absoluut niet, wat een tergend kut nummerquote:
Ah. Zie. Dus toch. Wel een eigen willetje.quote:
Je issues, wat doe je?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat geschreeuw, wat een draak van een plaat
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Zie. Dus toch. Wel een eigen willetje.
De vrouwelijke, gegarandeerd faal.quote:
issuesquote:
Mag je kiezenquote:
quote:
Wat erg voor je, je moet k vast vaak tegenkomen in je levenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
absoluut niet, wat een tergend kut nummer
Deze plaat wordt altijd luidkeels door mij meegeblered op het werk. Wel kut dat de collega's dat nog niet weten, want ik zit nu in een nieuw gebouw. Too bad for themquote:
Dat red je nooit met de treinquote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerst naar Venlo, dan naar Rotterdam en dan nog naar Mart?
nee hoor, ik klik, zap op draai gewoon wegquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat erg voor je, je moet k vast vaak tegenkomen in je leven
doe me die kleine maar danquote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag je kiezen.
Maar eentje zit in Kangoeroeland.
[..]![]()
Wens hem heeel veel plezierquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
oh, sym?
lieve lieve sym?
mijn pappie kan wel
ook geen politie die komt vragen wie er een nuchter lam slacht>?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze plaat wordt altijd luidkeels door mij meegeblered op het werk. Wel kut dat de collega's dat nog niet weten, want ik zit nu in een nieuw gebouw. Too bad for them
haal je me op dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat red je nooit met de trein.
Gelukkig wacht de trein naar Zandvoort 10 minuten op Amsterdam CS, hoef ik niet op het koude perron te wachten. En uiteraard die 2 euro geld terug bij vertraging claimen.
Ik kijk er al sinds maandag naar uitquote:
Daar heb ik ook vaak last van op maandag/dinsdag/woensdag en donderdagquote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik kijk er al sinds maandag naar uit
ok.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
doe me die kleine maar dan
is ook handzamer
Nah, nog niet gezien. Ik heb mijn evaluatie al vandaag gehad, dus ik ben safe.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook geen politie die komt vragen wie er een nuchter lam slacht>?
coolquote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, nog niet gezien. Ik heb mijn evaluatie al vandaag gehad, dus ik ben safe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |