Jup.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
DM nadeel, je krijgt een reply en denkt 'wat de neuk had ik nou ook alweer gezegd'.
dat, of je halve scherm staat vol met die blokjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
DM nadeel, je krijgt een reply en denkt 'wat de neuk had ik nou ook alweer gezegd'.
wel want die bands.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, want: België
Festivals in België
Vertel waarom?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, want: België
Festivals in België
Als het op den duur niet lukt wordt ik dan aggressief, en dan stuitert die bal de baan op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het reageert wel lekker af, met een bal van 3 mg of zo keihard gaan bowlen
Groezrock 2011quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel waarom?
Graspop vind ik een geweldig festival
Weekend daarvoor ga ik al naar Roadburn weekend daarna waarschijnlijk naar Neurotic Deathfest. Dus als de line up goed misschienquote:
Ah, weer een vrij useless feature dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Faciliteiten. Ik vind Pinkpop al dramatisch gesteld met hun dixi's, maar op Belgische festivals is het nog 10x zo erg gesteld qua plee's/douches/ingangen/etc. etc.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel waarom?
Graspop vind ik een geweldig festival
Om even snel iets door te geven is het prima te doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ah, weer een vrij useless feature dus.
België heeft juist veel leuke dingen, en dan ook nog eens voor een fractie van de prijs van die uitzuigers hier.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Faciliteiten. Ik vind Pinkpop al dramatisch gesteld met hun dixi's, maar op Belgische festivals is het nog 10x zo erg gesteld qua plee's/douches/ingangen/etc. etc.
Lowlands en ZC hebben gewoon normale pleepotten en goeie douches. En veel ervan.
Oei, twee bands uit de jaren 90 als headliners... das wel ernstig. (ja, NOFX en DKM zijn nog steeds populair, maar hun hits komen van voor 2000).quote:
Klein beginnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:52 schreef Kluts het volgende:
Ik wil graag een keer zelf een festival organiseren.
Maar dat zal wel een droom blijven.
Heel FOK! is één grote useless feature.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ah, weer een vrij useless feature dus.
Op de murphys en Madball na ken ik bijna niets.quote:
Ik denk, ik probeer het op mezelf (achossiequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om even snel iets door te geven is het prima te doen.
MadNes op Ameland. 70 of 80 euro voor een weekend, optredens, camping, boot, 2x onbijt, 1x avondeten, gratis (wind)surf/skate/skim/kite clinics, gratis materiaalhuurleen en een TOPsfeerquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gewoon naar een festival![]()
Ben inmiddels op het punt dat het me niet eens uitmaakt welk
Daar, Q., heb je een punt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel FOK! is één grote useless feature.
Ik ga voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, twee bands uit de jaren 90 als headliners... das wel ernstig. (ja, NOFX en DKM zijn nog steeds populair, maar hun hits komen van voor 2000).
NOFX?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de murphys en Madball na ken ik bijna niets.
Dat sowieso. Ik weet ook zeker dat ik dat kan. Maar dat kun je niet alleen en je bent van heel veel factoren afhankelijk.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gewoon naar een festival![]()
Ben inmiddels op het punt dat het me niet eens uitmaakt welk
Gewoon ervoor gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:52 schreef Kluts het volgende:
Mensen die er gewoon voor gaan en een festival organiseren lopen vrij vaak tegen torenhoge schulden aanquote:
Overigens geld dat ook wel voor Solar Festival. Ook dagen voor 70 euro ofzo, en van alles wat. Toen ik er was, was het te vol, maar inmiddels is dat opgelost.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MadNes op Ameland. 70 of 80 euro voor een weekend, optredens, camping, boot, 2x onbijt, 1x avondeten, gratis (wind)surf/skate/skim/kite clinics, gratis materiaalhuurleen en een TOPsfeer
Mjah ik weet het. Vaak kan je met behulp van een jongerenvereniging en de gemeente al heel ver komen hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik weet ook zeker dat ik dat kan. Maar dat kun je niet alleen en je bent van heel veel factoren afhankelijk.
Dat. En de kans dat het stukloopt op beveiligingskosten is te groot.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die er gewoon voor gaan en een festival organiseren lopen vrij vaak tegen torenhoge schulden aan
Ga je mee?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MadNes op Ameland. 70 of 80 euro voor een weekend, optredens, camping, boot, 2x onbijt, 1x avondeten, gratis (wind)surf/skate/skim/kite clinics, gratis materiaalhuurleen en een TOPsfeer
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Overigens geld dat ook wel voor Solar Festival. Ook dagen voor 70 euro ofzo, en van alles wat. Toen ik er was, was het te vol, maar inmiddels is dat opgelost.
Veiligheid is een duur en belangrijk iets tegenwoordig, en dat kost je ws de kop. Neemt niet weg dat het wel haalbaar zou kunnen zijn hoor, maar het is erg lastig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik weet het. Vaak kan je met behulp van een jongerenvereniging en de gemeente al heel ver komen hoor.
Ik ga volgend jaar alweer voor de 3de keer, heb alleen de eerste editie gemist. Een festival op het strand, hoe gaaf!quote:
Dat vind ik ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die moeten mij eens vrijkaarten geven.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die er gewoon voor gaan en een festival organiseren lopen vrij vaak tegen torenhoge schulden aan
Op Graspop is dat juist goed geregeldquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Faciliteiten. Ik vind Pinkpop al dramatisch gesteld met hun dixi's, maar op Belgische festivals is het nog 10x zo erg gesteld qua plee's/douches/ingangen/etc. etc.
Lowlands en ZC hebben gewoon normale pleepotten en goeie douches. En veel ervan.
Dat is echt lastig. Kennis van mij heeft ideeën genoeg en contacten toch is het moeilijk om iets te regelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:52 schreef Kluts het volgende:
Die ken ik inderdaad ookquote:
En geld toe, voor al die jaren jatten.quote:
Schrijf ze aan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En geld toe, voor al die jaren jatten.
Ik ookquote:
quote:
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |