Nee, maar zulke dingen zaten er wel tussen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk vrouwen versieren voor exp points?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Joh.. Over daadwerkelijke SLA's dus of over de mogelijkheden ervan. Dat vroeg ik me meer af.
Best wel goed! Geen achterlijk moeilijke vragen aan het einde enzo. En het liep wel lekker op zich. En bij jou?quote:
Je moest 50 concepten bedenken, dus er zaten ook vreemde tussen. Niet heel serieus dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Serieus bedoeld om ook uit te voeren of puur conceptueel?
Er werd om me gelachen omdat ik 'De gebruiker wil in het verhaal getrokken worden' een beetje raar zei. Dus toen barstte ik na een paar minuten keihard in lachen uit omdat ik het toen pas snapte.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef skunkasaur het volgende:
Best wel goed! Geen achterlijk moeilijke vragen aan het einde enzo. En het liep wel lekker op zich. En bij jou?
Omdat ik nooit buiten kom, behalve in winkels. Mijn enige rl-vrienden hier is een stel lesbo's die ik drie jaar terug bij de pride heb ontmoet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 06:51 schreef Vanyel het volgende:
Hoe komt t dat die kring zo klein is/ blijft?
14 kilo is trouwens niet zo gek hoor, voor zwangerschap
Tijd om te investeren?quote:Op zaterdag 4 december 2010 06:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik nooit buiten kom, behalve in winkels. Mijn enige rl-vrienden hier is een stel lesbo's die ik drie jaar terug bij de pride heb ontmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |