Mij werd een keer medegedeeld, op de gang, dat ja, ik er idd meer van wist, maar dat als ik dat ooit nog op die manier duidelijk maakte in het klaslokaal, ik een probleem hadquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tenzij je er zeker van bent en de uitspraak kunt weerleggen.
Heerlijk om een volledige vakwerkberekening van mijn docenten door te strepen door hem er op te wijzen dat het vakwerk in kwestie voor 90% bestaat uit nulstaven.
Ik ken nog een woordje of 3. En van mijn 10 voor het eindexamen Engels is ook niet meer veel te merkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
FransIk heb dan wel Frans bloed, maar daar kan ik echt niks van
Hoewel het zo'n mooie taal is!
Taggen? Heb je een echte zwarte piet thuis?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon heeft merkstiften gehad voor de sinterklaas.
Oe mama nu kan ik overal taggen
And now, the end is near!
Neem je meteen het makkelijkste..quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar is bij mij echt verrassend veel van blijven hangen! De passé composé enzo.
Middelbare school taallessen is stampen, als je de wil hebt, kan iedereen daar een 9+ voor halen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef Boudibou het volgende:
Ik stond drie jaar achter elkaar 9.3+ voor Duits. Heeerlijke taal
"Vriendelijk doch dringend aangeven" stelden ze bij mij alleen maar op prijs, nooit represailles voor gehad of zo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat is niet zelden gebeurd bij ons en de leraar vond het alleen maar goed.
Tot ik op de toets genaaid werd..
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken nog een woordje of 3. En van mijn 10 voor het eindexamen Engels is ook niet meer veel te merken
Hij wil graffiti gaan spuiten over een paar jaar en dus gaat ie beginnen met taggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Taggen? Heb je een echte zwarte piet thuis?![]()
Das voor me hoed mam, snap dat dan! Jwtz!
Het is best een mooie taal, alleen zo jammer van die Fransen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef Kluts het volgende:
Daar is bij mij echt verrassend veel van blijven hangen! De passé composé enzo.
Hoezo dat zeg ik toch helemaal niet? Sjonge jonge...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
en toch denk ik dat men zich hier redelijk overschat qua het Engels beheersen, want jullie doen nu alsof jullie allemaal vloeiend Engels spreken
Ik zeg ook niet dat het moeilijk isquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Middelbare school taallessen is stampen, als je de wil hebt, kan iedereen daar een 9+ voor halen.
Dat is wel heel sad jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is![]()
Maar anderen maakten het wel erg bont met dingen als "Der Frau" o.i.d.
Not even closequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
en toch denk ik dat men zich hier redelijk overschat qua het Engels beheersen, want jullie doen nu alsof jullie allemaal vloeiend Engels spreken
Nederlands was mijn slechtste vak, en met name letterkunde. Dat boeide me echt geen flikker, zaken zoals tekstanalyse en samenvattenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik een keer met een 6 voor NL thuis kwam. Dat ik allemaal onvoldoendes had was 1 ding, maar zelfs voor NL, daar heb ik echt een preek over gehad.
En terecht, want het was gewoon luiigheid.
Een psychisch gezonde mens overschat zichzelf meestal. Iedereen met een normaal zelfvertrouwen schat zichzelf altijd net boven het gemiddelde in.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat je daarin een onderscheid moet maken tussen prive en zakelijke communicatie. Privé gebruik je toch vaker slang en heb je een breder vocabulair nodig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb maar tot half 3 mavo Frans gehad, toen ging ik van school af.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Neem je meteen het makkelijkste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |