Paar pagina's terug werd er uitgebreid over tetten gesprokenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet
ja dat ga ik niet teruglezenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paar pagina's terug werd er uitgebreid over tetten gesproken
edit: vorig topic dus
quote:
Ik leer meer dan 75% van de tijdquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef L.no het volgende:
Stomme lapohunter. Nu wens ik je geen succes meer met leren.
quote:
[GRTDOJW] #816 Waar we geyle foto's doorsturen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat ga ik niet teruglezen
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
* NBT komt stiekem nog even terug om over tieten te praten...Ik zag dat het over tieten ging! Ik heb nog tot half en dacht nu druk te zijn, echter, planning veranderd, half 3 verdwijn ik echt!
(verkapte tvp)
Hoiquote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
* NBT komt stiekem nog even terug om over tieten te praten...Ik zag dat het over tieten ging! Ik heb nog tot half en dacht nu druk te zijn, echter, planning veranderd, half 3 verdwijn ik echt!
(verkapte tvp)
Écht nietquote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT echt je draait de zaken om, je leert 25% en FOK!t 75%
Hooooooooi!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:15 schreef tdrone het volgende:
HOI NBT !!!
nu kan ik tenaminste doei zeggen
tietenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
(verkapte tvp)
Nee fout.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT echt je draait de zaken om, je leert 25% en FOK!t 75%
Theaquote:
quote:
wat ben je eigenlijk an het leren?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben aan het wachten tot mijn tostis klaar zijn, dan ga ik weer leren.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
(verkapte tvp)
Nou show ze eens NBTquote:
hmmmm.. tosti... ggrgaggelggegequote:Op donderdag 2 december 2010 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben aan het wachten tot mijn tostis klaar zijn, dan ga ik weer leren.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal je aan me denken vanavond?
Wiskunde, vooral opgaven maken.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat ben je eigenlijk an het leren?
Simpel.... nietquote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
Hoe kan ik in godsnaam leren als ik tosti's ruik, kinderen sneeuwballengevechten zie houden, er een pc naast mij staat, en ik weet dat Micha vanmiddag langs komt
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Natuurlijk!Aan jou denk ik 99% van de tijd!
Oeh lekker. Spank me!!!!quote:
In de zomer is het erger, dan zweet je je kapot en kan je moeilijker concentreren als je mensen lekker buiten ziet feesten op het strand..quote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
Hoe kan ik in godsnaam leren als ik tosti's ruik, kinderen sneeuwballengevechten zie houden, er een pc naast mij staat, en ik weet dat Micha vanmiddag langs komt
zt je verstand op 0, moet niet zo moeilijk zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
Vanuit mijn raam zie ik geen strand.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:17 schreef L.no het volgende:
[..]
In de zomer is het erger, dan zweet je je kapot en kan je moeilijker concentreren als je mensen lekker buiten ziet feesten op het strand..
Maar dat zie je wel in je gedachte.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vanuit mijn raam zie ik geen strand.
ohh lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef tdrone het volgende:
straks uit eten![]()
weet alleen nog niet waar..
hahahahah je zit achter de ramenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
KFC.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef tdrone het volgende:
straks uit eten![]()
weet alleen nog niet waar..
Ik zie huis vanuit mijn raam, wat is jouw uitzicht?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zie huis vanuit mijn raam, wat is jouw uitzicht?
Dit is om reacties vragenquote:
Ohw ja...quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
waar blijft die nicpic eigenlijk benny?
quote:
Die Pythagoras, niet te vertrouwenquote:
lekker dan weerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:20 schreef Koen66 het volgende:
owja, een nickpic heb ik ook nog niet gemaakt
Dat had ik in de 2equote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die Pythagoras, niet te vertrouwen
Typisch dat jij dat zegt ook.quote:
nee ik denk dat ik friet zuurvlees ga eten ergensquote:
quote:
Ik moet nog hier een reputatie maken eh.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Typisch dat jij dat zegt ook.
Het vaasmodel, nog zo'n linke.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die Pythagoras, niet te vertrouwen
Dat hebben ze volgens mij in de Ikea.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik denk dat ik friet zuurvlees ga eten ergens
en dat hebben ze niet bij KFC
Kip is viesquote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet nog hier een reputatie maken eh.
Kip.
*kijken gaatquote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Fotoboek van Huppelmuts staat hij nu, dacht ik,
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef Ploertendoder het volgende:
L.no is mijn privé KFC-geilerd
en dat terwijl ik toch onwijs van kip houquote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef L.no het volgende:
[..]
KFC > all
of de subway.. dat is ook lekker.
HET IS PATATquote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
Friet?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga toch niet bij de ikea uit etenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat hebben ze volgens mij in de Ikea.
Engels is idd leuker dan Nederlands.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kip is viesChicken is lekker
Ik ben nooit weg, ik ben er altijd bij, in jullie harten. Ik kan hier gewoon niet altijd reageren.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
Die gozer heeft het lang uitgehouden hier, die Peners
apart.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
en dat terwijl ik toch onwijs van kip hou
waarom nie dan??quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga toch niet bij de ikea uit eten
ik zie penisbaard altijd in de dagcijfers maar nooit postenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nooit weg, ik ben er altijd bij, in jullie harten. Ik kan hier gewoon niet altijd reageren.
Natuurlijk wel. Zie je hele drukke gezinnen met kinderen rondvliegen. Gratis entertainment!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga toch niet bij de ikea uit eten
Idd. Ik probeer het er hier ook in te krijgen, maar dat lukt niet. Misschien moet ik weer terugverhuizen naar het ontwikkelde deel van het land.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nooit weg, ik ben er altijd bij, in jullie harten. Ik kan hier gewoon niet altijd reageren.
Oke ik dacht al wat haar te voelen in mijn hartquote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ook maar die is wegquote:
PICS IN MIJN PM.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef NBT het volgende:
[..]
ook maar die is weg![]()
verder in wat S & G topics.........
ja hij staat geloof ik in de OP van S & Gquote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef NBT het volgende:
[..]
ook maar die is weg![]()
verder in wat S & G topics.........
ZIE JE WEL! JULLIE ZIJN GEWOON RESERVEBELGEN MET JULLIE FRIET! JULLIE GAAN OOK NAAR HET FRIETKOT EN NIET NAAR DE SNACKBAR/VREETSCHUUR!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
zuurvlees is limburgs en dan is het dus FRIET!
Bipsenraad is overal.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie penisbaard altijd in de dagcijfers maar nooit posten
Ik zie dat je alleen in MEN en ONZ komt. In ONZ kom ik meestal alleen 's nachts en in MEN helemaal niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie penisbaard altijd in de dagcijfers maar nooit posten
in de OP?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja hij staat geloof ik in de OP van S & G
beter een reservebelg dan een schreeuwende hollanderquote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! JULLIE ZIJN GEWOON RESERVEBELGEN MET JULLIE FRIET! JULLIE GAAN OOK NAAR HET FRIETKOT EN NIET NAAR DE SNACKBAR/VREETSCHUUR!
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
beter een reservebelg dan een schreeuwende hollander![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja, daar staat 'ie in.quote:
je heb nog gelijk ook!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
Vergeet de frietpan niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! JULLIE ZIJN GEWOON RESERVEBELGEN MET JULLIE FRIET! JULLIE GAAN OOK NAAR HET FRIETKOT EN NIET NAAR DE SNACKBAR/VREETSCHUUR!
Schreeuwende Hollanderquote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Liever Fries dan hollander.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
patatpan klink zo raar.quote:
Een stel van die nitwits uit mijn klas noemen het een frietpan. Het is een frituur.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
en we noemen het gewoon de friture
Heb je ooit buiten Friesland gewoond hiervoor?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd. Ik probeer het er hier ook in te krijgen, maar dat lukt niet. Misschien moet ik weer terugverhuizen naar het ontwikkelde deel van het land.
Veel plezier!quote:
het is ergquote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
Nee. Maar in Friesland zeggen ze wel 'patat'quote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je ooit buiten Friesland gewoond hiervoor?
sexy en gewaagdquote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is erg
maar ik weet niet wat S&G is
geenidee is 2 jaar geledenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
Kan iemand hier een beetje Wiskunde B?
Wiskunde A hier, maar wiskundeknobbel. Wat moet je weten? Niet met logaritmen aankomen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
Kan iemand hier een beetje Wiskunde B?
+1 voor Friesland.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Maar in Friesland zeggen ze wel 'patat'
Hoe los je zo'n vraag op:quote:Op donderdag 2 december 2010 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wiskunde A hier, maar wiskundeknobbel. Wat moet je weten? Niet met logaritmen aankomen.
quote:Gegeven zijn de functies Fp(x)=P2X2-2PX+3
Stel een formule op van de kromme waarop alle toppen van de grafieken van Fp liggen
Braaf.quote:
dat weet ik toch niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe los je zo'n vraag op:
[..]
Of eigenlijk voor Leeuwarden, daar is Friesland omheengebouwd.quote:
als iemand roept dat er ergens iets staat word ik nieuwsgierigquote:
Dit is waarom ik wiskunde haat.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of eigenlijk voor Leeuwarden, daar is Friesland omheengebouwd.
ja dat begrijp ikquote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iemand roept dat er ergens iets staat word ik nieuwsgierig
De Kromme, dat is toch van Hanegem?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[Stel een formule op van de kromme waarop alle toppen van de grafieken van Fp liggen]
ehm.. de mac bij Joure.. daar is Friesland omheen gebouwd.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of eigenlijk voor Leeuwarden, daar is Friesland omheengebouwd.
heb je al in FHF gekeken?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
Is er niet zo'n huiswerkvraag topic hier?
Jourequote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ehm.. de mac bij Joure.. daar is Friesland omheen gebouwd.
Ik heb hemquote:Op donderdag 2 december 2010 14:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je al in FHF gekeken?
Die mac is altijd zo druk.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leeuwarden is Holland, geen Friesland. Ook de enige reden dat het de hoofdstad is geworden.
Lachen als je maat ineens met een "caution when wet" bordje aan komt rennen met een friet/patat bakker van de Mac erachter aanquote:
SESquote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar heb je hem gevonden?
hey honkey moet je niet gewoon met je grafische rekenmachine grafiek maken van die formule ne dan de max uit laten rekenen?quote:
Deze vraagquote:
quote:Gegeven zijn de functies Fp(x)=P2X2-2PX+3
Stel een formule op van de kromme waarop alle toppen van de grafieken van Fp liggen
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Lachen als je maat ineens met een "caution when wet" bordje aan komt rennen met een friet/patat bakker van de Mac erachter aan![]()
en weer de A7 op
Mensen die niet meer zonder GR kunnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
hey honkey moet je niet gewoon met je grafische rekenmachine grafiek maken van die formule ne dan de max uit laten rekenen?
Ik moet niet de max uitrekenen, ik moet de kromme opstellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
hey honkey moet je niet gewoon met je grafische rekenmachine grafiek maken van die formule ne dan de max uit laten rekenen?
ik heb wiskunde A gehad dus had dat ding wel nodig om voldoendes te halenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mensen die niet meer zonder GR kunnen.
quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wiskundedaar doe ik niet aan.
Waarom vragen jullie?
Omdat ik er geen reet om geef en je er niks aan hebt
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Lachen als je maat ineens met een "caution when wet" bordje aan komt rennen met een friet/patat bakker van de Mac erachter aan![]()
en weer de A7 op
Toch kan het soms handig zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat bedoel ikWiskunde is toch nergens goed voor
E=mc2 is natuurkunde.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef Biffkoffie het volgende:
Fp(x)=P2X2-2PX+3, ik ben opgehouden na e=mc2
ja maar bijvoorbeeld de stelling van pythagoras... heel leuk dat ik hem ken enzo maar die heb je toch nooit meer nodigquote:Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch kan het soms handig zijn
Ik ook, maar ik mag nu geen GR meer gebruiken en ik kan niet meer met een normale rekenmachine omgaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb wiskunde A gehad dus had dat ding wel nodig om voldoendes te halen
Sarcasmequote:Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Waarom maak je die sommen danquote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat bedoel ikWiskunde is toch nergens goed voor
Nee, rekenen is handig, wiskunde niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nu heb ik alleen nog maar resultatenrekeningen balanzen etc. dus daar heb je geen gr voor nodigquote:Op donderdag 2 december 2010 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik mag nu geen GR meer gebruiken en ik kan niet meer met een normale rekenmachine omgaan.
geschiedenisquote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Mijn sterkste vak was aardrijkskunde
Nee voor logaritmen ook niet maar ik kan het op een normale niet vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu heb ik alleen nog maar resultatenrekeningen balanzen etc. dus daar heb je geen gr voor nodig
Gym, Nederlands en Engels.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
dat wa sook leuk jaquote:
Nee jij niet, maar als ik door ga met deze opleiding moet ik wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom maak je die sommen dan
[..]
Nee, rekenen is handig, wiskunde niet.
Ik heb nog nooit iets aan de stelling van Pythagoras gehad, ik heb nog nooit een vergelijking irl op moeten lossen, en helemaal niet van die domme grafieken en shit.
Gym doe ik wel privequote:
engels en gymquote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
AK is leuk, geschiedenis is leuk, Engels is leuk, Duits en Frans is kut.
Wiskunde zuigt ballen.
Biologie en Engels.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Engels ook trouwens, de enige les waarin ik mocht slapen. Want als ik wakker werd, wist ik het antwoord meestal wel. Thank you, Discovery!quote:
dat is wel baasquote:Op donderdag 2 december 2010 14:47 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Engels ook trouwens, de enige les waarin ik mocht slapen. Want als ik wakker werd, wist ik het antwoord meestal wel. Thank you, Discovery!
Latijn blijft het kutst.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
Wiskunde zuigt ballen.
Dat heb ik nooit gehad. Aangezien ik vmbo deed.quote:
Ik heb eerlijk waar nog nooit iemand de omtrek van een cirkel zien berekenen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee jij niet, maar als ik door ga met deze opleiding moet ik wel.
Dito voor Duits. Niet kunnen praten dan hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk waar nog nooit iemand de omtrek van een cirkel zien berekenen.
Wat ik wel heb gezien is Nederlanders op vakantie die Engels kunne praten
Dit jaquote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kon voor de middelbare al goed Engels. Het begint nu juist kut te worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
MAVO D... maar Latijns lijkt me wel kut, maar ook wel vet als je het kan.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad. Aangezien ik vmbo deed.
Ik heb Engels gestudeerdquote:Op donderdag 2 december 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kon voor de middelbare al goed Engels. Het begint nu juist kut te worden.
Ik ook niet. Maar er zijn genoeg andere aspecten van wiskunde die wel gebruikt worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mavoquote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
MAVO D... maar Latijns lijkt me wel kut, maar ook wel vet als je het kan.
Quis custodiet ipsos custodes?
Wie bewaakt de bewakers.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
MAVO D... maar Latijns lijkt me wel kut, maar ook wel vet als je het kan.
Quis custodiet ipsos custodes?
De grammatica is alleen belachelijk. Al die uitzonderingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef tdrone het volgende:
frans 1 was ook altijd heel makkelijk gewoon maar een beetje leren voor de woordentoetsen omdat je wist dat je de luistertoets wel goed zou maken
sorry man... Goeie ouwe tijdquote:
Ik heb een au pair uit Australië gehad, dus ik ben 3-talig opgevoed.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb Engels gestudeerdOmdat ik er zo goed in ben.. maargoed
Heheh ik kom uit de tijd dat het vmbo net werd ingevoerdquote:Op donderdag 2 december 2010 14:51 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
sorry man... Goeie ouwe tijd
Brugklas zwaar verneukt.. VWO, half jaar later Havo... eind van het jaar op 1 punt over naar MAVO...
Dit dus. De taal op zich is best mooi, maar dat volk..quote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Biffkoffie het volgende:
Frans wordt het niet, die lui nemen ook niet de moeite om wat anders te kunnen. stinken.. dat dan weer wel
Ik vond dat juist makkelijk, maar het lijkt erg op die van Latijn dusjaquote:Op donderdag 2 december 2010 14:51 schreef L.no het volgende:
[..]
De grammatica is alleen belachelijk. Al die uitzonderingen.
Mavo leeft nog hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heheh ik kom uit de tijd dat het vmbo net werd ingevoerd(1999/2000)
Ja maar niet meer zoals vroeger.quote:
Frans en Engels zijn makkelijker door het latijn hè?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond dat juist makkelijk, maar het lijkt erg op die van Latijn dusja
Non. Parce-que? De la vache ne rit pas, il est mort.quote:
Hij is wat oud geworden, maar leeft nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja maar niet meer zoals vroeger.
Engels lijkt niet erg op het Latijnquote:Op donderdag 2 december 2010 14:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Frans en Engels zijn makkelijker door het latijn hè?
Nah.. zelf werd ik gek van al die regels. als ik een paar regels per keer moet leren, dan is de stof ook makkelijk voor me, maar alles bij elkaar..
DE KOE IS NIET DOODquote:Op donderdag 2 december 2010 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Non. Parce-que? De la vache ne rit pas, il est mort.
Engels heeft meer woorden gepikt uit het Frans, of andersom. Dus het heeft wel wat basics van het Latijn dacht ik altijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Engels lijkt niet erg op het LatijnFrans wel. Duits heeft er ook wel wat van.
Ook in het Nederlands komt Latijn voor. In welke taal eigenlijk niet? Chinees?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Engels heeft meer woorden gepikt uit het Frans, of andersom. Dus het heeft wel wat basics van het Latijn dacht ik altijd.
Ik heb het nu over Engels joh.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook in het Nederlands komt Latijn voor. In elke taal eigenlijk niet? Chinees?
Ooh dat beheers ik wel goed gelukkigquote:
OUI, LA VACHE EST MORT!quote:
En hoe hoog waren de romeinen ook al weer opgetrokken? Germaans heeft ook heel wat Latijns erin zitten.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Frans is een Romaanse taal en Duits, Engels Germaans
Dat is ook latijn.quote:
In Nederland tot aan de Rijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En hoe hoog waren de romeinen ook al weer opgetrokken? Germaans heeft ook heel wat Latijns erin zitten.
daaromquote:
tot aan de Rijnquote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En hoe hoog waren de romeinen ook al weer opgetrokken? Germaans heeft ook heel wat Latijns erin zitten.
Ik heb het tegenovergesteldequote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
Wiskunde zuigt ballen.
joe!!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In Nederland tot aan de Rijn.
Ja, maar ik heb het alleen over Engels, nu even niet over de rest.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:59 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Overal in Europa zijn er restjes Latijn.
En ik over het Italiaansquote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het alleen over Engels, nu even niet over de rest.
sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het alleen over Engels, nu even niet over de rest.
En in Duitsland?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In Nederland tot aan de Rijn.
Er zijn ook restjes van oude Germaanse talen maar die krijgen we ook niet op schoolquote:Op donderdag 2 december 2010 14:59 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Overal in Europa zijn er restjes Latijn.
Daar liep de grens ook redelijk langs de Rijn. Hoezo?quote:
MERDE! JE DETESTE CA, JE DETESTE TOI!quote:
Ja en jij nietquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MERDE! JE DETESTE CA, JE DETESTE TOI!
Zou leuks zijn als we scandinavische talen kregen. Suomi leren op schoolquote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er zijn ook restjes van oude Germaanse talen maar die krijgen we ook niet op school
Je mag ook gewoon Fins zeggen hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou leuks zijn als we scandinavische talen kregen. Suomi leren op school
Omdat dat wel genoeg zegt over de invloeden in de germaanse taal.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar liep de grens ook redelijk langs de Rijn. Hoezo?
Maar dat wist ik al hoor. Oud nieuwsquote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat dat wel genoeg zegt over de invloeden in de germaanse taal.
Daar houdt mijn latijn ook wel weer mee opquote:
Suomi klinkt leuker.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon Fins zeggen hoor
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm aantal files loopt alweer op
Ben hiuer weg voor 16:00
Omdat Germaanse stammen en de Romeinen wel met elkaar in contact stonden, in sommige tijden wat beter dan andere.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat dat wel genoeg zegt over de invloeden in de germaanse taal.
Ik vidn het niet zo goed, de rijksweg hier is zelfs nog wit.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Koen66 het volgende:
Bataven FTW!!!!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Omdat Germaanse stammen en de Romeinen wel met elkaar in contact stonden, in sommige tijden wat beter dan andere.
Almere - Zoetermeer lijkt nog goed te doen volgens www.traphic.nlquote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vidn het niet zo goed, de rijksweg hier is zelfs nog wit.
ruk... Mij benieuwen hoe de zooi om 18:00 is.. zal wel weer rood zijn op de anwb.nlquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Koen66 het volgende:
ik ga rijden om 15:30, wil de ellende voor zijn !quote:Op donderdag 2 december 2010 15:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ruk... Mij benieuwen hoe de zooi om 18:00 is.. zal wel weer rood zijn op de anwb.nl
Nu ben ik thuis jaquote:
Ik blij dat ik met de trein moet.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Almere - Zoetermeer lijkt nog goed te doen volgens www.traphic.nl
ik wel.. op zich niet erg natuurlijk, als de rest ook vrolijk doorrijdt.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu ben ik thuis jaEn ook voor het werk heb ik geen auto nodig.
ja alleen wachten is zo koud nuquote:Op donderdag 2 december 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik blij dat ik met de trein moet.
doe ik minimaal 1.5 uur over Almere-Zoetermeer, met de auto meestat 50 min - 1 uur en kwartier, dus keuze is snel gemaakt voor mijquote:Op donderdag 2 december 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik blij dat ik met de trein moet.
Ja inderdaad. Als ik 'm maar niet mis, er gaan 3 vlak achter elkaar, maar daarna moet je 20 minuten wachten.quote:
lucky you ik 's morgens eerst bus> dan 10 minuten op de trein wachten, dan trein> dan kwartier op de bus wachten > dan ben ik erquote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als ik 'm maar niet mis, er gaan 3 vlak achter elkaar, maar daarna moet je 20 minuten wachten.
Naar Nijmegen vanaf hier is ook maar 10 minuten met de trein, met de auto 3x zo lang. De waalbrug is echt een hel 's ochtends.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe ik minimaal 1.5 uur over Almere-Zoetermeer, met de auto meestat 50 min - 1 uur en kwartier, dus keuze is snel gemaakt voor mij
En toch heb ik liever de trein. (buiten dat ik geen rijbewijs B heb) Ik heb zat rijlessen gehad, maar verder trekt het autorijden mij totaal niet. Tegenwoordig is iedereen zo gehaast en gestressed.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe ik minimaal 1.5 uur over Almere-Zoetermeer, met de auto meestat 50 min - 1 uur en kwartier, dus keuze is snel gemaakt voor mij
schagen - haarlem... trein + bus en nog eens naar het station komen, ca 1,75 uur.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Richting school is het elk kwartier een trein, dan op de bus wachten die elke 5 minuten komt, en dan nog 5 minuten lopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
lucky you ik 's morgens eerst bus> dan 10 minuten op de trein wachten, dan trein> dan kwartier op de bus wachten > dan ben ik er
klopt, qua relaxedheid wint de trein het wel (voor zover het er niet te druk, heet etc in is)quote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En toch heb ik liever de trein. (buiten dat ik geen rijbewijs B heb) Ik heb zat rijlessen gehad, maar verder trekt het autorijden mij totaal niet. Tegenwoordig is iedereen zo gehaast en gestressed.
Amsterdam oid ?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Richting school is het elk kwartier een trein, dan op de bus wachten die elke 5 minuten komt, en dan nog 5 minuten lopen.
Hangt er vanaf. Als ik naar mijn ouders ga met het OV ben ik 3 uur onderweg, met de auto is het iets meer dan anderhalf uur.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En toch heb ik liever de trein. (buiten dat ik geen rijbewijs B heb) Ik heb zat rijlessen gehad, maar verder trekt het autorijden mij totaal niet. Tegenwoordig is iedereen zo gehaast en gestressed.
Nijmegen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:13 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Amsterdam oid ?
Dan heeft het idd zin om met het OV te gaan.
Dat hangt er voor mij niet vanaf. Ik zit liever 3 uur in de trein dan 1,5 uur in een auto. Dat een auto vaak sneller is, is een feit. Maar geef mij maar lekker relaxed reizen zonder al dat gezeik van medeweggebruikers.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als ik naar mijn ouders ga met het OV ben ik 3 uur onderweg, met de auto is het iets meer dan anderhalf uur.
Geloof me, 3 uur in de trein zitten, daar word je neit vrolijk van.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat hangt er voor mij niet vanaf. Ik zit liever 3 uur in de trein dan 1,5 uur in een auto. Dat een auto vaak sneller is, is een feit. Maar geef mij maar lekker relaxed reizen zonder al dat gezeik van medeweggebruikers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |