Ik spreek hem alleen zo slechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl wiskunde nu juist een elegante taal is waar je zoveel meer mee kunt!
Kan de gemiddelde Nederlander ook niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het dan over het taalgebruik, niet de opmaak en zo.
Heeeyyy, flowmeters!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Engels praten met een Japanner is ook leuk ;')
En dan een gesprek over een defect aan de flowmeter.
Misschien komt dat ook omdat ik in het dagelijks leven veel engelse woorden en uitdrukkingen gebruik, omdat ik vind dat je daar beter mee kan nuanceren. Het is maar wat je gewend bent.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is dat bij mij anders. Zakelijk communiceren in het Engels gaat me prima af, maar al die Engelse slang in privé communicatie ontgaat me soms
Ik ken het zo goed! Ik wil het ook over doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelfs begonnen op het gymnasium. Ik voerde gewoon geen reet uit. In de brugklas moest ik daardoor naar de MAVO en heb ik nog 2 maanden geblokt waarna ik met glans over ging, maar die aanpak werkte niet elk jaar.
Spijt als haren op mijn hoofd kan ik je vertellen. Toen ik uiteindelijk op de MAVO zat had ik 0.0 aansluiting met mijn klasgenoten, want ik ben al een late leerling, bleef zitten, dus was al ouder. En daarbij is mavo-volk heel wat anders dan vwo-volk. Ik was er op een gegeven moment helemaal zat van en ben toen gaan werken en 1 dag in de week naar school gegaan.
Als ik het allemaal over kon doen...
Ooit een helpdesk in India een half uur aan de lijn gehad,quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijles nemen dan, je ziet dat oshi garant staat voor succes
Het ergste vind ik dat ik altijd mezelf moet bewijzen, qua niveau. En dat ik geen studententijd heb gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken het zo goed! Ik wil het ook over doen
Heuy, dat laten we doen door de werktuigkundige dienst he. Wij verzinnen wat zij moeten doenquote:
Ik begon mn dag altijd met tig mails uit Japan. In geweldig Engelsquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ooit een helpdesk in India een half uur aan de lijn gehad,
Toen ik hem vertelde dat ik bezig was de pc inmiddels te ontkoppelen en uit het raam te gooien ,brak dat het ijs en kwamen we ergens.Die gasten hebben engels als moedertaal, maar dat accent!
Hou eens op, ik ben nu FMECA-voorbereiding en RCM-analyse aan het doen op flowmeters. Ik wil naar huis!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Student sinds 98 en ik kan zeggen dat die tijd lang niet is wat je denk ik vermoed dat ie is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat ik altijd mezelf moet bewijzen, qua niveau. En dat ik geen studententijd heb gehad.
Wat voor flowmetertype?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hou eens op, ik ben nu FMECA-voorbereiding en RCM-analyse aan het doen op flowmeters. Ik wil naar huis!
I love it when you talk dirty to me.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef oshiro het volgende:
Assen van rond 300 en zo, heel nieuwe wereld. De paspennen die ze hier gebruiken zijn dikker dan de assen die ik normaal tegen kwam (rond 35H8
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.Dan zal ik thixotropische vloeistoffen over je heen gieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ha, panda's zijn graspokemon!quote:
Counter-attack: Rheopexie!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zal ik thixotropische vloeistoffen over je heen gieten.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me heel dom met al de technische praat hier
Dan zou je je ook zo moeten voelen bij het kijken van TBBTquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zat er wel dik in natuurlijk.
Magnetisch, ff kijken wat verder. Flowmeter met klepstandregelaar.quote:
Dat zal vast, maar ik vind het jammer dat ik al vanaf mijn 18e werk en op mezelf woon en veel eerder de zorgen kreeg die je als student gewoon minder hebt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Student sinds 98 en ik kan zeggen dat die tijd lang niet is wat je denk ik vermoed dat ie is.
Ik weet niet of ik wel zo warm word van ketchup.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Watertornado het volgende:
Dan zal ik thixotropische vloeistoffen over je heen gieten.
quote:
Tja, je bent een Alpha-dog of een bèta-man, he.. jij hebt ogenschijnlijk veel gemak met de beta-vakken, daar ik dat totaal niet kan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier ook van VWO naar MAVO, 8en voor NA, SK, WIS, etc. 4en voor talen. Daarna nooit meer hoeven leren (jammer genoeg, want daar heb ik nu ernstig last van)
Vroeger... toen dat soort praat nog voorbehouden was aan pukkelige nerds waar je op neerkeek...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is gewoon grappig en een deel van het geblaat snap ik gewoonquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dan zou je je ook zo moeten voelen bij het kijken van TBBT
Ik deed het combineren! Want ik wilde geen studieschuld! En tja, zorgen had ik toen ook al, maar daar ga ik niet verder op in.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar ik vind het jammer dat ik al vanaf mijn 18e werk en op mezelf woon en veel eerder de zorgen kreeg die je als student gewoon minder hebt.
Ik heb nooit iets gehad tegen nerds. Ze hielpen me met wiskunde en natuurkundequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger... toen dat soort praat nog voorbehouden was aan pukkelige nerds waar je op neerkeek...
En nu wil je erbij horen.
Het kan verkeren
Sheldonquote:
Het spectrum is ineens gereduceerd tot zwart/wit! Sta ik even in het grijs.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, je bent een Alpha-dog of een bèta-man, he..
Ik snap middelbareschoolnatuurkunde niet eens meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gehad tegen nerds. Ze hielpen me met wiskunde en natuurkunde
Het is ook voor iedereen anders , maar ik denk dat je wel snapt wat ik ongeveer bedoel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik deed het combineren! Want ik wilde geen studieschuld! En tja, zorgen had ik toen ook al, maar daar ga ik niet verder op in.
Ik ben zelf gewoon een beetje een stiekeme nerd. En ik val ook op nerds.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
In ruil voor een door jou gedragen slipje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben beide.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, je bent een Alpha-dog of een bèta-man,
En jij snappert wel wat ik bedoel! Snappen we elkaar zonder een diploma in de snapologie!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook voor iedereen anders , maar ik denk dat je wel snapt wat ik ongeveer bedoel.
En ik heb niet eens gestudeerd!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En jij snappert wel wat ik bedoel! Snappen we elkaar zonder een diploma in de snapologie!![]()
Wij zijn gewoon enorme snapperts!
wat bedoel je daarmee? ik ben op mn 18e uit huis gegaan, met werk en studie en alles zelf betalen, denk dat je dan redelijk dezelfde zorgen hebt hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar ik vind het jammer dat ik al vanaf mijn 18e werk en op mezelf woon en veel eerder de zorgen kreeg die je als student gewoon minder hebt.
How about Gamma?quote:
Aangeboren talent!quote:
Rock paper scissors lizard spockquote:
De kater komt later ja,,zonde man!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelfs begonnen op het gymnasium. Ik voerde gewoon geen reet uit. In de brugklas moest ik daardoor naar de MAVO en heb ik nog 2 maanden geblokt waarna ik met glans over ging, maar die aanpak werkte niet elk jaar.
Spijt als haren op mijn hoofd kan ik je vertellen. Toen ik uiteindelijk op de MAVO zat had ik 0.0 aansluiting met mijn klasgenoten, want ik ben al een late leerling, bleef zitten, dus was al ouder. En daarbij is mavo-volk heel wat anders dan vwo-volk. Ik was er op een gegeven moment helemaal zat van en ben toen gaan werken en 1 dag in de week naar school gegaan.
Als ik het allemaal over kon doen...
Mwaa ik ben meer van de Praxis dan van de theorie!quote:
Ik weet wel zeker dat ik op mijn 18e een totaal ander leven had dan de gemiddelde 18-jarige student, geloof me.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee? ik ben op mn 18e uit huis gegaan, met werk en studie en alles zelf betalen, denk dat je dan redelijk dezelfde zorgen hebt hoor
Ik ook wel een beetje....quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelf gewoon een beetje een stiekeme nerd. En ik val ook op nerds.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik op mijn 18e een totaal ander leven had dan de gemiddelde 18-jarige student, geloof me.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rock paper scissors lizard spock. Classic.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In ruil voor een door jou gedragen slipje?
Als je echt geen reet uitvoert, zoals ik, kunnen ze je gewoon niet willens en wetens op het VWO houden. Bij mij is het probleem niet dat ik het niet kan, ik kan heel goed leren, maar op dat moment was ik drukker met kloten in de klas. ;')quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De kater komt later ja,,zonde man!
Ben zelf ook niet echt de meest actieve persoon, heb ook moeten doubleren, maar gelukkig wel volgehouden.
Overigens,,MOEST je terug?
Men genoeg die negatieve adviezen hebben gekregen, na te zijn blijven zitten in de 1e. Maar die dachten uiteraard "fuck it, ik kan het wel, maar doe gewoon niks". Hebben het vervolgens wat beter aangepakt
quote:
de gemiddelde student misschien, maar ik zie mijzelf niet als de gemiddelde student iigquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik op mijn 18e een totaal ander leven had dan de gemiddelde 18-jarige student, geloof me.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rock paper scissors lizard spock. Classic.
Oh ja!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:42 schreef Boudibou het volgende:
Bollie, poepje, ik wacht nog steeds....
Daar kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de gemiddelde student misschien, maar ik zie mijzelf niet als de gemiddelde student iig
Werd je daar nou opgewonden van?quote:
Ik woon tegenwoordig in Utreg, en ja, die bestaat wel. Alle meisjes hier lijken op elkaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
De gemiddelde student bestaat niet!
10e pasquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:43 schreef Graseter het volgende:
Wanneer komt de nieuwe aflevering van Big Bang Theory? 9 December toch?
Correct.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig in Utreg, en ja, die bestaat wel. Alle meisjes hier lijken op elkaar.
Zijn ze lekker?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig in Utreg, en ja, die bestaat wel. Alle meisjes hier lijken op elkaar.
Like you care...quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Ben verliefd man!
Lul. Man. Sjors, man! Jezus!
Ik heb me ook nooit echt thuisgevoeld tussen die die-hard studentenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weekendquote:
Je kan zien wie er eerstejaars zijn en wie niet, aan de hand van de bierkilo's.quote:
ik zeg net: ik moest alles zelf betalen, (van huur, tot collegegeld, tot boeken, tot verzekeringen etc etc) dus ik ook niet hoor, studeren-college-werken-slapen, was wel mijn cyclus, ik heb de laatste jaren kei- en keihard gewerkt naast mn studie, en nog steeds en straks ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen.
Ik bedoel vooral te zeggen dat ik geen leven had waarin ik met hulp van mijn ouders naast mijn studie een lang leve de lol leven erop na kon houden.
Oh, ieuw.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan zien wie er eerstejaars zijn en wie niet, aan de hand van de bierkilo's.
Jiskefet.quote:
Same. Ik hield me altijd bezig met mijn eeuwig filosoferende vriendengroepje welke ik nog over heb gehouden van de middelbare school.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me ook nooit echt thuisgevoeld tussen die die-hard studenten
Wie zijn ze?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je echt geen reet uitvoert, zoals ik, kunnen ze je gewoon niet willens en wetens op het VWO houden. Bij mij is het probleem niet dat ik het niet kan, ik kan heel goed leren, maar op dat moment was ik drukker met kloten in de klas. ;')
Dan ben jij een van die niet-typische studenten waar ik het over had.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zeg net: ik moest alles zelf betalen, (van huur, tot collegegeld, tot boeken, tot verzekeringen etc etc) dus ik ook niet hoor, studeren-college-werken-slapen, was wel mijn cyclus, ik heb de laatste jaren kei- en keihard gewerkt naast mn studie, en nog steeds en straks ook
Daar zijn gelukkig uitzonderingen opquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan zien wie er eerstejaars zijn en wie niet, aan de hand van de bierkilo's.
Ik heb een spaanse gitaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jiskefet.
Manolo, weet je hoe een spaanse gitaar het best klinkt?
Mijn moeder heeft nog net niet op haar knieen gesmeekt om mij op het VWO te houden, mocht niet baten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie zijn ze?
Je mag, als het goed is, eenmaal doubleren in de onderbouw. En kon je niet terug naar HAVO?
Kreeg bv. ook op de basisschool te horen dat ik beter Havo kan gaan doen, CITO-score 548....dikke vinger voor die lijers.
Zou gewoon je eigen plan trekken, en dat moet je bij je evt. kinderen ook doen en kijken wat je kind kan, in plaats van de vele ouders die braaf naar de leraar luisteren.
Jij bent uniek.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me ook nooit echt thuisgevoeld tussen die die-hard studenten
Heel toevallig zei mijn werkgroepdocent 2 uur geleden hetzelfdequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
De school.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie zijn ze?
Je mag, als het goed is, eenmaal doubleren in de onderbouw. En kon je niet terug naar HAVO?
Kreeg bv. ook op de basisschool te horen dat ik beter Havo kan gaan doen, CITO-score 548....dikke vinger voor die lijers.
Zou gewoon je eigen plan trekken, en dat moet je bij je evt. kinderen ook doen en kijken wat je kind kan, in plaats van de vele ouders die braaf naar de leraar luisteren.
Nee, ik heb helemaal gebroken met de middelbare school, begon op de uni opnieuw en dat heeft wel een jaar geduurd voor ik me daar thuis voelde. Ik had daarvoor ook niet echt vrienden gehad, niet zoals ik ze op de uni heb gekregen. Dus toen ik dat eerste jaar mensen leerde kennen moest ik helemaal integreren en sociale dingen lerenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Same. Ik hield me altijd bezig met mijn eeuwig filosoferende vriendengroepje welke ik nog over heb gehouden van de middelbare school.
Is dat belangrijk?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar m'n rapport leefde ervan op
Mijn ouders vonden het allemaal wel best, die wilden vooral van het gezeik af.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog net niet op haar knieen gesmeekt om mij op het VWO te houden, mocht niet baten.
Multilul vind ik toch nog de allermooistequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jiskefet.
Manolo, weet je hoe een spaanse gitaar het best klinkt?
Sinds wanneer kan de school bepalen dat je bij een negatief advies van school MOET?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog net niet op haar knieen gesmeekt om mij op het VWO te houden, mocht niet baten.
Ik heb tot nu toe alle afleveringen gezien.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:43 schreef STING het volgende:
[..]
10e pas
Maar gelukkig heb ik bijna heel seizoen 3 nog om te kijken
Cito 550quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
De school.
Die Cito-score had ik ook idd. Op de basisschool mocht ik een klas overslaan, maar dat wilden mijn ouders toen niet. Met als gevolg dat ik de hele basisschool op mijn sloffen als beste van de klas doorkwam. En toen moest ik ineens omschakelen en wel wat doen.
Achteraf gezien had ik liever gehad dat ze me die klas hadden laten overslaan.
"They were busy on the road, so I was late therefor".quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die fouten zijn wel leuk idd ja.You can take advantage of the maid!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef Q. het volgende:
Dat jullie nog weten wat je voor je Cito had. Dat is bij mij echt voor de oorlog.
Nee, ze hebben voor mij bepaald dat ik naar de MAVO moest. En het was wel zo dat ik dus een andere opleiding ging doen en ze me daarheen hebben laten gaan omdat ze toch ook stiekem wel blij waren dat ik van school af ging. Ik was niet het liefste meisje van de klas zegmaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan de school bepalen dat je bij een negatief advies van school MOET?
Heb ik in een ander tijdperk de middelbare gedaan ofzeau..
545quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef Q. het volgende:
Dat jullie nog weten wat je voor je Cito had. Dat is bij mij echt voor de oorlog.
Tja..zonde man...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
De school.
Die Cito-score had ik ook idd. Op de basisschool mocht ik een klas overslaan, maar dat wilden mijn ouders toen niet. Met als gevolg dat ik de hele basisschool op mijn sloffen als beste van de klas doorkwam. En toen moest ik ineens omschakelen en wel wat doen.
Achteraf gezien had ik liever gehad dat ze me die klas hadden laten overslaan.
Not speak you must. --Yodaquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
"They were busy on the road, so I was late therefor".
Te Nederlandse zinsconstructies en te letterlijke vertalingen... dat zijn denk ik de grootste problemen. Maar ach, de andere kant begrijpt 't
Dit speelde in 1992 ongeveer. En als de school zei dat je op het eind van de brugperiode naar de mavo ging, ging je naar de mavo. Onder het mom van: zijn gem. cijfer is te laag voor havo of vwo (los ervan dat ik op de vakken die ik in havo 3 zou hebben gem. een 7 had gestaan).quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan de school bepalen dat je bij een negatief advies van school MOET?
Heb ik in een ander tijdperk de middelbare gedaan ofzeau..
Heb heel even gymnasium gedaan, uiteindelijk atheneum gaan doen omdat ik me bedacht dat ik in mijn vakgebied toch weinig van plan ben met de oude talen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Er zaten bij mij op de basisschool allemaal van die kakkers die per se Gymnasium moesten doen maar helemaal niet zo'n goede Citoscore haddenIk kreeg mavo-advies omdat ik een mavo-typje was. En ik deed uiteindelijk met een omweg VWO-examen tegelijkertijd met een meisje dat Gymnasium moest doen, maar zij deed toen havo-examen
.
Ik had 548 en was teleurgesteld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
545Iedereen had zoiets van 'wtf'?
Dat hebben ze nog steeds bij jouquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
545Iedereen had zoiets van 'wtf'?
Yoda! Dikke iPad.quote:
Da gullie 't wit hequote:De hoofdletterspelling van het Engelse I, 'ik', verscheen aan het begin van de Middelengelse periode, d.w.z. rond 1100. De meest plausibele verklaring is dat I toen met een hoofdletter werd gespeld om het voornaamwoord te onderscheiden van het voorzetsel in, dat in de handschriften van die tijd vaak werd afgekort als i (een praktijk wellicht overgenomen uit Latijnse handschriften, waar in eveneens kon worden afgekort tot i). Door i in de betekenis 'ik' met een hoofdletter te spellen, kon de lezer het dus niet verwarren met i in de betekenis 'in'.
Nou inderdaad. Weet alleen dat eruit kwam dat ik VWO moest gaan doen, en dat heb ik dus ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef Q. het volgende:
Star Whores nerd!quote:
550quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:54 schreef MissMSX het volgende:
Wat is de maximale score van die toets?
550quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:54 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef Q. het volgende:
Ik ben na de havo naar vwo gegaan, heb wiskunde eruit gegooid en tekenen en biologie erbij gedaan. Biologie heeft me bijna de nek gekostquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Heb heel even gymnasium gedaan, uiteindelijk atheneum gaan doen omdat ik me bedacht dat ik in mijn vakgebied toch weinig van plan ben met de oude talen.
Stukje kennis en inzicht minder, maar daar kon ik wel mee leven. Had achteraf wel gewild dat ik nog biologie had gevolgd.
Ik heb vanwege het feit dat ik geen diploma heb, en dus in mijn ogen geen hard bewijs van mijn intelligentie, altijd een extreme drang om mezelf te bewijzen, laten zien dat ik niet dom ben. En dat perfectionisme nekt me. Ik ben de slimste bij ons thuis, maar mijn zusje die niet bijster intelligent is, heeft iig haar opleiding afgerond en doet wat zij het liefste wil. Mijn broertje is een beetje zoals ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef CherryLips het volgende:
O, en ik voel me altijd dom bij iedereenHet duurt bij mij vaak wat langer voor het kwartje valt. Ik denk dat ik toch gewoon een echte havist ben, zit zeg maar tussen m'n zus de mavo'er en m'n vriendinnen de gymnasten in.
Dat kan je heel goed combineren met een borrelquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet nog sinterklaascadeautjes inpakken.
Mijn zoon mag hem niet maken van mequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd! Minipuber moet 'm dit jaar doen
Ik was zo perfectionistisch dat ik dacht: "Waarom zou ik een nuttig extra vak inleveren voor iets als Latijn of Grieks wat ik nooit ga gebruiken in mijn carriere later?" en dus heb ik bewust gekozen voor Atheneum en niet voor Gymnasium. Ik vond die mensen een domme keuze maken, tenzij ze dokter of bioloog wilde worden en daarom Latijn kozenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb in tweede helft van de eerste de tweede een uitstapje naar t gymnasium gemaakt (stond met kerst brugklas zeven negens),uitstapje was van korte duur, vond Grieks en Latijn niets, en wilde er ook niks mee doen, dus waarom er energie insteken? ben nooit dusdanig perfectionisctisch gewest dat ik ondanks hoe stom ik t vond, ik toch per se gymnasium wilde doen
550.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:54 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik wilde niet naar het Gymnasium, want dan moest ik te ver fietsen
Eerst maar eens kijken wat de plannen voor vanavond worden voor ik aan de drank ga.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan je heel goed combineren met een borrel
Ouwe,,man...woorden die ik gebruik heb, en je bent een damequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ze hebben voor mij bepaald dat ik naar de MAVO moest. En het was wel zo dat ik dus een andere opleiding ging doen en ze me daarheen hebben laten gaan omdat ze toch ook stiekem wel blij waren dat ik van school af ging. Ik was niet het liefste meisje van de klas zegmaar.
En ik heb het over 10 jaar terug.
Niet? Explain...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan je heel goed combineren met een borrel
[..]
Mijn zoon mag hem niet maken van me
Dat kan je ook doen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat de plannen voor vanavond worden voor ik aan de drank ga.
Kut! Ik had 450quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |