Dan stuur je ze maar door naar hierquote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
Hehe, gotta love the potloodtest. Wie niet slaagt is niet welkom![]()
![]()
Mijn vrouw is nu weer even aan het borduren.quote:
optie 2bquote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Als de potloden vallen, dan ben je gezegend met een paar voorbeeldige, pronte borsten. Of je bent een man.
Als de potloden op hun plaats blijven zitten, dan zijn je borsten blijkbaar zo gaan hangen
of van zon omvang dat de potloden zich er met alle moeite van de wereld niet tussenuit kunnen wurmen
C, absoluut antwoord Cquote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Als de potloden vallen, dan ben je gezegend met een paar voorbeeldige, pronte borsten. Of je bent een man.
Als de potloden op hun plaats blijven zitten, dan zijn je borsten blijkbaar zo gaan hangen
of van zon omvang dat de potloden zich er met alle moeite van de wereld niet tussenuit kunnen wurmen
Ik heb even niet gehaakt omdat ik te moe was om me te concentreren, nu staat er een grote pot vol Lucky Stars naast mequote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nu weer even aan het borduren.
Marijke slaaptquote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke zegt net dat ze het niet erg vindt dat ze niet slaagt
Ahaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Als de potloden op hun plaats blijven zitten, dan zijn je borsten blijkbaar gaan hangen
of van zo'n omvang dat de potloden zich er met alle moeite van de wereld niet tussenuit kunnen wurmen
Wil je er dan ook eentje voor mij maken?quote:
Slaagt waarvoor?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke zegt net dat ze het niet erg vindt dat ze niet slaagt
Je weet toch dat ze praat in haar slaapquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je er dan ook eentje voor mij maken?
De Potloodtestquote:Slaagt waarvoor?
In de header wel maar de achtergrond zou weer normaal moeten zijnquote:
De potloodtest. Wel opletten he.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je er dan ook eentje voor mij maken?
[..]
Slaagt waarvoor?
Waar heb je het over meid?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
waarom oet dat de strot door wprden geduwd
True, true, dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze praat in haar slaap
nopequote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de header wel maar de achtergrond zou weer normaal moeten zijn
Kijkt naar een pot lucky stars naast zich. En cactussen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb even niet gehaakt omdat ik te moe was om me te concentreren, nu staat er een grote pot vol Lucky Stars naast me
meen je dat van net dan nog?quote:
Hij is te laatquote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meen je dat van net dan nog?
ga naar http://www.fok.nl/gm/usercsstool.phpquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
waarom oet dat de strot door wprden geduwd
1 | .postholder_bot { background-image:none!important; } |
I knowquote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijkt naar een pot lucky stars naast zich. En cactussen.
Ik ook?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is te laat.
Jullie zijn al doorgestuurd naar mij...
Ehm, nopequote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meen je dat van net dan nog?
Ja, Muck en ik hebben echt helemaaaaaaaaaaaaaal geen eigen wilquote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
Hij is te laat.
Jullie zijn al doorgestuurd naar mij...
Dank jequote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar eerst nog wat andere dingetjes
Ahaquote:[..]
De Potloodtest
Hey, ik kom ook net binnen vallenquote:
wat weet jij veelquote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
ga naar http://www.fok.nl/gm/usercsstool.php
tik[coëducatiee verwijderd ]sla op.
plak de link bovenaan de pagina in het veld op http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#css
vink onderaan die pagina 'Custom CSS-bestand activeren' aan.
Ik zou het ook niet wetenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
Serieus, wat stoort er aan een subtiele sneeuwvlok?
En nu nooit meer vergeten hequote:
Koop maar een dikke stift.quote:
Blijkbaar wel. Ik zal je wel dootrsturen naar Rotjeknorquote:
Nee, dat lukte niet, deed er 2 minuten te lang over. 28 minuten wachten op de volgende trein dus... Met thee en een Bounty, dat dan wel.quote:
Bèèèèèèhhh!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Muck en ik hebben echt helemaaaaaaaaaaaaaal geen eigen wil
Nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Muck en ik hebben echt helemaaaaaaaaaaaaaal geen eigen wil
het is lelijk, dom en overbodigquote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
Serieus, wat stoort er aan een subtiele sneeuwvlok?
Nee, zal ik nooit meer vergetenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu nooit meer vergeten he
Dat is ook niet aardigquote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik zal je wel dootrsturen naar Rotjeknor.
Bountyquote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat lukte niet, deed er 2 minuten te lang over. 28 minuten wachten op de volgende trein dus... Met thee en een Bounty, dat dan wel.
quote:
Voel de liefde, geef je er aan over.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is lelijk, dom en overbodig![]()
ik haat het, mag dat>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |