SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef Vanyel het volgende:
Deze is ook echt superlief en lekker zacht met verschillende texturen.
Uhh, recept, recept.. Ik doe meestal maar wat. Komt neer opHeb je het helemaal voor me opgeschreven? Dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Missy Peregrymquote:
Wel een keer proberen hoor!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heb je het helemaal voor me opgeschreven? Dankjewel.
Wat een naamquote:
De serie?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef Bakfiets. het volgende:
Moeten jullie ook altijd huilen om 'Het Paard van Sinterklaas'?
Sorry..quote:
Hij kwam in 2008 uit ofzo, dus ook erg na die van mij. Ik ben gewoon een emotionele trut.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry..
Over de 30 he, film is een beetje van na mijn tijd..
Neu. 't Is net fastfood. Zo af en toe kan ik er erg van genieten, maar ik ga er niet naar op zoek omdat ik er eigenlijk neit zo heel veel behoefte aan heb.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tijd om te investeren?
Wij hebben dat heel bewust gedaan.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Heh, valt mij ook op. Maar goed, ik bedenk dan dat iedereen een andere beleving heeft van het internet
Hoewel ik moet zeggen dat ik de notie van anonimiteit op het internet af en toe wat naief over vind komen, hoewel ik het wel snap
Leuk om van verschillende mensen hun visie te horen, dat was ook mijn gedachte erachterquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een beetje laat, maar vind hier ook wat van. Dat heb ik wel eens..
Ik vind het juist heerlijk dat iedereen hier lekker zelf kan bepalen hoeveel ie wel en niet wil delen. Zo heeft NBT haar eigen gezicht in haar avatar, prima, en willen mensen als ik niet met naam en gezicht bekend zijn. Dat staat voor mij los van deze reeks, ik wil gewoon niet 'gevonden kunnen worden' via mijn nick. Nergens niet. Iemand die mij ook maar een beetje irl kent, hoeft ws niet lang na te denken. Na 1 topicje lesbeau ben ik er gloeiend bij. Andersom vind ik erger, als iemand die me niet kent mij irl makkelijk zou terugvinden door posts op fora.
Ik vind het ook niet nodig om van andere posters in de reeks per se te weten hoe ze heten. Hoe ze eruit zien zou natuurlijk lollig zijn, maar dat laat ik zelf ook niet zien, dus verwacht ik andersom net zo min.
Lang verhaal kort: ik vind dus niet dat we hier 'eigenlijk niets' delen.
Ik heb er niet zo'n behoefte aan. 't Is leuk om te hebben maar ik ga er niet bijzonder veel moeite voor doen om ze te krijgen, zeg maar. Ben ook heel slecht in het onderhouden en alles.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Jij hebt liever geen sociale contacten?
Ik heb regelmatig de schok van "oh shit, er lezen hier ook anderen mee"quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:37 schreef Magenta het volgende:
[..]
[..]
Leuk om van verschillende mensen hun visie te horen, dat was ook mijn gedachte erachter
Ja, ik weet ook niet hoe realistisch het idee is dat er iemand iets kwaadwillends mee zou doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig de schok van "oh shit, er lezen hier ook anderen mee"Maar god, boeien. Zolang ik er niet mee geconfronteerd wordt, maakt het niet uit wie er meeleest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |