Ik had een dilemma. Wilde de punt niet want die vind ik lelijk en de hoofdletter niet omdat dat ook voor alle niet-Lesbeaus helder was en die mogen het niet leren op onze Bakfiets!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jamaar jamaar
Ik ben wel Bakfiets. met hoofdletter en punt. Dat stond in de vorige TT niet.
En wij wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:15 schreef Vanyel het volgende:
en die mogen het niet leren op onze Bakfiets!
Het is al goed, mijn kind. Gaat heen en vermenigvuldigt.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had een dilemma. Wilde de punt niet want die vind ik lelijk en de hoofdletter niet omdat dat ook voor alle niet-Lesbeaus helder was en die mogen het niet leren op onze Bakfiets!
En die nacht in je kelder dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
En wij wel.![]()
Niet dat ik nog iets moet leren
Ja oké.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
En die nacht in je kelder dan?
Ik heb nog steeds last van mijn hamstring.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja oké.
Ik bewaar daar fijne herinneringen aan.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds last van mijn hamstring.
Het is echt heel ergquote:Op donderdag 2 december 2010 14:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof niet dat ik dat heel graag wil horen. Mijn slechte jaren 80-90shit is (vast) veel aangenamer.
jaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:18 schreef Vanyel het volgende:
Een ver verleden? Ik dacht dat dat nog wel redelijk recent was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |