Tja, daar had ik nog niet zo over nagedacht. Al denk ik dat het in Enschede minder is als in Amsterdam. Of andere grote steden.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wegwezen met die onzin, ben in 2000 ook het land uitgevlucht met het EK.
verschrikkelijk al die regeltjes, politie en dronken Oranje supporters van heinde en verre uit Nederland...
Dat kunnen jij en ik niet betalen. Zo'n toegangsbewijs.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer hoor. Ik had het wel leuk gevonden om een wedstrijd met Twan te bezoeken, Enschede was ook een speelstad.
Die voor de voetbal gaat erg leuk worden iig, dat is altijd een hele toffe avondquote:Op donderdag 2 december 2010 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de leukee dingen, als je iemand met rode koontjes het gedicht kan laten voorlezen.
Heb jij de 29e januari iets te doen trouwens?
Het is pas over 8 jaar... dan misschien wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kunnen jij en ik niet betalen. Zo'n toegangsbewijs.
Ja, want de prijs van een toegangsbewijs zal zeker niet stijgen in die periode.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is pas over 8 jaar... dan misschien wel.![]()
Misschien heb ik dan wel een keer de staatsloterij of postcodeloterijg gewonnen. Of heeft één van ons een flinke promotie gemaakt. You never know.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, want de prijs van een toegangsbewijs zal zeker niet stijgen in die periode.
Dat is nu zeker wel nodig. Want nu moet je ook nog een retour Moskou kopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan wel een keer de staatsloterij of postcodeloterijg gewonnen. Of heeft één van ons een flinke promotie gemaakt. You never know.
Zit Saar er nog in?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
ow en nu ga ik een kopje thee zetten. Iemand ook? Of kopje koffie? Over een half de finale van Expeditie Robinson...
wie gaat er winnen?
Dan gaat zij winnen!quote:
Ik zou alleen gaan als het in Nederland-Belgiė zou zijn. En dan ook nog bij voorkeur een wedstrijd in Enschede. Maar dat gaat nu allemaal over.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is nu zeker wel nodig. Want nu moet je ook nog een retour Moskou kopen.
Je gaat je maag verpesten om je longen te sparen?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga aan de extreem sterke koffie.
Moet m'n kick nu toch ergens vandaan halen...
Dat denk ik eigenlijk ook. Of toch Tatjana... ik vind haar "gevaarlijk". Ik hoop op Sebastiaan.quote:
Is het vandaag een beetje goed gegaan zonder te roken?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga aan de extreem sterke koffie.
Moet m'n kick nu toch ergens vandaan halen...
Ja, beter dan ik had verwacht, maar de dag duurde wel lang zonder de normale breaks die je hebt als je rookt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het vandaag een beetje goed gegaan zonder te roken?
Goedzo!!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, beter dan ik had verwacht, maar de dag duurde wel lang zonder de normale breaks die je hebt als je rookt.
Maar ik heb nog geen sigaret aangeraakt tot op heden, hoewel ik wel steeds de neiging heb om onbewust een sigaret te pakken (die er niet meer ligt). Heb ook nog 4 sloffen in huis + mijn Camel-verzameling.
Maar mw. MM gaat dat allemaal verstoppen voorlopig, zodat ik niet in de verleiding kan komen. Voorlopig kan ik het allemaal weerstaan, als ik maar bezig ben/blijf...
Het verstoppen is mijn eigen idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedzo!!Het is soms ook meer gewoonte dan echt behoefte volgens mij.
Slim van mw. MM dat ze het gaat verstoppen!! Moet je trouwens vaker naar zo'n bijeenkomst of was dat eenmalig?
Die zijn allebei natuurlijk niet meer in de allerbeste staat...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat je maag verpesten om je longen te sparen?
Okay, dat is wel fijn...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verstoppen is mijn eigen idee.
Ze stellen voor om al je rookwaar weg te gooien, maar ik heb een Camel-verzameling opgebouwd en die doe ik niet weg.
Kan verder 24 uur per dag bellen als je dat nodig zou hebben.
Er is geen follow up meeting...
Een verzameling van allerlei pakjes Camel van all over the world. In het buitenland heb ik Camel's met o.a. mandarijnen-, chocolade- en after eight-smaak gevonden. Maar ook Camel pruimtabak, Camel's die normaal zijn qua smaak totdat je een capsule in het filter breekt en het daardoor een menthol sigaret wordt enz. enz.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat is wel fijn...
Welke verzameling is dat?
Krijg morgen op 't werk een nieuwe PC en monitor. Zal ik een plaatje posten als het zover is?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe voeding hangt in de pcTevens een SATA kabel geswitched die in m'n Windows HD hing want die lijkt een beetje gaar en die zit nu maar eerst in mijn DVD brander (die gebruik ik toch niet zo vaak).
Voeding is van Be Quiet, deed m'n pc aan en had iets van: hmmm doe je het wel? Die voedingen zijn echt stil
Wat bijzonder!! Dat had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een verzameling van allerlei pakjes Camel van all over the world. In het buitenland heb ik Camel's met o.a. mandarijnen-, chocolade- en after eight-smaak gevonden. Maar ook Camel pruimtabak, Camel's die normaal zijn qua smaak totdat je een capsule in het filter breekt en het daardoor een menthol sigaret wordt enz. enz.
Wtf...... Laat maar.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe voeding hangt in de pcTevens een SATA kabel geswitched die in m'n Windows HD hing want die lijkt een beetje gaar en die zit nu maar eerst in mijn DVD brander (die gebruik ik toch niet zo vaak).
Voeding is van Be Quiet, deed m'n pc aan en had iets van: hmmm doe je het wel? Die voedingen zijn echt stil
Als je je toch verveelt, post dan maar wat specsquote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg morgen op 't werk een nieuwe PC en monitor. Zal ik een plaatje posten als het zover is?
Ik heb de voeding niet zelf erin gezet hoorquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je je toch verveelt, post dan maar wat specs
Oeh, lekkerquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MellaBella het volgende:
Hoi,
Mijn vriend en ik hebben een ontzettend gave koopwoning op het oog alleen een ding bevalt mij totaal niet.. namelijk de tegelvloer in de woonkamerIk heb het liefste een laminaatvloer
![]()
Kan de makelaar daarin nog iets voor ons betekenen? Ik heb niet gevraagd om die vloer...
De VS hebben de World Series toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Jemig, het grote Amerika krijgt niet wat het wilt en gaat vervolgens janken als een klein kind.
Waar twee Amerikaanse teams (en heel soms een Canadees team) strijden om het wk.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De VS hebben de World Series toch?
Net zo verongelijkt als vandaag.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar twee Amerikaanse teams (en heel soms een Canadees team) strijden om het wk.
Hoe zal Obama reageren als NL een bidboek geeft voor dat?
Ik zal Obama eens een mail sturen waarin ik aangeef dat NL de Worldseries van 2012 wil organiseren.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Net zo verongelijkt als vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Het is ook niet zo moeilijk te raden wie gaat winnen... maar het is idd niet geweldig.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef MadMaster het volgende:
De uitzending/apotheose van Expeditie Robinson is overigens Kwalitatief Uitermate Teleurstellend...
In 1994 noemden ze het ook al zo hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang ze in de USA het hebben over soccer, zullen ze het WK daar nooit krijgen...
Vaak geslipt?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De sneeuw komt hier nu naar beneden. Omdat ik nog nooit in de sneeuw had gereden heb ik net even een proefritje gemaakt over het lokale (lege) industrieterrein. Dat was best leerzaam
Hmm dat zou ik eigenlijk ook even moeten doen denk ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De sneeuw komt hier nu naar beneden. Omdat ik nog nooit in de sneeuw had gereden heb ik net even een proefritje gemaakt over het lokale (lege) industrieterrein. Dat was best leerzaam
Scherp, had dat hele WK bijna verbannen. Herinner me nu ineens NL - Egypte midden in de nacht, 1-0 door Gaston Taument...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In 1994 noemden ze het ook al zo hoor
Wel een paar keer, maar viel mee. Ik heb niets geraakt, maar een keer kwam een stoeprandje wel wat dichtbij. Kon nu mooi dingen uitproberen als remmen in rechte lijn bij verschillende snelheden, van richting wisselen op een rotonde, gas bij of juist gas los en ook hoe snel het profiel van de banden eigenlijk vol zit met sneeuwquote:
Andres Escobar speelde daar zijn allerlaatste wedstrijd ooit...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In 1994 noemden ze het ook al zo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |