Dat komt omdat bij dit topic om een of andere reden mijn pc vaak vastloopt.... wegens langzaam script ofzo.....quote:
Hoi Engelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij dit topic om een of andere reden mijn pc vaak vastloopt.... wegens langzaam script ofzo.....nee ik snap het ook niet.
Voor wie?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef -Engel- het volgende:
We moesten hier stemmen
Ik stem voor ..... denk ik
Staat mijn webcam weer aan? Dat deed ik tegelijkertijd. Zo'n boer van een mandarijnquote:
gezellie. Net als die vrouw die het kind in een glasbak duwt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
Oma gooit kleinkind van brug
Uitgegeven: 1 december 2010 20:10
Laatst gewijzigd: 1 december 2010 20:10
WASHINGTON - Een Amerikaanse oma heeft maandag haar 2-jarige kleindochter van een loopbrug gegooid.
© Getty Images
Het kindje raakte zwaargewond door de val van ruim 15 meter hoogte en stierf enkele uren later in het ziekenhuis. Dat maakte de politie van Washington woensdag bekend.
Het incident gebeurde terwijl de familie aan het winkelen was in een voorstad van Washington. De 50-jarige grootmoeder is opgepakt en wordt verdacht van moord.
Over het motief van de vrouw is niets bekend. Kennissen van de oma zeiden dat ze depressief was.
Dat zouden we onder ons houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat mijn webcam weer aan? Dat deed ik tegelijkertijd. Zo'n boer van een mandarijn
Ja, ik heb de camera nu onder het bureau, zoals je ziet.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik heb de camera nu onder het bureau, zoals je ziet.
Ik heb weleens een tube secondelijm gemoldquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
Foto van een paar jaar geleden :
[ afbeelding ]
Bij Sinterklaas denk ik altijd aan Crediteuren Debiteurenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
[ afbeelding ]
Hi Sinterklaasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
[ afbeelding ]
Hoezo gemeen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
[ afbeelding ]
Je mag op schoot.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Sinterklaas
* -Engel-is heel braaf geweest dit jaar
Vooral met de Wierden meet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Sinterklaas
Ik niet, mag ik nu naar Spanje?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Sinterklaas
Aahhh Sinterklaasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Sinterklaas denk ik altijd aan Crediteuren Debiteuren
Laatste regel in de OPquote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja >>> lezen kan ikmaar meer info nodig ....
Ja inderdaad. Zou die vrouw ook depressief geweest zijn. Depressie word zo vaak onderschat en gebagataliseerd. Wie weet wat men doet of denkt als men zwaar depressief is. Kijk maar naar Antonie Kamerling voor de buitenwereld onbegrijpelijk maar voor mensen die aan een zware depressie lijden misschien niet. Een goede vriendin heeft zichzelf ook van het leven beroofd onbegrijpelijk voor de mensen die haar liefhadden want ze had zoveel om gelukkig mee te zijn maar zij zag het niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezellie. Net als die vrouw die het kind in een glasbak duwt.
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010quote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja >>> lezen kan ikmaar meer info nodig ....
Hee Engel, long time no seequote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Sinterklaas
Ah, damn, die camera stond nog aan.quote:
Hi Marijkezwollequote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, mag ik nu naar Spanje?Al is Portugal ook goed
![]()
En hoi Engel
Je verwacht dat ie elk moment toeslaat?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw die PI voor geen cent
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou jullie zijn gemeen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht dat ie elk moment toeslaat?
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Sinterklaas denk ik altijd aan Crediteuren Debiteuren
Da ken ik niequote:
Vervolg van het Schaap met de vijf pooten en het Het Vrije Schaapquote:
Ik word niet wild.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Vervolg van het Schaap met de vijf pooten en het Het Vrije Schaap
engelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef -Engel- het volgende:
oke ik ga ff de gedichten lezendag koffieleuten en theegenieters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |