De mijne gaan er gewoon voor zitten plassenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef Enfermera het volgende:
Haha ja dat is ook wel handig. Mijn kat gaat er gewoon voor zitten, zo van; 'ga je nog wat doen of hoe zit dat?'
![]()
![]()
Eén keer had ik ook een keer, helemaal schoon, nieuw grit erop enzo, de deksel zat er nog niet eens op of meneer ging er al op zitten schijten. Boeide hem niet dat ik er nog bij zat enzo.Sukkel
En zo kwam er emancipatie.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is zo'n flexibele![]()
ik ga ja toch niet meppen mety een echte
nee maar ik ben nog wel enorm fan van zequote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe agenda voor volgend jaar!!
ennuh.. oasis.. bestaan die nog??
Now we are so happy, we do the dance of joyquote:
balkiquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Now we are so happy, we do the dance of joy![]()
ja, zonde van het toetsenbord andersquote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is zo'n flexibele![]()
ik ga ja toch niet meppen mety een echte
Ik heb die gast nog eens in een serieuze film gezien. Het kan gewoon niet. je verwacht Balki!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja plus van jouquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, zonde van het toetsenbord anders
Heul nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, zonde van het toetsenbord anders
Dat was zo'n gave seriequote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Perfect strangers was leuk jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was zo'n gave serie
Dat was nog in de tijd dat ik nog tv keek
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij kan ik op A'dam CS wel een kop thee halen... zitten achter een stoptrein en in 4 minuten van Amstel naar CS lukt vast niet.
jawel, de kiosk is tiot 00.00 open daarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij kan ik op A'dam CS wel een kop thee halen... zitten achter een stoptrein en in 4 minuten van Amstel naar CS lukt vast niet.
Nee, dat gaat niet lukken in 4 minuten neequote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
I Dont Like mondays is het enige nummer wat ik van dr ken, maar die vind ik echt super mooiquote:
Wil je nou zeggen dat de mijne wel hangen?!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb jij toch ook niet nodig schat, zo erg hangen die van jou niet
jup!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat de mijne wel hangen?!
You say that like it's a good thingquote:
Gelukkig maarquote:
Potloodtestquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig maar
je bent geslaagd voor de potloodtest?
ik bij lange na nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig maar
je bent geslaagd voor de potloodtest?
Boom town ratsquote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
I Dont Like mondays is het enige nummer wat ik van dr ken, maar die vind ik echt super mooi
oooh reeehheeeeeenquote:
Geniale seriequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De mijne gaan er gewoon voor zitten plassen
quote:
Nou eh, dan stop je er een potlood onderquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Potloodtest![]()
Ehm, er, ik weet niet wat dat is![]()
Ik ook niet johquote:
Dat heb ik pas gezongen met een of ander karaokespelletje op de Wiiquote:
Ik nog niet met een hele kleurdoosquote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Nou eh, dan stop je er een potlood onder
valt het potlood op de grond, dan hangen ze niet
[..]
Ik ook niet joh
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
Hehe, gotta love the potloodtest. Wie niet slaagt is niet welkom![]()
![]()
Haterquote:
Heb ik de test verkeerd begrepenquote:
Bedoel de sneeuw in de header of die als achtergrond bij de posts? andere zie ik namelijk nietquote:
Ik heb geen etui nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik nog niet met een hele kleurdoos
quote:
take an educated guessquote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel de sneeuw in de header of die als achtergrond bij de posts? andere zie ik namelijk niet
Kirby!quote:
1. Je gaat naar http://forum.fok.nl/user/edit_prefs en dan naar tabblad 'Custom CSS'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |