Zo blijf je tenminste op de hoogte van roddels.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wat transparantie hier wel op zijn plaats is.
Ik heb vroeger als kind heel veel gekegeld. En ik zal je eerlijk zeggen dat ik pas het idee had dat ik echt een sport deed toen ik aan het bowlen sloeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
30cm baan ipv 2 meter... bowlen is voor verstandelijk gehandicapten die geen moterieke functies hebben
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo blijf je tenminste op de hoogte van roddels.
Iedereen kan een voorbeeld nemen aan FF en kreng.
Om je onderschrift maar te gebruiken: I don't fuckin' care.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef oshiro het volgende:
Wat is dat direct message verhaal nou ineens eigenlijk?
de enige keer dat ik ooit gewonnen heb met bowlen was toen ik het met mn josti clienten deedquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
30cm baan ipv 2 meter... bowlen is voor verstandelijk gehandicapten die geen moterieke functies hebben
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Om je onderschrift maar te gebruiken: I don't fuckin' care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind bowlen echt te makkelijk. Kegelen zit zoveel meer techniek aan. Ik vind het trouwens allebei niet echt een sport, meer zoals schaken of dartenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als kind heel veel gekegeld. En ik zal je eerlijk zeggen dat ik pas het idee had dat ik echt een sport deed toen ik aan het bowlen sloeg.
Zo moeilijk is het niet Bowlenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de enige keer dat ik ooit gewonnen heb met bowlen was toen ik het met mn josti clienten deed
Ik zie het al, tijd om m'n onderschrift te gaan wisselen als ik hier door blijf postenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Om je onderschrift maar te gebruiken: I don't fuckin' care.
Moet je nagaan als je daar mee gaat kegelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de enige keer dat ik ooit gewonnen heb met bowlen was toen ik het met mn josti clienten deed
Maar dan mis ik het nog altijd.. dus doe voortaan maar gewoon pm'ne met interessante links (van fok/singles, niet willekeurigquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo blijf je tenminste op de hoogte van roddels.
Iedereen kan een voorbeeld nemen aan FF en kreng.
Je bent met RZ gaan bowlen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Gewoon geen onderschriftquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zie het al, tijd om m'n onderschrift te gaan wisselen als ik hier door blijf posten.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent met RZ gaan bowlen.![]()
Die was te makkelijk. Ik kon hem niet laten liggen.![]()
Ik ben gewoon motorisch niet helemaal geloof ik, want ik heb pas sinds een paar jaar door dat het geen nut heeft met die lichtste ballen te gooien, omdat je daarmee zowat kan smijten en dat werkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind bowlen echt te makkelijk. Kegelen zit zoveel meer techniek aan. Ik vind het trouwens allebei niet echt een sport, meer zoals schaken of dartenHeb wel zelf in de A klasse gekegelt
Maar het reageert wel lekker af, met een bal van 3 mg of zo keihard gaan bowlenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon motorisch niet helemaal geloof ik, want ik heb pas sinds een paar jaar door dat het geen nut heeft met die lichtste ballen te gooien, omdat je daarmee zowat kan smijten en dat werkt voor geen meter.
Puppyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |