Skunkie ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Bakfiets gaat presenteren. Tot vanavond.
Nouja, zo van, service levels, he? Uptime, Response time, al dat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef Vanyel het volgende:
Wat is daar zoal over te presenteren?
En goed excuus wel, je doet alsof je echt heus had willen komen, maar ondertussen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ja, maar kom op zeg... Zelfs ik wist wat te verzinnen.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg... Zelfs ik wist wat te verzinnen.
Ik zal maar niet zeggen wat er nog meer op dat lijstje stond, maar het was net of ik weekendboodschappen aan het doen was
Nou weet ik wel een beetje hoe de wenser in elkaar steekt...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:42 schreef Vanyel het volgende:
Als ze op het lijstje stonden, heb je het goeie gedaan.
Jah. We hebben wel gepraat gisteravond maar niet daaroverquote:
Begrijpelijk, hopelijk komt er een spoedig een keer een beter moment.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jah. We hebben wel gepraat gisteravond maar niet daaroverMaar hij was in zo'n goed humeur (fluiten tijdens het afwassen, melige grapjes) dat ik het sowieso niet over mijn hart kon verkrijgen.
Een concept voor een game.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:19 schreef Vanyel het volgende:
Wat heeft Bakfiets vandaag weer gepresenteerd?
Hoe ging het?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Skunkie ook.
In mijn eentje want mijn projectgenoot is er niet.
SUCCES BAKVIS!
Zoveel mogelijk vrouwen versieren voor exp points?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk vrouwen versieren voor exp points?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |