Ik spreek hem alleen zo slechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl wiskunde nu juist een elegante taal is waar je zoveel meer mee kunt!
Kan de gemiddelde Nederlander ook niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het dan over het taalgebruik, niet de opmaak en zo.
Heeeyyy, flowmeters!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Engels praten met een Japanner is ook leuk ;')
En dan een gesprek over een defect aan de flowmeter.
Misschien komt dat ook omdat ik in het dagelijks leven veel engelse woorden en uitdrukkingen gebruik, omdat ik vind dat je daar beter mee kan nuanceren. Het is maar wat je gewend bent.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is dat bij mij anders. Zakelijk communiceren in het Engels gaat me prima af, maar al die Engelse slang in privé communicatie ontgaat me soms
Ik ken het zo goed! Ik wil het ook over doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelfs begonnen op het gymnasium. Ik voerde gewoon geen reet uit. In de brugklas moest ik daardoor naar de MAVO en heb ik nog 2 maanden geblokt waarna ik met glans over ging, maar die aanpak werkte niet elk jaar.
Spijt als haren op mijn hoofd kan ik je vertellen. Toen ik uiteindelijk op de MAVO zat had ik 0.0 aansluiting met mijn klasgenoten, want ik ben al een late leerling, bleef zitten, dus was al ouder. En daarbij is mavo-volk heel wat anders dan vwo-volk. Ik was er op een gegeven moment helemaal zat van en ben toen gaan werken en 1 dag in de week naar school gegaan.
Als ik het allemaal over kon doen...
Ooit een helpdesk in India een half uur aan de lijn gehad,quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijles nemen dan, je ziet dat oshi garant staat voor succes
Het ergste vind ik dat ik altijd mezelf moet bewijzen, qua niveau. En dat ik geen studententijd heb gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken het zo goed! Ik wil het ook over doen
Heuy, dat laten we doen door de werktuigkundige dienst he. Wij verzinnen wat zij moeten doenquote:
Ik begon mn dag altijd met tig mails uit Japan. In geweldig Engelsquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ooit een helpdesk in India een half uur aan de lijn gehad,
Toen ik hem vertelde dat ik bezig was de pc inmiddels te ontkoppelen en uit het raam te gooien ,brak dat het ijs en kwamen we ergens.Die gasten hebben engels als moedertaal, maar dat accent!
Hou eens op, ik ben nu FMECA-voorbereiding en RCM-analyse aan het doen op flowmeters. Ik wil naar huis!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Student sinds 98 en ik kan zeggen dat die tijd lang niet is wat je denk ik vermoed dat ie is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat ik altijd mezelf moet bewijzen, qua niveau. En dat ik geen studententijd heb gehad.
Wat voor flowmetertype?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hou eens op, ik ben nu FMECA-voorbereiding en RCM-analyse aan het doen op flowmeters. Ik wil naar huis!
I love it when you talk dirty to me.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef oshiro het volgende:
Assen van rond 300 en zo, heel nieuwe wereld. De paspennen die ze hier gebruiken zijn dikker dan de assen die ik normaal tegen kwam (rond 35H8
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.Dan zal ik thixotropische vloeistoffen over je heen gieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ha, panda's zijn graspokemon!quote:
Counter-attack: Rheopexie!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zal ik thixotropische vloeistoffen over je heen gieten.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me heel dom met al de technische praat hier
Dan zou je je ook zo moeten voelen bij het kijken van TBBTquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me heel dom met al de technische praat hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |