*rubber om laptop trektquote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
In KPD moet je het extra veilig doen.
Koffie Pak Distributeurquote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
In KPD moet je het extra veilig doen.
Tja, hij heeft zelfs behoorlijk lang op de FP gestaanquote:
ja, ik de mijne ook.quote:
Ohnoesquote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als het goed is wel, want hij smste nog
[..]
Ik kan me nog herinneren, mijn laatste Sinterklaasviering op school in Slagharen... Dat was de enige keer dat ik gehuild heb, want de piet had een gebroken arm! Dat vond ik zo zielig dat ik de hele middag heb zitten huilen
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
En hoi liefjes, ik had even telefoon![]()
Marijke
He Gierquote:
Suikerbeeeeeeebquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke
Toen was ik bij arnhemquote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als het goed is wel, want hij smste nog
[..]
Hierquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik dacht al, waar waren we nou gebleven?
Je deed net je beugelbh uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik dacht al, waar waren we nou gebleven?
quote:
Kweetniet.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeee![]()
Hoe is het nou met meneer Taart?
net op tijd klaar voor een verhaaltjequote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke
ja verdorie..ik ging net aan de drankquote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
net op tijd klaar voor een verhaaltje
En die drie kwartier van jou naar huis valt me mee van je... Ik was zondag met iets minder dan 3 kwartier bij de A15...quote:
Jij en drankquote:Op woensdag 1 december 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja verdorie..ik ging net aan de drank
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja verdorie..ik ging net aan de drank
Engel is net wegquote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 verhaaltjes tegelijkertijd
dubbele tong
+ dronken vrouw in bed.....
Je vergeet dat de n325 streng gecontroleerd wordt.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
En die drie kwartier van jou naar huis valt me mee van je... Ik was zondag met iets minder dan 3 kwartier bij de A15...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |