quote:
steetjequote:
ik zal er eens mee op je hoofd meppenquote:
dit was zo bizar probleemquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi zo
Dat kan af en toe zo'n gehannes zijn
Ja, dat zit erin jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Oh crap, ik moet de kattenbak nog schoonmaken
symquote:
Crap is dan wel de juiste woordkeuze jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Nee. Niet suikertje meppenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal er eens mee op je hoofd meppen![]()
weet je wat ik heb moeten doorstaan vanaaf
[..]
dit was zo bizar probleem![]()
maar het moest klaar
ja, graag, ik ben net van mijn hoofdpijn af en dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
ik zal er eens mee op je hoofd meppen![]()
weet je wat ik heb moeten doorstaan vanaaf
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crap is dan wel de juiste woordkeuze ja
suikertjequote:
enferquote:
Soms denk ik wel na over wat ik typquote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
Crap is dan wel de juiste woordkeuze ja
quote:
ben je klaarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, graag, ik ben net van mijn hoofdpijn af en dat kan natuurlijk niet
Ik word er spontaan vrolijk vanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms denk ik wel na over wat ik typ
famequote:
ik heb een nieuwe agenda voor volgend jaar!!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef Giertje het volgende:
whoej heb een oasis dvd bij mijn collectie
pets is wel een beetje een lullig geluidje voor een toetsenbord he?quote:
PWNquote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
Jezus, ik ben nog niet bij Amsterdam, of er is alweer een half topic volgespamd.
Hun DVDs welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe agenda voor volgend jaar!!
ennuh.. oasis.. bestaan die nog??
Haha ja dat is ook wel handig. Mijn kat gaat er gewoon voor zitten, zo van; 'ga je nog wat doen of hoe zit dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Doet de vreugde dans met sugar piequote:
het is zo'n flexibelequote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pets is wel een beetje een lullig geluidje voor een toetsenbord he?
Mijn favoriete uitspraak op mijn werk:quote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms denk ik wel na over wat ik typ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |