How about Gamma?quote:
Aangeboren talent!quote:
Rock paper scissors lizard spockquote:
De kater komt later ja,,zonde man!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelfs begonnen op het gymnasium. Ik voerde gewoon geen reet uit. In de brugklas moest ik daardoor naar de MAVO en heb ik nog 2 maanden geblokt waarna ik met glans over ging, maar die aanpak werkte niet elk jaar.
Spijt als haren op mijn hoofd kan ik je vertellen. Toen ik uiteindelijk op de MAVO zat had ik 0.0 aansluiting met mijn klasgenoten, want ik ben al een late leerling, bleef zitten, dus was al ouder. En daarbij is mavo-volk heel wat anders dan vwo-volk. Ik was er op een gegeven moment helemaal zat van en ben toen gaan werken en 1 dag in de week naar school gegaan.
Als ik het allemaal over kon doen...
Mwaa ik ben meer van de Praxis dan van de theorie!quote:
Ik weet wel zeker dat ik op mijn 18e een totaal ander leven had dan de gemiddelde 18-jarige student, geloof me.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee? ik ben op mn 18e uit huis gegaan, met werk en studie en alles zelf betalen, denk dat je dan redelijk dezelfde zorgen hebt hoor
Ik ook wel een beetje....quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelf gewoon een beetje een stiekeme nerd. En ik val ook op nerds.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik op mijn 18e een totaal ander leven had dan de gemiddelde 18-jarige student, geloof me.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rock paper scissors lizard spock. Classic.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In ruil voor een door jou gedragen slipje?
Als je echt geen reet uitvoert, zoals ik, kunnen ze je gewoon niet willens en wetens op het VWO houden. Bij mij is het probleem niet dat ik het niet kan, ik kan heel goed leren, maar op dat moment was ik drukker met kloten in de klas. ;')quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De kater komt later ja,,zonde man!
Ben zelf ook niet echt de meest actieve persoon, heb ook moeten doubleren, maar gelukkig wel volgehouden.
Overigens,,MOEST je terug?
Men genoeg die negatieve adviezen hebben gekregen, na te zijn blijven zitten in de 1e. Maar die dachten uiteraard "fuck it, ik kan het wel, maar doe gewoon niks". Hebben het vervolgens wat beter aangepakt
quote:
de gemiddelde student misschien, maar ik zie mijzelf niet als de gemiddelde student iigquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik op mijn 18e een totaal ander leven had dan de gemiddelde 18-jarige student, geloof me.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rock paper scissors lizard spock. Classic.
Oh ja!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:42 schreef Boudibou het volgende:
Bollie, poepje, ik wacht nog steeds....
Daar kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de gemiddelde student misschien, maar ik zie mijzelf niet als de gemiddelde student iig
Werd je daar nou opgewonden van?quote:
Ik woon tegenwoordig in Utreg, en ja, die bestaat wel. Alle meisjes hier lijken op elkaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
De gemiddelde student bestaat niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |