Ja, maar ik heb het alleen over Engels, nu even niet over de rest.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:59 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Overal in Europa zijn er restjes Latijn.
En ik over het Italiaansquote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het alleen over Engels, nu even niet over de rest.
sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het alleen over Engels, nu even niet over de rest.
En in Duitsland?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In Nederland tot aan de Rijn.
Er zijn ook restjes van oude Germaanse talen maar die krijgen we ook niet op schoolquote:Op donderdag 2 december 2010 14:59 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Overal in Europa zijn er restjes Latijn.
Daar liep de grens ook redelijk langs de Rijn. Hoezo?quote:
MERDE! JE DETESTE CA, JE DETESTE TOI!quote:
Ja en jij nietquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MERDE! JE DETESTE CA, JE DETESTE TOI!
Zou leuks zijn als we scandinavische talen kregen. Suomi leren op schoolquote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er zijn ook restjes van oude Germaanse talen maar die krijgen we ook niet op school
Je mag ook gewoon Fins zeggen hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou leuks zijn als we scandinavische talen kregen. Suomi leren op school
Omdat dat wel genoeg zegt over de invloeden in de germaanse taal.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar liep de grens ook redelijk langs de Rijn. Hoezo?
Maar dat wist ik al hoor. Oud nieuwsquote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat dat wel genoeg zegt over de invloeden in de germaanse taal.
Daar houdt mijn latijn ook wel weer mee opquote:
Suomi klinkt leuker.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon Fins zeggen hoor
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm aantal files loopt alweer op
Ben hiuer weg voor 16:00
Omdat Germaanse stammen en de Romeinen wel met elkaar in contact stonden, in sommige tijden wat beter dan andere.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat dat wel genoeg zegt over de invloeden in de germaanse taal.
Ik vidn het niet zo goed, de rijksweg hier is zelfs nog wit.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Koen66 het volgende:
Bataven FTW!!!!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Omdat Germaanse stammen en de Romeinen wel met elkaar in contact stonden, in sommige tijden wat beter dan andere.
Almere - Zoetermeer lijkt nog goed te doen volgens www.traphic.nlquote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vidn het niet zo goed, de rijksweg hier is zelfs nog wit.
ruk... Mij benieuwen hoe de zooi om 18:00 is.. zal wel weer rood zijn op de anwb.nlquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Koen66 het volgende:
ik ga rijden om 15:30, wil de ellende voor zijn !quote:Op donderdag 2 december 2010 15:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ruk... Mij benieuwen hoe de zooi om 18:00 is.. zal wel weer rood zijn op de anwb.nl
Nu ben ik thuis jaquote:
Ik blij dat ik met de trein moet.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Almere - Zoetermeer lijkt nog goed te doen volgens www.traphic.nl
ik wel.. op zich niet erg natuurlijk, als de rest ook vrolijk doorrijdt.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu ben ik thuis jaEn ook voor het werk heb ik geen auto nodig.
ja alleen wachten is zo koud nuquote:Op donderdag 2 december 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik blij dat ik met de trein moet.
doe ik minimaal 1.5 uur over Almere-Zoetermeer, met de auto meestat 50 min - 1 uur en kwartier, dus keuze is snel gemaakt voor mijquote:Op donderdag 2 december 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik blij dat ik met de trein moet.
Ja inderdaad. Als ik 'm maar niet mis, er gaan 3 vlak achter elkaar, maar daarna moet je 20 minuten wachten.quote:
lucky you ik 's morgens eerst bus> dan 10 minuten op de trein wachten, dan trein> dan kwartier op de bus wachten > dan ben ik erquote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als ik 'm maar niet mis, er gaan 3 vlak achter elkaar, maar daarna moet je 20 minuten wachten.
Naar Nijmegen vanaf hier is ook maar 10 minuten met de trein, met de auto 3x zo lang. De waalbrug is echt een hel 's ochtends.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe ik minimaal 1.5 uur over Almere-Zoetermeer, met de auto meestat 50 min - 1 uur en kwartier, dus keuze is snel gemaakt voor mij
En toch heb ik liever de trein. (buiten dat ik geen rijbewijs B heb) Ik heb zat rijlessen gehad, maar verder trekt het autorijden mij totaal niet. Tegenwoordig is iedereen zo gehaast en gestressed.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe ik minimaal 1.5 uur over Almere-Zoetermeer, met de auto meestat 50 min - 1 uur en kwartier, dus keuze is snel gemaakt voor mij
schagen - haarlem... trein + bus en nog eens naar het station komen, ca 1,75 uur.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Richting school is het elk kwartier een trein, dan op de bus wachten die elke 5 minuten komt, en dan nog 5 minuten lopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
lucky you ik 's morgens eerst bus> dan 10 minuten op de trein wachten, dan trein> dan kwartier op de bus wachten > dan ben ik er
klopt, qua relaxedheid wint de trein het wel (voor zover het er niet te druk, heet etc in is)quote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En toch heb ik liever de trein. (buiten dat ik geen rijbewijs B heb) Ik heb zat rijlessen gehad, maar verder trekt het autorijden mij totaal niet. Tegenwoordig is iedereen zo gehaast en gestressed.
Amsterdam oid ?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Richting school is het elk kwartier een trein, dan op de bus wachten die elke 5 minuten komt, en dan nog 5 minuten lopen.
Hangt er vanaf. Als ik naar mijn ouders ga met het OV ben ik 3 uur onderweg, met de auto is het iets meer dan anderhalf uur.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En toch heb ik liever de trein. (buiten dat ik geen rijbewijs B heb) Ik heb zat rijlessen gehad, maar verder trekt het autorijden mij totaal niet. Tegenwoordig is iedereen zo gehaast en gestressed.
Nijmegen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:13 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Amsterdam oid ?
Dan heeft het idd zin om met het OV te gaan.
Dat hangt er voor mij niet vanaf. Ik zit liever 3 uur in de trein dan 1,5 uur in een auto. Dat een auto vaak sneller is, is een feit. Maar geef mij maar lekker relaxed reizen zonder al dat gezeik van medeweggebruikers.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als ik naar mijn ouders ga met het OV ben ik 3 uur onderweg, met de auto is het iets meer dan anderhalf uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |