quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:33 schreef Godtje het volgende:
Tnx, maar dat had ik ondertussen al gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watjequote:![]()
Welke achterbakse wilde dat niet gewoon posten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx, maar dat had ik ondertussen al gehoord
[..]
Watje
quote:
Ik heb voor het laatst gebowled bij die nieuwe baan in Deventer toen ik er nog woonde, en dat is best tof daar!quote:
Mag DM ook?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
ennehm over mij roddelen doen jullie idd maar mooi via pm
Kegelen is voor watjes.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
/baby
Kegelen!!!!! Bowlen is met pins![]()
![]()
![]()
Mensen die wel durven te pm'en met mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:36 schreef Godtje het volgende:
Welke achterbakse wilde dat niet gewoon posten?Bange poeperds.
Die is alweer wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb voor het laatst gebowled bij die nieuwe baan in Deventer toen ik er nog woonde, en dat is best tof daar!
van mij welquote:
Toch vind ik het laf.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen die wel durven te pm'en met mij
Weet niet, ken de reclame niet. Zal ws. wel bowlen zijn, dus pinsquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
/baby
Kegelen!!!!! Bowlen is met pins![]()
![]()
![]()
Die zat bij de bios toch, het is nu weer alleen bios.quote:
Ja, ik vind dat wat transparantie hier wel op zijn plaats is.quote:
Ja hoor, het was een pretty huge en flitsend ding, dus dat is dan wel echt weggegooid geld geweest.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zat bij de bios toch, het is nu weer alleen bios.
30cm baan ipv 2 meter... bowlen is voor verstandelijk gehandicapten die geen moterieke functies hebbenquote:
Zo blijf je tenminste op de hoogte van roddels.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wat transparantie hier wel op zijn plaats is.
Ik heb vroeger als kind heel veel gekegeld. En ik zal je eerlijk zeggen dat ik pas het idee had dat ik echt een sport deed toen ik aan het bowlen sloeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
30cm baan ipv 2 meter... bowlen is voor verstandelijk gehandicapten die geen moterieke functies hebben
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo blijf je tenminste op de hoogte van roddels.
Iedereen kan een voorbeeld nemen aan FF en kreng.
Om je onderschrift maar te gebruiken: I don't fuckin' care.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef oshiro het volgende:
Wat is dat direct message verhaal nou ineens eigenlijk?
de enige keer dat ik ooit gewonnen heb met bowlen was toen ik het met mn josti clienten deedquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
30cm baan ipv 2 meter... bowlen is voor verstandelijk gehandicapten die geen moterieke functies hebben
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Om je onderschrift maar te gebruiken: I don't fuckin' care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind bowlen echt te makkelijk. Kegelen zit zoveel meer techniek aan. Ik vind het trouwens allebei niet echt een sport, meer zoals schaken of dartenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als kind heel veel gekegeld. En ik zal je eerlijk zeggen dat ik pas het idee had dat ik echt een sport deed toen ik aan het bowlen sloeg.
Zo moeilijk is het niet Bowlenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de enige keer dat ik ooit gewonnen heb met bowlen was toen ik het met mn josti clienten deed
Ik zie het al, tijd om m'n onderschrift te gaan wisselen als ik hier door blijf postenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Om je onderschrift maar te gebruiken: I don't fuckin' care.
Moet je nagaan als je daar mee gaat kegelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de enige keer dat ik ooit gewonnen heb met bowlen was toen ik het met mn josti clienten deed
Maar dan mis ik het nog altijd.. dus doe voortaan maar gewoon pm'ne met interessante links (van fok/singles, niet willekeurigquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo blijf je tenminste op de hoogte van roddels.
Iedereen kan een voorbeeld nemen aan FF en kreng.
Je bent met RZ gaan bowlen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Gewoon geen onderschriftquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zie het al, tijd om m'n onderschrift te gaan wisselen als ik hier door blijf posten.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent met RZ gaan bowlen.![]()
Die was te makkelijk. Ik kon hem niet laten liggen.![]()
Ik ben gewoon motorisch niet helemaal geloof ik, want ik heb pas sinds een paar jaar door dat het geen nut heeft met die lichtste ballen te gooien, omdat je daarmee zowat kan smijten en dat werkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind bowlen echt te makkelijk. Kegelen zit zoveel meer techniek aan. Ik vind het trouwens allebei niet echt een sport, meer zoals schaken of dartenHeb wel zelf in de A klasse gekegelt
Maar het reageert wel lekker af, met een bal van 3 mg of zo keihard gaan bowlenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon motorisch niet helemaal geloof ik, want ik heb pas sinds een paar jaar door dat het geen nut heeft met die lichtste ballen te gooien, omdat je daarmee zowat kan smijten en dat werkt voor geen meter.
Puppyquote:
Wanneer is dat ook al weer?quote:
Jup.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
DM nadeel, je krijgt een reply en denkt 'wat de neuk had ik nou ook alweer gezegd'.
dat, of je halve scherm staat vol met die blokjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
DM nadeel, je krijgt een reply en denkt 'wat de neuk had ik nou ook alweer gezegd'.
wel want die bands.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, want: België
Festivals in België
Vertel waarom?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, want: België
Festivals in België
Als het op den duur niet lukt wordt ik dan aggressief, en dan stuitert die bal de baan op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het reageert wel lekker af, met een bal van 3 mg of zo keihard gaan bowlen
Groezrock 2011quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel waarom?
Graspop vind ik een geweldig festival
Weekend daarvoor ga ik al naar Roadburn weekend daarna waarschijnlijk naar Neurotic Deathfest. Dus als de line up goed misschienquote:
Ah, weer een vrij useless feature dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Faciliteiten. Ik vind Pinkpop al dramatisch gesteld met hun dixi's, maar op Belgische festivals is het nog 10x zo erg gesteld qua plee's/douches/ingangen/etc. etc.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel waarom?
Graspop vind ik een geweldig festival
Om even snel iets door te geven is het prima te doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ah, weer een vrij useless feature dus.
België heeft juist veel leuke dingen, en dan ook nog eens voor een fractie van de prijs van die uitzuigers hier.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Faciliteiten. Ik vind Pinkpop al dramatisch gesteld met hun dixi's, maar op Belgische festivals is het nog 10x zo erg gesteld qua plee's/douches/ingangen/etc. etc.
Lowlands en ZC hebben gewoon normale pleepotten en goeie douches. En veel ervan.
Oei, twee bands uit de jaren 90 als headliners... das wel ernstig. (ja, NOFX en DKM zijn nog steeds populair, maar hun hits komen van voor 2000).quote:
Klein beginnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:52 schreef Kluts het volgende:
Ik wil graag een keer zelf een festival organiseren.
Maar dat zal wel een droom blijven.
Heel FOK! is één grote useless feature.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ah, weer een vrij useless feature dus.
Op de murphys en Madball na ken ik bijna niets.quote:
Ik denk, ik probeer het op mezelf (achossiequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om even snel iets door te geven is het prima te doen.
MadNes op Ameland. 70 of 80 euro voor een weekend, optredens, camping, boot, 2x onbijt, 1x avondeten, gratis (wind)surf/skate/skim/kite clinics, gratis materiaalhuurleen en een TOPsfeerquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gewoon naar een festival![]()
Ben inmiddels op het punt dat het me niet eens uitmaakt welk
Daar, Q., heb je een punt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel FOK! is één grote useless feature.
Ik ga voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, twee bands uit de jaren 90 als headliners... das wel ernstig. (ja, NOFX en DKM zijn nog steeds populair, maar hun hits komen van voor 2000).
NOFX?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de murphys en Madball na ken ik bijna niets.
Dat sowieso. Ik weet ook zeker dat ik dat kan. Maar dat kun je niet alleen en je bent van heel veel factoren afhankelijk.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gewoon naar een festival![]()
Ben inmiddels op het punt dat het me niet eens uitmaakt welk
Gewoon ervoor gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:52 schreef Kluts het volgende:
Mensen die er gewoon voor gaan en een festival organiseren lopen vrij vaak tegen torenhoge schulden aanquote:
Overigens geld dat ook wel voor Solar Festival. Ook dagen voor 70 euro ofzo, en van alles wat. Toen ik er was, was het te vol, maar inmiddels is dat opgelost.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MadNes op Ameland. 70 of 80 euro voor een weekend, optredens, camping, boot, 2x onbijt, 1x avondeten, gratis (wind)surf/skate/skim/kite clinics, gratis materiaalhuurleen en een TOPsfeer
Mjah ik weet het. Vaak kan je met behulp van een jongerenvereniging en de gemeente al heel ver komen hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik weet ook zeker dat ik dat kan. Maar dat kun je niet alleen en je bent van heel veel factoren afhankelijk.
Dat. En de kans dat het stukloopt op beveiligingskosten is te groot.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die er gewoon voor gaan en een festival organiseren lopen vrij vaak tegen torenhoge schulden aan
Ga je mee?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MadNes op Ameland. 70 of 80 euro voor een weekend, optredens, camping, boot, 2x onbijt, 1x avondeten, gratis (wind)surf/skate/skim/kite clinics, gratis materiaalhuurleen en een TOPsfeer
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Overigens geld dat ook wel voor Solar Festival. Ook dagen voor 70 euro ofzo, en van alles wat. Toen ik er was, was het te vol, maar inmiddels is dat opgelost.
Veiligheid is een duur en belangrijk iets tegenwoordig, en dat kost je ws de kop. Neemt niet weg dat het wel haalbaar zou kunnen zijn hoor, maar het is erg lastig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik weet het. Vaak kan je met behulp van een jongerenvereniging en de gemeente al heel ver komen hoor.
Ik ga volgend jaar alweer voor de 3de keer, heb alleen de eerste editie gemist. Een festival op het strand, hoe gaaf!quote:
Dat vind ik ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die moeten mij eens vrijkaarten geven.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die er gewoon voor gaan en een festival organiseren lopen vrij vaak tegen torenhoge schulden aan
Op Graspop is dat juist goed geregeldquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Faciliteiten. Ik vind Pinkpop al dramatisch gesteld met hun dixi's, maar op Belgische festivals is het nog 10x zo erg gesteld qua plee's/douches/ingangen/etc. etc.
Lowlands en ZC hebben gewoon normale pleepotten en goeie douches. En veel ervan.
Dat is echt lastig. Kennis van mij heeft ideeën genoeg en contacten toch is het moeilijk om iets te regelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:52 schreef Kluts het volgende:
Die ken ik inderdaad ookquote:
En geld toe, voor al die jaren jatten.quote:
Schrijf ze aan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En geld toe, voor al die jaren jatten.
Ik ookquote:
quote:
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |