Wat een lompe boeren zijn het toch ookquote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik ben er zó klaar mee
En het UWV wil een brief hebben waarin precies staat hoelang dit allemaal gaat duren en hoeveel uur per week ik wel kan werken.
Als ik dat nou eens wist, stelletje dwazen
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook nerdy hoor
Ik heb zelfs een jaartje systeembeheer gedaan
Nooit. Ik herhaal, nooit. Te koud voor ijs.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hou niet van vanille ijsen 't is veul te koud voor ijs man
GRand Unified Bootloaderquote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zelfs ik weet niet wat daar staat
Echt ongelofelijk. Ja preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik ben er zó klaar mee
En het UWV wil een brief hebben waarin precies staat hoelang dit allemaal gaat duren en hoeveel uur per week ik wel kan werken.
Als ik dat nou eens wist, stelletje dwazen
[..]
Thanks
Nog bijdehandjes die aan je baard trokken?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed hoor, weer leuk voor Sint gespeeld vandaag
SUIKERBEEBquote:
uhmquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Wanneer gaan we dan eens checken of onze protocollen compatible zijn?
Nee het waren allemaal hele schattige kleine kindjesquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog bijdehandjes die aan je baard trokken?
Ohquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
GRand Unified Bootloader
Distro's zijn linux versies
Ach ja, half januari krijg ik (als het goed isquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een lompe boeren zijn het toch ook
Schijnheilige krengetjes. Bang dat ze anders niets in hun schoentjes zouden vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee het waren allemaal hele schattige kleine kindjes
dat wist ik dan weer wel hequote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
GRand Unified Bootloader
Distro's zijn linux versies
Dat is het enige correcte antwoordquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit. Ik herhaal, nooit. Te koud voor ijs.
ze kwamen me een voor een bedanken voor hun cadeautjequote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schijnheilige krengetjes. Bang dat ze anders niets in hun schoentjes zouden vinden.
Hij had laatst een UUR met een meid staan kletsen, en had na afloop niet eens een telefoonnrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |