ik zie penisbaard altijd in de dagcijfers maar nooit postenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nooit weg, ik ben er altijd bij, in jullie harten. Ik kan hier gewoon niet altijd reageren.
Natuurlijk wel. Zie je hele drukke gezinnen met kinderen rondvliegen. Gratis entertainment!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga toch niet bij de ikea uit eten
Idd. Ik probeer het er hier ook in te krijgen, maar dat lukt niet. Misschien moet ik weer terugverhuizen naar het ontwikkelde deel van het land.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nooit weg, ik ben er altijd bij, in jullie harten. Ik kan hier gewoon niet altijd reageren.
Oke ik dacht al wat haar te voelen in mijn hartquote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ook maar die is wegquote:
PICS IN MIJN PM.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef NBT het volgende:
[..]
ook maar die is weg![]()
verder in wat S & G topics.........
ja hij staat geloof ik in de OP van S & Gquote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef NBT het volgende:
[..]
ook maar die is weg![]()
verder in wat S & G topics.........
ZIE JE WEL! JULLIE ZIJN GEWOON RESERVEBELGEN MET JULLIE FRIET! JULLIE GAAN OOK NAAR HET FRIETKOT EN NIET NAAR DE SNACKBAR/VREETSCHUUR!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
zuurvlees is limburgs en dan is het dus FRIET!
Bipsenraad is overal.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie penisbaard altijd in de dagcijfers maar nooit posten
Ik zie dat je alleen in MEN en ONZ komt. In ONZ kom ik meestal alleen 's nachts en in MEN helemaal niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie penisbaard altijd in de dagcijfers maar nooit posten
in de OP?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja hij staat geloof ik in de OP van S & G
beter een reservebelg dan een schreeuwende hollanderquote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! JULLIE ZIJN GEWOON RESERVEBELGEN MET JULLIE FRIET! JULLIE GAAN OOK NAAR HET FRIETKOT EN NIET NAAR DE SNACKBAR/VREETSCHUUR!
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
beter een reservebelg dan een schreeuwende hollander![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja, daar staat 'ie in.quote:
je heb nog gelijk ook!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja hij staat geloof ik in de OP van S & G
Vergeet de frietpan niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! JULLIE ZIJN GEWOON RESERVEBELGEN MET JULLIE FRIET! JULLIE GAAN OOK NAAR HET FRIETKOT EN NIET NAAR DE SNACKBAR/VREETSCHUUR!
Schreeuwende Hollanderquote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Liever Fries dan hollander.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
patatpan klink zo raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |