SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 02-12-2010 13:09:50 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:01 schreef Vanyel het volgende:
Ben jij nog te adopteren eigenlijk of kan dat niet meer?
Gekkie, fipo'en mag wel (maar liever met meer inhoud), lezzer en ik mogen niet trouwen!quote:
Denk 't niet, maar ik kan onder het mom van kinderjuffrouw bij je in trekken.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:01 schreef Vanyel het volgende:
Wat een timing zeg
Ben jij nog te adopteren eigenlijk of kan dat niet meer?
Ja, dat snap ik!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gekkie, fipo'en mag wel (maar liever met meer inhoud), lezzer en ik mogen niet trouwen!
Oeh, daar kan niet veel goeds van komenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Denk 't niet, maar ik kan onder het mom van kinderjuffrouw bij je in kunnen trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oeh, daar kan niet veel goeds van komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Gepartnerregistreerd om precies te zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Vanyel is al getrouwd
-voor zover ik weet-
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik word echt verdrietig door het feit dat er geen hoofdletters in de TT staan.
ICH WILL KOPFLETTERS.Heb je de eerste letter gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezzer schrijft haar naam ook zonder hoofdletter, dus....Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ahh, vandaar!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gepartnerregistreerd om precies te zijn.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik word echt verdrietig door het feit dat er geen hoofdletters in de TT staan.
ICH WILL KOPFLETTERS.Mijn naam begint niet met een hoofdletter hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vrouw wil niet meer.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef NBT het volgende:
Dan moet je toch met iemand anders trouwen lezzer!
Jamaar jamaarquote:Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je de eerste letter gezien?
Lezzer schrijft haar naam ook zonder hoofdletter, dus....
Dan is er niks aan de hand!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil niet meer.
Ik trouwens ook niet.
Als we gewoon nog 20 topics volouwenelen kom je vanzelf nog een keer aan de beurt.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jamaar jamaar
Ik ben wel Bakfiets. met hoofdletter en punt. Dat stond in de vorige TT niet.
Jij wil geen kinderen hequote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil niet meer.
Ik trouwens ook niet.
Ik had een dilemma. Wilde de punt niet want die vind ik lelijk en de hoofdletter niet omdat dat ook voor alle niet-Lesbeaus helder was en die mogen het niet leren op onze Bakfiets!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jamaar jamaar
Ik ben wel Bakfiets. met hoofdletter en punt. Dat stond in de vorige TT niet.
En wij wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:15 schreef Vanyel het volgende:
en die mogen het niet leren op onze Bakfiets!
Het is al goed, mijn kind. Gaat heen en vermenigvuldigt.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had een dilemma. Wilde de punt niet want die vind ik lelijk en de hoofdletter niet omdat dat ook voor alle niet-Lesbeaus helder was en die mogen het niet leren op onze Bakfiets!
En die nacht in je kelder dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
En wij wel.![]()
Niet dat ik nog iets moet leren
Ja oké.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
En die nacht in je kelder dan?
Ik heb nog steeds last van mijn hamstring.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja oké.
Ik bewaar daar fijne herinneringen aan.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds last van mijn hamstring.
Het is echt heel ergquote:Op donderdag 2 december 2010 14:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof niet dat ik dat heel graag wil horen. Mijn slechte jaren 80-90shit is (vast) veel aangenamer.
jaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:18 schreef Vanyel het volgende:
Een ver verleden? Ik dacht dat dat nog wel redelijk recent was?
Ik vind het eigenlijk wel fijn, zelfs als voetballiefhebster. Laat die maffiosi maar lekker hun gang gaan in Rusland en Qatar, daar 'past' zo'n organisatie meerquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef lezzer het volgende:
Zo, geen WK in NL in 2018. Spijtig...
Waarom is dat dan gemeen? Tis toch logisch dat je het liefst hebt dat a. je liefje blij is omdat ie het fijn vindt en b. je liefje blij is om iets dat jou zo blij maakt?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, Brad heeft "even" uit de doeken gedaan hoe hij zich voelt over mijn transitie. En hij gaat er toch nog minder makkelijk mee om dan ik hoopte. En dat vind ik gemeen van mezelf want ik wil dat hij blij is.Maar dat gaat niet
Jij hebt er zelf anders ook niet om gevraagd. Ik vind echt niet dat jij je schuldig moet voelen! Natuurlijk is het ook lastig voor hem en het is zijn eigen taak daarmee te dealen, met zichzelf en op zijn manier. Daar kan jij niks aan doen. Maar het is wel belangrijk (voor jullie allebei) dat hij naast je staat en je steunt, als het er op aankomt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het gemeen van mezelf dat ik hem hier doorheen haal terwijl hij daar niet om gevraagd heeft. Ik snap ook wel dat het niet anders kon maar ik vind het niet bepaald leuk, voor hem.
In principe stuur ik hem nu door hetzelfde als waar ik op dit moment uitklim...
Zeg, m'n hele familie woont onder de rivieren hè. Ik doe het wel vaker.quote:
Kan ik me voorstellen. Doodeng lijkt me dat. Maar jullie zijn al zover!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gewoon bang dat het hem echt te veel wordt op een gegeven moment.
Dit vind ik eigenlijk niet helemaal fair.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:33 schreef Bakfiets. het volgende:
En wonderer, ik snap dat het moeilijk voor jou en Brad is. Als dit de enige optie voor jou is, om als man door het leven te gaan, dan zal hij als hij echt van je houdt dat wel accepteren.
Ik wist het zelf ook niet. Tenminste, ik was er niet mee bezig. Net zoals je niet stilstaat bij je geaardheid tot je verliefd wordt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef lezzer het volgende:
Nee, als je het van een afstand bekijkt, moet die man "ineens" in een homorelatie zich thuis voelen, terwijl hij destijds voor een heterorelatie koos.
Ik neem aan dat hij wel wist van je gevoelens toen je begon. Of heeft hij dat onderschat?
Het lijkt me in ieder geval doodeng zo voor jou nu.
Nee, maar ik wel, moet de hele dag wachten nu.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Heeft hij nu wel op een kuttijd nieuwe info gehad dan?
En hoe ben je je er wel bewust van geraakt?
Om mij erbij te houden, denk ik, zodat ik weet wat hij over mij bespreekt. Zijn moeder had hem gemaild dat ze had gemerkt dat hij niet zo lekker in zijn vel zit en toen heeft ie het teruggemaild.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef lezzer het volgende:
Waarom cc't hij dat eigenlijk?
En, weet z'n moeder het nu ineens wel?
Is dat zo? Dat weet ik niet eens meer. Het ging er destijds in ieder geval om dat mensen online verbeterd werden als ze automatisch aannamen dat ik een man was en dat werd ik zo zat..quote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef lezzer het volgende:
Mmm, dat is op zich wel heel fijn natuurlijk.
Maar, toen wij gemeet hadden, toen was je toch eigenlijk al wel dat je liever "hij" had?
Ik weet dat ik het toen heel lastig vond, van "wat wil hij nou". Maar ja achteraf had je dat zelf ook
Uur of vier nog denk ik... Hij voelt zich op dit moment op zijn werk meer thuis dan thuisquote:
Ken dat van een heel andere situatie waarbij mijn toenmalig schatje hetzelfde gevoel had.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uur of vier nog denk ik... Hij voelt zich op dit moment op zijn werk meer thuis dan thuis
Ik wil hem er niet steeds aan herinneren, maar als er iets dwingends is, praat ik er wel over, ja. Gister nog tegen hem gezegd dat ik zonder testosteron zat.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ken dat van een heel andere situatie waarbij mijn toenmalig schatje hetzelfde gevoel had.
Bah.
Praten jullie er ook over of probeer je gewoon de boel de boel te laten? Ik meen me te herinneren dat je ooit iets zei van niet echt bespreken (pffff mannen :p).
Da's goed om te horenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
Jah
Ben in ieder geval blij dat ik het hier een beetje kwijt kan
Oeh, dat bedoelde ik niet zo. Het was meer van 'als het hem niet uitmaakt wat voor geslacht je bent en hij houdt nog steeds van je'. Meer zo iets. Ik weet het niet. In m'n hoofd is het logisch.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Dit vind ik eigenlijk niet helemaal fair.
Ten eerste denk ik dat je tijdens zo'n proces gewoon verandert. Je gaat je anders gedragen, uit je wellicht op een andere manier etc etc. Als je geluk hebt, kun je daar samen mee omgaan. Ongeacht hoeveel je van elkaar houdt, kan dat ook teveel verandering zijn.
Aan de andere kant wordt wonderer natuurlijk fysiek steeds meer een jongetje. Dat vraagt dus niet alleen van hemzelf dat ie verandert, maar ook van Brad. Die moet mee veranderen. Die moet zijn liefde gaan uiten naar iemand die er niet meer uitziet/ voelt zoals vroeger.
Als mijn liefje dat deed, zou ik het daar ook heel moeilijk mee hebben. En dan kun je alleen maar samen heel hard je best doen en proberen een nieuw evenwicht te vinden met elkaar.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
Jah
Ben in ieder geval blij dat ik het hier een beetje kwijt kan
Zelfs al zou het hem niet uitmaken voor zichzelf... door mij is ie nu een potentieel slachtoffer van homofoben. Bijvoorbeeld. Kun je een hoop liefde tegenop gooien maar dat beschermt daar niet tegen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oeh, dat bedoelde ik niet zo. Het was meer van 'als het hem niet uitmaakt wat voor geslacht je bent en hij houdt nog steeds van je'. Meer zo iets. Ik weet het niet. In m'n hoofd is het logisch.
QFTquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:04 schreef Magenta het volgende:
Dat lijkt me iets dat 'liefde wèl overwint'.
Nou eigenlijk niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs al zou het hem niet uitmaken voor zichzelf... door mij is ie nu een potentieel slachtoffer van homofoben. Bijvoorbeeld. Kun je een hoop liefde tegenop gooien maar dat beschermt daar niet tegen.
Wat ik me dan afvraag, wist hij van de situatie af voordat hij een relatie begon met wonderer of niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet.
Hij kiest er namelijk voor om bij jou te blijven.
Hij zou ook kunnen zeggen "fijn voor je, maar ik wil een vrouw".
Dat is wat Wonderer eerder zei, toen was hij er zelf nog niet zo mee bezig. Dus dan zou je kunnen zeggen "nee".quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, wist hij van de situatie af voordat hij een relatie begon met wonderer of niet?
Goedemorgenquote:Goedemorgen trouwens
Oh. Dat maakt het wel lastigerquote:Op vrijdag 3 december 2010 07:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is wat Wonderer eerder zei, toen was hij er zelf nog niet zo mee bezig. Dus dan zou je kunnen zeggen "nee".
Skunkie ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Bakfiets gaat presenteren. Tot vanavond.
Nouja, zo van, service levels, he? Uptime, Response time, al dat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef Vanyel het volgende:
Wat is daar zoal over te presenteren?
En goed excuus wel, je doet alsof je echt heus had willen komen, maar ondertussen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ja, maar kom op zeg... Zelfs ik wist wat te verzinnen.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg... Zelfs ik wist wat te verzinnen.
Ik zal maar niet zeggen wat er nog meer op dat lijstje stond, maar het was net of ik weekendboodschappen aan het doen was
Nou weet ik wel een beetje hoe de wenser in elkaar steekt...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:42 schreef Vanyel het volgende:
Als ze op het lijstje stonden, heb je het goeie gedaan.
Jah. We hebben wel gepraat gisteravond maar niet daaroverquote:
Begrijpelijk, hopelijk komt er een spoedig een keer een beter moment.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jah. We hebben wel gepraat gisteravond maar niet daaroverMaar hij was in zo'n goed humeur (fluiten tijdens het afwassen, melige grapjes) dat ik het sowieso niet over mijn hart kon verkrijgen.
Een concept voor een game.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:19 schreef Vanyel het volgende:
Wat heeft Bakfiets vandaag weer gepresenteerd?
Hoe ging het?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Skunkie ook.
In mijn eentje want mijn projectgenoot is er niet.
SUCCES BAKVIS!
Zoveel mogelijk vrouwen versieren voor exp points?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk vrouwen versieren voor exp points?
Nee, maar zulke dingen zaten er wel tussen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk vrouwen versieren voor exp points?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Joh.. Over daadwerkelijke SLA's dus of over de mogelijkheden ervan. Dat vroeg ik me meer af.
Best wel goed! Geen achterlijk moeilijke vragen aan het einde enzo. En het liep wel lekker op zich. En bij jou?quote:
Je moest 50 concepten bedenken, dus er zaten ook vreemde tussen. Niet heel serieus dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Serieus bedoeld om ook uit te voeren of puur conceptueel?
Er werd om me gelachen omdat ik 'De gebruiker wil in het verhaal getrokken worden' een beetje raar zei. Dus toen barstte ik na een paar minuten keihard in lachen uit omdat ik het toen pas snapte.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef skunkasaur het volgende:
Best wel goed! Geen achterlijk moeilijke vragen aan het einde enzo. En het liep wel lekker op zich. En bij jou?
Omdat ik nooit buiten kom, behalve in winkels. Mijn enige rl-vrienden hier is een stel lesbo's die ik drie jaar terug bij de pride heb ontmoet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 06:51 schreef Vanyel het volgende:
Hoe komt t dat die kring zo klein is/ blijft?
14 kilo is trouwens niet zo gek hoor, voor zwangerschap
Tijd om te investeren?quote:Op zaterdag 4 december 2010 06:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik nooit buiten kom, behalve in winkels. Mijn enige rl-vrienden hier is een stel lesbo's die ik drie jaar terug bij de pride heb ontmoet.
quote:
Ja dan betrek je het toch op jezelf, dat was dus juist niet mijn bedoeling. Het is gewoon jammer dat het allemaal zo betrekkelijk anoniem 'moet' omdat bijna iedereen hier met een 'als ze me maar niet herkennen / niet te dichtbij komen' gevoel in het achterhoofd post (daar hoor ik ook bij, dat ontken ik niet) en dat zie je toch wel een beetje terug.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:47 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik zat hier net zo'n beetje over na te denken, en ik weet van de regulars hier eigenlijk best veel.
Wat komt krampachtig op je over?
Dat bijvoorbeeld ikzelf nog graag een klein beetje anonimiteit over houd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef Magenta het volgende:
Okee, duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILER: voor BakfietsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een groot gedeelte van die anonimiteit heeft trouwens niks met de mensen hier te maken, maar wel met Google.
Eigenlijk hoef ik ook niet eens te weten hoe al die mensen hier heten.
Part of the fun is toch dat je nou juist niet weet wie het zijn.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:31 schreef lezzer het volgende:
SPOILER: voor BakfietsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik ben natuurlijk een beetje laat, maar vind hier ook wat van. Dat heb ik wel eens..quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:13 schreef Magenta het volgende:
Ik moet zeggen dat ik af en toe moeite met de 'we delen alles maar eigenlijk niets' tendens in deze reeks heb. Dat moet iedereen voor zich weten, maar dat valt wel op.
Mevrouw V. komt net binnen met 2 kilo (helaas) koe waar ik straks mee mag gaan toverenquote:
Fijn he, van die mensen! Wij komen net terug uit de stad (ontbijten en allerlei spul kopen) en hadden ook al zo'n jolijt met leuke mensen in de ziggowinkel en bij W. Pijper (gereedschappenhandel en ja, ze slijpen messenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb hier net het weer getrotseerd om een lekker stukske vis te halen. Altijd zo'n vrolijke man, die visboer. Zelfs als je niets wil kopen, maakt hij altijd waar je bij staat iets lekkers voor je klaar om te proeven. Hij ging zelfs speciaal naar de visafslag omdat ik wat besteld had.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mevrouw V. komt net binnen met 2 kilo (helaas) koe waar ik straks mee mag gaan toveren![]()
Dat wordt weer een zoetzuur ruikend huis
Ik word altijd zo blij van dat soort gedoe! Dat mensen echt enthousiast zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Fijn he, van die mensen! Wij komen net terug uit de stad (ontbijten en allerlei spul kopen) en hadden ook al zo'n jolijt met leuke mensen in de ziggowinkel en bij W. Pijper (gereedschappenhandel en ja, ze slijpen messen). Nou kregen we er geen lekkere hapjes van, maar twas toch fijn.
Jouw visboer zit vast niet in Utrecht he
Prachtig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef Vanyel het volgende:
Was ook lollig, bij de ijzerhandel hadden ze verlengsnoeren waarbij de stekkergaten eruit zagen als van die ouderwetse witte wc's met zwarte bril. Wij zeiden daar iets van en toen ging het jong helemaal los over hoe zijn baas er heeeel veel heeeel goedkoop kon krijgen en hij nog had gezegd dat daar een reden voor was.
Nu hebben ze dus heeeeel veel heeeeel goedkope maar spuuglelijke verlengsnoeren liggen daar
Omdat het er bij mij altijd waterig uit komt te zien. Dat drijft dan allemaal naar boven. Het wordt nooit één geheel, zeg maar. Dat vind ik dan weer zonde van het vlees. Dan haal ik het liever als ik weer eens in Limburg ben.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef Vanyel het volgende:
Waarom maak je zelf niet een keertje zuurvlees?
Heh, valt mij ook op. Maar goed, ik bedenk dan dat iedereen een andere beleving heeft van het internetquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:13 schreef Magenta het volgende:
Ik moet zeggen dat ik af en toe moeite met de 'we delen alles maar eigenlijk niets' tendens in deze reeks heb. Dat moet iedereen voor zich weten, maar dat valt wel op.
Cursusje zuurvlees doen? Ik heb t volgens mij nog nooit waterig meegemaakt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Omdat het er bij mij altijd waterig uit komt te zien. Dat drijft dan allemaal naar boven. Het wordt nooit één geheel, zeg maar. Dat vind ik dan weer zonde van het vlees. Dan haal ik het liever als ik weer eens in Limburg ben.
Nee. Ik ga altijd huilen als ik dat soort dingen zie(omdat 'ie zo lief is), dus echt hormonaal ben je niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef Vanyel het volgende:
Oh en we hebben eindelijk een muziekbeestje gevonden dat we allebei leuk vinden:
[ afbeelding ]
Is t nou heel hormonaal dat ik een beetje verliefd ben?
Wat voor recept gebruik jij?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Cursusje zuurvlees doen? Ik heb t volgens mij nog nooit waterig meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef Vanyel het volgende:
Deze is ook echt superlief en lekker zacht met verschillende texturen.
Uhh, recept, recept.. Ik doe meestal maar wat. Komt neer opHeb je het helemaal voor me opgeschreven? Dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Missy Peregrymquote:
Wel een keer proberen hoor!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heb je het helemaal voor me opgeschreven? Dankjewel.
Wat een naamquote:
De serie?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef Bakfiets. het volgende:
Moeten jullie ook altijd huilen om 'Het Paard van Sinterklaas'?
Sorry..quote:
Hij kwam in 2008 uit ofzo, dus ook erg na die van mij. Ik ben gewoon een emotionele trut.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry..
Over de 30 he, film is een beetje van na mijn tijd..
Neu. 't Is net fastfood. Zo af en toe kan ik er erg van genieten, maar ik ga er niet naar op zoek omdat ik er eigenlijk neit zo heel veel behoefte aan heb.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tijd om te investeren?
Wij hebben dat heel bewust gedaan.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Heh, valt mij ook op. Maar goed, ik bedenk dan dat iedereen een andere beleving heeft van het internet
Hoewel ik moet zeggen dat ik de notie van anonimiteit op het internet af en toe wat naief over vind komen, hoewel ik het wel snap
Leuk om van verschillende mensen hun visie te horen, dat was ook mijn gedachte erachterquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een beetje laat, maar vind hier ook wat van. Dat heb ik wel eens..
Ik vind het juist heerlijk dat iedereen hier lekker zelf kan bepalen hoeveel ie wel en niet wil delen. Zo heeft NBT haar eigen gezicht in haar avatar, prima, en willen mensen als ik niet met naam en gezicht bekend zijn. Dat staat voor mij los van deze reeks, ik wil gewoon niet 'gevonden kunnen worden' via mijn nick. Nergens niet. Iemand die mij ook maar een beetje irl kent, hoeft ws niet lang na te denken. Na 1 topicje lesbeau ben ik er gloeiend bij. Andersom vind ik erger, als iemand die me niet kent mij irl makkelijk zou terugvinden door posts op fora.
Ik vind het ook niet nodig om van andere posters in de reeks per se te weten hoe ze heten. Hoe ze eruit zien zou natuurlijk lollig zijn, maar dat laat ik zelf ook niet zien, dus verwacht ik andersom net zo min.
Lang verhaal kort: ik vind dus niet dat we hier 'eigenlijk niets' delen.
Ik heb er niet zo'n behoefte aan. 't Is leuk om te hebben maar ik ga er niet bijzonder veel moeite voor doen om ze te krijgen, zeg maar. Ben ook heel slecht in het onderhouden en alles.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Jij hebt liever geen sociale contacten?
Ik heb regelmatig de schok van "oh shit, er lezen hier ook anderen mee"quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:37 schreef Magenta het volgende:
[..]
[..]
Leuk om van verschillende mensen hun visie te horen, dat was ook mijn gedachte erachter
Ja, ik weet ook niet hoe realistisch het idee is dat er iemand iets kwaadwillends mee zou doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig de schok van "oh shit, er lezen hier ook anderen mee"Maar god, boeien. Zolang ik er niet mee geconfronteerd wordt, maakt het niet uit wie er meeleest.
Ja, precies. Het enige waar ik niet heel blij mee zou zijn, is als "mijn lezers" een en ander meekrijgen, maar dat zit er volgens mij ook niet echt in.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:59 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe realistisch het idee is dat er iemand iets kwaadwillends mee zou doen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:04 schreef Avey het volgende:
Bah, ik zit weer met een of andere 'ik heb niets tegen homo's hoor maar het is natuurlijk wel een ziekte' idioot te bekvechten
Ik helaas wel. Ook een reden dat ik deze nick liever niet direct gekoppeld zie aan mijn huisadres.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:59 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe realistisch het idee is dat er iemand iets kwaadwillends mee zou doen.
Had ik ook. Daarom ben ik actief die mensen gaan opzoeken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
Ik moet ook zeggen dat de meeste mensen die ik hier tegenkom (en waarbij ik bang ben dat ik die bij een zoektocht vooral ga tegenkomen) "gewone" mensen zijn. Aardig en alles, maar weinig gemeen. Van die kennissen worden dat dan... handig om te kennen maar niet mensen bij wie je op bezoek gaat om eens lekker te praten over dingen die je allebei bezighouden.
Nou ja, dat heb ik dus wel gemerkt... dat het WEL vanzelf komt. Soms op plekken waar je het niet verwacht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Had ik ook. Daarom ben ik ze actief mensen gaan opzoeken.
Vriendschap komt niet vanzelf.
Ja, dan heb je al wat meer problemen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:38 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, bij mij kwam het niet vanzelf.
En ik denk dat je je kansen niet verhoogt als je thuis achter je pc blijft zitten...
Maar goed, je had er sowieso al geen behoefte aan.
Ik had dat wel heel erg, vooral aan offline vriendinnen, en ik woon in een gat van <10K inwoners en ik spreek de taal niet. Ik kon het niet van het toeval af laten hangen
Ja, dat begreep ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef lezzer het volgende:
Mij is gebleken dat het zeker wel een basisbehoefte was.
Ik voelde me hier echt stikalleen namelijk.
Ik zag trouwens dat ik mijn zin verkeerd geëdit had. Ik wilde zeggen dat ik actief die mensen opgezocht heb waarmee ik wel gemeenschappelijke interesses had.
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:17 schreef lezzer het volgende:
Intussen buik ik uit van een Limburgs buffet met, je raadt het al, zoervleisj.
quote:
Een vereniging gericht op een vrijetijdsbesteding voor alleen homo's en lesbiënnes? Zijn er plenty van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Maar wat voor vereniging zoek je dan voor vriendschap?
Wat aandoenlijkquote:
Ja dan kun je ook gewoon je ouwe vrinden blijven cultiverenquote:Op zondag 5 december 2010 09:09 schreef lezzer het volgende:
Nee, had ik gezegd dat ik dat in dit dorp ging doen?
Dat (lees, ver), en allebei een scheiding doormaken waarbij iedereen je als de foute ziet is ook niet bevorderlijk voor je vriendenkring kan ik wel zeggen.quote:Op zondag 5 december 2010 09:15 schreef Vanyel het volgende:
Scheelt natuurlijk wel hoe ver je weg verhuist..
Ja dat wel.quote:Op zondag 5 december 2010 09:40 schreef Vanyel het volgende:
Owja. Voordeel is dan wel dat je samen/ allebei fout bent!
Ik zie gewoon niet zo in wat de sexuele voorkeur met vriendschap te maken heeft. Als ik het goed met iemand kan vinden dan zal het me een zorg zijn met wie hij/zij het bed deelt.quote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat ik dat qua bewust zoeken ook zou doen. Hetero's vind je overal, in de buurt, op je werk, op het schoolplein, bij de gewone sport. Ik vind het wel fijn om niet alleen maar ho of he vrienden te hebben. In nieuwe omgeving gaan die he-mensen (and the master of the universe) denk ik makkelijker, meer vanzelf.
BE, blijf je nu ook gezellig bij ons?
Het valt wel op dat er heel veel groepjes lesbo's zijn. Als je er toevallig 1 of 2 van een groepje kent, ken je in no time (als je wil en zij willen) de hele rits. Zo heb ik inmiddels via via een behoorlijke lesbische kennissenkring opgebouwd en enkele daarvan zijn ook (goeie) vrienden.quote:Op zondag 5 december 2010 11:50 schreef Qebbel het volgende:
Ik merk wel dat irl homovrienden veel makkelijker zijn te maken dan lesbovrienden.
Haha, is het toch besmettelijkquote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gelukkig worden veel van mijn heterovrienden op termijn lesbisch
Jonge, ik heb echt al WEKEN geleden pics van die chick gepost en toen reageerde er niemand!quote:Op zondag 5 december 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Tering zeg, lekker wijf die Missy, maar wat een extreem kutprogramma is dat rookie blue. Vijf minuten bezig en het is een aaneenschakeling van genante onzinscenes..
quote:Op zondag 5 december 2010 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Jonge, misschien had je niet de goeie pics?
Dunne armpjes...quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Brittie het volgende:
[..]Dit! Da's toch n briljante pic?
[ afbeelding ]
Lekker buikje! Prr!
Aaaaaaah maar dat lijf maakt toch een hoop goed?quote:Op zondag 5 december 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
Zit mn vrouw net ook al op te geilen, maar ik mis haar gezicht..
Ja, het is me duidelijk. Sterker nog, op die manier heb ik het nog nooit bekekenquote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef lezzer het volgende:
Ah, ik zie dat er al voldoende antwoord is gegeven op de vraag van Blue EyesFijn!
Ik was dat dus echt schijtbeu.quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef Blue-eyes het volgende:
Misschien begeef ik me toch teveel in heterokringen
Oeh lezzer is een heterohaterquote:
Ja, als het nou nog ergens op sloegquote:Op maandag 6 december 2010 09:18 schreef Vanyel het volgende:
Oh jammer. Het had zo'n mooie rel kunnen zijn
jah... kloptquote:
Doe ik tussen het fokken door. En soms andersom, als ik de geest krijg.quote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef lezzer het volgende:
Ik weet al niks meer nu.
Anyhow, moet jij niet werken?
neuj zit op het werk.quote:
Als je ze belt, kunnen ze misschien binnen 5 dagen leveren.quote:Hoelang duurt het voordat ik een bedrukt relatiegeschenk in huis heb?
Voor een bedrukt relatiegeschenk houden wij een levertijd van 10 à 15 werkdagen aan na akkoord van de drukproef. Snellere levering in overleg!
Voortaan ff naar mij zwaaien, dan zwaai ik terug!quote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ging vandaag in het tussenuur naar Hoofddorp en dus ook Schiphol.
We hebben gezwaaid naar mensen die uit de gate liepen en 'papa, hier ben ik' geroepen. Die blikken, fan-tas-tisch.
En ik heb nieuwe sokken. En een cadeau voor m'n ma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |