Ik maakte ooit de stomme fout: You can speak in his voicemail!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zakelijk Engels is heel moeilijkGelukkig heb ik daar op school veel van meegekregen en ik kan dan ook zeggen dat ik wel goed Engels kan. But still, ook met zakelijk Engels heb ik nog wel eens moeite.
Nou, wij doen voor 20 euro, het moet leuk blijven is het motto van pa en maquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd het leukste gedeelte ja. Had altijd de mooiste gemaakt 8).
Maar van die trutcadeautjes van 3 euro, dat vind ik helemaal niks. Kun je geen flikker voor kopen.
Klopt! Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maakte ooit de stomme fout: You can speak in his voicemail!
Die fout maak je maar 1 keer.
Wil je mijn hulp niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ben gedichten aan het schrijven. En ik ben er al weer achter dat ik voor geen flikker kan rijmen
Ik zei eens: 'I'm waiting on my friend.'quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja daar ging het toch over, wat ik zei?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar met de rest van Europa heb ik niks te maken. In Afrika spreken ze in sommige landen ook geen engels. ;')
Ook leuk, ik moest ooit een adres met postcode doorgeven en zulks aan iemand in Zuid-Afrika, die weer niet zo goed engels sprak. Heel veel gedoe, maar het pakketje kwam wel aan gelukkig.quote:
"Please leave a message on his answering machine" zou beter zijn geweest ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:56 schreef Kluts het volgende:
Ik bedoel meer dat mijn kennis van de Engelse taal niet afhankelijk is van hoe geweldig ze het elders spreken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar ging het toch over, wat ik zei?
Gemiddeld gezien spreken de Nederlandsers DUS goed (of iig beter) Engels.
Plus:
Als je met de rest van Europa niets te maken hebt... waarom zou je dan in godsnaam Engels gaan praten?Voor Amerika alleen?
Een beetje laat maar ik ben epic met gedichtenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wij doen voor 20 euro, het moet leuk blijven is het motto van pa en ma
Heb ik jaren gerookt, is lekkere wiet. Sowieso, er zit een vestiging van de Bazar in Amersfoort, (the Zoo). Zelfde wiet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef rival het volgende:
Kluts stuur mij eens een zakje santa-maria van de bazar
Want biowiet geniet wel mijn voorkeur dus ben benieuwd
En dan een kleine letter i typen..2x!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef oshiro het volgende:
My professional English is quite adequate, if i may say so myself.
However, when casual speaking is allowed, i do prefer that.
Dar daar relatief heel veel toeristen zijn dat vind ik inderdaad vrij normaal zoals ik al aangeef. Het zijn de drie grootste toeristische straten in Amsterdam.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doet toch niets af aan het feit dat ik zei dat het heel veel toeristen waren?
Dat laatste moet je ook maar net wetenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook leuk, ik moest ooit een adres met postcode doorgeven en zulks aan iemand in Zuid-Afrika, die weer niet zo goed engels sprak. Heel veel gedoe, maar het pakketje kwam wel aan gelukkig.
Zegt mijn manager: het is een zuid-afrikaan, als je het in NL had gedaan was het ook wel goed gekomen.
En dan typ je i ipv I?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef oshiro het volgende:
My professional English is quite adequate, if i may say so myself.
However, when casual speaking is allowed, i do prefer that.
Daar kun je nog wel iets voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wij doen voor 20 euro, het moet leuk blijven is het motto van pa en ma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |