Je moet je werkbrauwen niet lijmen lieve Symp.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Zo de lijm is weer uit mijn wenkbrauwen
C'est froid, n'est pas.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Panda72 het volgende:
Net terug van franse les. Tering he wat is het koud.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal niets verklappen hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dan weer die deegroller.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt dezelfde mental image als ik?quote:
quote:
pfew... ik vroeg me al af of ik de enige was die zo dachtquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde mental image als ik?
Qui monsieur il fait très froidquote:
Nah ik weet waaromquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde mental image als ik?
Stel het dan goed in.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Panda72 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom erbij geen achtergrond met sneeuwvlokken is.
engelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef -Engel- het volgende:
We moesten hier stemmen
Ik stem voor ..... denk ik
tot dadelijk lovelyquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah ik weet waarom
maar dat is op zich al leedvermaak
* LovelyLady is even kadootjes inpakken brb
Ik heb het standaard thema en new decadequote:
long time no seequote:
Hmzz, dan zou het goed moeten werken.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb het standaard thema en new decade
internet explorer maar ik heb ook mozilla op mijn bureaublad staanquote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hmzz, dan zou het goed moeten werken.
Welke browser en welk besturingssysteem heb je?
Dat komt omdat bij dit topic om een of andere reden mijn pc vaak vastloopt.... wegens langzaam script ofzo.....quote:
Hoi Engelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij dit topic om een of andere reden mijn pc vaak vastloopt.... wegens langzaam script ofzo.....nee ik snap het ook niet.
Voor wie?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef -Engel- het volgende:
We moesten hier stemmen
Ik stem voor ..... denk ik
Staat mijn webcam weer aan? Dat deed ik tegelijkertijd. Zo'n boer van een mandarijnquote:
gezellie. Net als die vrouw die het kind in een glasbak duwt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
Oma gooit kleinkind van brug
Uitgegeven: 1 december 2010 20:10
Laatst gewijzigd: 1 december 2010 20:10
WASHINGTON - Een Amerikaanse oma heeft maandag haar 2-jarige kleindochter van een loopbrug gegooid.
© Getty Images
Het kindje raakte zwaargewond door de val van ruim 15 meter hoogte en stierf enkele uren later in het ziekenhuis. Dat maakte de politie van Washington woensdag bekend.
Het incident gebeurde terwijl de familie aan het winkelen was in een voorstad van Washington. De 50-jarige grootmoeder is opgepakt en wordt verdacht van moord.
Over het motief van de vrouw is niets bekend. Kennissen van de oma zeiden dat ze depressief was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |