Neh, weet niksquote:Op woensdag 1 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je wat beters hebt kan ik het aanpassen voor je hoor
Ja, wacht, dát buurmeisje hebben we niet meer gezienquote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest éven denken
[..]
Euh, niet-zo-leuk-buurmeisje-van-de-brabo
Ik doe niet aan ad-blockerquote:
Die buurman bij ons achter, die die met het hele gezin bij de toeterclub is... Dat is Adquote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ad-blocker
ik ken die hele ad niet
Dat heb ik dus ook, heel irritantquote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
wtf ik gebruik geen eens addblockers maar fok zegt van wel![]()
Hehehehequote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, wacht, dát buurmeisje hebben we niet meer gezien.
Definitief afgeschrikt ofzo...
Danny of een andere devver zal wel bezig zijn met de detectiesoftware er vanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ja.....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Die buurman bij ons achter, die die met het hele gezin bij de toeterclub is... Dat is Ad.
ach, ik heb wel java maar fok zegt soms van nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
He's doing it WRONGquote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Danny of een andere devver zal wel bezig zijn met de detectiesoftware er van
Ow, dan had je mijn nr in @ kunnen vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er geen nummer meer van. Het was nogal plots
Ja en af en toe gaat dat misquote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Java script, bedoel jequote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik heb wel java maar fok zegt soms van niet
quote:
Ik kan me nog herinneren, mijn laatste Sinterklaasviering op school in Slagharen... Dat was de enige keer dat ik gehuild heb, want de piet had een gebroken arm! Dat vond ik zo zielig dat ik de hele middag heb zitten huilenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn jongste ook, ik heb een keer letterlijk haar nagels in mijn rug gehad
De mijne ook nog wel denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dan had je mijn nr in @ kunnen vinden.
mja hier in KSC geen last van maar in subforum KPD weer wel .....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
In KPD moet je het extra veilig doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja hier in KSC geen last van maar in subforum KPD weer wel .....
Die kwam ik laatst in CPR tegen.quote:
Maar klopt het dan wel? Ik wil er anders wel voor je naar kijken?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werkte, maar ik werd boos toen ik zag hoeveel geld er gestort was en toen ben ik gestopt. Alleen op mijn loonstrook staat dat daar de maand november ook al helemaal bij zit. Terwijl ik er eigenlijk vanuit ging dat ik nog geld zou krijgen.
dat blijktquote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
In KPD moet je het extra veilig doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |