En wat als ik elders verder wil? :pquote:
dan doe je datquote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En wat als ik elders verder wil? :p
waarquote:
ja ik volg dat niet hoorquote:
NBTquote:
lipjesquote:
Waarom heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef L.no het volgende:
Eigenlijk de kwart van de sc heeft m samen gemaakt
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef L.no het volgende:
Eigenlijk de kwart van de sc heeft m samen gemaakt
Die van jou?quote:
Ik heb een leven.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bent er de laatste tijd steeds minder?
waarom?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Oceanview het volgende:
Ik zie telkens moeilijk verschil tussen PD en CC
hehequote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Oceanview het volgende:
Als ik op de computer zit ik ook!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Oceanview het volgende:
Alleen dat keurmerk jaquote:
Moet toch wel weten tegen wie ik het hebquote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet je ons herkennen dan?
Nee. Dan serieuze dame.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
Zet dat maar in de OP, Lutte: Enige hier die een leven heeft
Dat kan je zien aan de usernamequote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet toch wel weten tegen wie ik het heb
Wil je iets speciaals tegen me zeggen dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet toch wel weten tegen wie ik het heb
Ja maar aan een UI herken je makkelijk iemand zonder echt naar te kijken en die van jullie komt overeenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan je zien aan de username
Hoiquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie jullie voorbijkomen in de AT en ik denk ik zeg even hoi
Hoiquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Hoi!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Alleen dat keurmerk is hetzelfdequote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar aan een UI herken je makkelijk iemand zonder echt naar te kijken en die van jullie komt overeen
Zwabber gerust rond hierquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk zequote:
quote:
Alles goed? ,:Pquote:
Fruitmand?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet echt bepaald maar dat terzijde
Ik hoop dat we je dan wat op kunnen vrolijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet echt bepaald maar dat terzijde
Dat hoop ik ook al te vaakquote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik hoop dat we je dan wat op kunnen vrolijken
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook al te vaak
tevens 1 van de grootste redene dat ik op Fok! zit
Als je maar 1 banaan erin doet en de appels laat en sinaasappels/mandarijnen erbij doet mag je hem komen brengenquote:
kwaakte hij?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef lipjes het volgende:
hey iedereen.
sorry moest weer even de wc eend voeren
oke ik kom zo langsquote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je maar 1 banaan erin doet en de appels laat en sinaasappels/mandarijnen erbij doet mag je hem komen brengen
dat ben ik met de fruitmand, doe nou maar open want het is stervenskoudquote:
TNT post?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat ben ik met de fruitmand, doe nou maar open want het is stervenskoud
Met bom :pquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik koos dit topic voor post 10,000
gefeliciteerd allen
Nou gefeliciteerd hoor schatquote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik koos dit topic voor post 10,000
gefeliciteerd allen
Dankjewel, ik voel me nu helemaal zenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd hoor schat![]()
faalquote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef L.no het volgende:
Ik ben hier langer dan jullie volgens mij eh.
kusje erop?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben ongemerkt over mijn 10000 gegaan
ja jij bent helemaal ergquote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had eergister volgens mij al 10.000 posts
Dat je een fruitmand komt brengenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb geen leven he, wat verwacht je van me
dat heb ik net gedaanquote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat je een fruitmand komt brengen
ik sinds begin 2006quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef L.no het volgende:
Ik ben hier langer dan jullie volgens mij eh.
Stel je voor dat je buiten komt hequote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef Oceanview het volgende:
Heey een leuk meisje voor de deur maar ik durf niet buiten te komen
Gewoon doen! ze bijt nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef Oceanview het volgende:
Heey een leuk meisje voor de deur maar ik durf niet buiten te komen
Newbquote:
Jij welquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gewoon doen! ze bijt niet
Nou even kijken hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gewoon doen! ze bijt niet
[..]
Newb
daarom ben ik dol op jequote:Op woensdag 1 december 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik ben een raar geval
Hehehequote:Op woensdag 1 december 2010 20:52 schreef Oceanview het volgende:
Heey een fruitmand met een baby erin
PD heb jij er toevallig mee iets te maken?
je mag mijn adres niet wetenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Oceanview het volgende:
Nou lekker dan dat die gene geen retouradres heeft opgeschreven heeft
En ik?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag mijn adres niet weten
Jij verveelt ons nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
ik kom jullie nog even vervelen
Hij leest mee ssstquote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
Die gozer heeft het lang uitgehouden hier, die Peners
och ik ben zo gulquote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef Oceanview het volgende:
Er zit wel een kerstkaartje bij
"Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar"
jij bent al bij mij thuis geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En ik?
[..]
Jij verveelt ons niet
ik vind het kewl dat hij meeleest,quote:
Lekker rustig toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het kewl dat hij meeleest,
jammer dat hij niet meer post
amateur
penisbaardquote:
Moppiequote:
Wtf?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Het was weer tof, en de lijm is weer uit mijn wenkbrauwen
wat?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Mooizo!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
wat is waar, en waar en hoe en waarom?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, eindelijk! Een blauwe! Jij kan ze toch wel even vertellen dat het waar is?
suprise?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:
zie mijn ondertitelquote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat moet je met lijm in je wenkbrauwen?
Ah datquote:
Lees Ploertendoder's ondertitel maarquote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is waar, en waar en hoe en waarom?
Vragen vragen en nog een vragen
stout mannetjequote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Dus Symphonic heeft vandaag met zijn staf gespeeld?
Sinterklaasquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Baard wenkbrauwen ik snap de clue niet
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Ploertendoder het volgende:
FOK! is het nationale reddingsmiddelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja iedereen verschuilt voor de kou
Ja dat weet ik maar wat heeft wenkbrauwen met sinterklaas te maken?quote:
Je heb kiddies verwend met je stafquote:
Kleine kinderen blij gemaakt met zijn "cadeautjes"quote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat is slecht.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet je ze op de kachel leggen
Als je Sinterklaas speelt moet je van die grote wenkbrauwen opquote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar wat heeft wenkbrauwen met sinterklaas te maken?
nooit opgevallenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je Sinterklaas speelt moet je van die grote wenkbrauwen op
Nee jij kwam toch nooit buiten?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Oceanview het volgende:
ik herinner me alleen een grote staf en toen was alles zwart
honkey heeft het te druk met niet lerenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee jij kwam toch nooit buiten?
je viel flauw omdat hij hem in je reet duwde?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Oceanview het volgende:
ik herinner me alleen een grote staf en toen was alles zwart
lijkt me toch onlogisch als je een grote witte baard hebt en wit haar en dan bruine wenkbrauwen (ofzo) hebt?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
honkey heeft het te druk met niet leren
wel kewlquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
[..]
lijkt me toch onlogisch als je een grote witte baard hebt en wit haar en dan bruine wenkbrauwen (ofzo) hebt?
Doe eens liefquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je viel flauw omdat hij hem in je reet duwde?
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je viel flauw omdat hij hem in je reet duwde?
quote:
Oke. Neuken?quote:
Mja, misschien is het apart voor de kinderen.quote:
Ja maar het is me nooit opgevallenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
[..]
lijkt me toch onlogisch als je een grote witte baard hebt en wit haar en dan bruine wenkbrauwen (ofzo) hebt?
uiteraardquote:
kinderen zijn ook apartquote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, misschien is het apart voor de kinderen.
ik zou niet weten waarom nietquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
Symphonic, bevestig het nou![]()
Of mag je dat niet?
die hebben niets door joh, die kan je alles wijsmakenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, misschien is het apart voor de kinderen.
kinderen pikken er soms de kleinste details uit en overzien de duidelijke dingenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
kinderen zijn ook apart
of er een fantopic is over HT in FCquote:
we lachen je nooit uitquote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bevestig het dan, ze lachen mij uit
Nah, sommige kinderen zijn sneaky scherp soms hoor. Je kan ze wel liegen waarom hij zulke wenkbrauwen ze hebben, maar ik denk wel dat het ze opvalt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die hebben niets door joh, die kan je alles wijsmaken
Ach wat is de definitie van fantopicquote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bevestig het dan, ze lachen mij uit
ik vond de kerstman leuker vroeger, ik wilde niet bij sinterklaas op schootquote:Op woensdag 1 december 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Maar geweldig hoe kids reageren op Sinterklaas
Ik kan niet in FC, maar ik vermoed zoiets: 'naai hier HT met notes'quote:Op woensdag 1 december 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach wat is de definitie van fantopic
Hihi wel op mijn schoot?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vond de kerstman leuker vroeger, ik wilde niet bij sinterklaas op schoot
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan niet in FC, maar ik vermoed zoiets: 'naai hier HT met notes'
ik wil hem ook spotten!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb Symphonic vandaag gespot trouwens.
Bevertonquote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil hem ook spotten!
Protest smiley!
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb er zelfs een foto van gemaakt
quote:
Je moet het zeker wetenquote:
Omg nee niet dat nummerquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het plopte in mn hoofd en nu zit ik ermee
VI op tvquote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het plopte in mn hoofd en nu zit ik ermee
Voetbal Internationalquote:
quote:
ja fijn, nu heb ik een combinatie van liedjesquote:
haha I Just did it!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
ja fijn, nu heb ik een combinatie van liedjes
ik ben kabouter plop and i just can't hide it
Je lijkt mij wel soms. Ik doe expres random liedjes zingen om het in andermans hoofd te proppen.quote:
ja ik vind dat soms wel grappig en dan gaan anderen ze de hele dag zingen en dan ben ik er vanafquote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel soms. Ik doe expres random liedjes zingen om het in andermans hoofd te proppen.
Als je dat bij mij flikt. Dan is het:quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik vind dat soms wel grappig en dan gaan anderen ze de hele dag zingen en dan ben ik er vanaf
bedankt dat je het beaamtquote:
dat hou jij heul niet volquote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als je dat bij mij flikt. Dan is het:
Chocolate-chick Kan alleen irritante liedjes spammen. 2 jaar geen seks
het valt nog meequote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef tdrone het volgende:
ik heb de hele tijd het iedee dat het al heel laat is
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat hou jij heul niet vol
Ploertendoder Mag na een maand weer mailen waarom hij weer seks zou mogen hebben
Noem je dit ruzie?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
gaan jullie ook ruziemaken op fok!
als jij dit ruzie noemt...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
gaan jullie ook ruziemaken op fok!
Ooh nee hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef tdrone het volgende:
nee in de toekomst bedoelde ik maar omdat jullie elkaar een beetje aant plagen waren dachti k er ineens aan
ow ik snap het volkomenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef tdrone het volgende:
nee in de toekomst bedoelde ik maar omdat jullie elkaar een beetje aant plagen waren dachti k er ineens aan
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JA SYMPH, DIE VLECHTJES STAAN JE GOED
lijkt me echt leuk om die kinderen zo enthousiast te zien etc. maar ik zou het zelf niet kunnen denk ik (buiten uiterlijk etc)quote:
Echt tofquote:
Is echt zoquote:
ja ik wil die 1equote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
http://www.sparklingstrawberry.com/categories/Christmas/
Ik wil jouquote:
Ga dan zoekenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JA SYMPH, DIE VLECHTJES STAAN JE GOED
Dat kan ik ook zijnquote:
Nee als je zo in t openbaar met je staf speelt...quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee als je zo in t openbaar met je staf speelt...
Herkenbaar.. en ik ben zelf een meisje.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef tdrone het volgende:
ik ben ook niet zo verlgegen alleen tegen meisjes...
quote:
Dat doe ik maar 1 keer per jaarquote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee als je zo in t openbaar met je staf speelt...
das ook weinigquote:Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat doe ik maar 1 keer per jaar
Dat biedt perspectievenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze![]()
ik ben alleen verlegen tegen jongens
Koop jij hem even?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat biedt perspectieven
Ik weet ook wel iets leuks
Ow vroeger deed je het vaker?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja sjezus ik ben al een paar honderd jaar oud
Jij bent Sinterklaas toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja sjezus ik ben al een paar honderd jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |