je t nr van mijn ajaxfan/beveiligingsmeneercollega met subaru impreza? hij wordt gemaakt, de auto dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds gemeen
[..]
Ja maar dat is voor de foto
Bedrijven die selektvracht gebruikenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
aargh irritant wachten op selektvracht, maar moet ook de stad nog ff in
sex in een gedicht aan je vader?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had een ernstige schrijffout gemaakt door het Engelse woord op te schrijven ipv het Nederlandse
Kats!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Ik ben ELG aan het doen en dat is in het Engels... En als ik dan ook Nederlandse dingen moet doen, dan verwar ik soms dingen
En da's Twents
[..]
TwentsHet pad kwijt zeg maar.
Van mij mag jequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Lieve Singles,
Ik heb niet zoveel zin vandaag
Naar huis gaan doe ik al te graag
Het zonnetje lijkt mooi, maar de sneeuw is kut
En met dat zout en gesmelt wordt 't bruine prut
Maar lekker warm op de bank, met warme choco
Heerlijk liggend in mijn fijne toko
DAT wil ik wel, toe gunnen jullie me dat?
Beloof ik tussendoor te fokken, zo op m'n luie gat!
Wat is er kapot aan? Is ie kapot omdat meneer niet kan rijden?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wil je t nr van mijn ajaxfan/beveiligingsmeneercollega met subaru impreza? hij wordt gemaakt, de auto dus
tnt hier ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Bedrijven die selektvracht gebruiken![]()
Ze komen hier nooit 's avonds.
nope iets met de motor ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij mag je
[..]
Wat is er kapot aan? Is ie kapot omdat meneer niet kan rijden?
gai mint de'k deh verstoah?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Ik ben ELG aan het doen en dat is in het Engels... En als ik dan ook Nederlandse dingen moet doen, dan verwar ik soms dingen
En da's Twents
Zo bijzonder is het niet hoor, mijne is sneller.... en dan maak ik dat pppssssstt geluidje wel voor de sierquote:
Mag ik in de jouwe rijden danquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor, mijne is sneller.... en dan maak ik dat pppssssstt geluidje wel voor de sier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |