Ja, precies. Het enige waar ik niet heel blij mee zou zijn, is als "mijn lezers" een en ander meekrijgen, maar dat zit er volgens mij ook niet echt in.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:59 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe realistisch het idee is dat er iemand iets kwaadwillends mee zou doen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:04 schreef Avey het volgende:
Bah, ik zit weer met een of andere 'ik heb niets tegen homo's hoor maar het is natuurlijk wel een ziekte' idioot te bekvechten
Ik helaas wel. Ook een reden dat ik deze nick liever niet direct gekoppeld zie aan mijn huisadres.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:59 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe realistisch het idee is dat er iemand iets kwaadwillends mee zou doen.
Had ik ook. Daarom ben ik actief die mensen gaan opzoeken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
Ik moet ook zeggen dat de meeste mensen die ik hier tegenkom (en waarbij ik bang ben dat ik die bij een zoektocht vooral ga tegenkomen) "gewone" mensen zijn. Aardig en alles, maar weinig gemeen. Van die kennissen worden dat dan... handig om te kennen maar niet mensen bij wie je op bezoek gaat om eens lekker te praten over dingen die je allebei bezighouden.
Nou ja, dat heb ik dus wel gemerkt... dat het WEL vanzelf komt. Soms op plekken waar je het niet verwacht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Had ik ook. Daarom ben ik ze actief mensen gaan opzoeken.
Vriendschap komt niet vanzelf.
Ja, dan heb je al wat meer problemen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:38 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, bij mij kwam het niet vanzelf.
En ik denk dat je je kansen niet verhoogt als je thuis achter je pc blijft zitten...
Maar goed, je had er sowieso al geen behoefte aan.
Ik had dat wel heel erg, vooral aan offline vriendinnen, en ik woon in een gat van <10K inwoners en ik spreek de taal niet. Ik kon het niet van het toeval af laten hangen
Ja, dat begreep ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef lezzer het volgende:
Mij is gebleken dat het zeker wel een basisbehoefte was.
Ik voelde me hier echt stikalleen namelijk.
Ik zag trouwens dat ik mijn zin verkeerd geëdit had. Ik wilde zeggen dat ik actief die mensen opgezocht heb waarmee ik wel gemeenschappelijke interesses had.
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:17 schreef lezzer het volgende:
Intussen buik ik uit van een Limburgs buffet met, je raadt het al, zoervleisj.
quote:
Een vereniging gericht op een vrijetijdsbesteding voor alleen homo's en lesbiënnes? Zijn er plenty van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Maar wat voor vereniging zoek je dan voor vriendschap?
Wat aandoenlijkquote:
Ja dan kun je ook gewoon je ouwe vrinden blijven cultiverenquote:Op zondag 5 december 2010 09:09 schreef lezzer het volgende:
Nee, had ik gezegd dat ik dat in dit dorp ging doen?
Dat (lees, ver), en allebei een scheiding doormaken waarbij iedereen je als de foute ziet is ook niet bevorderlijk voor je vriendenkring kan ik wel zeggen.quote:Op zondag 5 december 2010 09:15 schreef Vanyel het volgende:
Scheelt natuurlijk wel hoe ver je weg verhuist..
Ja dat wel.quote:Op zondag 5 december 2010 09:40 schreef Vanyel het volgende:
Owja. Voordeel is dan wel dat je samen/ allebei fout bent!
Ik zie gewoon niet zo in wat de sexuele voorkeur met vriendschap te maken heeft. Als ik het goed met iemand kan vinden dan zal het me een zorg zijn met wie hij/zij het bed deelt.quote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat ik dat qua bewust zoeken ook zou doen. Hetero's vind je overal, in de buurt, op je werk, op het schoolplein, bij de gewone sport. Ik vind het wel fijn om niet alleen maar ho of he vrienden te hebben. In nieuwe omgeving gaan die he-mensen (and the master of the universe) denk ik makkelijker, meer vanzelf.
BE, blijf je nu ook gezellig bij ons?
Het valt wel op dat er heel veel groepjes lesbo's zijn. Als je er toevallig 1 of 2 van een groepje kent, ken je in no time (als je wil en zij willen) de hele rits. Zo heb ik inmiddels via via een behoorlijke lesbische kennissenkring opgebouwd en enkele daarvan zijn ook (goeie) vrienden.quote:Op zondag 5 december 2010 11:50 schreef Qebbel het volgende:
Ik merk wel dat irl homovrienden veel makkelijker zijn te maken dan lesbovrienden.
Haha, is het toch besmettelijkquote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gelukkig worden veel van mijn heterovrienden op termijn lesbisch
Jonge, ik heb echt al WEKEN geleden pics van die chick gepost en toen reageerde er niemand!quote:Op zondag 5 december 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Tering zeg, lekker wijf die Missy, maar wat een extreem kutprogramma is dat rookie blue. Vijf minuten bezig en het is een aaneenschakeling van genante onzinscenes..
quote:Op zondag 5 december 2010 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Jonge, misschien had je niet de goeie pics?
Dunne armpjes...quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Brittie het volgende:
[..]Dit! Da's toch n briljante pic?
[ afbeelding ]
Lekker buikje! Prr!
Aaaaaaah maar dat lijf maakt toch een hoop goed?quote:Op zondag 5 december 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
Zit mn vrouw net ook al op te geilen, maar ik mis haar gezicht..
Ja, het is me duidelijk. Sterker nog, op die manier heb ik het nog nooit bekekenquote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef lezzer het volgende:
Ah, ik zie dat er al voldoende antwoord is gegeven op de vraag van Blue EyesFijn!
Ik was dat dus echt schijtbeu.quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef Blue-eyes het volgende:
Misschien begeef ik me toch teveel in heterokringen
Oeh lezzer is een heterohaterquote:
Ja, als het nou nog ergens op sloegquote:Op maandag 6 december 2010 09:18 schreef Vanyel het volgende:
Oh jammer. Het had zo'n mooie rel kunnen zijn
jah... kloptquote:
Doe ik tussen het fokken door. En soms andersom, als ik de geest krijg.quote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef lezzer het volgende:
Ik weet al niks meer nu.
Anyhow, moet jij niet werken?
neuj zit op het werk.quote:
Als je ze belt, kunnen ze misschien binnen 5 dagen leveren.quote:Hoelang duurt het voordat ik een bedrukt relatiegeschenk in huis heb?
Voor een bedrukt relatiegeschenk houden wij een levertijd van 10 à 15 werkdagen aan na akkoord van de drukproef. Snellere levering in overleg!
Voortaan ff naar mij zwaaien, dan zwaai ik terug!quote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ging vandaag in het tussenuur naar Hoofddorp en dus ook Schiphol.
We hebben gezwaaid naar mensen die uit de gate liepen en 'papa, hier ben ik' geroepen. Die blikken, fan-tas-tisch.
En ik heb nieuwe sokken. En een cadeau voor m'n ma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |