ik zie penisbaard altijd in de dagcijfers maar nooit postenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nooit weg, ik ben er altijd bij, in jullie harten. Ik kan hier gewoon niet altijd reageren.
Natuurlijk wel. Zie je hele drukke gezinnen met kinderen rondvliegen. Gratis entertainment!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga toch niet bij de ikea uit eten
Idd. Ik probeer het er hier ook in te krijgen, maar dat lukt niet. Misschien moet ik weer terugverhuizen naar het ontwikkelde deel van het land.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nooit weg, ik ben er altijd bij, in jullie harten. Ik kan hier gewoon niet altijd reageren.
Oke ik dacht al wat haar te voelen in mijn hartquote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ook maar die is wegquote:
PICS IN MIJN PM.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef NBT het volgende:
[..]
ook maar die is weg![]()
verder in wat S & G topics.........
ja hij staat geloof ik in de OP van S & Gquote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef NBT het volgende:
[..]
ook maar die is weg![]()
verder in wat S & G topics.........
ZIE JE WEL! JULLIE ZIJN GEWOON RESERVEBELGEN MET JULLIE FRIET! JULLIE GAAN OOK NAAR HET FRIETKOT EN NIET NAAR DE SNACKBAR/VREETSCHUUR!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
zuurvlees is limburgs en dan is het dus FRIET!
Bipsenraad is overal.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie penisbaard altijd in de dagcijfers maar nooit posten
Ik zie dat je alleen in MEN en ONZ komt. In ONZ kom ik meestal alleen 's nachts en in MEN helemaal niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie penisbaard altijd in de dagcijfers maar nooit posten
in de OP?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja hij staat geloof ik in de OP van S & G
beter een reservebelg dan een schreeuwende hollanderquote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! JULLIE ZIJN GEWOON RESERVEBELGEN MET JULLIE FRIET! JULLIE GAAN OOK NAAR HET FRIETKOT EN NIET NAAR DE SNACKBAR/VREETSCHUUR!
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
beter een reservebelg dan een schreeuwende hollander![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja, daar staat 'ie in.quote:
je heb nog gelijk ook!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
Vergeet de frietpan niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! JULLIE ZIJN GEWOON RESERVEBELGEN MET JULLIE FRIET! JULLIE GAAN OOK NAAR HET FRIETKOT EN NIET NAAR DE SNACKBAR/VREETSCHUUR!
Schreeuwende Hollanderquote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Liever Fries dan hollander.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
patatpan klink zo raar.quote:
Een stel van die nitwits uit mijn klas noemen het een frietpan. Het is een frituur.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
en we noemen het gewoon de friture
Heb je ooit buiten Friesland gewoond hiervoor?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd. Ik probeer het er hier ook in te krijgen, maar dat lukt niet. Misschien moet ik weer terugverhuizen naar het ontwikkelde deel van het land.
Veel plezier!quote:
het is ergquote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
Nee. Maar in Friesland zeggen ze wel 'patat'quote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je ooit buiten Friesland gewoond hiervoor?
sexy en gewaagdquote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is erg
maar ik weet niet wat S&G is
geenidee is 2 jaar geledenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
Kan iemand hier een beetje Wiskunde B?
Wiskunde A hier, maar wiskundeknobbel. Wat moet je weten? Niet met logaritmen aankomen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
Kan iemand hier een beetje Wiskunde B?
+1 voor Friesland.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Maar in Friesland zeggen ze wel 'patat'
Hoe los je zo'n vraag op:quote:Op donderdag 2 december 2010 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wiskunde A hier, maar wiskundeknobbel. Wat moet je weten? Niet met logaritmen aankomen.
quote:Gegeven zijn de functies Fp(x)=P2X2-2PX+3
Stel een formule op van de kromme waarop alle toppen van de grafieken van Fp liggen
Braaf.quote:
dat weet ik toch niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe los je zo'n vraag op:
[..]
Of eigenlijk voor Leeuwarden, daar is Friesland omheengebouwd.quote:
als iemand roept dat er ergens iets staat word ik nieuwsgierigquote:
Dit is waarom ik wiskunde haat.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of eigenlijk voor Leeuwarden, daar is Friesland omheengebouwd.
ja dat begrijp ikquote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iemand roept dat er ergens iets staat word ik nieuwsgierig
De Kromme, dat is toch van Hanegem?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[Stel een formule op van de kromme waarop alle toppen van de grafieken van Fp liggen]
ehm.. de mac bij Joure.. daar is Friesland omheen gebouwd.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of eigenlijk voor Leeuwarden, daar is Friesland omheengebouwd.
heb je al in FHF gekeken?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
Is er niet zo'n huiswerkvraag topic hier?
Jourequote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ehm.. de mac bij Joure.. daar is Friesland omheen gebouwd.
Ik heb hemquote:Op donderdag 2 december 2010 14:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je al in FHF gekeken?
Die mac is altijd zo druk.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leeuwarden is Holland, geen Friesland. Ook de enige reden dat het de hoofdstad is geworden.
Lachen als je maat ineens met een "caution when wet" bordje aan komt rennen met een friet/patat bakker van de Mac erachter aanquote:
SESquote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar heb je hem gevonden?
hey honkey moet je niet gewoon met je grafische rekenmachine grafiek maken van die formule ne dan de max uit laten rekenen?quote:
Deze vraagquote:
quote:Gegeven zijn de functies Fp(x)=P2X2-2PX+3
Stel een formule op van de kromme waarop alle toppen van de grafieken van Fp liggen
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Lachen als je maat ineens met een "caution when wet" bordje aan komt rennen met een friet/patat bakker van de Mac erachter aan![]()
en weer de A7 op
Mensen die niet meer zonder GR kunnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
hey honkey moet je niet gewoon met je grafische rekenmachine grafiek maken van die formule ne dan de max uit laten rekenen?
Ik moet niet de max uitrekenen, ik moet de kromme opstellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
hey honkey moet je niet gewoon met je grafische rekenmachine grafiek maken van die formule ne dan de max uit laten rekenen?
ik heb wiskunde A gehad dus had dat ding wel nodig om voldoendes te halenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mensen die niet meer zonder GR kunnen.
quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wiskundedaar doe ik niet aan.
Waarom vragen jullie?
Omdat ik er geen reet om geef en je er niks aan hebt
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Lachen als je maat ineens met een "caution when wet" bordje aan komt rennen met een friet/patat bakker van de Mac erachter aan![]()
en weer de A7 op
Toch kan het soms handig zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat bedoel ikWiskunde is toch nergens goed voor
E=mc2 is natuurkunde.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef Biffkoffie het volgende:
Fp(x)=P2X2-2PX+3, ik ben opgehouden na e=mc2
ja maar bijvoorbeeld de stelling van pythagoras... heel leuk dat ik hem ken enzo maar die heb je toch nooit meer nodigquote:Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch kan het soms handig zijn
Ik ook, maar ik mag nu geen GR meer gebruiken en ik kan niet meer met een normale rekenmachine omgaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb wiskunde A gehad dus had dat ding wel nodig om voldoendes te halen
Sarcasmequote:Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Waarom maak je die sommen danquote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat bedoel ikWiskunde is toch nergens goed voor
Nee, rekenen is handig, wiskunde niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nu heb ik alleen nog maar resultatenrekeningen balanzen etc. dus daar heb je geen gr voor nodigquote:Op donderdag 2 december 2010 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik mag nu geen GR meer gebruiken en ik kan niet meer met een normale rekenmachine omgaan.
geschiedenisquote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Mijn sterkste vak was aardrijkskunde
Nee voor logaritmen ook niet maar ik kan het op een normale niet vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu heb ik alleen nog maar resultatenrekeningen balanzen etc. dus daar heb je geen gr voor nodig
Gym, Nederlands en Engels.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
dat wa sook leuk jaquote:
Nee jij niet, maar als ik door ga met deze opleiding moet ik wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom maak je die sommen dan
[..]
Nee, rekenen is handig, wiskunde niet.
Ik heb nog nooit iets aan de stelling van Pythagoras gehad, ik heb nog nooit een vergelijking irl op moeten lossen, en helemaal niet van die domme grafieken en shit.
Gym doe ik wel privequote:
engels en gymquote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
AK is leuk, geschiedenis is leuk, Engels is leuk, Duits en Frans is kut.
Wiskunde zuigt ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |