Mij werd een keer medegedeeld, op de gang, dat ja, ik er idd meer van wist, maar dat als ik dat ooit nog op die manier duidelijk maakte in het klaslokaal, ik een probleem hadquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tenzij je er zeker van bent en de uitspraak kunt weerleggen.
Heerlijk om een volledige vakwerkberekening van mijn docenten door te strepen door hem er op te wijzen dat het vakwerk in kwestie voor 90% bestaat uit nulstaven.
Ik ken nog een woordje of 3. En van mijn 10 voor het eindexamen Engels is ook niet meer veel te merkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
FransIk heb dan wel Frans bloed, maar daar kan ik echt niks van
Hoewel het zo'n mooie taal is!
Taggen? Heb je een echte zwarte piet thuis?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon heeft merkstiften gehad voor de sinterklaas.
Oe mama nu kan ik overal taggen
And now, the end is near!
Neem je meteen het makkelijkste..quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar is bij mij echt verrassend veel van blijven hangen! De passé composé enzo.
Middelbare school taallessen is stampen, als je de wil hebt, kan iedereen daar een 9+ voor halen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef Boudibou het volgende:
Ik stond drie jaar achter elkaar 9.3+ voor Duits. Heeerlijke taal
"Vriendelijk doch dringend aangeven" stelden ze bij mij alleen maar op prijs, nooit represailles voor gehad of zo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat is niet zelden gebeurd bij ons en de leraar vond het alleen maar goed.
Tot ik op de toets genaaid werd..
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken nog een woordje of 3. En van mijn 10 voor het eindexamen Engels is ook niet meer veel te merken
Hij wil graffiti gaan spuiten over een paar jaar en dus gaat ie beginnen met taggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Taggen? Heb je een echte zwarte piet thuis?![]()
Das voor me hoed mam, snap dat dan! Jwtz!
Het is best een mooie taal, alleen zo jammer van die Fransen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef Kluts het volgende:
Daar is bij mij echt verrassend veel van blijven hangen! De passé composé enzo.
Hoezo dat zeg ik toch helemaal niet? Sjonge jonge...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
en toch denk ik dat men zich hier redelijk overschat qua het Engels beheersen, want jullie doen nu alsof jullie allemaal vloeiend Engels spreken
Ik zeg ook niet dat het moeilijk isquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Middelbare school taallessen is stampen, als je de wil hebt, kan iedereen daar een 9+ voor halen.
Dat is wel heel sad jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is![]()
Maar anderen maakten het wel erg bont met dingen als "Der Frau" o.i.d.
Not even closequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
en toch denk ik dat men zich hier redelijk overschat qua het Engels beheersen, want jullie doen nu alsof jullie allemaal vloeiend Engels spreken
Nederlands was mijn slechtste vak, en met name letterkunde. Dat boeide me echt geen flikker, zaken zoals tekstanalyse en samenvattenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik een keer met een 6 voor NL thuis kwam. Dat ik allemaal onvoldoendes had was 1 ding, maar zelfs voor NL, daar heb ik echt een preek over gehad.
En terecht, want het was gewoon luiigheid.
Een psychisch gezonde mens overschat zichzelf meestal. Iedereen met een normaal zelfvertrouwen schat zichzelf altijd net boven het gemiddelde in.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat je daarin een onderscheid moet maken tussen prive en zakelijke communicatie. Privé gebruik je toch vaker slang en heb je een breder vocabulair nodig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb maar tot half 3 mavo Frans gehad, toen ging ik van school af.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Neem je meteen het makkelijkste..
Ik ben goed in NL als in dat ik er gevoel voor heb en een grote woordenschat heb. Maar ik ben te chaotisch om op dt-tjes te letten en ontleden zegt me niks, ik WEET gewoon hoe het moet, afgezien van die regeltjes.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nederlands was mijn slechtste vak, en met name letterkunde. Dat boeide me echt geen flikker, zaken zoals tekstanalyse en samenvatten.
Ik ook niet hoor, laatste was meer als een grap voor babs bedoeld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
"Vriendelijk doch dringend aangeven" stelden ze bij mij alleen maar op prijs, nooit represailles voor gehad of zo.
Ik moet nu bepaalde tekeningen in het Frans maken, dat vind ik dan wel ietsje lastiger.
Ecrou et boulon zijn zaken die nog in de verte iets op Nederlands lijken, maar wanneer je het hebt over tuyauterie en dat soort dingen raak ik het spoor zonder woordenboek aardig bijster.
Woord MeMo!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een C2 in schrijven, spreken en lezen. Dus ja, ik wil wel zeggen dat ik Engels goed beheersquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee dus. Of iig, die spreektaal beheers je al door tv te kijken. Maar de gemiddelde nederlander kan geen engelse zakelijke brief schrijven hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarin een onderscheid moet maken tussen prive en zakelijke communicatie. Privé gebruik je toch vaker slang en heb je een breder vocabulair nodig.
Ach ja, als je me een artikel geeft uit een Italiaanse krant kan ik daar met enige moeite waarschijnlijk ook nog wel de essentie uithalenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kan het allemaal passief wel redelijk. En zo vaak krijg ik geen Fransman aan de lijn!
De gemiddelde Amerikaan kan anders ook geen echt goede zakelijke brief schrijven net zo min als de gemiddelde Nederlander een fatsoenlijke brief op papier kan knallen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dus. Of iig, die spreektaal beheers je al door tv te kijken. Maar de gemiddelde nederlander kan geen engelse zakelijke brief schrijven hoor.
De gemiddelde Nederlander kan geen zakelijke brief schrijven, puntquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dus. Of iig, die spreektaal beheers je al door tv te kijken. Maar de gemiddelde nederlander kan geen engelse zakelijke brief schrijven hoor.
Dan is dat bij mij anders. Zakelijk communiceren in het Engels gaat me prima af, maar al die Engelse slang in privé communicatie ontgaat me somsquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eindelijk iemand.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:24 schreef oshiro het volgende:
Geef mij maar gewoon natuurkunde (met dus mechanica, statica, stromingsleer, thermodynamica, en vooral design en machining), scheikunde, wiskunde (tot op zekere hoogte). Da's meer mijn vakgebied.
Ik geef als bijbaan bijles natuurkunde, best leuk om te horen dat klant van een 3 naar een 7 gaat met 4 lesjes. Dat soort dingen doen me goed.
Wat lees ik daar Babs? Het moet niet gekker worden!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander kan geen zakelijke brief schrijven, punt
Nare shit ouwe,,afzakken van VWO naar Mavo..quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb maar tot half 3 mavo Frans gehad, toen ging ik van school af.Daarvoor wel 2 jaar op VWO-niveau frans gehad.
Ik heb het dan over het taalgebruik, niet de opmaak en zo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan kan anders ook geen echt goede zakelijke brief schrijven net zo min als de gemiddelde Nederlander een fatsoenlijke brief op papier kan knallen.
Ook werkbouwtuig?quote:
Nuance.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef stbabylon het volgende:
De gemiddelde Nederlander kan geen zakelijke fatsoenlijke brief schrijven, punt
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:24 schreef oshiro het volgende:
Geef mij maar gewoon natuurkunde (met dus mechanica, statica, stromingsleer, thermodynamica, en vooral design en machining), scheikunde, wiskunde (tot op zekere hoogte). Da's meer mijn vakgebied.
Ik geef als bijbaan bijles natuurkunde, best leuk om te horen dat klant van een 3 naar een 7 gaat met 4 lesjes. Dat soort dingen doen me goed.
Hier ook van VWO naar MAVO, 8en voor NA, SK, WIS, etc. 4en voor talen. Daarna nooit meer hoeven leren (jammer genoeg, want daar heb ik nu ernstig last van)quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nare shit ouwe,,afzakken van VWO naar Mavo..
Hie kwam dat?
En bovendien, zou ik adviseren je kind bij een VWO advies niet naar een scholengemeenschap sturen..
Terwijl wiskunde nu juist een elegante taal is waar je zoveel meer mee kunt!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oj daar snap ik echt niks van
Bijles nemen dan, je ziet dat oshi garant staat voor succesquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oj daar snap ik echt niks van
Ik ben zelfs begonnen op het gymnasium. Ik voerde gewoon geen reet uit. In de brugklas moest ik daardoor naar de MAVO en heb ik nog 2 maanden geblokt waarna ik met glans over ging, maar die aanpak werkte niet elk jaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nare shit ouwe,,afzakken van VWO naar Mavo..
Hie kwam dat?
En bovendien, zou ik adviseren je kind bij een VWO advies niet naar een scholengemeenschap sturen..
Ik spreek hem alleen zo slechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl wiskunde nu juist een elegante taal is waar je zoveel meer mee kunt!
Kan de gemiddelde Nederlander ook niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het dan over het taalgebruik, niet de opmaak en zo.
Heeeyyy, flowmeters!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Engels praten met een Japanner is ook leuk ;')
En dan een gesprek over een defect aan de flowmeter.
Misschien komt dat ook omdat ik in het dagelijks leven veel engelse woorden en uitdrukkingen gebruik, omdat ik vind dat je daar beter mee kan nuanceren. Het is maar wat je gewend bent.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is dat bij mij anders. Zakelijk communiceren in het Engels gaat me prima af, maar al die Engelse slang in privé communicatie ontgaat me soms
Ik ken het zo goed! Ik wil het ook over doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelfs begonnen op het gymnasium. Ik voerde gewoon geen reet uit. In de brugklas moest ik daardoor naar de MAVO en heb ik nog 2 maanden geblokt waarna ik met glans over ging, maar die aanpak werkte niet elk jaar.
Spijt als haren op mijn hoofd kan ik je vertellen. Toen ik uiteindelijk op de MAVO zat had ik 0.0 aansluiting met mijn klasgenoten, want ik ben al een late leerling, bleef zitten, dus was al ouder. En daarbij is mavo-volk heel wat anders dan vwo-volk. Ik was er op een gegeven moment helemaal zat van en ben toen gaan werken en 1 dag in de week naar school gegaan.
Als ik het allemaal over kon doen...
Ooit een helpdesk in India een half uur aan de lijn gehad,quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijles nemen dan, je ziet dat oshi garant staat voor succes
Het ergste vind ik dat ik altijd mezelf moet bewijzen, qua niveau. En dat ik geen studententijd heb gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken het zo goed! Ik wil het ook over doen
Heuy, dat laten we doen door de werktuigkundige dienst he. Wij verzinnen wat zij moeten doenquote:
Ik begon mn dag altijd met tig mails uit Japan. In geweldig Engelsquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ooit een helpdesk in India een half uur aan de lijn gehad,
Toen ik hem vertelde dat ik bezig was de pc inmiddels te ontkoppelen en uit het raam te gooien ,brak dat het ijs en kwamen we ergens.Die gasten hebben engels als moedertaal, maar dat accent!
Hou eens op, ik ben nu FMECA-voorbereiding en RCM-analyse aan het doen op flowmeters. Ik wil naar huis!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Student sinds 98 en ik kan zeggen dat die tijd lang niet is wat je denk ik vermoed dat ie is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat ik altijd mezelf moet bewijzen, qua niveau. En dat ik geen studententijd heb gehad.
Wat voor flowmetertype?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hou eens op, ik ben nu FMECA-voorbereiding en RCM-analyse aan het doen op flowmeters. Ik wil naar huis!
I love it when you talk dirty to me.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef oshiro het volgende:
Assen van rond 300 en zo, heel nieuwe wereld. De paspennen die ze hier gebruiken zijn dikker dan de assen die ik normaal tegen kwam (rond 35H8
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.Dan zal ik thixotropische vloeistoffen over je heen gieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ha, panda's zijn graspokemon!quote:
Counter-attack: Rheopexie!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zal ik thixotropische vloeistoffen over je heen gieten.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me heel dom met al de technische praat hier
Dan zou je je ook zo moeten voelen bij het kijken van TBBTquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zat er wel dik in natuurlijk.
Magnetisch, ff kijken wat verder. Flowmeter met klepstandregelaar.quote:
Dat zal vast, maar ik vind het jammer dat ik al vanaf mijn 18e werk en op mezelf woon en veel eerder de zorgen kreeg die je als student gewoon minder hebt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Student sinds 98 en ik kan zeggen dat die tijd lang niet is wat je denk ik vermoed dat ie is.
Ik weet niet of ik wel zo warm word van ketchup.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Watertornado het volgende:
Dan zal ik thixotropische vloeistoffen over je heen gieten.
quote:
Tja, je bent een Alpha-dog of een bèta-man, he.. jij hebt ogenschijnlijk veel gemak met de beta-vakken, daar ik dat totaal niet kan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier ook van VWO naar MAVO, 8en voor NA, SK, WIS, etc. 4en voor talen. Daarna nooit meer hoeven leren (jammer genoeg, want daar heb ik nu ernstig last van)
Vroeger... toen dat soort praat nog voorbehouden was aan pukkelige nerds waar je op neerkeek...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is gewoon grappig en een deel van het geblaat snap ik gewoonquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dan zou je je ook zo moeten voelen bij het kijken van TBBT
Ik deed het combineren! Want ik wilde geen studieschuld! En tja, zorgen had ik toen ook al, maar daar ga ik niet verder op in.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar ik vind het jammer dat ik al vanaf mijn 18e werk en op mezelf woon en veel eerder de zorgen kreeg die je als student gewoon minder hebt.
Ik heb nooit iets gehad tegen nerds. Ze hielpen me met wiskunde en natuurkundequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger... toen dat soort praat nog voorbehouden was aan pukkelige nerds waar je op neerkeek...
En nu wil je erbij horen.
Het kan verkeren
Sheldonquote:
Het spectrum is ineens gereduceerd tot zwart/wit! Sta ik even in het grijs.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, je bent een Alpha-dog of een bèta-man, he..
Ik snap middelbareschoolnatuurkunde niet eens meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gehad tegen nerds. Ze hielpen me met wiskunde en natuurkunde
Het is ook voor iedereen anders , maar ik denk dat je wel snapt wat ik ongeveer bedoel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik deed het combineren! Want ik wilde geen studieschuld! En tja, zorgen had ik toen ook al, maar daar ga ik niet verder op in.
Ik ben zelf gewoon een beetje een stiekeme nerd. En ik val ook op nerds.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
In ruil voor een door jou gedragen slipje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben beide.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, je bent een Alpha-dog of een bèta-man,
En jij snappert wel wat ik bedoel! Snappen we elkaar zonder een diploma in de snapologie!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook voor iedereen anders , maar ik denk dat je wel snapt wat ik ongeveer bedoel.
En ik heb niet eens gestudeerd!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En jij snappert wel wat ik bedoel! Snappen we elkaar zonder een diploma in de snapologie!![]()
Wij zijn gewoon enorme snapperts!
wat bedoel je daarmee? ik ben op mn 18e uit huis gegaan, met werk en studie en alles zelf betalen, denk dat je dan redelijk dezelfde zorgen hebt hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar ik vind het jammer dat ik al vanaf mijn 18e werk en op mezelf woon en veel eerder de zorgen kreeg die je als student gewoon minder hebt.
How about Gamma?quote:
Aangeboren talent!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |