Ik moet niet de max uitrekenen, ik moet de kromme opstellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
hey honkey moet je niet gewoon met je grafische rekenmachine grafiek maken van die formule ne dan de max uit laten rekenen?
ik heb wiskunde A gehad dus had dat ding wel nodig om voldoendes te halenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mensen die niet meer zonder GR kunnen.
quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wiskundedaar doe ik niet aan.
Waarom vragen jullie?
Omdat ik er geen reet om geef en je er niks aan hebt
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Lachen als je maat ineens met een "caution when wet" bordje aan komt rennen met een friet/patat bakker van de Mac erachter aan![]()
en weer de A7 op
Toch kan het soms handig zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat bedoel ikWiskunde is toch nergens goed voor
E=mc2 is natuurkunde.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef Biffkoffie het volgende:
Fp(x)=P2X2-2PX+3, ik ben opgehouden na e=mc2
ja maar bijvoorbeeld de stelling van pythagoras... heel leuk dat ik hem ken enzo maar die heb je toch nooit meer nodigquote:Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch kan het soms handig zijn
Ik ook, maar ik mag nu geen GR meer gebruiken en ik kan niet meer met een normale rekenmachine omgaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb wiskunde A gehad dus had dat ding wel nodig om voldoendes te halen
Sarcasmequote:Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Waarom maak je die sommen danquote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat bedoel ikWiskunde is toch nergens goed voor
Nee, rekenen is handig, wiskunde niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nu heb ik alleen nog maar resultatenrekeningen balanzen etc. dus daar heb je geen gr voor nodigquote:Op donderdag 2 december 2010 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik mag nu geen GR meer gebruiken en ik kan niet meer met een normale rekenmachine omgaan.
geschiedenisquote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Mijn sterkste vak was aardrijkskunde
Nee voor logaritmen ook niet maar ik kan het op een normale niet vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu heb ik alleen nog maar resultatenrekeningen balanzen etc. dus daar heb je geen gr voor nodig
Gym, Nederlands en Engels.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
dat wa sook leuk jaquote:
Nee jij niet, maar als ik door ga met deze opleiding moet ik wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom maak je die sommen dan
[..]
Nee, rekenen is handig, wiskunde niet.
Ik heb nog nooit iets aan de stelling van Pythagoras gehad, ik heb nog nooit een vergelijking irl op moeten lossen, en helemaal niet van die domme grafieken en shit.
Gym doe ik wel privequote:
engels en gymquote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
AK is leuk, geschiedenis is leuk, Engels is leuk, Duits en Frans is kut.
Wiskunde zuigt ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |