Ik vind het eigenlijk wel fijn, zelfs als voetballiefhebster. Laat die maffiosi maar lekker hun gang gaan in Rusland en Qatar, daar 'past' zo'n organisatie meerquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef lezzer het volgende:
Zo, geen WK in NL in 2018. Spijtig...
Waarom is dat dan gemeen? Tis toch logisch dat je het liefst hebt dat a. je liefje blij is omdat ie het fijn vindt en b. je liefje blij is om iets dat jou zo blij maakt?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, Brad heeft "even" uit de doeken gedaan hoe hij zich voelt over mijn transitie. En hij gaat er toch nog minder makkelijk mee om dan ik hoopte. En dat vind ik gemeen van mezelf want ik wil dat hij blij is.Maar dat gaat niet
Jij hebt er zelf anders ook niet om gevraagd. Ik vind echt niet dat jij je schuldig moet voelen! Natuurlijk is het ook lastig voor hem en het is zijn eigen taak daarmee te dealen, met zichzelf en op zijn manier. Daar kan jij niks aan doen. Maar het is wel belangrijk (voor jullie allebei) dat hij naast je staat en je steunt, als het er op aankomt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het gemeen van mezelf dat ik hem hier doorheen haal terwijl hij daar niet om gevraagd heeft. Ik snap ook wel dat het niet anders kon maar ik vind het niet bepaald leuk, voor hem.
In principe stuur ik hem nu door hetzelfde als waar ik op dit moment uitklim...
Zeg, m'n hele familie woont onder de rivieren hè. Ik doe het wel vaker.quote:
Kan ik me voorstellen. Doodeng lijkt me dat. Maar jullie zijn al zover!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gewoon bang dat het hem echt te veel wordt op een gegeven moment.
Dit vind ik eigenlijk niet helemaal fair.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:33 schreef Bakfiets. het volgende:
En wonderer, ik snap dat het moeilijk voor jou en Brad is. Als dit de enige optie voor jou is, om als man door het leven te gaan, dan zal hij als hij echt van je houdt dat wel accepteren.
Ik wist het zelf ook niet. Tenminste, ik was er niet mee bezig. Net zoals je niet stilstaat bij je geaardheid tot je verliefd wordt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef lezzer het volgende:
Nee, als je het van een afstand bekijkt, moet die man "ineens" in een homorelatie zich thuis voelen, terwijl hij destijds voor een heterorelatie koos.
Ik neem aan dat hij wel wist van je gevoelens toen je begon. Of heeft hij dat onderschat?
Het lijkt me in ieder geval doodeng zo voor jou nu.
Nee, maar ik wel, moet de hele dag wachten nu.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Heeft hij nu wel op een kuttijd nieuwe info gehad dan?
En hoe ben je je er wel bewust van geraakt?
Om mij erbij te houden, denk ik, zodat ik weet wat hij over mij bespreekt. Zijn moeder had hem gemaild dat ze had gemerkt dat hij niet zo lekker in zijn vel zit en toen heeft ie het teruggemaild.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef lezzer het volgende:
Waarom cc't hij dat eigenlijk?
En, weet z'n moeder het nu ineens wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |