Tja, daar had ik nog niet zo over nagedacht. Al denk ik dat het in Enschede minder is als in Amsterdam. Of andere grote steden.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wegwezen met die onzin, ben in 2000 ook het land uitgevlucht met het EK.
verschrikkelijk al die regeltjes, politie en dronken Oranje supporters van heinde en verre uit Nederland...
Dat kunnen jij en ik niet betalen. Zo'n toegangsbewijs.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer hoor. Ik had het wel leuk gevonden om een wedstrijd met Twan te bezoeken, Enschede was ook een speelstad.
Die voor de voetbal gaat erg leuk worden iig, dat is altijd een hele toffe avondquote:Op donderdag 2 december 2010 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de leukee dingen, als je iemand met rode koontjes het gedicht kan laten voorlezen.
Heb jij de 29e januari iets te doen trouwens?
Het is pas over 8 jaar... dan misschien wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kunnen jij en ik niet betalen. Zo'n toegangsbewijs.
Ja, want de prijs van een toegangsbewijs zal zeker niet stijgen in die periode.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is pas over 8 jaar... dan misschien wel.![]()
Misschien heb ik dan wel een keer de staatsloterij of postcodeloterijg gewonnen. Of heeft één van ons een flinke promotie gemaakt. You never know.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, want de prijs van een toegangsbewijs zal zeker niet stijgen in die periode.
Dat is nu zeker wel nodig. Want nu moet je ook nog een retour Moskou kopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan wel een keer de staatsloterij of postcodeloterijg gewonnen. Of heeft één van ons een flinke promotie gemaakt. You never know.
Zit Saar er nog in?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
ow en nu ga ik een kopje thee zetten. Iemand ook? Of kopje koffie? Over een half de finale van Expeditie Robinson...
wie gaat er winnen?
Dan gaat zij winnen!quote:
Ik zou alleen gaan als het in Nederland-België zou zijn. En dan ook nog bij voorkeur een wedstrijd in Enschede. Maar dat gaat nu allemaal over.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is nu zeker wel nodig. Want nu moet je ook nog een retour Moskou kopen.
Je gaat je maag verpesten om je longen te sparen?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga aan de extreem sterke koffie.
Moet m'n kick nu toch ergens vandaan halen...
Dat denk ik eigenlijk ook. Of toch Tatjana... ik vind haar "gevaarlijk". Ik hoop op Sebastiaan.quote:
Is het vandaag een beetje goed gegaan zonder te roken?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga aan de extreem sterke koffie.
Moet m'n kick nu toch ergens vandaan halen...
Ja, beter dan ik had verwacht, maar de dag duurde wel lang zonder de normale breaks die je hebt als je rookt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het vandaag een beetje goed gegaan zonder te roken?
Goedzo!!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, beter dan ik had verwacht, maar de dag duurde wel lang zonder de normale breaks die je hebt als je rookt.
Maar ik heb nog geen sigaret aangeraakt tot op heden, hoewel ik wel steeds de neiging heb om onbewust een sigaret te pakken (die er niet meer ligt). Heb ook nog 4 sloffen in huis + mijn Camel-verzameling.
Maar mw. MM gaat dat allemaal verstoppen voorlopig, zodat ik niet in de verleiding kan komen. Voorlopig kan ik het allemaal weerstaan, als ik maar bezig ben/blijf...
Het verstoppen is mijn eigen idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedzo!!Het is soms ook meer gewoonte dan echt behoefte volgens mij.
Slim van mw. MM dat ze het gaat verstoppen!! Moet je trouwens vaker naar zo'n bijeenkomst of was dat eenmalig?
Die zijn allebei natuurlijk niet meer in de allerbeste staat...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat je maag verpesten om je longen te sparen?
Okay, dat is wel fijn...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verstoppen is mijn eigen idee.
Ze stellen voor om al je rookwaar weg te gooien, maar ik heb een Camel-verzameling opgebouwd en die doe ik niet weg.
Kan verder 24 uur per dag bellen als je dat nodig zou hebben.
Er is geen follow up meeting...
Een verzameling van allerlei pakjes Camel van all over the world. In het buitenland heb ik Camel's met o.a. mandarijnen-, chocolade- en after eight-smaak gevonden. Maar ook Camel pruimtabak, Camel's die normaal zijn qua smaak totdat je een capsule in het filter breekt en het daardoor een menthol sigaret wordt enz. enz.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat is wel fijn...
Welke verzameling is dat?
Krijg morgen op 't werk een nieuwe PC en monitor. Zal ik een plaatje posten als het zover is?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe voeding hangt in de pcTevens een SATA kabel geswitched die in m'n Windows HD hing want die lijkt een beetje gaar en die zit nu maar eerst in mijn DVD brander (die gebruik ik toch niet zo vaak).
Voeding is van Be Quiet, deed m'n pc aan en had iets van: hmmm doe je het wel? Die voedingen zijn echt stil
Wat bijzonder!! Dat had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een verzameling van allerlei pakjes Camel van all over the world. In het buitenland heb ik Camel's met o.a. mandarijnen-, chocolade- en after eight-smaak gevonden. Maar ook Camel pruimtabak, Camel's die normaal zijn qua smaak totdat je een capsule in het filter breekt en het daardoor een menthol sigaret wordt enz. enz.
Wtf...... Laat maar.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe voeding hangt in de pcTevens een SATA kabel geswitched die in m'n Windows HD hing want die lijkt een beetje gaar en die zit nu maar eerst in mijn DVD brander (die gebruik ik toch niet zo vaak).
Voeding is van Be Quiet, deed m'n pc aan en had iets van: hmmm doe je het wel? Die voedingen zijn echt stil
Als je je toch verveelt, post dan maar wat specsquote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg morgen op 't werk een nieuwe PC en monitor. Zal ik een plaatje posten als het zover is?
Ik heb de voeding niet zelf erin gezet hoorquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je je toch verveelt, post dan maar wat specs
Oeh, lekkerquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MellaBella het volgende:
Hoi,
Mijn vriend en ik hebben een ontzettend gave koopwoning op het oog alleen een ding bevalt mij totaal niet.. namelijk de tegelvloer in de woonkamerIk heb het liefste een laminaatvloer
![]()
Kan de makelaar daarin nog iets voor ons betekenen? Ik heb niet gevraagd om die vloer...
De VS hebben de World Series toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Jemig, het grote Amerika krijgt niet wat het wilt en gaat vervolgens janken als een klein kind.
Waar twee Amerikaanse teams (en heel soms een Canadees team) strijden om het wk.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De VS hebben de World Series toch?
Net zo verongelijkt als vandaag.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar twee Amerikaanse teams (en heel soms een Canadees team) strijden om het wk.
Hoe zal Obama reageren als NL een bidboek geeft voor dat?
Ik zal Obama eens een mail sturen waarin ik aangeef dat NL de Worldseries van 2012 wil organiseren.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Net zo verongelijkt als vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Het is ook niet zo moeilijk te raden wie gaat winnen... maar het is idd niet geweldig.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef MadMaster het volgende:
De uitzending/apotheose van Expeditie Robinson is overigens Kwalitatief Uitermate Teleurstellend...
In 1994 noemden ze het ook al zo hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang ze in de USA het hebben over soccer, zullen ze het WK daar nooit krijgen...
Vaak geslipt?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De sneeuw komt hier nu naar beneden. Omdat ik nog nooit in de sneeuw had gereden heb ik net even een proefritje gemaakt over het lokale (lege) industrieterrein. Dat was best leerzaam
Hmm dat zou ik eigenlijk ook even moeten doen denk ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De sneeuw komt hier nu naar beneden. Omdat ik nog nooit in de sneeuw had gereden heb ik net even een proefritje gemaakt over het lokale (lege) industrieterrein. Dat was best leerzaam
Scherp, had dat hele WK bijna verbannen. Herinner me nu ineens NL - Egypte midden in de nacht, 1-0 door Gaston Taument...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In 1994 noemden ze het ook al zo hoor
Wel een paar keer, maar viel mee. Ik heb niets geraakt, maar een keer kwam een stoeprandje wel wat dichtbij. Kon nu mooi dingen uitproberen als remmen in rechte lijn bij verschillende snelheden, van richting wisselen op een rotonde, gas bij of juist gas los en ook hoe snel het profiel van de banden eigenlijk vol zit met sneeuwquote:
Andres Escobar speelde daar zijn allerlaatste wedstrijd ooit...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In 1994 noemden ze het ook al zo hoor
Zeker slim om dat even te oefenen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel een paar keer, maar viel mee. Ik heb niets geraakt, maar een keer kwam een stoeprandje wel wat dichtbij. Kon nu mooi dingen uitproberen als remmen in rechte lijn bij verschillende snelheden, van richting wisselen op een rotonde, gas bij of juist gas los en ook hoe snel het profiel van de banden eigenlijk vol zit met sneeuw
En terecht, smerige drugskoerier die hij simpelweg was...quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Andres Escobar speelde daar zijn allerlaatste wedstrijd ooit...
Laatst hadden ze in Mexico nog een El Salvadoriaanse voetballer teruggevonden, in vuilniszakken...quote:Op donderdag 2 december 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En terecht, smerige drugskoerier die hij simpelweg was...
Opgeruimd staat netjes, toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laatst hadden ze in Mexico nog een El Salvadoriaanse voetballer teruggevonden, in vuilniszakken...
Ah, aflossing. Ik ga snurken.quote:
Ik heb dit jaar praktisch al mijn cadeauinkopen gedaan via internet. Veel ruimere keus, minder gesjouw en je hoeft niet de drukte in. Ook is het voor mij erg handig dat je via internet ook in de avonduren kan bestellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef MaJo het volgende:
eerste deel van de sint inkopen zijn gedaan, alleen was 1,5 uur niet echt genoeg dus moeten we morgen weer de drukte in
het viel me trouwens op dat het echt bizar rustig was in de stad
Bij Lush is het in deze tijd altijd mega druk. Kan me niet voorstellen dat het door het weer komt, de mensen moeten toch sowieso cadeaus halen? Of besteld iedereen nu massaal via bol.com?
Doe dat! Ik ga er zo ook vandoor, mijn school vond het leuk om op vrijdagochtend om 8 uur een verplicht werkcollege in te plannenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar eens tukken. Morgen wat vroeger weg zodat ik zeker weet dat ik op tijd op de uni ben
Ik heb ook een verplicht werkcollege. Dan wel een uurtje later, maarja, ik moet wel eerst nog naar Nijmegen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doe dat! Ik ga er zo ook vandoor, mijn school vond het leuk om op vrijdagochtend om 8 uur een verplicht werkcollege in te plannen
Ik denk dat ik de oorzaak wel weet, maar ik voel me op zich prima. Loop dansend door het huis met een koptelefoon op m'n hoofd...quote:Op vrijdag 3 december 2010 06:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's vroeg voor jou doen MM
Goedemorgen
je bent je verstopte sigaretten aan het zoeken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de oorzaak wel weet, maar ik voel me op zich prima. Loop dansend door het huis met een koptelefoon op m'n hoofd...
Bak koffie # 4 is on it's way...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent je verstopte sigaretten aan het zoeken?
[..]
[..]
De nuttigheid van mijn college is ook zeer in twijfel te trekken. Het werkcollege wordt gevolgd door vijf tussenuren, dan weer een niet zo heel nuttig werkcollege en dat was het dan wat school aan gaatquote:Op vrijdag 3 december 2010 05:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook een verplicht werkcollege. Dan wel een uurtje later, maarja, ik moet wel eerst nog naar Nijmegen.
En als zo'n college dan ook nog nuttig zou zijn, maar dat zijn ze niet.
College Time Management?quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De nuttigheid van mijn college is ook zeer in twijfel te trekken. Het werkcollege wordt gevolgd door vijf tussenuren, dan weer een niet zo heel nuttig werkcollege en dat was het dan wat school aan gaat
Van mij ook, maar daar is het nu een beetje laat voor hequote:Op vrijdag 3 december 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van mij mag de sneeuw overal wegblijven
Nee, uitleggen wat voor commerciële standaarddingen uit de hitformule terug te vinden zijn in een zelfgekozen nummer. Gekozen voor Life van Des'ree, want die voldoet bijna perfect aan die formule. Stelde dus ook niks voor.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ook wandelend is de verse sneeuw erg mooi
@Diaan73![]()
Met een auto kan je veel harder glijdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Het gaat niet goed met mij.. toen ik gisteren met Lennon boodschappen ging doen, had ik een moment van... als ik nu een slee had, had ik kunnen gaan lopen. 2 minuten later dacht ik, ach nee, dat is niets voor mij... dus lekker met de auto!
Yup, same old same oldquote:
Je hebt mazzel. Het is windstil.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup, same old same old
Ik ga me maar eens aankleden om naar Amsterdam te gaan. Blijf alleen veel liever binnen
Ik mag zo naar Amersfoort, ook geen zin inquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup, same old same old
Ik ga me maar eens aankleden om naar Amsterdam te gaan. Blijf alleen veel liever binnen
Met kind erin niet zo'n goed idee...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een auto kan je veel harder glijden. Flink gas geven, ruk aan het stuur naar links, dan rechts en je bent al een heel eind
Het was dan ook sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met kind erin niet zo'n goed idee...
Wat mij betreft mag je al wel een broodje kroket gaan halenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef iamredleader het volgende:
Zo, is het al tijd voor de lunch?
Dank je, maar een collega heeft net saucijzebroodjes en kaasbroodjes uitgedeeld. Het warme kaasbroodje was heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat mij betreft mag je al wel een broodje kroket gaan halen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/1735274/geordie_girls_are_fun/
Ah, de bekende dikke lelijke snollen in korte kleding, ongeacht het weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
En nog meer nieuws uit de UK:
[ afbeelding ]
Wat is dat in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
En nog meer nieuws uit de UK:
[ afbeelding ]
The Spicegirls 10 jaar later...........quote:
Engelse 'dames'...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
The Spicegirls 10 jaar later...........
Okay...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld
NS + sneeuw = Overnachten op een veldbed in de Jaarbeurs.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef iamredleader het volgende:
* is met het openbaar vervoer vandaag![]()
Na vanavond hebben we geen Oosten meer...quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na vanavond hebben we geen Oosten meer...
Ook in het oosten volgens de KNMI.quote:
Bah!! Zul je zien dat het "hoogtepunt" van de buien rond 17:00 uur hier is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook in het oosten volgens de KNMI.
Waarschuwing voor sneeuwbuien. Geldig vanaf vrijdag 1400 uur voor de duur van minimaal 6 uur.
Als de ANWB of Rijkswaterstaat dit soort waarschuwingen afgeven, dan valt het achteraf altijd mee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen die op tijd thuis wil zijn kan beter een halve dag vrij pakken en nu naar huis gaan.
Rijkswaterstaat waarschuwt voor sneeuw
DEN HAAG - Rijkswaterstaat waarschuwt voor sneeuwbuien die vrijdagmiddag het verkeer in de Randstad parten gaan spelen. Het gaat om stevige sneeuwbuien die vanaf 13.00 uur vooral in het westen van het land voor veel overlast zullen gaan zorgen. Het vermoeden is dat er op de grote wegen in de loop van de middag tussen de 5 en 7 centimeter sneeuw ligt.
Dat melden Rijkswaterstaat en het KNMI. De sneeuwval gaat gepaard met buien, zodat het zicht op de weg aanzienlijk zal verminderen. Daarom raadt de wegbeheerder het verkeer aan flink snelheid te minderen en afstand te houden. Dit gaat zeker leiden tot files in de avondspits, voorspelt Rijkswaterstaat.
Dit is het antwoord op de TT...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn schoonouders komen morgen naar Enschede om Sinterklaas te vieren/spelen, maar met die sneeuwbuien zullen ze wel niet komen.
quote:
Het noorden en het oosten kwijt, en ook buiten westen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na vanavond hebben we geen Oosten meer...
Het zuiden is niet interessantquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het noorden en het oosten kwijt, en ook buiten westen.
Nu zoek ik nog een uitdrukking voor het zuiden.
Voor de beeldvorming.
Gek genoeg ziet de dikste er nog het best uit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, de bekende dikke lelijke snollen in korte kleding, ongeacht het weer
Op deze foto geef ik de voorkeur aan de linker. Hier heb ik nog een foto van haar gevondenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gek genoeg ziet de dikste er nog het best uit.
Die gekke ronde bril af en lachen en dan is ze al een heel eind.
Dan kan Nem beter antwoord geven. Anders koop je misschien op mijn advies het verkeerde lijstje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee, maar moet nog wel zo'n formaat lijst hebben voor een sinterklaas cadeau
Ik heb geen verstand van achtbaanfotosquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kan Nem beter antwoord geven. Anders koop je misschien op mijn advies het verkeerde lijstje.
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Overheid wil alle internetverkeer tappen
Ik zou iedereen hier willen oproepen zijn Internetverbinding te beveiligen met een wapen van keuze.
VPN-tunneling, IP-spoofen, wegwerpmailadressen.quote:
Dat was 90-60-90.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij geen standaard maten toch??
Ach, dat valt wel mee/zal wel los lopen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
VPN-tunneling, IP-spoofen, wegwerpmailadressen.
Ik heb niets te verbergen, maar de noodzaak voor een plan B is nog NOOIT zo hoog geweest als tegenwoordig...
Zou heel goed kunnen, ik versta redelijk Python.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Ach, dat valt wel mee/zal wel los lopen.
Ze moeten al die data ook weer analyseren, misschien hou je er wel een baan aan over...
We faxen nog wel...quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, ik versta redelijk Python.
Ik heb nu genoeg gepraat, ik moet nog wat digitaal klussen.
Noch??quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef MaJo het volgende:
De NS is goed bezig tot noch toe, geen vertraging gehad
Er valt hier heel licht sneeuw...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef MaJo het volgende:
Ik merk trouwens nog niets van hevige sneeuwvalIn amsterdam vallen kleine vlokjes maar misschien dat ik in utrecht in een sneeuwstorm terecht kom
is dat fout? Zat al te twijfelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Noch??![]()
Ik hoop dat het over 2 uur nog zo is trouwens!!
Yepsquote:
Ik heb deze zin 2x moeten lezen om hem te begrijpen.quote:Ik zou zo weer de stad ingaan maar vriendje neemt niet op dus zal wel naar huis moeten om hem achter de laptop weg te halen waardoor hij zijn mobiel niet hoort waarna we dan weer meteen de stad ingaan![]()
Muziek in de zin van?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef MaJo het volgende:
Ook een beetje moeilijke zin jamijn vriend is de laatste dagen bezig met muziek afmixen waardoor hij de telefoon dan niet hoort. Dat is wel irritant als je af wil spreken...
Dat is inderdaad erg irritant!! hij moet de telefoon ook gewoon bij zich neerleggen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef MaJo het volgende:
Ook een beetje moeilijke zin jamijn vriend is de laatste dagen bezig met muziek afmixen waardoor hij de telefoon dan niet hoort. Dat is wel irritant als je af wil spreken...
zijn eigen muziekquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muziek in de zin van?
Heb vanmorgen, toen onze PC's vervangen werden, mijn geklooi van gisterenavond hier door de speakers laten knallen en ik word sindsdien herhaaldelijk gevraagd voor allerlei feesten en partijen om te komen draaien...
OK, maar is dat rock, pop, middel-of-the-road, country, gothic of ...?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
zijn eigen muziekhij is met zijn band aan het opnemen en mixt het vervolgens zelf af. Klinkt echt super goed! Alleen een beetje jammer dat hij daardoor de rest van de wereld vergeet
Dat herinnert me er aan dat ik mijn gescheurde OV-chipkaart nog moet opsturen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef MaJo het volgende:
Grrr doordat ik verkeerd uitcheckte ben ik 10 euro kwijt
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:34 schreef MaJo het volgende:
Ik erger me trouwens aan de TThet moet zijn: zal de goede si-hint wel komen. En nu zit die zin steeds in mijn hoofd
Rockquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar is dat rock, pop, middel-of-the-road, country, gothic of ...?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Dat herinnert me er aan dat ik mijn gescheurde OV-chipkaart nog moet opsturen...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Het grappige is dat mijn kleine nichtje de zin zingt zoals die nu in de TT staat, fout dus.
Daardoor heb ik die zin ook steeds in mijn hoofd en heb ik die gisteren gebruikt als TT...
Klinkt spannend.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
RockBeetje radiohead meets muse meets Nirvana
Zat los in mijn kontzak en is door het vele kneuzen in die zak op een gegeven moment gescheurd. Je kan een formulier aanvragen, waarop je je kapotte kaart moet plakken en dan kunnen ze op basis van het nummer zien of er nog saldo aan gekoppeld was. Zo ja, dan krijg je dat teruggestort...quote:Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?Kan ik het geld nog op de een of andere manier terugkrijgen?
Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Bij de NS?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef MaJo het volgende:
Grrr doordat ik verkeerd uitcheckte ben ik 10 euro kwijt
Ik ben best wel benieuwd, kan ik hem op YouTube vinden?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanwege werkzaamheden in 040 moeten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanwege werkzaamheden in 040 moeten...De bouw is begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Voor elk vals weeralarm (wat zei ik vanmiddag?) moeten ze gewoon een compensatie aanbieden...quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:53 schreef iamredleader het volgende:
Overigens geen sneeuw te bekennen (Amsterdam)
Welke?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuwe whisky is binnen bij slijter, zo op pad naar IJmuiden dus...
Glendronach 14y PX Olorosso Sherry.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welke?
Gisteren een proeverij gehad, vooral de Arran Cask Strength en Glenturrent speciaal waren erg goed.
Je moet inderdaad wel een heel goed excuus hebben om niet op te komen draven...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je maakt het zo onmogelijk niet te komen....
Het begint nu weer heel zacht te sneeuwen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef iamredleader het volgende:
Weeralarm? Sneeuwalarm? Waar? In elk geval niet hier
Ouderdom komt met gebreken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben inspiratie aan het verzamelen voor Sinterklaasgedichten
Elk jaar wordt het weer erger, ik zit zo lang zonder ideeën dat ik uiteindelijk op het aller-állerlaatst maar wat onzin uitkraam zodat ik toch nog wat heb.... Vroeger was ik er heel goed in, what happened?
Moet je de hele dag aan de slag??quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me mentaal voorbereiden op een lange, donkere dag morgen...
Lieve LB,quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
Elk jaar wordt het weer erger, ik zit zo lang zonder ideeën dat ik uiteindelijk op het aller-állerlaatst maar wat onzin uitkraam zodat ik toch nog wat heb.... Vroeger was ik er heel goed in, what happened?
Van 3 tot een uur of 10 's avonds op 3 adressen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet je de hele dag aan de slag??
Sinterklaasslingersquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef LadyBlack het volgende:
Slingers voor Sinterklaas? Of is er ook iemand jarig?
Das nog best een lange tijd voor 3 adressen. Liggen ze ver uit elkaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 3 tot een uur of 10 's avonds op 3 adressen..
Gemiste kans dus. Je had een goedkoop jaar kunnen hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoef geen Sinterklaasgedichten en surprises te makenDe cadeautjes voor de jongens zijn al ingepakt en hoeven alleen nog maar in een grote zak... morgen even wat slingers ophangen, boodschappen doen en kan het feest beginnen.
Dit jaar toch niet zo leuk... Twan gelooft niet meer en Lennon heeft het nog niet echt door...![]()
Amsterdam, Almere en Lelystad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sinterklaasslingerszijn erg leuk...
[..]
Das nog best een lange tijd voor 3 adressen. Liggen ze ver uit elkaar?
Dat gedicht!!
Ach, je ontkomt er niet echt aan. Twan wil nog wel gewoon meedoen, snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gemiste kans dus. Je had een goedkoop jaar kunnen hebben.
Ow, dat is idd wel leuk... jammer dat Enschede zo ver weg ligt... anders had je hier ook even langs kunnen/mogen komen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amsterdam, Almere en Lelystad.
Allemaal bekenden, dat maakt het wel leuk...
Sinds ik weer jonge neefjes en nichtjes heb wel weer. Die ga ik morgen dus ook bezoeken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, Madmaster zit nog helemaal in de scene, dat is wel goed te merken!![]()
Lieve LB,quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Writer's block, dat is het ja, opgelopen tijdens mijn studie![]()
Crisis zeg, wat ben ik blij dat ik daar vanaf benwerk zoeken is ook echt niet leuk, maar wat een heerlijkheid dat ik van die scriptie af ben
En hip gevonden willen worden, dat mogen ze hopen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
Zo'n tasje waar de Marokkaanse jochies ook mee lopen?
Het is zoiets:quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
Zo'n tasje waar de Marokkaanse jochies ook mee lopen?
quote:
Verschrikkelijk.quote:
quote:
Vergeet het kleine jochie nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Hier ook een inspiratieloze dichtpiet
Bedtijd voor deze vent en zijn griet
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Lieve dames der AKQ SC,
Een carriere is wat jullie soort tegenwoordig ambieert,
Dan wordt er ook verwacht dat je daarvoor iets leert.
Investeren, doorstuderen, nog meer leren en dan examineren,
Dat is een must als je de concurrentie aan wilt gaan met de heren.
En Sint's ervaring is dat vrouwen vaak op zich wel smarter zijn,
Maar ze klagen constant, kunnen niet aarden, hebben weer eens pijn.
Of zijn door de studie afgestompt en willen hun vrijheid terug,
Vergeten dus hun studie en het liefst heel vlug.
Die studie is juist jullie bagage voor de toekomst, koester dat bezit,
Er zijn zat heren bij wie een hogere opleiding dan de AJLO er niet in zit.
Gooi die opgedane kennis en kunde op gepaste wijze in de strijd
En laat niet telkens blijken 'Ik ben maar een meid',
Die alleen maar kan mekkeren over onbegrip, nutteloze sollicaties of een writers block,
Fuck al het gejammer, je bent hier op Fok!
En Fokkers laten niet met zich sollen, laat staan met zich fokken,
Die gaan gewoon los, laat een ander maar nokken!
Dus dames, schijt aan al die vooroordelen en heren met praatjes,
Aan de bak met jullie studies, werken en verdienen, het zweet uit die luie naadjes!!!
Met studentikoze groet,
Sint Nicolaas
Vrees niet, ik ben nu even leeg,quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
En ik hou mijn hart vast. Het volgende gedicht gaat vast over de mannen in de SC.
Geweldig, ik ben al op zoek naar een conferencierquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
En ik hou mijn hart vast. Het volgende gedicht gaat vast over de mannen in de SC.
Dan kan ik gaan snurken zonder zorgenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrees niet, ik ben nu even leeg,
Ik hoop dat ik hiermee een ander beweeg,
Tot een vlijmscherpe reactie, zoals een vrouw alleen kan geven,
Dat is wat ik hoop hier vanavond nog te mogen beleven...
Een paard heeft een hoofd, elk ander dier een kop,quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef peaceman het volgende:
Je kop heet eigenlijk je hoofd,
Who needs a pet, wanneer je door de whiskey bent verdoofd...
Erg goed gemaakt die film.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Dogma![]()
Daar is ie toch uit? Hij is hilarisch vind ik
Gewoon bij de eerste hulp naar binnen gaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 05:52 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vannacht gevallen in de sneeuw en nu doet mijn knie erg pijn, kan er bijna niet op staanIk gleed uit en mijn knie maakte daarbij een rare knik en er zit nu een bult op
Wat moet ik nou doen, zo langs het ziekenhuis of de huisartsenpost bellen? Kan er niet meer van slapen
Wat C4 zegtquote:Op zaterdag 4 december 2010 06:44 schreef Cobra4 het volgende:
Gewoon bij de eerste hulp naar binnen gaan.
En tot die tijd regelmatig goed koelen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 07:44 schreef iamredleader het volgende:
En het valt enorm mee met de sneeuw hier![]()
Nee, ik ken het alleen van de tekeningen. Schijnt erg luxe te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 07:49 schreef iamredleader het volgende:
Yo C4
Ben jij al eens wezen kijken bij de nieuwe Kromhoutkazerne in Utrecht?
Kluszequote:Op zaterdag 4 december 2010 07:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik niet, geeft alleen maar ellende op de weg en erin spelen doe ik al jaren niet meer, doe mij maar een mooie ijsvloer ipv sneeuw
Maar ik ben er weer vandoor, naar de kapper en daarna klussen in m'n iglo
Heb ik ook gehoord. Reed er afgelopen week langs en zag hoe groot het is! Ik zie vanuit kantoor 1 kant (de ingang) maar nu pas de omvang.quote:Op zaterdag 4 december 2010 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, ik ken het alleen van de tekeningen. Schijnt erg luxe te zijn.
Het is een groot complex.quote:Op zaterdag 4 december 2010 07:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Reed er afgelopen week langs en zag hoe groot het is! Ik zie vanuit kantoor 1 kant (de ingang) maar nu pas de omvang.
quote:
quote:
Wat Cobra zegt:quote:Op zaterdag 4 december 2010 05:52 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vannacht gevallen in de sneeuw en nu doet mijn knie erg pijn, kan er bijna niet op staanIk gleed uit en mijn knie maakte daarbij een rare knik en er zit nu een bult op
Wat moet ik nou doen, zo langs het ziekenhuis of de huisartsenpost bellen? Kan er niet meer van slapen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:04 schreef MadMaster het volgende:
Douchen, snor/baard afscheren (babyface-look) en oorbel uit, waar ik morgen weer een uur zoet mee ben om hem weer in te krijgen.
En elk jaar trap ik er weer in...
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Mijn snor/baard heb ik 'slechts' gemilimeterd.
Bij hogere temperaturen heb ik altijd al het idee dat ik na het afscheren er van met mijn mond/kin in een mentholbadje zit, dus met de huidige temperaturen is dat helemaal horror.
Daarom de stoppels laten staan, dat scheelt een graad of 30 qua gevoelstemperatuur...
En toen was er hier een sneeuwstorm...
Ik hoor al bijna 25 jaar van dit soort berichten, ze zijn nog nooit juist gebleken. Het woordje 'dreigt' is ook weer heerlijk suggestief. Ik word er niet meer warm of koud van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.nrc.nl/economi(...)igt_voor_te_duur_UWV
Voor pic, zie mijn Twitter...quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter! Ik hoop dat er zo bij mij dan ook nog wat gaat vallen.
Kijk maar uit. Onze meteo verwacht ijzel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier ook sneeuw...en m'n senseo weigert met deze kou en ik moest pissen, dus ik ben weer thuis, geen idee of ik vanmiddag nog die kant op ga, het is hier op de weg nu ook spekglad.
Ja die verwachting hoorde ik ook al op de radio, eigenlijk wil ik vanavond nog de weg op, maar ik denk dat ik afbel als het echt zo slecht is vanavond...quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Onze meteo verwacht ijzel.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:33 schreef MaJo het volgende:
Update: knie doet nog erg pijn, als ik mijn been recht houd kan ik er wel op lopen maar zodra ik hem buig is het zeer pijnlijk
Mijn moeder zegt dat het niet per se nodig is om naar de EHBO te gaan omdat het niet ondraaglijk is, maar ga maandag wel naar de dokter als ik er nog steeds zo'n last van heb...
Hier nu een (mini) sneeuwstorm.quote:En hier sneeuwt het ook
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ik denk dat 1 op de 10 automobilisten net het niet nodig vond om de lampen aan te zetten trouwens
Afpakken dat rijbewijs en wel nu
Hier sneeuwt het vet hard! Ben wel blij dat ik niet meer naar buiten hoef, kan immers toch niet lopenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Hier nu een (mini) sneeuwstorm.
Mensen die in een sneeuwbui op de weg zitten en dan zonder verlichting rondrijden waardoor je ze een stuk minder goed kunt zienquote:
Laat me raden. 60+ers of vrouwen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mensen die in een sneeuwbui op de weg zitten en dan zonder verlichting rondrijden waardoor je ze een stuk minder goed kunt zien
Dat zal wel ja, of gewoon hersenloze mannen, want daar zijn er ook zat vanquote:
Dan ga je toch voor een uitje naar Zeist? Op de Lorentzlaan zit wel een leuke tent die je kunt bezoeken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het vet hard! Ben wel blij dat ik niet meer naar buiten hoef, kan immers toch niet lopen
Kijk erg goed uit. Onze meteo verwacht ijzel aan het eind van de middag en gedurende de avond.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Net terug van boodschappen doen. We waren zowat de enige in het winkelcentrum.
Heb net de vorige week aangeschafte sneeuwschep maar ter hand genomen, er valt echt een behoorlijk pak sneeuw vandaag...
Straks naar de Flevopolder, een stuk minder grappig op deze manier...
MaJo gaat toch niet naar ons luisteren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:04 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, je kan niet lopen, maar het is niet ondragelijk
Pas bij volledige amputatie ga je naar de EHBO?
* MadMaster is ex-gewondenverzorger met ruim 1,5 jaar praktijkervaring...
FTFYquote:
Hou je 'm wel omhoog en blijf je aan het koelen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:33 schreef MaJo het volgende:
Update: knie doet nog erg pijn, als ik mijn been recht houd kan ik er wel op lopen maar zodra ik hem buig is het zeer pijnlijk
Mijn moeder zegt dat het niet per se nodig is om naar de EHBO te gaan omdat het niet ondraaglijk is, maar ga maandag wel naar de dokter als ik er nog steeds zo'n last van heb...
En hier sneeuwt het ook
Ik heb winterbanden, sneeuwkettingen, ABS, Traction Control en een gezond verstand. Als iedereen dat heeft, dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk erg goed uit. Onze meteo verwacht ijzel aan het eind van de middag en gedurende de avond.
Dat is meestal eerder het probleem geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als iedereen dat heeft, dan komt het wel goed.
Die afhankelijkheid onderken ik dan ook...quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is meestal eerder het probleem geloof ik
Prima, jij beslist uiteraard.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:24 schreef MaJo het volgende:
Ik wil er eigenlijk wel naar laten kijken maar zowel moeder (jarenlang doktersassistente en verpleegster geweest) als vriendje vinden het niet nodig
Maar die weten niet hoe jij het voelt toch? Ik heb mijn kruisband afgescheurd uiteindelijk, en dat duurde wel even voor ik dat voor elkaar had maar het is niet leuk hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:24 schreef MaJo het volgende:
Ik wil er eigenlijk wel naar laten kijken maar zowel moeder (jarenlang doktersassistente en verpleegster geweest) als vriendje vinden het niet nodig
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:33 schreef MaJo het volgende:
Maar als ik gewoon zit voel ik het nauwelijks, alleen als ik loop heb ik er veel last van. Wil me ook niet aanstellen en dat ze dan zeggen dat ik het alleen een beetje verrekt heb
Heb jij een vervangende kruisband gekregen d.m.v. een pees uit je hamstring die ze op je knie hebben geplaatst?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar die weten niet hoe jij het voelt toch? Ik heb mijn kruisband afgescheurd uiteindelijk, en dat duurde wel even voor ik dat voor elkaar had maar het is niet leuk hoor
En dan mag je overmorgen weer bellen en die dag er op ook weer?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:44 schreef MaJo het volgende:
Nou ik heb op jullie aanraden de huisartsenpost gebeld. Ik moet hem vandaag hooghouden en nu wat ijs erop doen, en als ik morgen nog evenveel last heb opnieuw bellen
ik kan niet zonde afspraak naar de huisartsenpost dus ik moet het er maar mee doen ben ik bang. Mijn knie is ook niet dik of blauw dus ze vond het niet alarmerend.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan mag je overmorgen weer bellen en die dag er op ook weer?
Ik zeg niets meer...
Glij veilig!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo op pad, blij dat ik glij...
Er is niks nieuws ingezet, was niet echt nodig. Heb nog wel een kijkoperatie gehad, toen hebben ze het nog wat schoongemaakt (los kraakbeen weggehaald geloof ik). Als ik er meer last van ga krijgen, komt er ws. een pees uit mijn hamstring in, maar dat kan nog wel een jaar of 25/30 durenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij een vervangende kruisband gekregen d.m.v. een pees uit je hamstring die ze op je knie hebben geplaatst?
Zo niet, hoe hebben ze je kruisband dan gefixed?
Ik heb er links nog steeds geen 1 meer...
Aha, dit had ik dus kunnen schrijven. Alleen dat van die moeder klopt dan niet...quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is niks nieuws ingezet, was niet echt nodig. Heb nog wel een kijkoperatie gehad, toen hebben ze het nog wat schoongemaakt (los kraakbeen weggehaald geloof ik). Als ik er meer last van ga krijgen, komt er ws. een pees uit mijn hamstring in, maar dat kan nog wel een jaar of 25/30 duren(Mijn moeder heeft hetzelfde gehad, 30 jaar gelopen voordat ze er weer last van kreeg)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, dit had ik dus kunnen schrijven. Alleen dat van die moeder klopt dan niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |