quote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Lastpost het volgende:
Zorg dat je gewoon nog budget hebt om dat soort pietluttigheden zelf aan te passen.
Een beetje makelaar knalt er in een avondje zo een vloertje in voor jequote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MellaBella het volgende:
Hoi,
Mijn vriend en ik hebben een ontzettend gave koopwoning op het oog alleen een ding bevalt mij totaal niet.. namelijk de tegelvloer in de woonkamerIk heb het liefste een laminaatvloer
![]()
Kan de makelaar daarin nog iets voor ons betekenen? Ik heb niet gevraagd om die vloer...
Dan koop je toch gewoon alleen het huis en niet de vloer.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MellaBella het volgende:
Kan de makelaar daarin nog iets voor ons betekenen? Ik heb niet gevraagd om die vloer...
En parket is eigenlijk namaak plavuizen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:30 schreef Microtubuli het volgende:
Laminaat is eigenlijk namaakparket
Een hele hoop is daarbij ook nog afhankelijk van hoe handig je zelf bent en of je de tijd hebt om het zelf te gaan doenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef Lemansue het volgende:
Geen 1 huis zal 100% voldoen aan je verwachting . Er is altijd wel iets wat er uit moet . Anders moet je een nieuwbouw kopen meestal goedkope geen KK dus dat kan je gebruiken voor inrichten wanden vloeren . Of zoek verder maar zo als gezegd je ziet altijd iets wat je niet bevalt
En terecht. Je kunt niet EN zelf geen flikker uitvoeren EN voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Als je iets kant en klaar door anderen naar jou wens wilt laten realiseren betaal je gewoonweg de hoofdprijs.
Tegenwoordig noemt men dat weer retro en is het plots weer hip enzulksquote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef klaaskootstra het volgende:
voor 50.000 E bovenop de koopprijs wil de verkoper vast wel een laminaat vloertje voor je laten leggen... Maar je zou 't ook zelf kunnen (laten) doen voor minder, mag je ook nog de kleur uitkiezen...
Onderhandel punt in de prijs van het huis kan je dit niet noemen, tenzij er klinkers op de vloer liggen... Zaken die je als punten in de onderhandeling zou kunnen gebruiken zijn bijvoorbeeld dingen als renovatie van het dak wanneer dit versleten is, paalrot, vervanging van een 20 jaar oude badkamer/keuken, enz...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |