quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had laatst een UUR met een meid staan kletsen, en had na afloop niet eens een telefoonnr..
Ach ja, we zien het wel....quote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk. Ja preciesAlsof een arts zoiets kan geven, laat staan jij.
![]()
Ja idd![]()
Zal ik nog even doen alsof ik verbaasd ben?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had laatst een UUR met een meid staan kletsen, en had na afloop niet eens een telefoonnr..
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het enige correcte antwoord
IJs met dit weer is handig, dat smelt niet zo snel.
Ik was vroeger altijd bang voor sinterklaas.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze kwamen me een voor een bedanken voor hun cadeautje
Ach, ik ga een dag naar een groep mensen en heb niet eens een telefoonummer.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Have funquote:
Ja, meer kan je idd niet doen. iig sterkte!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach ja, we zien het wel....
[..]
Zal ik nog even doen alsof ik verbaasd ben?
Er moet nog ergens een foto liggen waarop ik met verstop voor sinterklaasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd bang voor sinterklaas.
Whehehe, goede verstopplek.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Er moet nog ergens een foto liggen waarop ik met verstop voor sinterklaas
achter een ballon, dat dan weer wel
Neuh. Niet nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach ja, we zien het wel....
[..]
Zal ik nog even doen alsof ik verbaasd ben?
Thanksquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah. Have fun![]()
![]()
[..]
Ja, meer kan je idd niet doen. iig sterkte!
die van marijke heb je toch wel?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ga een dag naar een groep mensen en heb niet eens een telefoonummer.
zal ik je even pmen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wattan?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn loonstrook vandaag gehad. Ik kon wel janken. Zelfs de eindrekening zat daar bij. Ik krijg geen cent meer voor kerst. Daar gaan de kerstcadeautjes onder de kerstboom.
Staat hier nogquote:
als ik hem niet ziet, ziet hij mij ook nietquote:
Hoor je nog weleens wat van Buurmeisje?quote:
Ligt eraan welke dag.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn jongste ook, ik heb een keer letterlijk haar nagels in mijn rug gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd bang voor sinterklaas.
Martquote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitvergaderd en op weg naar huis.
Hij heeft (of iig had) mijn nr ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |