abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89543109
Owja. Voordeel is dan wel dat je samen/ allebei fout bent!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_89543151
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:40 schreef Vanyel het volgende:
Owja. Voordeel is dan wel dat je samen/ allebei fout bent!
Ja dat wel.
En, dat je ook eens wat verder om je heen kijkt en nieuwe mensen tegen komt.
  zondag 5 december 2010 @ 10:55:35 #228
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_89543975
Hoi meiden, ben een tijdje weggeweest (druk druk druk) maar ben weer terug *O*

Lezzer, waarom heb je jezelf beperkt in het zoeken naar vrienden door alleen te zoeken binnen de homogemeenschap?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_89544749
Ik denk dat ik dat qua bewust zoeken ook zou doen. Hetero's vind je overal, in de buurt, op je werk, op het schoolplein ;), bij de gewone sport. Ik vind het wel fijn om niet alleen maar ho of he vrienden te hebben. In nieuwe omgeving gaan die he-mensen (and the master of the universe) denk ik makkelijker, meer vanzelf.

BE, blijf je nu ook gezellig bij ons?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 5 december 2010 @ 11:50:42 #230
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_89545005
Ik merk wel dat irl homovrienden veel makkelijker zijn te maken dan lesbovrienden. Wij hebben de laatste jaren toch enigszins een plekje veroverd in de mannelijke gayscene, maar hoe vaak we ook naar lesbokroegen gaan; bijna nooit heb je aanspraak of eens een leuk gesprek. De nichten kwebbelen wat af, dus zo maak je veel sneller contact O+. Op internet is dat juist weer andersom.

We zijn gisteren trouwens naar The Kids Are All Right geweest! Leuke film met een moraal die de spijker wel op z'n kop slaat. Aanradert. En gezellig met andere lesbiennes in de bios natuurlijks. :P
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  zondag 5 december 2010 @ 12:22:09 #231
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_89545832
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat ik dat qua bewust zoeken ook zou doen. Hetero's vind je overal, in de buurt, op je werk, op het schoolplein ;), bij de gewone sport. Ik vind het wel fijn om niet alleen maar ho of he vrienden te hebben. In nieuwe omgeving gaan die he-mensen (and the master of the universe) denk ik makkelijker, meer vanzelf.

BE, blijf je nu ook gezellig bij ons?
Ik zie gewoon niet zo in wat de sexuele voorkeur met vriendschap te maken heeft. Als ik het goed met iemand kan vinden dan zal het me een zorg zijn met wie hij/zij het bed deelt.
Als ik vrienden wil maken zal ik me richten op andere zaken die we gemeen zouden hebben, zoals hobby's of denkwijze. Ik bedoel, mijn sexualiteit is maar een klein gedeelte van mezelf en als ik me beperk tot vriendschappen binnen de lesbokringen dan loop ik een hoop leuke mensen mis ;)
En buiten dat, als we ons alleen binnen de lesbokringen begeven dan doen we hetzelfde als waar wij zo'n hekel hebben bij hetero's, namelijk ons niet openstellen voor andere geaarden.

Ja, ik blijf nu weer gezellig bij jullie O+
Maar ga nu eerst met het hondje naar het bos :Y
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_89547568
Ik heb juist behoefte aan meer gay-vrienden. Zo ken ik misschien vijf andere lesbo's irl, en een of twee homo's. En die zijn allemaal niet specifiek close ofzo en al mijn "oude" (wel close) vrienden zijn straight (maar wel geinteresseerd en accepterend :P )
En ik zou het wel fijn vinden om ook af en toe met andere gays gewoon te hangen, ik vind toch namelijk wel dat mijn sexualiteit niet maar een klein deel van mezelf is, dat ik ook graag wil kunnen uiten.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_89547981
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:50 schreef Qebbel het volgende:
Ik merk wel dat irl homovrienden veel makkelijker zijn te maken dan lesbovrienden.
Het valt wel op dat er heel veel groepjes lesbo's zijn. Als je er toevallig 1 of 2 van een groepje kent, ken je in no time (als je wil en zij willen) de hele rits. Zo heb ik inmiddels via via een behoorlijke lesbische kennissenkring opgebouwd en enkele daarvan zijn ook (goeie) vrienden.

Ik merk trouwens wel degelijk een verschil tussen homo- en heterovrienden. Met homo's m/v deel je in de basis al iets, al is het alleen de ervaring van het (steeds opnieuw) uit de kast komen, weten hoe het voelt om niet hand in hand te durven lopen, en natuurlijk de betere seks ;)
Verder zijn lesbische relaties vaak anders dan heterorelaties, dus de problemen die daarin hebt, worden vaak meer gedeeld door soortgenoten.
Oh en ik vind het altijd fijn als het mensen niet interesseert of je wel vrouwelijk genoeg bent. Ik heb het idee dat in mijn lesbische omgeving meer wordt geaccepteerd dat niet stereotype meisjemeisje zijn niets afdoet aan je vrouwzijn en het prima is dat iedereen zich op zijn eigen manier uit (uiteraard ook binnen kaders, maar die zijn een stuk breder dan bij bijvoorbeeld veel heteromannen).
Ik chargeer het laatste een beetje, maar vind het lastig uit te leggen.

Gelukkig worden veel van mijn heterovrienden op termijn lesbisch :D
pi_89548902
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Gelukkig worden veel van mijn heterovrienden op termijn lesbisch :D
Haha, is het toch besmettelijk ;)
Maar ik ben het met je verhaal eensch, dat was wat ik ook wilde zeggen maar het wou niet op mijn scherm komen zoals ik het in mijn hoofd had. Dankumevrouw.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_89550701
Graag gedaan hoor. Kostte mij ook wel even, maar had geen andere prangende bezigheden.
  zondag 5 december 2010 @ 18:45:21 #236
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_89558367
Ik heb ook wel het idee dat je bij homo's (m/v) en allies sneller een openminded persoon treft die wat meer nadenkt over zaken omdat ze dingen niet at face value aannemen, juist omdat ze ervaren hebben dat dat niet moet.

Niet dat alle homo's (v/m) openminded zijn en alles, maar de kans is wel groter volgens mij :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_89562871
Tering zeg, lekker wijf die Missy, maar wat een extreem kutprogramma is dat rookie blue. Vijf minuten bezig en het is een aaneenschakeling van genante onzinscenes..
  zondag 5 december 2010 @ 20:47:44 #238
279841 Avey
Blossom!
pi_89562951
En hoe was Sinterklaas? :D

Ik heb allemaal leuke dingetjes gekregen :9
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_89564282
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Tering zeg, lekker wijf die Missy, maar wat een extreem kutprogramma is dat rookie blue. Vijf minuten bezig en het is een aaneenschakeling van genante onzinscenes..
Jonge, ik heb echt al WEKEN geleden pics van die chick gepost en toen reageerde er niemand! }:|
Maar ik ben blij dat je m'n mening deelt _O_ :9~
Je weet toch zichzellef.
pi_89564470
Jonge, misschien had je niet de goeie pics? :P
pi_89564513
Wij deden trouwens geen sinterklaas. Komt nog meer dan genoeg goedheiligman voor ons..
pi_89564572
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Jonge, misschien had je niet de goeie pics? :P
:o Dit! Da's toch n briljante pic? :o

Lekker buikje! Prr!
Je weet toch zichzellef.
  zondag 5 december 2010 @ 21:23:28 #243
71919 wonderer
pi_89564674
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Brittie het volgende:

[..]

:o Dit! Da's toch n briljante pic? :o
[ afbeelding ]

Lekker buikje! Prr!
Dunne armpjes... :{
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_89564711
Zit mn vrouw net ook al op te geilen, maar ik mis haar gezicht..
pi_89564867
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
Zit mn vrouw net ook al op te geilen, maar ik mis haar gezicht..
Aaaaaaah maar dat lijf maakt toch een hoop goed? :P Maar vooruit, nog 1tje dan ^^
Je weet toch zichzellef.
pi_89564933
Krijg ik opeens linkje opgestuurd dat ik met jullie moet delen...

[ Bericht 14% gewijzigd door Vanyel op 05-12-2010 21:36:37 ]
pi_89565020
Ook nais ;) ^O^
Je weet toch zichzellef.
pi_89567278
Ah, ik zie dat er al voldoende antwoord is gegeven op de vraag van Blue Eyes :) Fijn!
pi_89569900
Geen punt, we doen jouw werk met plezier ;)
  zondag 5 december 2010 @ 22:59:48 #250
71919 wonderer
pi_89569927
Ik was Brad kwijt vanochtend... was ie naar zijn werk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')