Paar pagina's terug werd er uitgebreid over tetten gesprokenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet
ja dat ga ik niet teruglezenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paar pagina's terug werd er uitgebreid over tetten gesproken
edit: vorig topic dus
quote:
Ik leer meer dan 75% van de tijdquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef L.no het volgende:
Stomme lapohunter. Nu wens ik je geen succes meer met leren.
quote:
[GRTDOJW] #816 Waar we geyle foto's doorsturen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat ga ik niet teruglezen
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
* NBT komt stiekem nog even terug om over tieten te praten...Ik zag dat het over tieten ging! Ik heb nog tot half en dacht nu druk te zijn, echter, planning veranderd, half 3 verdwijn ik echt!
(verkapte tvp)
Hoiquote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
* NBT komt stiekem nog even terug om over tieten te praten...Ik zag dat het over tieten ging! Ik heb nog tot half en dacht nu druk te zijn, echter, planning veranderd, half 3 verdwijn ik echt!
(verkapte tvp)
Écht nietquote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT echt je draait de zaken om, je leert 25% en FOK!t 75%
Hooooooooi!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:15 schreef tdrone het volgende:
HOI NBT !!!
nu kan ik tenaminste doei zeggen
tietenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
(verkapte tvp)
Nee fout.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT echt je draait de zaken om, je leert 25% en FOK!t 75%
Theaquote:
quote:
wat ben je eigenlijk an het leren?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben aan het wachten tot mijn tostis klaar zijn, dan ga ik weer leren.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
(verkapte tvp)
Nou show ze eens NBTquote:
hmmmm.. tosti... ggrgaggelggegequote:Op donderdag 2 december 2010 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben aan het wachten tot mijn tostis klaar zijn, dan ga ik weer leren.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal je aan me denken vanavond?
Wiskunde, vooral opgaven maken.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat ben je eigenlijk an het leren?
Simpel.... nietquote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
Hoe kan ik in godsnaam leren als ik tosti's ruik, kinderen sneeuwballengevechten zie houden, er een pc naast mij staat, en ik weet dat Micha vanmiddag langs komt
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Natuurlijk!Aan jou denk ik 99% van de tijd!
Oeh lekker. Spank me!!!!quote:
In de zomer is het erger, dan zweet je je kapot en kan je moeilijker concentreren als je mensen lekker buiten ziet feesten op het strand..quote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
Hoe kan ik in godsnaam leren als ik tosti's ruik, kinderen sneeuwballengevechten zie houden, er een pc naast mij staat, en ik weet dat Micha vanmiddag langs komt
zt je verstand op 0, moet niet zo moeilijk zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
Vanuit mijn raam zie ik geen strand.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:17 schreef L.no het volgende:
[..]
In de zomer is het erger, dan zweet je je kapot en kan je moeilijker concentreren als je mensen lekker buiten ziet feesten op het strand..
Maar dat zie je wel in je gedachte.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vanuit mijn raam zie ik geen strand.
ohh lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef tdrone het volgende:
straks uit eten![]()
weet alleen nog niet waar..
hahahahah je zit achter de ramenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
KFC.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef tdrone het volgende:
straks uit eten![]()
weet alleen nog niet waar..
Ik zie huis vanuit mijn raam, wat is jouw uitzicht?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zie huis vanuit mijn raam, wat is jouw uitzicht?
Dit is om reacties vragenquote:
Ohw ja...quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
waar blijft die nicpic eigenlijk benny?
quote:
Die Pythagoras, niet te vertrouwenquote:
lekker dan weerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:20 schreef Koen66 het volgende:
owja, een nickpic heb ik ook nog niet gemaakt
Dat had ik in de 2equote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die Pythagoras, niet te vertrouwen
Typisch dat jij dat zegt ook.quote:
nee ik denk dat ik friet zuurvlees ga eten ergensquote:
quote:
Ik moet nog hier een reputatie maken eh.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Typisch dat jij dat zegt ook.
Het vaasmodel, nog zo'n linke.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die Pythagoras, niet te vertrouwen
Dat hebben ze volgens mij in de Ikea.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik denk dat ik friet zuurvlees ga eten ergens
en dat hebben ze niet bij KFC
Kip is viesquote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet nog hier een reputatie maken eh.
Kip.
*kijken gaatquote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Fotoboek van Huppelmuts staat hij nu, dacht ik,
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef Ploertendoder het volgende:
L.no is mijn privé KFC-geilerd
en dat terwijl ik toch onwijs van kip houquote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef L.no het volgende:
[..]
KFC > all
of de subway.. dat is ook lekker.
HET IS PATATquote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
Friet?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga toch niet bij de ikea uit etenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat hebben ze volgens mij in de Ikea.
Engels is idd leuker dan Nederlands.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kip is viesChicken is lekker
Ik ben nooit weg, ik ben er altijd bij, in jullie harten. Ik kan hier gewoon niet altijd reageren.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
Die gozer heeft het lang uitgehouden hier, die Peners
apart.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
en dat terwijl ik toch onwijs van kip hou
waarom nie dan??quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga toch niet bij de ikea uit eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |