Biologie en Engels.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Mijn sterkste vak was aardrijkskunde
Engels ook trouwens, de enige les waarin ik mocht slapen. Want als ik wakker werd, wist ik het antwoord meestal wel. Thank you, Discovery!quote:
dat is wel baasquote:Op donderdag 2 december 2010 14:47 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Engels ook trouwens, de enige les waarin ik mocht slapen. Want als ik wakker werd, wist ik het antwoord meestal wel. Thank you, Discovery!
Latijn blijft het kutst.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
AK is leuk, geschiedenis is leuk, Engels is leuk, Duits en Frans is kut.
Wiskunde zuigt ballen.
Dat heb ik nooit gehad. Aangezien ik vmbo deed.quote:
Ik heb eerlijk waar nog nooit iemand de omtrek van een cirkel zien berekenen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee jij niet, maar als ik door ga met deze opleiding moet ik wel.
Dito voor Duits. Niet kunnen praten dan hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk waar nog nooit iemand de omtrek van een cirkel zien berekenen.
Wat ik wel heb gezien is Nederlanders op vakantie die Engels kunne praten
Dit jaquote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kon voor de middelbare al goed Engels. Het begint nu juist kut te worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
MAVO D... maar Latijns lijkt me wel kut, maar ook wel vet als je het kan.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad. Aangezien ik vmbo deed.
Ik heb Engels gestudeerdquote:Op donderdag 2 december 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kon voor de middelbare al goed Engels. Het begint nu juist kut te worden.
Ik ook niet. Maar er zijn genoeg andere aspecten van wiskunde die wel gebruikt worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mavoquote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
MAVO D... maar Latijns lijkt me wel kut, maar ook wel vet als je het kan.
Quis custodiet ipsos custodes?
Wie bewaakt de bewakers.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
MAVO D... maar Latijns lijkt me wel kut, maar ook wel vet als je het kan.
Quis custodiet ipsos custodes?
De grammatica is alleen belachelijk. Al die uitzonderingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef tdrone het volgende:
frans 1 was ook altijd heel makkelijk gewoon maar een beetje leren voor de woordentoetsen omdat je wist dat je de luistertoets wel goed zou maken
sorry man... Goeie ouwe tijdquote:
Ik heb een au pair uit Australië gehad, dus ik ben 3-talig opgevoed.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb Engels gestudeerdOmdat ik er zo goed in ben.. maargoed
Heheh ik kom uit de tijd dat het vmbo net werd ingevoerdquote:Op donderdag 2 december 2010 14:51 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
sorry man... Goeie ouwe tijd
Brugklas zwaar verneukt.. VWO, half jaar later Havo... eind van het jaar op 1 punt over naar MAVO...
Dit dus. De taal op zich is best mooi, maar dat volk..quote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Biffkoffie het volgende:
Frans wordt het niet, die lui nemen ook niet de moeite om wat anders te kunnen. stinken.. dat dan weer wel
Ik vond dat juist makkelijk, maar het lijkt erg op die van Latijn dusjaquote:Op donderdag 2 december 2010 14:51 schreef L.no het volgende:
[..]
De grammatica is alleen belachelijk. Al die uitzonderingen.
Mavo leeft nog hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heheh ik kom uit de tijd dat het vmbo net werd ingevoerd(1999/2000)
Ja maar niet meer zoals vroeger.quote:
Frans en Engels zijn makkelijker door het latijn hè?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond dat juist makkelijk, maar het lijkt erg op die van Latijn dusja
Non. Parce-que? De la vache ne rit pas, il est mort.quote:
Hij is wat oud geworden, maar leeft nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja maar niet meer zoals vroeger.
Engels lijkt niet erg op het Latijnquote:Op donderdag 2 december 2010 14:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Frans en Engels zijn makkelijker door het latijn hè?
Nah.. zelf werd ik gek van al die regels. als ik een paar regels per keer moet leren, dan is de stof ook makkelijk voor me, maar alles bij elkaar..
DE KOE IS NIET DOODquote:Op donderdag 2 december 2010 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Non. Parce-que? De la vache ne rit pas, il est mort.
Engels heeft meer woorden gepikt uit het Frans, of andersom. Dus het heeft wel wat basics van het Latijn dacht ik altijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Engels lijkt niet erg op het LatijnFrans wel. Duits heeft er ook wel wat van.
Ook in het Nederlands komt Latijn voor. In welke taal eigenlijk niet? Chinees?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Engels heeft meer woorden gepikt uit het Frans, of andersom. Dus het heeft wel wat basics van het Latijn dacht ik altijd.
Ik heb het nu over Engels joh.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook in het Nederlands komt Latijn voor. In elke taal eigenlijk niet? Chinees?
Ooh dat beheers ik wel goed gelukkigquote:
OUI, LA VACHE EST MORT!quote:
En hoe hoog waren de romeinen ook al weer opgetrokken? Germaans heeft ook heel wat Latijns erin zitten.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Frans is een Romaanse taal en Duits, Engels Germaans
Dat is ook latijn.quote:
In Nederland tot aan de Rijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En hoe hoog waren de romeinen ook al weer opgetrokken? Germaans heeft ook heel wat Latijns erin zitten.
daaromquote:
tot aan de Rijnquote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En hoe hoog waren de romeinen ook al weer opgetrokken? Germaans heeft ook heel wat Latijns erin zitten.
Ik heb het tegenovergesteldequote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
AK is leuk, geschiedenis is leuk, Engels is leuk, Duits en Frans is kut.
Wiskunde zuigt ballen.
joe!!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In Nederland tot aan de Rijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |