Ja, maar ik heb het alleen over Engels, nu even niet over de rest.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:59 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Overal in Europa zijn er restjes Latijn.
En ik over het Italiaansquote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het alleen over Engels, nu even niet over de rest.
sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het alleen over Engels, nu even niet over de rest.
En in Duitsland?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In Nederland tot aan de Rijn.
Er zijn ook restjes van oude Germaanse talen maar die krijgen we ook niet op schoolquote:Op donderdag 2 december 2010 14:59 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Overal in Europa zijn er restjes Latijn.
Daar liep de grens ook redelijk langs de Rijn. Hoezo?quote:
MERDE! JE DETESTE CA, JE DETESTE TOI!quote:
Ja en jij nietquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MERDE! JE DETESTE CA, JE DETESTE TOI!
Zou leuks zijn als we scandinavische talen kregen. Suomi leren op schoolquote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er zijn ook restjes van oude Germaanse talen maar die krijgen we ook niet op school
Je mag ook gewoon Fins zeggen hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou leuks zijn als we scandinavische talen kregen. Suomi leren op school
Omdat dat wel genoeg zegt over de invloeden in de germaanse taal.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar liep de grens ook redelijk langs de Rijn. Hoezo?
Maar dat wist ik al hoor. Oud nieuwsquote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat dat wel genoeg zegt over de invloeden in de germaanse taal.
Daar houdt mijn latijn ook wel weer mee opquote:
Suomi klinkt leuker.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon Fins zeggen hoor
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm aantal files loopt alweer op
Ben hiuer weg voor 16:00
Omdat Germaanse stammen en de Romeinen wel met elkaar in contact stonden, in sommige tijden wat beter dan andere.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat dat wel genoeg zegt over de invloeden in de germaanse taal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |