Ja, het is me duidelijk. Sterker nog, op die manier heb ik het nog nooit bekekenquote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef lezzer het volgende:
Ah, ik zie dat er al voldoende antwoord is gegeven op de vraag van Blue EyesFijn!
Ik was dat dus echt schijtbeu.quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef Blue-eyes het volgende:
Misschien begeef ik me toch teveel in heterokringen
Oeh lezzer is een heterohaterquote:
Ja, als het nou nog ergens op sloegquote:Op maandag 6 december 2010 09:18 schreef Vanyel het volgende:
Oh jammer. Het had zo'n mooie rel kunnen zijn
jah... kloptquote:
Doe ik tussen het fokken door. En soms andersom, als ik de geest krijg.quote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef lezzer het volgende:
Ik weet al niks meer nu.
Anyhow, moet jij niet werken?
neuj zit op het werk.quote:
Als je ze belt, kunnen ze misschien binnen 5 dagen leveren.quote:Hoelang duurt het voordat ik een bedrukt relatiegeschenk in huis heb?
Voor een bedrukt relatiegeschenk houden wij een levertijd van 10 à 15 werkdagen aan na akkoord van de drukproef. Snellere levering in overleg!
Voortaan ff naar mij zwaaien, dan zwaai ik terug!quote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ging vandaag in het tussenuur naar Hoofddorp en dus ook Schiphol.
We hebben gezwaaid naar mensen die uit de gate liepen en 'papa, hier ben ik' geroepen. Die blikken, fan-tas-tisch.
En ik heb nieuwe sokken. En een cadeau voor m'n ma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |