Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat mobieltje is al verwerkt tot asfalt.quote:
Ik werkte, maar ik werd boos toen ik zag hoeveel geld er gestort was en toen ben ik gestopt. Alleen op mijn loonstrook staat dat daar de maand november ook al helemaal bij zit. Terwijl ik er eigenlijk vanuit ging dat ik nog geld zou krijgen.quote:
Maar dat nummer niet. Toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mobieltje is al verwerkt tot asfalt.
quote:
Ik heb er geen nummer meer van. Het was nogal plotsquote:
Welk van de twee? Niet-leuk buurmeisje was er afgelopen keer weer bijquote:Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik hem niet ziet, ziet hij mij ook niet
[..]
Hoor je nog weleens wat van Buurmeisje?
volgt u het nog?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Welk van de twee? Niet-leuk buurmeisje was er afgelopen keer weer bij. Samen met die ene meid, die niet buurmeisje was....
Bellen als er hardware afgevoerd moet wordenquote:
Ad-blocker uitzettenquote:
Geen idee, ik lust geen koffie. En op dit moment geen Polen nodig voor het verbouwen van de babykamer.quote:
De mijne niet.quote:
Ik moest éven denkenquote:
Euh, niet-zo-leuk-buurmeisje-van-de-braboquote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Welk van de twee? Niet-leuk buurmeisje was er afgelopen keer weer bij. Samen met die ene meid, die niet buurmeisje was....
Neh, weet niksquote:Op woensdag 1 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je wat beters hebt kan ik het aanpassen voor je hoor
Ja, wacht, dát buurmeisje hebben we niet meer gezienquote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest éven denken
[..]
Euh, niet-zo-leuk-buurmeisje-van-de-brabo
Ik doe niet aan ad-blockerquote:
Die buurman bij ons achter, die die met het hele gezin bij de toeterclub is... Dat is Adquote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ad-blocker
ik ken die hele ad niet
Dat heb ik dus ook, heel irritantquote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
wtf ik gebruik geen eens addblockers maar fok zegt van wel![]()
Hehehehequote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, wacht, dát buurmeisje hebben we niet meer gezien.
Definitief afgeschrikt ofzo...
Danny of een andere devver zal wel bezig zijn met de detectiesoftware er vanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ja.....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Die buurman bij ons achter, die die met het hele gezin bij de toeterclub is... Dat is Ad.
ach, ik heb wel java maar fok zegt soms van nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
He's doing it WRONGquote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Danny of een andere devver zal wel bezig zijn met de detectiesoftware er van
Ow, dan had je mijn nr in @ kunnen vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er geen nummer meer van. Het was nogal plots
Ja en af en toe gaat dat misquote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Java script, bedoel jequote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik heb wel java maar fok zegt soms van niet
quote:
Ik kan me nog herinneren, mijn laatste Sinterklaasviering op school in Slagharen... Dat was de enige keer dat ik gehuild heb, want de piet had een gebroken arm! Dat vond ik zo zielig dat ik de hele middag heb zitten huilenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn jongste ook, ik heb een keer letterlijk haar nagels in mijn rug gehad
De mijne ook nog wel denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dan had je mijn nr in @ kunnen vinden.
mja hier in KSC geen last van maar in subforum KPD weer wel .....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
In KPD moet je het extra veilig doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja hier in KSC geen last van maar in subforum KPD weer wel .....
Die kwam ik laatst in CPR tegen.quote:
Maar klopt het dan wel? Ik wil er anders wel voor je naar kijken?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werkte, maar ik werd boos toen ik zag hoeveel geld er gestort was en toen ben ik gestopt. Alleen op mijn loonstrook staat dat daar de maand november ook al helemaal bij zit. Terwijl ik er eigenlijk vanuit ging dat ik nog geld zou krijgen.
dat blijktquote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
In KPD moet je het extra veilig doen.
*rubber om laptop trektquote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koffie Pak Distributeurquote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, hij heeft zelfs behoorlijk lang op de FP gestaanquote:
ja, ik de mijne ook.quote:
Ohnoesquote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als het goed is wel, want hij smste nog
[..]
Ik kan me nog herinneren, mijn laatste Sinterklaasviering op school in Slagharen... Dat was de enige keer dat ik gehuild heb, want de piet had een gebroken arm! Dat vond ik zo zielig dat ik de hele middag heb zitten huilen
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
En hoi liefjes, ik had even telefoon![]()
Marijke
He Gierquote:
Suikerbeeeeeeebquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke
Toen was ik bij arnhemquote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als het goed is wel, want hij smste nog
[..]
Hierquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik dacht al, waar waren we nou gebleven?
Je deed net je beugelbh uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik dacht al, waar waren we nou gebleven?
quote:
Kweetniet.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeee![]()
Hoe is het nou met meneer Taart?
net op tijd klaar voor een verhaaltjequote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke
ja verdorie..ik ging net aan de drankquote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
net op tijd klaar voor een verhaaltje
En die drie kwartier van jou naar huis valt me mee van je... Ik was zondag met iets minder dan 3 kwartier bij de A15...quote:
Jij en drankquote:Op woensdag 1 december 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja verdorie..ik ging net aan de drank
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja verdorie..ik ging net aan de drank
Engel is net wegquote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 verhaaltjes tegelijkertijd
dubbele tong
+ dronken vrouw in bed.....
Je vergeet dat de n325 streng gecontroleerd wordt.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
En die drie kwartier van jou naar huis valt me mee van je... Ik was zondag met iets minder dan 3 kwartier bij de A15...
Daar rij ik dan ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet dat de n325 streng gecontroleerd wordt.
Trusten meisjequote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluiten, ik volg de helft niet eens en mijn laptop (of fok) is heel erg traag ineens
Truste koffie-vriendjes![]()
Doei doeiquote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluiten, ik volg de helft niet eens en mijn laptop (of fok) is heel erg traag ineens
Ik heb er ook last van ja....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker koffie-vriendinnetje en room-matequote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Trustequote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapen, ben kapotDus welterusten lieve mensen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij heb ik nooit veel gedronken waar jij bij was..toch?quote:
trustequote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zal wel moeten. Plus A12 is trajectcontrolequote:
dan moet je nog heeeeeeel even wachtenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 verhaaltjes tegelijkertijd
dubbele tong
+ dronken vrouw in bed.....
Geeft lijm aan, welterustenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeiquote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Damn. Worth a try.quote:
Jij draagt geen beugelbh's?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij draagt geen beugelbh's?
Als je nog ff oefent ben je net zo goed als Char hoor, blijven proberenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij draagt geen beugelbh's?
Dat heb jij toch ook niet nodig schat, zo erg hangen die van jou nietquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb jij toch ook niet nodig schat, zo erg hangen die van jou niet
Je hebt er toch voor betaald?quote:
Gentlemenquote:
Ik heb meestal wel gelijk als het om chocolade bij mijn vrouw gaat. "Het is binnen een minuut op".quote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als je nog ff oefent ben je net zo goed als Char hoor, blijven proberen![]()
![]()
[..]
quote:
Wat een perverseling die dat aangepast heeftquote:
Goudkuipjequote:
broer van een andere moerquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel gelijk als het om chocolade bij mijn vrouw gaat. "Het is binnen een minuut op".
* MPG bekijkt topiclog.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een perverseling die dat aangepast heeft
nu je toetsenbord nogquote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
gvd hele avopnd bezig met de router en modem, heel vaag problee, maar het werkt weer
Mooi zoquote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
gvd hele avopnd bezig met de router en modem, heel vaag problee, maar het werkt weer
quote:
steetjequote:
ik zal er eens mee op je hoofd meppenquote:
dit was zo bizar probleemquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi zo
Dat kan af en toe zo'n gehannes zijn
Ja, dat zit erin jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Oh crap, ik moet de kattenbak nog schoonmaken
symquote:
Crap is dan wel de juiste woordkeuze jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Nee. Niet suikertje meppenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal er eens mee op je hoofd meppen![]()
weet je wat ik heb moeten doorstaan vanaaf
[..]
dit was zo bizar probleem![]()
maar het moest klaar
ja, graag, ik ben net van mijn hoofdpijn af en dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
ik zal er eens mee op je hoofd meppen![]()
weet je wat ik heb moeten doorstaan vanaaf
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crap is dan wel de juiste woordkeuze ja
suikertjequote:
enferquote:
Soms denk ik wel na over wat ik typquote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
Crap is dan wel de juiste woordkeuze ja
quote:
ben je klaarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, graag, ik ben net van mijn hoofdpijn af en dat kan natuurlijk niet
Ik word er spontaan vrolijk vanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms denk ik wel na over wat ik typ
famequote:
ik heb een nieuwe agenda voor volgend jaar!!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef Giertje het volgende:
whoej heb een oasis dvd bij mijn collectie
pets is wel een beetje een lullig geluidje voor een toetsenbord he?quote:
PWNquote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
Jezus, ik ben nog niet bij Amsterdam, of er is alweer een half topic volgespamd.
Hun DVDs welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe agenda voor volgend jaar!!
ennuh.. oasis.. bestaan die nog??
Haha ja dat is ook wel handig. Mijn kat gaat er gewoon voor zitten, zo van; 'ga je nog wat doen of hoe zit dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Doet de vreugde dans met sugar piequote:
het is zo'n flexibelequote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pets is wel een beetje een lullig geluidje voor een toetsenbord he?
Mijn favoriete uitspraak op mijn werk:quote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms denk ik wel na over wat ik typ
De mijne gaan er gewoon voor zitten plassenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef Enfermera het volgende:
Haha ja dat is ook wel handig. Mijn kat gaat er gewoon voor zitten, zo van; 'ga je nog wat doen of hoe zit dat?'
![]()
![]()
Eén keer had ik ook een keer, helemaal schoon, nieuw grit erop enzo, de deksel zat er nog niet eens op of meneer ging er al op zitten schijten. Boeide hem niet dat ik er nog bij zat enzo.Sukkel
En zo kwam er emancipatie.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is zo'n flexibele![]()
ik ga ja toch niet meppen mety een echte
nee maar ik ben nog wel enorm fan van zequote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe agenda voor volgend jaar!!
ennuh.. oasis.. bestaan die nog??
Now we are so happy, we do the dance of joyquote:
balkiquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Now we are so happy, we do the dance of joy![]()
ja, zonde van het toetsenbord andersquote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is zo'n flexibele![]()
ik ga ja toch niet meppen mety een echte
Ik heb die gast nog eens in een serieuze film gezien. Het kan gewoon niet. je verwacht Balki!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja plus van jouquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, zonde van het toetsenbord anders
Heul nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, zonde van het toetsenbord anders
Dat was zo'n gave seriequote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Perfect strangers was leuk jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was zo'n gave serie
Dat was nog in de tijd dat ik nog tv keek
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij kan ik op A'dam CS wel een kop thee halen... zitten achter een stoptrein en in 4 minuten van Amstel naar CS lukt vast niet.
jawel, de kiosk is tiot 00.00 open daarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij kan ik op A'dam CS wel een kop thee halen... zitten achter een stoptrein en in 4 minuten van Amstel naar CS lukt vast niet.
Nee, dat gaat niet lukken in 4 minuten neequote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
I Dont Like mondays is het enige nummer wat ik van dr ken, maar die vind ik echt super mooiquote:
Wil je nou zeggen dat de mijne wel hangen?!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb jij toch ook niet nodig schat, zo erg hangen die van jou niet
jup!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat de mijne wel hangen?!
You say that like it's a good thingquote:
Gelukkig maarquote:
Potloodtestquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig maar
je bent geslaagd voor de potloodtest?
ik bij lange na nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig maar
je bent geslaagd voor de potloodtest?
Boom town ratsquote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
I Dont Like mondays is het enige nummer wat ik van dr ken, maar die vind ik echt super mooi
oooh reeehheeeeeenquote:
Geniale seriequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De mijne gaan er gewoon voor zitten plassen
quote:
Nou eh, dan stop je er een potlood onderquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Potloodtest![]()
Ehm, er, ik weet niet wat dat is![]()
Ik ook niet johquote:
Dat heb ik pas gezongen met een of ander karaokespelletje op de Wiiquote:
Ik nog niet met een hele kleurdoosquote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Nou eh, dan stop je er een potlood onder
valt het potlood op de grond, dan hangen ze niet
[..]
Ik ook niet joh
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
Hehe, gotta love the potloodtest. Wie niet slaagt is niet welkom![]()
![]()
Haterquote:
Heb ik de test verkeerd begrepenquote:
Bedoel de sneeuw in de header of die als achtergrond bij de posts? andere zie ik namelijk nietquote:
Ik heb geen etui nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik nog niet met een hele kleurdoos
quote:
take an educated guessquote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel de sneeuw in de header of die als achtergrond bij de posts? andere zie ik namelijk niet
Kirby!quote:
1. Je gaat naar http://forum.fok.nl/user/edit_prefs en dan naar tabblad 'Custom CSS'.quote:
Dan stuur je ze maar door naar hierquote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
Hehe, gotta love the potloodtest. Wie niet slaagt is niet welkom![]()
![]()
Mijn vrouw is nu weer even aan het borduren.quote:
optie 2bquote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Als de potloden vallen, dan ben je gezegend met een paar voorbeeldige, pronte borsten. Of je bent een man.
Als de potloden op hun plaats blijven zitten, dan zijn je borsten blijkbaar zo gaan hangen
of van zon omvang dat de potloden zich er met alle moeite van de wereld niet tussenuit kunnen wurmen
C, absoluut antwoord Cquote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Als de potloden vallen, dan ben je gezegend met een paar voorbeeldige, pronte borsten. Of je bent een man.
Als de potloden op hun plaats blijven zitten, dan zijn je borsten blijkbaar zo gaan hangen
of van zon omvang dat de potloden zich er met alle moeite van de wereld niet tussenuit kunnen wurmen
Ik heb even niet gehaakt omdat ik te moe was om me te concentreren, nu staat er een grote pot vol Lucky Stars naast mequote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nu weer even aan het borduren.
Marijke slaaptquote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke zegt net dat ze het niet erg vindt dat ze niet slaagt
Ahaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Als de potloden op hun plaats blijven zitten, dan zijn je borsten blijkbaar gaan hangen
of van zo'n omvang dat de potloden zich er met alle moeite van de wereld niet tussenuit kunnen wurmen
Wil je er dan ook eentje voor mij maken?quote:
Slaagt waarvoor?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke zegt net dat ze het niet erg vindt dat ze niet slaagt
Je weet toch dat ze praat in haar slaapquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je er dan ook eentje voor mij maken?
De Potloodtestquote:Slaagt waarvoor?
In de header wel maar de achtergrond zou weer normaal moeten zijnquote:
De potloodtest. Wel opletten he.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je er dan ook eentje voor mij maken?
[..]
Slaagt waarvoor?
Waar heb je het over meid?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
waarom oet dat de strot door wprden geduwd
True, true, dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze praat in haar slaap
nopequote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de header wel maar de achtergrond zou weer normaal moeten zijn
Kijkt naar een pot lucky stars naast zich. En cactussen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb even niet gehaakt omdat ik te moe was om me te concentreren, nu staat er een grote pot vol Lucky Stars naast me
meen je dat van net dan nog?quote:
Hij is te laatquote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meen je dat van net dan nog?
ga naar http://www.fok.nl/gm/usercsstool.phpquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
waarom oet dat de strot door wprden geduwd
1 | .postholder_bot { background-image:none!important; } |
I knowquote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijkt naar een pot lucky stars naast zich. En cactussen.
Ik ook?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is te laat.
Jullie zijn al doorgestuurd naar mij...
Ehm, nopequote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meen je dat van net dan nog?
Ja, Muck en ik hebben echt helemaaaaaaaaaaaaaal geen eigen wilquote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
Hij is te laat.
Jullie zijn al doorgestuurd naar mij...
Dank jequote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar eerst nog wat andere dingetjes
Ahaquote:[..]
De Potloodtest
Hey, ik kom ook net binnen vallenquote:
wat weet jij veelquote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
ga naar http://www.fok.nl/gm/usercsstool.php
tik[coëducatiee verwijderd ]sla op.
plak de link bovenaan de pagina in het veld op http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#css
vink onderaan die pagina 'Custom CSS-bestand activeren' aan.
Ik zou het ook niet wetenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
Serieus, wat stoort er aan een subtiele sneeuwvlok?
En nu nooit meer vergeten hequote:
Koop maar een dikke stift.quote:
Blijkbaar wel. Ik zal je wel dootrsturen naar Rotjeknorquote:
Nee, dat lukte niet, deed er 2 minuten te lang over. 28 minuten wachten op de volgende trein dus... Met thee en een Bounty, dat dan wel.quote:
Bèèèèèèhhh!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Muck en ik hebben echt helemaaaaaaaaaaaaaal geen eigen wil
Nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Muck en ik hebben echt helemaaaaaaaaaaaaaal geen eigen wil
het is lelijk, dom en overbodigquote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
Serieus, wat stoort er aan een subtiele sneeuwvlok?
Nee, zal ik nooit meer vergetenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu nooit meer vergeten he
Dat is ook niet aardigquote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik zal je wel dootrsturen naar Rotjeknor.
Bountyquote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat lukte niet, deed er 2 minuten te lang over. 28 minuten wachten op de volgende trein dus... Met thee en een Bounty, dat dan wel.
quote:
Voel de liefde, geef je er aan over.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is lelijk, dom en overbodig![]()
ik haat het, mag dat>?
Zegt diegene met nog geen vijf minuten geleden psycho killer op youtube.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voel de liefde, geef je er aan over.
nee konden ze niet gewoon een sneeuw uit knop neerzettenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voel de liefde, geef je er aan over.
Ow, dan mag je blijvenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig
[..]
Bounty
[..]
Ik dácht altijd van wel... Maar nu breng je me aan het twijfelenquote:
Ja, want dan moet ik je omlabelen en naar Mart sturenquote:
Trev, slaap lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui het was me weer een waar genoegen maar ik ga
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dácht altijd van wel... Maar nu breng je me aan het twijfelen.
Welterusten Trevquote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Slaap ze luiequote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Eerst naar Venlo, dan naar Rotterdam en dan nog naar Mart?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, want dan moet ik je omlabelen en naar Mart sturen.
dat geschreeuw, wat een draak van een plaatquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerst naar Venlo, dan naar Rotterdam en dan nog naar Mart?
quote:
Dan is er only one way to find outquote:
Ik ben geen postduifquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..].
En dan ben je ook nog bijna in België geweest.
garpje zeker?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat geschreeuw, wat een draak van een plaat
Daarom krijg je ook een domdom meequote:
absoluut niet, wat een tergend kut nummerquote:
Ah. Zie. Dus toch. Wel een eigen willetje.quote:
Je issues, wat doe je?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat geschreeuw, wat een draak van een plaat
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Zie. Dus toch. Wel een eigen willetje.
De vrouwelijke, gegarandeerd faal.quote:
issuesquote:
Mag je kiezenquote:
quote:
Wat erg voor je, je moet k vast vaak tegenkomen in je levenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
absoluut niet, wat een tergend kut nummer
Deze plaat wordt altijd luidkeels door mij meegeblered op het werk. Wel kut dat de collega's dat nog niet weten, want ik zit nu in een nieuw gebouw. Too bad for themquote:
Dat red je nooit met de treinquote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerst naar Venlo, dan naar Rotterdam en dan nog naar Mart?
nee hoor, ik klik, zap op draai gewoon wegquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat erg voor je, je moet k vast vaak tegenkomen in je leven
doe me die kleine maar danquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag je kiezen.
Maar eentje zit in Kangoeroeland.
[..]![]()
Wens hem heeel veel plezierquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
oh, sym?
lieve lieve sym?
mijn pappie kan wel
ook geen politie die komt vragen wie er een nuchter lam slacht>?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze plaat wordt altijd luidkeels door mij meegeblered op het werk. Wel kut dat de collega's dat nog niet weten, want ik zit nu in een nieuw gebouw. Too bad for them
haal je me op dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat red je nooit met de trein.
Gelukkig wacht de trein naar Zandvoort 10 minuten op Amsterdam CS, hoef ik niet op het koude perron te wachten. En uiteraard die 2 euro geld terug bij vertraging claimen.
Ik kijk er al sinds maandag naar uitquote:
Daar heb ik ook vaak last van op maandag/dinsdag/woensdag en donderdagquote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik kijk er al sinds maandag naar uit
ok.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
doe me die kleine maar dan
is ook handzamer
Nah, nog niet gezien. Ik heb mijn evaluatie al vandaag gehad, dus ik ben safe.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook geen politie die komt vragen wie er een nuchter lam slacht>?
coolquote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, nog niet gezien. Ik heb mijn evaluatie al vandaag gehad, dus ik ben safe.
Nouquote:
Kun je met een voordeelurenOV-chip niet eens online claimen... Stelletje prutsers bij de NSquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat red je nooit met de trein.
Gelukkig wacht de trein naar Zandvoort 10 minuten op Amsterdam CS, hoef ik niet op het koude perron te wachten. En uiteraard die 2 euro geld terug bij vertraging claimen.
Wat dacht je van die prutsende muckmods?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je met een voordeelurenOV-chip niet eens online claimen... Stelletje prutsers bij de NS.
Mobiele layout, dan heb je niet zo snel door hoe vol een topic zitquote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat dacht je van die prutsende muckmods?
Heb jij eigenlijk ook een iPheno?quote:
Dan staat er netjes: "dit topic gaat over X posts automatisch op slot"quote:Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mobiele layout, dan heb je niet zo snel door hoe vol een topic zit.
Niet bij mij hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan staat er netjes: "dit topic gaat over X posts automatisch op slot"
Over een staat hij boven 2210quote:Op woensdag 1 december 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe stond deze weer boven 2208 in Myat
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had geen tijdstip genoemd, maar belofte maakt schuld.
Wel een iPad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |