Een stel van die nitwits uit mijn klas noemen het een frietpan. Het is een frituur.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
en we noemen het gewoon de friture
Heb je ooit buiten Friesland gewoond hiervoor?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd. Ik probeer het er hier ook in te krijgen, maar dat lukt niet. Misschien moet ik weer terugverhuizen naar het ontwikkelde deel van het land.
Veel plezier!quote:
het is ergquote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja hij staat geloof ik in de OP van S & G
Nee. Maar in Friesland zeggen ze wel 'patat'quote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je ooit buiten Friesland gewoond hiervoor?
sexy en gewaagdquote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is erg
maar ik weet niet wat S&G is
geenidee is 2 jaar geledenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
Kan iemand hier een beetje Wiskunde B?
Wiskunde A hier, maar wiskundeknobbel. Wat moet je weten? Niet met logaritmen aankomen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
Kan iemand hier een beetje Wiskunde B?
+1 voor Friesland.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Maar in Friesland zeggen ze wel 'patat'
Hoe los je zo'n vraag op:quote:Op donderdag 2 december 2010 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wiskunde A hier, maar wiskundeknobbel. Wat moet je weten? Niet met logaritmen aankomen.
quote:Gegeven zijn de functies Fp(x)=P2X2-2PX+3
Stel een formule op van de kromme waarop alle toppen van de grafieken van Fp liggen
Braaf.quote:
dat weet ik toch niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe los je zo'n vraag op:
[..]
Of eigenlijk voor Leeuwarden, daar is Friesland omheengebouwd.quote:
als iemand roept dat er ergens iets staat word ik nieuwsgierigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |