abonnement Unibet Coolblue
pi_89357136


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



''Fok! Raiding Guild (inactief) op Realm Chromaggus''
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Realm: Aggramar
quote:
Zokunen
Deathax-(A)- Death Knight (80)
stbabylon
Babylon - (H) - Hunter - (80)
Realm: Argent Dawn
quote:
Draganta
Oludara-(A)- Paladin (80)
Kahad-(A)- Warlock (80)
Draganta-(A)- Death Knight (80)
Vaeldur-(A)- Druid (79)
Kelgan-(A)- Shaman (71)
quote:
SweexNL
Sweex-(A)- Rogue (80)
Shriae-(A)- Death Knight
Krypski-(A)- Paladin
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl
Brutaluc-(A)- Paladin (80)
Brutala-(A)- Druid (80)
Brutalisa-(A)- Priest (80)
quote:
jebentzelfeenfiets.
Rixie-(A)- Mage (80)
Aszuna-(A)- Druid (80)
Wubdor-(A)- Rogue (80)
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Hitomi
Xinouth-(A)- Warrior (80)
Gryhanne-(A)- Priest
Briëlle-(A)- Warlock
Realm: Azuremyst
quote:
MeraViglioSa
Pakulia-(H)- Warrior (80)
quote:
Ian_Nick
Xtabay-(H)- Shaman (80)
Realm: Bloodfeather
quote:
Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
Realm: Bronzebeard
quote:
Mxbo
Zajinstev - (A) - Paladin (80)
Motiion - (A) - Shaman
Realm: Burning Legion
quote:
The_Chosen_1
Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Burning Steppes
quote:
ExperimentalFrentalMental
Ozric-(H)- Death Knight (80)
Zwartepiet-(H)- Rogue (80)
Realm: Chamber of Aspects
quote:
Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Warlock (80)
BuddyChrist - (A) - Priest (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness
Tise - (H) - Rogue (80)
Messina - (H) - Priest (80)
Tirade - (H) - Paladin (80)
Ardinia - (H) - Druid (80)
Hexine - (H) - Death Knight (80)
Kattekop - (H) - Hunter (80)
Tutrix - (H) - Warlock
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder
Iktankniet - (H) - Paladin (80)
Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Defias Brotherhood
quote:
Jebentzelfeenfiets.
Nephrita - (H) - Death Knight (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (72)
Nachtwolf - (H) - Shaman (71)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan
Necrid -(A)- Mage (80)
Enlae -(A)- Shaman (80)
Pijnacker -A- Warrior
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek
Divyan-(A)- Warrior (80)
Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian
Civilian-(A)- Shaman (80)
Kevorkian-(A)- Paladin (80)
Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Hellscream
quote:
Zokunen
Shambek-(A)- Shaman (80)
Realm: Haomarush
quote:
GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Isabeau
Haomarush-(H)- Priest (80)
quote:
Joyvke
Ayarea-(H)- Priest (80)
Katekaena-(H)- Warrior (80)
Hanaelal-(H)- Druid (80)
Aumari-(H)- Paladin (80)
quote:
Zokunen
Engidudu-(H)- Hunter (80)
quote:
Massim0
Jemhadar- (H) - Warlock (80)
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM
Mopreme-(H)- Shaman (80)
Cidden-(H)- Death Knight (80)
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden
Naschtokh-(H)- Warrior (80)
Orzhov-(H)- Rogue
Razedhel-(H)- Priest
Realm: Kor'gall
quote:
Blistering
Alisier-(H)- Death Knight (80)
Kittycatty-(H)- Druid (80)
Anatomic-(H)- Priest (80)
Realm: Laughing Skull
quote:
SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Lightnings Blade
quote:
internal
Iowen-(H)- Priest (80)
Goliath-(H)- Death Knight (80)
Thold-(H) Paladin
Realm: Outland
quote:
dekkered
Levines-(H)- Mage (80)
Holylava-(H)- Priest (80)
Lavanas-(H) Death Knight (80
quote:
Revenge2005
Graash-(H)- Hunter (80)
Cardiac-(H)- Death Knight (80)
Healsfury-(H)- Priest (80)
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind
Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Patato-(A)- Mage (80)
Stigmatus-(A)- Priest
quote:
Amnistia
Morwen-(A)- Mage
Kimmey-(A)- Warrior (80)
quote:
Zokunen
Boompje-(A)- Druid (80)
Hellond-(A)- Priest (80)
Realm: Runetotem
quote:
TBC_Mysterio
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Hanzel[/url]-(H)- Mage (80)
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Razara[/url]-(H)- Priest
Realm: Skullcrusher
quote:
MarkyB
Xtype-(A)- Death Knight
Realm: Stormscale
quote:
SharQueDo
Sharqy-(H)- Rogue (80)
Sharquedo-(H)- Paladin (80)
Tombreaver-(H)- Death Knight(80)
Realm: The Maelstrom
quote:
Metonae
Metonae-(H)- Paladin (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Hitomi
Atelic-(H)- Paladin (80)
Lyssah-(H)- Mage (80)
Xarisha-(H)- Rogue (80)
Sarlyza-(A)- Druid (80)
quote:
Windigo
Sidhariel-(A)- Paladin (80)
Sidhuriel-(A)- Mage (74)
Shelai-(A)- Hunter 73)
Realm: Terenas
quote:
Sjiznit
Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Kharadras- (A) - Paladin (80)
Salvara- (A) - Shaman (80)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel
Ceylin-(H)- Mage (80)
Serap- (H) - Druid (80)
Telka- (H) - Rogue (80)
Fadiyah- (H) - Warlock (80)
Katarzyna- (H) - Paladin (80)
Priestesoot - (H) - Shadow priest (80)
quote:
Jappie
Gualterio-(H) - Warrior - (80)
Ganymedes-(H) - Mage - (80)
Tonacatecuht-(H) - Rogue - (80)
quote:
Maureentje
Athine-(H) - Priest - (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_89357222
Wanneer kan je eigenlijk Dual Wielden met een Warrior.
Zie die skill nergens :?
pi_89357242
Wat een kut class :P
pi_89357542
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:26 schreef Migwi het volgende:
Wanneer kan je eigenlijk Dual Wielden met een Warrior.
Zie die skill nergens :?
Volgens mij op level 20 :)

Edit: Oh wait. "Fury Warriors and Enhancement Shamans gain the ability to Dual Wield at level 10 when they choose their talent tree. Warriors and Shamans that choose a different tree are no longer able to Dual Wield."
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  FOK!Babe dinsdag 30 november 2010 @ 20:39:07 #5
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89357820
NERF AZIJNPISSERS!1!!
pi_89358019
Ah, lvl 10, goed zo :)
Bedankt.

Wat vinden jullie trouwens van het idee dat Siilvermoon en bijbehorende lowbie zones nadat je klaar bent met questen wel gephased mag worden en dat de hele city weer in gebruik is, en de Scourge en Dead Scar respectievelijk verwijderd en genezen zijn? Zou toch mooi zijn?
Zelfde voor verscheidene andere lowbie zones denk ik. Daar heb je als lvl 80, and soon to be 85, toch niks aan als daar lvl 10ish hostile mobs rondhuppelen. Of wel?
pi_89358099
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Migwi het volgende:
Ah, lvl 10, goed zo :)
Bedankt.

Wat vinden jullie trouwens van het idee dat Siilvermoon en bijbehorende lowbie zones nadat je klaar bent met questen wel gephased mag worden en dat de hele city weer in gebruik is, en de Scourge en Dead Scar respectievelijk verwijderd en genezen zijn? Zou toch mooi zijn?
Zelfde voor verscheidene andere lowbie zones denk ik. Daar heb je als lvl 80, and soon to be 85, toch niks aan als daar lvl 10ish hostile mobs rondhuppelen. Of wel?
Wat heb je er aan dat die er niet lopen? Ik heb er geen last van. Zo kun je wel elke zone level afhankelijk maken.
pi_89358164
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Migwi het volgende:
Ah, lvl 10, goed zo :)
Bedankt.

Wat vinden jullie trouwens van het idee dat Siilvermoon en bijbehorende lowbie zones nadat je klaar bent met questen wel gephased mag worden en dat de hele city weer in gebruik is, en de Scourge en Dead Scar respectievelijk verwijderd en genezen zijn? Zou toch mooi zijn?
Zelfde voor verscheidene andere lowbie zones denk ik. Daar heb je als lvl 80, and soon to be 85, toch niks aan als daar lvl 10ish hostile mobs rondhuppelen. Of wel?
Een hele stad phasen lijkt me een slecht idee. Als Blood Elf doe je de starting zone wel en zou je dus in een phased stad hebben. Maar wat als nou een Orc, Tauren, Troll of Undead vertikt om die starting quests te doen? Beetje verrot voor eventuele trade doeleinden :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:49:04 #9
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_89358316
En daarbij komt dat je dit niet van Blizzard kan verlangen. Want om dit te doen kost heel veel geheugen. Het is heel vet hoe ze dat hebben gedaan bij de Death Knight maar om dit voor iedere class/race in elk gebied te gaan doen is echt niet te doen. Want zodra je silvermoon doet willen mensen dat andere gebieden ook gedaan worden, als je maar één gebied doet dan hoef je het net zo goed niet te doen.

Maar phasen is wel de toekomst. Wellicht in een nieuwe uitbreiding of misschien de nieuwe mmo die Blizzard uitbrengt.
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:10:32 #10
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89359431
Ik vind het eerlijk gezegd al knap dat ze bijvoorbeeld een toch redelijk high profile stadje als Astranaar hebben gephased. Of het haalbaar is voor de major cities weet ik niet, ik denk het eerlijk gezegd niet aangezien die dagelijks enorm veel traffic te verduren hebben. Stel dat er honderd lui voor de AH in Orgrimmar staan en voor iedere van hen moet een aparte versie van de stad geladen worden... Dat lijkt me iets te hoog gegrepen. :D

Wat ik dan wel weer graag zou zien, is wat ik in het vorige topic ook al zei: een steeds veranderende wereld. Dat hoeven geen grote veranderingen te zijn, maar dat je in elk geval wel het idee hebt dat ze niet stil zitten in Azeroth. In het geval van Silvermoon zou het bijvoorbeeld gaaf zijn als ze in de loop van het jaar het verwoeste deel van de stad stukje bij beetje herbouwen. Of dat ze de Dead Scar eindelijk permanent schoongeveegd krijgen, ik zeg maar wat.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89359652
Phasen is juist kut, dat verandert de game in een lineaire singleplayer game.
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:23:57 #12
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89360147
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef ufopiloot het volgende:
Phasen is juist kut, dat verandert de game in een lineaire singleplayer game.
Leg eens uit?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89360225
Dude zet crystals op de AH met een 10s bid en 50s vendorprice. Ik koop alles op, krijg ik een pm dat hij er nog wel meer heeft _O-
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:54:49 #14
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_89361837
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Ik denk dat ik dit wel begrijp, als je teveel phased dan loopt niemand meer gelijk omdat phasen ook aan je quests ligt. En natuurlijk de race/class die je hebt. Want niemand doet precies het zelfde. Daardoor is iedereen op een ander moment bezig, toevalligheden daar gelaten.

Maar aan de andere kant, als ik WoW speel dan ben ik alleen in groepsverband bezig met instances/raids/bg's. En ik doe alle quests eigenlijk alleen. Aangezien bijna alles wel te solo-en is.

Daar waar je in het begin van WoW echt group quest had. Zoals die tijgers/panters in STV. Maar dat niet alleen.

Maar voor mensen die graag in groepen questen, ookal kan je het ook alleen. Kan het inderdaad frustrerend werken.
pi_89361849
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef Migwi het volgende:

Hij is wel een beetje, buggy? Als je rent komt ie steeds boven en blijft ie een tijdje staan terwijl je doorrent. Hoort dat zo?
Ja, dat hoort zo. Staat in de brief ook geloof ik. Hij loopt niet over de grond, maar er doorheen. Als je wegloopt blijft hij staan, en als jij stil staat zie je hem onder de grond verdwijnen. Iets later komt hij dan naast je boven de grond, en roept "Too Soon!"
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_89362724
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef Metonae het volgende:

[..]

Een hele stad phasen lijkt me een slecht idee. Als Blood Elf doe je de starting zone wel en zou je dus in een phased stad hebben. Maar wat als nou een Orc, Tauren, Troll of Undead vertikt om die starting quests te doen? Beetje verrot voor eventuele trade doeleinden :P
Ah ja, daar had ik niet aan gedacht, dan zou iedereen het inderdaad moeten doen. En dat is onmogelijk.
Maar, als je het omdraait, voor de starters nog het oude Silvermoon, als phase, en voor de rest gewoon een nieuw Silvermoon. Of werkt dat ook niet dan?

En ja, wat The Chosen zegt, phasen kan inderdaad behoorlijk vervelend zijn. Had ook een quest in Icecrown waar ik weken niks mee kon juist door het phasen, toen bij geluk iemand tegengekomen die toevallig daar was en dat ook nog moest doen.

Maar waar het in het kort op neerkomt is dat nu Blizzard de trend heeft gezet met story/world progression ik dat natuurlijk ook verder doorgevoerd wil zien.
Silvermoon was al een voorbeeld, Crusader's Pinnacle een tweede misschien, Stormwind weer herbouwd, etc etc.
Niks mis mee lijkt me.

En Stbabylon, je snapt er niks van.
Het gaat er niet om of die mobs er lopen, het gaat om het verhaal. Dat als jij een zone klaar hebt bijvoorbeeld of vanaf een bepaald level, whatever, dat je ook daadwerkelijk resultaat ziet. Dat als jij één of ander dorpske redt van een horde wilde beesten, dat die er daarna ook gewoon niet meer zijn.
Maar dat zal dan nog wel niet mogelijk zijn, helaas.
pi_89362909
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ja, dat hoort zo. Staat in de brief ook geloof ik. Hij loopt niet over de grond, maar er doorheen. Als je wegloopt blijft hij staan, en als jij stil staat zie je hem onder de grond verdwijnen. Iets later komt hij dan naast je boven de grond, en roept "Too Soon!"
Nou, vond het alleen raar dat ie steeds boven kwam toen ik aan het rondrijden was, had verwacht dat ie dat pas deed als ik ergens stilstond. Maar goed, hij blijft gaaf 8-)
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:29:41 #18
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_89363945
Maar het idee van algemeen phasen is bijvoorbeeld wel een goed idee. Dan niet qua quests ofzo maar per periode. Want ze zijn nog steeds bezig met het fort in westfall, maar ook andere plekken waar ze aan het verbouwen zijn kunnen ze om de zoveel maand een update geven. Zo krijg je inderdaad het gevoel dat Azeroth in beweging is.
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:34:01 #19
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89364218
Ben op mn lvl 31 warrior beetje begonnen met wat instances tanken, wat een verschil met mn main protpally :') Voelt een beetje....raar :')
pi_89364312
Net voor het eerst sinds de patch ingelogd, lekker wennen waar alles zit nu :') Maar het lijkt wel alsof ook grafisch er een zooi upgrades zijn geweest. Ben onder de indruk tot nu toe.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_89364443
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:34 schreef hans1988 het volgende:
Ben op mn lvl 31 warrior beetje begonnen met wat instances tanken, wat een verschil met mn main protpally :') Voelt een beetje....raar :')
Had je graag pre-TBC op een Warrior willen zien dan :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:40:07 #22
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89364614
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef Migwi het volgende:

[..]

Had je graag pre-TBC op een Warrior willen zien dan :P
Het is niet moeilijk ofzo, het is alleen anders :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:41:00 #23
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89364682
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Maar aan de andere kant, als ik WoW speel dan ben ik alleen in groepsverband bezig met instances/raids/bg's. En ik doe alle quests eigenlijk alleen. Aangezien bijna alles wel te solo-en is.
Precies, daarom vroeg ik het dus. ;) Ik vind het overdreven om bij een game waarin de nadruk sterk ligt op raiden (ik doe daar namelijk niet aan en heb het gevoel dat ik bijna de complete endgame misloop) te spreken van een lineaire singeplayer ervaring omdat een stel quests gephased zijn. Daar komt nog bij dat questen over het algemeen toch al een solo-aangelegenheid was en phasing je niet tegenhoudt om met meerderen te questen, alleen moet je er dan voor zorgen dat je allemaal op hetzelfde punt in de chain bent. Maar dat moet je sowieso al, phasing of niet.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89364904
troll druid begonnen op Magtheridon server lvl 15 nu wel raar tanken in bear form
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:54:58 #25
160313 wickedweirdo
Dude.. Wait, what?
pi_89365526
ik speel sinds vandaag ook op Magtheridon

Vanidar, mijn lvl 10 Enhancement Shammy :D

ben wel Alliance xD
pi_89367190
Balen dat er nog zoveel bugs zijn.

Ashenvale Quests: 71/80.
Eastern Plaguelands: Gestopt omdat Full Caravan niet verder kan i.v.m. de gebug'de "The Battle of Darrowshire" quest.

Ziet er niet naar uit dat ik dit ga redden voor cata. }:|
pi_89367561
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Voorbeeld bij de ICC summon stone tegenwoordig, 5 mensen staan klaar om te summonen, maar niemand die elkaar kan zien. Als alle gebieden zo enorm gephased worden in Cataclysm (vooral in Westfall/Redridge is het aantal fasen erg groot), zal je andere mensen die rondlopen in de zone niet of nauwelijks tegenkomen omdat ze zich in een andere fase in de zone bevinden. Dan blijft er weinig MMO over en krijg je een soort Guild Wars waarbij je alleen met je eigen quests bezig bent en andere spelers tijdens het levelen nauwelijks tegenkomt.
pi_89370140
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:26 schreef Faithfulness het volgende:
Balen dat er nog zoveel bugs zijn.

Ashenvale Quests: 71/80.
Eastern Plaguelands: Gestopt omdat Full Caravan niet verder kan i.v.m. de gebug'de "The Battle of Darrowshire" quest.

Ziet er niet naar uit dat ik dit ga redden voor cata. }:|
Zijn vandaag wel hotfixes geweest voor verscheidene quests.
pi_89372110
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Maar het idee van algemeen phasen is bijvoorbeeld wel een goed idee. Dan niet qua quests ofzo maar per periode. Want ze zijn nog steeds bezig met het fort in westfall, maar ook andere plekken waar ze aan het verbouwen zijn kunnen ze om de zoveel maand een update geven. Zo krijg je inderdaad het gevoel dat Azeroth in beweging is.
Ja hebben ze met de Sunwell ook gedaan. Jammer we niet meer van zulke dingen zien.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_89372115
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:35 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Zijn vandaag wel hotfixes geweest voor verscheidene quests.
Ik kijk morgen wel weer even. We hebben nog een paar dagen, hoop echt dat ik alle quests kan completen voor Cata komt. Dan wil ik me toch gaan focussen op 80-85 :P
pi_89372142
Nu op mn 15 undead hunter deadmines aan het doen. Wat is die instance vet geworden zeg :D . Compleet anders.
pi_89373100
Downtimes... :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89373263
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:19 schreef drumstickNL het volgende:
Downtimes... :{
Mja best wel, heb mijn mailbox vol zitten met centjes. Niks zo prettig als wakker worden met het gerinkel van gold *O*

Sinds ik weer begonnen ben met WoW 3 weken terug toch al gauw ~4000 gold winst gemaakt op daytraden *O*
pi_89374691
Boe.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 09:48:20 #35
159966 lifeblind
pi_89374818
Zo, nog even een paar dagen rustig aan en dan volgende week als een malloot naar 85! Het enigste wat ik nu op mijn paladin doe is mijn cooking/fishing/jewelcrafting dailies, mining en wat dungeons tanken :') Ondertussen ook nog een beetje mijn priest verder levellen, en die kan over een half level richting northrend. Ik heb echter geen zin om de komende paar dagen fulltime met mijn priest bezig te zijn, dus dat ding wordt geen 80 voor 7 december denk ik :P
  woensdag 1 december 2010 @ 11:05:37 #36
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_89377032
Gisteren voor het eerst LK gehealed.

Kwas aant klooien op een alt, en iemand adners had DC's continue.
Kwerd gevraagd en toe maar dan. Voor dat uurtje :P

Bwohhh wat een intens gevecht om te healen als je dat voor het eerst doet :o

Ik samen met een Holy priest... Over het algemeen ging het heel goed... Tot de vile spirits...jesus christus zeg :') ik heb nog nooit zoveel gespammed als toen. En het niet gered :'(
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:13:46 #37
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89377258
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef jagga het volgende:
Gisteren voor het eerst LK gehealed.

Kwas aant klooien op een alt, en iemand adners had DC's continue.
Kwerd gevraagd en toe maar dan. Voor dat uurtje :P

Bwohhh wat een intens gevecht om te healen als je dat voor het eerst doet :o

Ik samen met een Holy priest... Over het algemeen ging het heel goed... Tot de vile spirits...jesus christus zeg :') ik heb nog nooit zoveel gespammed als toen. En het niet gered :'(
Godverdomme, nu krijg ik er nog veel meer zin in.
Waarom moest ik zo nodig een pauze van bijna een half jaar inlassen :(
pi_89378170
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef jagga het volgende:
Gisteren voor het eerst LK gehealed.

Kwas aant klooien op een alt, en iemand adners had DC's continue.
Kwerd gevraagd en toe maar dan. Voor dat uurtje :P

Bwohhh wat een intens gevecht om te healen als je dat voor het eerst doet :o

Ik samen met een Holy priest... Over het algemeen ging het heel goed... Tot de vile spirits...jesus christus zeg :') ik heb nog nooit zoveel gespammed als toen. En het niet gered :'(
Als 1 van de tanks gaat soaken moet je daar volgens mij wel redelijk easy doorheen kunnen healen. :D
  woensdag 1 december 2010 @ 11:44:22 #39
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_89378335
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Als 1 van de tanks gaat soaken moet je daar volgens mij wel redelijk easy doorheen kunnen healen. :D
`

Uh ja... maar als je OT dood is... :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_89378366
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef jagga het volgende:

[..]

`

Uh ja... maar als je OT dood is... :')
Dat maakt et ietsje lastiger inderdaad. :P
pi_89378673
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef jagga het volgende:
Gisteren voor het eerst LK gehealed.

Kwas aant klooien op een alt, en iemand adners had DC's continue.
Kwerd gevraagd en toe maar dan. Voor dat uurtje :P

Bwohhh wat een intens gevecht om te healen als je dat voor het eerst doet :o

Ik samen met een Holy priest... Over het algemeen ging het heel goed... Tot de vile spirits...jesus christus zeg :') ik heb nog nooit zoveel gespammed als toen. En het niet gered :'(
Ik vind LK sowieso redelijk intens voor healers. Uiteindelijk raak je wel gewend aan het feit dat de hp's van iedereen dropt enzo maar alsnog :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  woensdag 1 december 2010 @ 12:03:30 #42
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_89379178
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef internal het volgende:

[..]

Ik vind LK sowieso redelijk intens voor healers. Uiteindelijk raak je wel gewend aan het feit dat de hp's van iedereen dropt enzo maar alsnog :P
ik vond de rest best meevallen.

Tis voor mijn druid de 3e keer in icc namelijk. Nu ken ik alle gevechten wel goed dus dat helpt wel :P
Wat niet echt helpt is dat ik nog redelijk slechte gear heb. lvl 219 en lvl 200 spul enz :P een paar dingen dan.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_89379336
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:03 schreef jagga het volgende:

[..]

ik vond de rest best meevallen.

Tis voor mijn druid de 3e keer in icc namelijk. Nu ken ik alle gevechten wel goed dus dat helpt wel :P
Wat niet echt helpt is dat ik nog redelijk slechte gear heb. lvl 219 en lvl 200 spul enz :P een paar dingen dan.
En dan al voor LK staan :D flinke boost dan?
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 12:37:04 #44
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89380591
Jesis, hoe lomp is het dat mages niet meteen arcane missiles kunnen casten, maar dat je op andere offensive spells moet wachten tot ie "unlocked" ? :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 13:18:28 #45
159966 lifeblind
pi_89382252
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, hoe lomp is het dat mages niet meteen arcane missiles kunnen casten, maar dat je op andere offensive spells moet wachten tot ie "unlocked" ? :')
Arcane Blast -> Arcane Blast -> Arcane Blast -> Arcane Missiles als ie proc'ed, en herhalen
  woensdag 1 december 2010 @ 13:18:55 #46
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_89382273
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:07 schreef internal het volgende:

[..]

En dan al voor LK staan :D flinke boost dan?
Nouja ik heb dan wel 4/5 251 gear van emblems gegrind. Her en der wat dingen opgepikt tijdens de 1e en 2e run. Tis dus niet helemaal verschrikkelijk ;)

Maar geboost worden, nee. Ik draag zeer zeker mijn steentje bij, ik ken alle encounters van voor tot achteren ;) Heb zelfs al een paar op heroic gehealed ;)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 13:19:08 #47
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89382282
De hele Arcane Mage rotation is kudt. Ik heb een frost en een fire build.
pi_89382297
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, hoe lomp is het dat mages niet meteen arcane missiles kunnen casten, maar dat je op andere offensive spells moet wachten tot ie "unlocked" ? :')
Arcane Blast is sowieso je main spell en dat ding activeert binnen no-time en blijft redelijk lang actief. Wat is het probleem? ^^
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 13:20:07 #49
159966 lifeblind
pi_89382331
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:19 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Arcane Blast is sowieso je main spell en dat ding activeert binnen no-time en blijft redelijk lang actief. Wat is het probleem? ^^
Inderdaad. Beetje verdiepen in je class en je zou 't weten :P
pi_89382361
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
De hele Arcane Mage rotation is kudt. Ik heb een frost en een fire build.
Welke rotation? xD
AB AB AB AB, activeer alle extra dmg abilities + MI, AB AB AB AB tot mana op 30% is, Evocate en dan mana control met ABx4 dan debuff dumpen met Arcane Missiles totdat Evo weer van CD is.
pi_89382414
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:18 schreef jagga het volgende:

[..]

Nouja ik heb dan wel 4/5 251 gear van emblems gegrind. Her en der wat dingen opgepikt tijdens de 1e en 2e run. Tis dus niet helemaal verschrikkelijk ;)

Maar geboost worden, nee. Ik draag zeer zeker mijn steentje bij, ik ken alle encounters van voor tot achteren ;) Heb zelfs al een paar op heroic gehealed ;)
Ik bedoelde natuurlijk geboost worden niet als in niks doen :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 13:21:58 #52
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89382416
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Welke rotation? xD
AB AB AB AB, activeer alle extra dmg abilities + MI, AB AB AB AB tot mana op 30% is, Evocate en dan mana control met ABx4 dan debuff dumpen met Arcane Missiles totdat Evo weer van CD is.
Dat, oprotten dus.
pi_89382522
Heb nu mn mage 3 weekjes op 80, speelde eerst fire totdat ik er achter kwam hoe achterlijk makkelijk Arcane was om te levelen... helaas daarin ook blijven hangen terwijl ik me voorgenomen had Fire te gaan.

Op 85 ga ik denk ik toch maar voor een Fire spec omdat me dat toch wel een stukje interessanter lijkt om er een hogere dps uit te halen.
pi_89382686
Maar, levellen met Arcane is dus de makkelijkste? Kreeg van een vriendin te horen dat Frost helemaal de bomb is en vermaak er eigenlijk prima mee (FB, FB, FB, FB, MI of FL als ze up zijn, en die cone of frost of zo als er meer dan 2 mobs zijn :))
pi_89382701
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:26 schreef Faithfulness het volgende:
Balen dat er nog zoveel bugs zijn.

Ashenvale Quests: 71/80.
Eastern Plaguelands: Gestopt omdat Full Caravan niet verder kan i.v.m. de gebug'de "The Battle of Darrowshire" quest.

Ziet er niet naar uit dat ik dit ga redden voor cata. }:|
Slacker, je kan tot 74 quests komen in Ashenvale ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 13:30:25 #56
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89382767
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar, levellen met Arcane is dus de makkelijkste? Kreeg van een vriendin te horen dat Frost helemaal de bomb is en vermaak er eigenlijk prima mee (FB, FB, FB, FB, MI of FL als ze up zijn, en die cone of frost of zo als er meer dan 2 mobs zijn :))
Wil je leuk of wil je rukken op je imba dps?
pi_89382808
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar, levellen met Arcane is dus de makkelijkste? Kreeg van een vriendin te horen dat Frost helemaal de bomb is en vermaak er eigenlijk prima mee (FB, FB, FB, FB, MI of FL als ze up zijn, en die cone of frost of zo als er meer dan 2 mobs zijn :))
1 of 2 Arcane Blasts om een mob te killen. :P
Dusja.. het is net wat je wilt inderdaad.
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 13:31:48 #58
159966 lifeblind
pi_89382820
Ik heb op mn mage tot lvl 40 ongeveer fire gespeeld, daarna naar arcane gegaan, toen kon ik in dungeons ten minste gewoon mee blijven doen ipv om de 5 minuten om een MB te moeten vragen :') Ik stond met fire wel continu bovenaan in de DPS en damage done lijst, maar mn mana verbruik was er ook naar... met arcane had ik nergens last van, nog steeds 9 van de 10 keer als eerste staan, en voldoende mana overhouden om m'n evocation te doen wanneer 't nodig was.

Ik moet nog wel even mn frost offspec goedzetten, aangezien dat wel handig is voor CC met raiden. Ik moet meteen terugdenken aan Saurfang in ICC die ik toen in mn arcane spec gedaan heb :') Het ging op zich wel, maar fijn was andes :') Nu kwam 't ook omdat we maar 2 ranged hadden (ik, en een priest healer :') ). Dast was gewoon een hele debiele set-up omdat we met een guildrun bezig waren, en iedereen eerst met z'n alts ging om gear binnen te slepen :P
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 13:33:39 #59
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89382894
Het kan zijn omdat ik voornamelijk TBC en begin WoTLK heb gemaged, maar volgens mij was Frost toch de ultieme level spec, zowel voor de fun van de class (veel controle over encounters) als voor de dps?

Voor endgame deed je dan Frostfire, wat awesome was, maar dat kan helaas niet meer :<
pi_89382914
Iemand tips voor efficiënt levelen? Heb mijn warrior gisteren van 1 naar 13 gebracht in iets minder dan drie uur. Aardig langzaam vind ik maar ik zag dat de meesten net zo snel waren. (Kom je dezelfde mensen tegen in Westfall als dat je in Northshire tegenkwam)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89382939
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wil je leuk of wil je rukken op je imba dps?
Rukken om mijn imba dps doe ik wel met mijn hunter.

Die mage moet gewoon zsm 80(85) zijn zodat ze kan minen voor mijn hunters engineering :P (ik level dmv dungeons)
pi_89382945
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Het kan zijn omdat ik voornamelijk TBC en begin WoTLK heb gemaged, maar volgens mij was Frost toch de ultieme level spec, zowel voor de fun van de class (veel controle over encounters) als voor de dps?

Voor endgame deed je dan Frostfire, wat awesome was, maar dat kan helaas niet meer :<
Frostfire komt weer terug op 85 met hoge mastery ratings en geglyhpde FFB.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 13:35:42 #63
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89382984
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Rukken om mijn imba dps doe ik wel met mijn hunter.

Die mage moet gewoon zsm 80(85) zijn zodat ze kan minen voor mijn hunters engineering :P (ik level dmv dungeons)
Als je snel wil levelen door dungeons had je een healer of een tank moeten kiezen :D
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 13:36:01 #64
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89382996
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Frostfire komt weer terug op 85 met hoge mastery ratings en geglyhpde FFB.
Ja? Echt? Als in: net zo awesome!? Dat zou ik geniaal vinden O+
pi_89383019
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand tips voor efficiënt levelen? Heb mijn warrior gisteren van 1 naar 13 gebracht in iets minder dan drie uur. Aardig langzaam vind ik maar ik zag dat de meesten net zo snel waren. (Kom je dezelfde mensen tegen in Westfall als dat je in Northshire tegenkwam)
Zondagochtend was ik level 13, door gegaan naar 15, toen dungeons in gegaan, maandagavond was ik level 31, en heb niet continue gespeeld.

Dungeon-levelling O+
pi_89383048
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Als je snel wil levelen door dungeons had je een healer of een tank moeten kiezen :D
Neh, want healing/tanking is voor lame nerds en vrouwen :P
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 13:38:13 #67
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89383092
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Neh, want healing/tanking is voor lame nerds en vrouwen :P
:')_!
pi_89383134
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ja? Echt? Als in: net zo awesome!? Dat zou ik geniaal vinden O+
In cata wordt frostfire in fire spec weer een main spell :D

Edit: Ligt er natuurlijk wel aan of je hierin gespect bent of niet. Het maakt voor de dps niet echt veel uit.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89383166
Gezeur op Arcane mages slaat nergens op, ik heb mijn mage alt weer eens gespeeld (72) en alledrie de specs stellen geen raid voor, zeker niet op bosses. Arcane? Arcane Blast indrukken net missles af en toe. Fire? Fireball indrukken en Living Bomb op je target houden en instant Pyroblast. Frost? Frostbolt indrukken met af en toe een instant fireball. Gaaaaap.
pi_89383195
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zondagochtend was ik level 13, door gegaan naar 15, toen dungeons in gegaan, maandagavond was ik level 31, en heb niet continue gespeeld.

Dungeon-levelling O+
Jammer dat ze dat nét generfed hebben. :') ;(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89383279
Ja inderdaad, FFB komt terug in Fire rotatie.
Met hogere mastery ratings heb je meer burn dmg ennnn die FFB glyph http://www.wowhead.com/item=44684/glyph-of-frostfire
Kan je schijnbaar leuke damage gaan doen volgens de theorycrafters.
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 13:44:31 #72
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89383359
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Inderdaad. Beetje verdiepen in je class en je zou 't weten :P
Ik heb net een gloednieuwe mage gemaakt ;) De laatste mage die ik had was dik 1,5 jaar geleden, dus mijn kennis van magerotations enzo is nogal stoffig...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89383368
Nee maar ik pak alle quests knal alle mobs zo snel mogelijk af en loop door, doe geen stops ofzo maar toch gaat het enorm traag. Misschien komt het omdat ik een warrior train. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 13:52:20 #74
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89383657
Heb nu ook een nieuwe warrior (m'n 4e al op 1 server :') ) en het gaat nog niet trager dan andere classes. Kan er misschien aan liggen dat ik heirloomshoulders heb :Y)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 14:04:30 #75
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89384171
Jahoor, het is weer zover... 4500ms lag, ik reboot ff en nu kan ik al een half uur niet meer inloggen :r Het inlogscherm blijft op Success! hangen :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89384671
4 warriors op een server. :')
2 horde warriors: een dps en een tank en twee alliance, een dps, een tank? :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 14:18:20 #77
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89384721
Het moet iets met de Warrior class te maken hebben... Ik had er ineens ook 3!
pi_89384752
quote:
Op woensdag 1 december 2010 13:40 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Jammer dat ze dat nét generfed hebben. :') ;(
oh, wat dan? Kan er niks over vinden.
pi_89384868
Quest exp. die je uit dungeons krijgt is omlaag gehaald.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89384947
Ook maar Cataclysm gepreordered. :7
pi_89385526
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:20 schreef drumstickNL het volgende:
Quest exp. die je uit dungeons krijgt is omlaag gehaald.
Ik heb het gezien ja:
Originally Posted by Zarhym (Source)
We are applying a hotfix today to all level 1-60 dungeon quests for Kalimdor and Eastern Kingdoms dungeons which will significantly reduce the amount of experience they award.

While dungeons should remain integral to our evolving storylines, and great places to collect gear in cooperative environments, we need to make sure each players questing progress remains relevant as dungeon quests are completed. In many cases were seeing players enter dungeons to complete quests, only to come out ahead of the leveling curve for the zones theyre in.

This change should allow players the opportunity to reap the benefits of running dungeons, while not outpacing the leveling flow from levels 1-60. At this time there are no plans for making any adjustments to dungeon quest experience for Outland, Northrend, and level 80+ Cataclysm dungeons.

You can find a list of all of the latest hotfixes here: http://us.battle.net/wow/en/blog/1232869

Maar dat is alleen de EXP die je voor de quests krijgt. Dat is nice to have, maar is maar eenmalig. Ik heb BFD of WC zo'n 4x 't stuk gerunned en alleen de eerste keer krijg je exp van quests, elke volgende keer kreeg ik weer bijna een hele level :) Met quests was het (lowlevel) wel bijna 2 levels, maar ach, 1 dungeon extra en je hebt het ook.
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 14:38:45 #82
159966 lifeblind
pi_89385604
Hm, van de 10 dungeons die ik doe, doe ik misschien bij 3 ofzo een quest.. in ieder geval maar heel zelden...
pi_89385673
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb het gezien ja:
Originally Posted by Zarhym (Source)
We are applying a hotfix today to all level 1-60 dungeon quests for Kalimdor and Eastern Kingdoms dungeons which will significantly reduce the amount of experience they award.

While dungeons should remain integral to our evolving storylines, and great places to collect gear in cooperative environments, we need to make sure each players questing progress remains relevant as dungeon quests are completed. In many cases were seeing players enter dungeons to complete quests, only to come out ahead of the leveling curve for the zones theyre in.

This change should allow players the opportunity to reap the benefits of running dungeons, while not outpacing the leveling flow from levels 1-60. At this time there are no plans for making any adjustments to dungeon quest experience for Outland, Northrend, and level 80+ Cataclysm dungeons.

You can find a list of all of the latest hotfixes here: http://us.battle.net/wow/en/blog/1232869

Maar dat is alleen de EXP die je voor de quests krijgt. Dat is nice to have, maar is maar eenmalig. Ik heb BFD of WC zo'n 4x 't stuk gerunned en alleen de eerste keer krijg je exp van quests, elke volgende keer kreeg ik weer bijna een hele level :) Met quests was het (lowlevel) wel bijna 2 levels, maar ach, 1 dungeon extra en je hebt het ook.
Maar het mooie was juist met die xp dat je d.m.v. de quests door de dungeons heen levelde :') Met mijn lowbie shaman ben ik 1x in ragefire chasm, 1x in Wailing Caverns en 1x in SFK geweest en heb daarnaast helemaal niks gedaan.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 14:43:52 #84
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89385866
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef drumstickNL het volgende:
4 warriors op een server. :')
2 horde warriors: een dps en een tank en twee alliance, een dps, een tank? :')
:D

Nee, alle vier Horde: een tank van 80 en eentje van 47 (om te lvlen, maar al heel lang niks mee gedaan)), een arms van 35 en een nieuwe die ik fury ga lvlen :Y)

Me <3 warriors!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89385952
Ik heb twee paladins :@
pi_89386050
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef internal het volgende:

[..]

Maar het mooie was juist met die xp dat je d.m.v. de quests door de dungeons heen levelde :') Met mijn lowbie shaman ben ik 1x in ragefire chasm, 1x in Wailing Caverns en 1x in SFK geweest en heb daarnaast helemaal niks gedaan.
GEldt het bovenstaande ook voor de xp in dungeons? of alleen voor quests in dungeons?

btw,, de ahcievemnt die bij Quests staat: COmplete 5 dungeon quests. Is dit al te doen of pas met Cata?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89386674
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef Olment het volgende:

[..]

GEldt het bovenstaande ook voor de xp in dungeons? of alleen voor quests in dungeons?

btw,, de ahcievemnt die bij Quests staat: COmplete 5 dungeon quests. Is dit al te doen of pas met Cata?
Alleen voor de xp rewards van de quests, de mobs en bosses geven nog steeds evenveel xp.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89386957
Lol die eerste quest in Hillsbrad dat je voor questgiver moet spelen _O- . Eerst komt er een undead genaamd dumass. Daarna een orc op een frostbrood vanquisher die kingslayer nogwat heet en hier volgens de npc niks te zoeken heeft.

Dan als laatste nog een male belf met gokuhaar op een spectral horse die Johnny Awesome heet :D .
pi_89386995
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die eerste quest in Hillsbrad dat je voor questgiver moet spelen _O- . Eerst komt er een undead genaamd dumass. Daarna een orc op een frostbrood vanquisher die kingslayer nogwat heet en hier volgens de npc niks te zoeken heeft.

Dan als laatste nog een male belf met gokuhaar op een spectral horse die Johnny Awesome heet :D .
Die quest is idd geniaal :D
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89387009
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die eerste quest in Hillsbrad dat je voor questgiver moet spelen _O- . Eerst komt er een undead genaamd dumass. Daarna een orc op een frostbrood vanquisher die kingslayer nogwat heet en hier volgens de npc niks te zoeken heeft.

Dan als laatste nog een male belf met gokuhaar op een spectral horse die Johnny Awesome heet :D .
Oh ja! Wat cool! Is dat Ally of Horde? ZEg dat het Horde is, dan ga ik zo hard daar vanavond heen :D
pi_89387083
Ja is een horde quest. Hij begon op dat bord in undercity die je altijd quests geeft voor verschillende zones. Toen moest ik naar die gate van silverpine naar hillsbrad en daar zat de quest.

Misschien moetje nog wel zo'n quest doen als je net silverpine in komt. Met Sylvanas en Garrosh omdat je anders gephased zit.
pi_89387145
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ja is een horde quest. Hij begon op dat bord in undercity die je altijd quests geeft voor verschillende zones. Toen moest ik naar die gate van silverpine naar hillsbrad en daar zat de quest.

Misschien moetje nog wel zo'n quest doen als je net silverpine in komt. Met Sylvanas en Garrosh omdat je anders gephased zit.
Hmm, wordt dus lastig met mijn level 80 of 31..
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 15:16:26 #93
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89387268
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die eerste quest in Hillsbrad dat je voor questgiver moet spelen _O- . Eerst komt er een undead genaamd dumass. Daarna een orc op een frostbrood vanquisher die kingslayer nogwat heet en hier volgens de npc niks te zoeken heeft.

Dan als laatste nog een male belf met gokuhaar op een spectral horse die Johnny Awesome heet :D .
Wacht maar :') Dat wordt nog zó veel epischer :')
pi_89387460
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hmm, wordt dus lastig met mijn level 80 of 31..
Mjah je kan gewoon naar die gaten lopen denk ik en de quest oppakken.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 15:27:18 #95
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89387746
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ja is een horde quest. Hij begon op dat bord in undercity die je altijd quests geeft voor verschillende zones. Toen moest ik naar die gate van silverpine naar hillsbrad en daar zat de quest.

Misschien moetje nog wel zo'n quest doen als je net silverpine in komt. Met Sylvanas en Garrosh omdat je anders gephased zit.
Ik heb het gister of eergister gedaan en volgens mij krijg je de "doorstuur quest" naar hillsbrad die al die johnnyawesomeness start al vrij vroeg, nog voor er ontzettend veel phasing plaats heeft gevonden.

Mijn gok zou dus zijn dat je zonder Silverpine te doen gewoon in Hillsbrad kan beginnen en de toffe, hier besproken, quests kan beginnen.

Ik zou je echter wel áánraden om de Silverpine quests te doen aangezien die echt ontzettend leuk zijn qua verhaallijn O+ En een big shocker aan het einde van de chain die ik absoluut niet ga spoileren :D
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 15:27:53 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89387771
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wacht maar :') Dat wordt nog zó veel epischer :')
:Y :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89387791
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik heb het gister of eergister gedaan en volgens mij krijg je de "doorstuur quest" naar hillsbrad die al die johnnyawesomeness start al vrij vroeg, nog voor er ontzettend veel phasing plaats heeft gevonden.

Mijn gok zou dus zijn dat je zonder Silverpine te doen gewoon in Hillsbrad kan beginnen en de toffe, hier besproken, quests kan beginnen.

Ik zou je echter wel áánraden om de Silverpine quests te doen aangezien die echt ontzettend leuk zijn qua verhaallijn O+ En een big shocker aan het einde van de chain die ik absoluut niet ga spoileren :D
Dus gewoon UD q's doen.

Ach, kan ik wel op mijn Mage doen, meteen wat UC rep pakken :)
  woensdag 1 december 2010 @ 15:33:07 #98
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89387986
Tiny Flamefly! :D Had niet gelezen dat die pet er nieuw aan toegevoegd werd! :D

Nummer 110!
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 15:35:14 #99
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89388067
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dus gewoon UD q's doen.

Als je het mij vraagt, gewoon sowieso alle quests doen :') Maar ik ben een idioot :D

En dan de quests lezen hè }:| Niet, klik: watmoetikhebbenschietopgodverdommeacceptokokokfarmfarmfarmklaarturninlootverkopen.
pi_89388228
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt, gewoon sowieso alle quests doen :') Maar ik ben een idioot :D

En dan de quests lezen hè }:| Niet, klik: watmoetikhebbenschietopgodverdommeacceptokokokfarmfarmfarmklaarturninlootverkopen.
Nee, alle quests gaan mij te ver. Ik quest om te levellen, maar tijdens de quest moet er wel uitdaging inzitten. Ik lees het wel, maar ga niet alle grijze ook nog eens doen voor de quests.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 15:41:03 #101
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89388318
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, alle quests gaan mij te ver. Ik quest om te levellen, maar tijdens de quest moet er wel uitdaging inzitten. Ik lees het wel, maar ga niet alle grijze ook nog eens doen voor de quests.
Ach, het zijn maar 3500 nieuwe quests :9
pi_89388357
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Het kan zijn omdat ik voornamelijk TBC en begin WoTLK heb gemaged, maar volgens mij was Frost toch de ultieme level spec, zowel voor de fun van de class (veel controle over encounters) als voor de dps?

Voor endgame deed je dan Frostfire, wat awesome was, maar dat kan helaas niet meer :<
Ik was FFB tot 4.0.1 hoor , geen probleem eigenlijk. De ignite schaalde als een idioot, dus arcane mages hield je bij of zelfs meer. :)

En bij Arcane kun je beter op 60% Evo doen.
pi_89388365
quote:
12s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ach, het zijn maar 3500 nieuwe quests :9
Heerlijk is dat :D Ga ik in Cata lekker op mijn gemakje allemaal doen. Heb er nu al zin in :D
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_89388590
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik heb het gister of eergister gedaan en volgens mij krijg je de "doorstuur quest" naar hillsbrad die al die johnnyawesomeness start al vrij vroeg, nog voor er ontzettend veel phasing plaats heeft gevonden.

Mijn gok zou dus zijn dat je zonder Silverpine te doen gewoon in Hillsbrad kan beginnen en de toffe, hier besproken, quests kan beginnen.

Ik zou je echter wel áánraden om de Silverpine quests te doen aangezien die echt ontzettend leuk zijn qua verhaallijn O+ En een big shocker aan het einde van de chain die ik absoluut niet ga spoileren :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 15:50:29 #105
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89388662
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef Migwi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, ik bedoelde o.a. dat, maar gewoon de hele "climax" van de questlijn door Silverpine... Kan zijn dat ik makkelijk onder de indruk ben maar hoe bepaalde personages met bepaalde dingen omgingen vond ik echt ontzettend tof en (voor mij persoonlijk) nieuw :Y

Ik wil niets spoileren omdat ik zelf weet hoe zuur ik zou zijn :')
pi_89388691
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Mjah, ik bedoelde o.a. dat, maar gewoon de hele "climax" van de questlijn door Silverpine... Kan zijn dat ik makkelijk onder de indruk ben maar hoe bepaalde personages met bepaalde dingen omgingen vond ik echt ontzettend tof en (voor mij persoonlijk) nieuw :Y

Ik wil niets spoileren omdat ik zelf weet hoe zuur ik zou zijn :')
Ze hebben eigenlijk gewoon het hele begin van de undead gewoon vet gemaakt.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89388842
Net maar even via de digitale download Cataclysm gekocht. Heb de hoop op een beschikbare CE wel opgegeven en dit is dan wel lekker simpel, hoef ik niet moeilijk te doen en het doosje in de winkel te kopen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_89388877
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef Sjiznit het volgende:
Net maar even via de digitale download Cataclysm gekocht. Heb de hoop op een beschikbare CE wel opgegeven en dit is dan wel lekker simpel, hoef ik niet moeilijk te doen en het doosje in de winkel te kopen.
En je kan al twee uur eerder spelen.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 15:57:50 #109
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89388966
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef internal het volgende:

[..]

Ze hebben eigenlijk gewoon het hele begin van de undead gewoon vet gemaakt.
Hoe zit dat eigenlijk met de rest? Is het undead begin episch goed vergeleken met de nieuwe quests voor bijvoorbeeld Tauren?
Want dan ben ik wel met het beste begonnen en gaat de rest dus tegenvallen :')
pi_89389029
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk met de rest? Is het undead begin episch goed vergeleken met de nieuwe quests voor bijvoorbeeld Tauren?
Want dan ben ik wel met het beste begonnen en gaat de rest dus tegenvallen :')
Orcs is niet echt veel veranderd. Taurens is verbeterd maar nog steeds niet echt goed. Troll is episch en belf is het zelfde :D
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 16:02:34 #111
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89389155
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef internal het volgende:

[..]

Orcs is niet echt veel veranderd. Taurens is verbeterd maar nog steeds niet echt goed. Troll is episch en belf is het zelfde :D
Kut! Dus ik ben echt met de vetste shit begonnen :') Klote :')
pi_89389184
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Kut! Dus ik ben echt met de vetste shit begonnen :') Klote :')
Ik heb moeite met kiezen tussen Troll en Undead :D
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 16:06:49 #113
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89389348
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:03 schreef internal het volgende:

[..]

Ik heb moeite met kiezen tussen Troll en Undead :D
Troll heb ik ook al gedaan :'( Troll Shammy :7
Ahw mén...
pi_89389378
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef Sjiznit het volgende:
Net maar even via de digitale download Cataclysm gekocht. Heb de hoop op een beschikbare CE wel opgegeven en dit is dan wel lekker simpel, hoef ik niet moeilijk te doen en het doosje in de winkel te kopen.
Ja, ik wou de pet, maar ook maar de digital download gedaan.

Edit; Nog maar weer eens Geddon solo doen, hopelijk dropped de binding, kan ik aan TF gaan beginnen. Loop nu al weken alleen hem te doen voor de binding, nog steeds geen geluk ;(
pi_89389743
De mob Gamon in Orgrimmar is wel duchtig versterkt :P
van een low lvl 5 is die in 1 dag tijdens de Shattering naar een lvl 85 golden elite met 2m hp geleveld. Awesome.

Hij hit trouwens zo'n 40k op mail. Dacht um ff te pwne maar viel ff vies tegen :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89389790
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef Olment het volgende:
De mob Gamon in Orgrimmar is wel duchtig versterkt :P
van een low lvl 5 is die in 1 dag tijdens de Shattering naar een lvl 85 golden elite met 2m hp geleveld. Awesome.

Hij hit trouwens zo'n 40k op mail. Dacht um ff te pwne maar viel ff vies tegen :P
Ze hebben er een dungeons boss van gemaakt _O_ JE wilt niet weten hoeveel naabs er al zijn gekilled door Gamon de baas.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 16:24:28 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89390098
Silverpine is nu echt episch om te lvlen, maar ik hoor van allerlei lui in Durotar dat de Barrens zo mogelijk nóg toffer zijn. Is dat waar? :D Zo ja, dan scheur ik daarheen met m'n Troll Warrior zodra hij lvl 10 is!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89390133
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Silverpine is nu echt episch om te lvlen, maar ik hoor van allerlei lui in Durotar dat de Barrens zo mogelijk nóg toffer zijn. Is dat waar? :D Zo ja, dan scheur ik daarheen met m'n Troll Warrior zodra hij lvl 10 is!
Ik zou naar Silverpine gaan :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89390532
Hahahaha, was ff naar de wc, kom terug zie ik NPC Found: King Krush. M'n laatste voor Frostbitten! Vliegt er net een (alliance) Hunter over me heen om 'm te tamen, dus ik hem ganken, wou daarna rocket booten om KK te killen, backfired die troep! Dus ik met zwaar shaky handen (ja, sue me :P) debuffs wegklikken en asap naar KK toe om 'm te killen. Jezus wat een manier om Frostbitten te completen :D.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 16:36:48 #120
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89390652
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:34 schreef Blistering het volgende:
Hahahaha, was ff naar de wc, kom terug zie ik NPC Found: King Krush. M'n laatste voor Frostbitten! Vliegt er net een (alliance) Hunter over me heen om 'm te tamen, dus ik hem ganken, wou daarna rocket booten om KK te killen, backfired die troep! Dus ik met zwaar shaky handen (ja, sue me :P) debuffs wegklikken en asap naar KK toe om 'm te killen. Jezus wat een manier om Frostbitten te completen :D.
Wat zal dat een voldaan gevoel hebben gegeven :D
Gz ;)
pi_89390705
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wat zal dat een voldaan gevoel hebben gegeven :D
Gz ;)
Hahaha ja, aan de ene kant heel lullig voor hem want hij was eerst, en hij is een hunter. Maar dan nog, pvp server, ik die al een week lang m'n achievement farm. Gewoon heerlijk gevoel inderdaad :).

Thanks!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89390828
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hahaha ja, aan de ene kant heel lullig voor hem want hij was eerst, en hij is een hunter. Maar dan nog, pvp server, ik die al een week lang m'n achievement farm. Gewoon heerlijk gevoel inderdaad :).

Thanks!
Achievement vind ik eigenlijk niet belangrijker dan een hunter een toffe nieuwe pet gunnen, maar goed...
pi_89390887
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Achievement vind ik eigenlijk niet belangrijker dan een hunter een toffe nieuwe pet gunnen, maar goed...
Gelukkig ik wel :).
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 16:42:57 #124
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89390933
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hahaha ja, aan de ene kant heel lullig voor hem want hij was eerst, en hij is een hunter. Maar dan nog, pvp server, ik die al een week lang m'n achievement farm. Gewoon heerlijk gevoel inderdaad :).

Thanks!
Pfff, medelijden hebben met een Ally huntard :') LOKTAR! :D
pi_89390938
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef Blistering het volgende:

[..]

Gelukkig ik wel :).
rouge?
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 16:43:36 #126
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89390957
World of Gunelkaardingencraft :D
pi_89391060
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Achievement vind ik eigenlijk niet belangrijker dan een hunter een toffe nieuwe pet gunnen, maar goed...
Is het ook niet, maar probeer dat maar eens aan non-Hunters uit te leggen. Zij hebben geen pet en snappen dat hele gebeuren meestal ook niet. En als ze al een 'pet' hebben is het iets wat vooraf vaststaat. Maar goed, PvP server, ain't doing nothing about it.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 16:46:40 #128
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89391127
Als ik nou bezig zou zijn voor die achievement en er zou een Horde hunter voorbij komen die 'm wil tamen zou ik 'm volledig zijn gang laten gaan. Misschien zelfs helpen, zelfs Male Belf Huntards...

Als het aan ally is kan het me niet verotten hoe maar ZAL ik 'm dwarszitten :9
pi_89391409
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

rouge?
Ga je wat rouge op je wangen aanbrengen?
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89392229
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:52 schreef internal het volgende:

[..]

Ga je wat rouge op je wangen aanbrengen?
Nee, de backstabber class heb ik het over :)
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 17:07:04 #131
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89392267
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, de backstabber class heb ik het over :)
Misschien is het duidelijker als je dan "rogue" schrijft :')
pi_89392334
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Misschien is het duidelijker als je dan "rogue" schrijft :')
Dat dus.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89392386
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Misschien is het duidelijker als je dan "rogue" schrijft :')
Als ik het in een WoW topic over rouge heb, is het ook duidelijk dat ik het over die class heb EN meteen duidelijk wat ik van die class vind EN meteen duidelijk wat voor class ik speel EN ik heb meteen alle rouges op de kast :P
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 17:11:30 #134
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89392463
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:09 schreef stbabylon het volgende:

meteen duidelijk wat voor class ik speel
Een Worgan ench shammy? O-)

;)
pi_89392529
quote:
12s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Een Worgan ench shammy? O-)

;)
Ik speel sinds Vanilla he ;)

DE rouge anti-class is uiteraard hunter :)

Hoe vaak ik wel niet ruzie heb gehad met rouges over lootdrops in raids _O-
  woensdag 1 december 2010 @ 17:14:16 #136
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89392590
Derde level 80 ding *O*

Je moet tegenwoordig een bepaalt item level hebben om voor heroics te mogen queueen. :(
pi_89392647
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
Derde level 80 ding *O*

Je moet tegenwoordig een bepaalt item level hebben om voor heroics te mogen queueen. :(
About frigging time!
  woensdag 1 december 2010 @ 17:18:42 #138
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89392812
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

About frigging time!
jamaarjamaarik doe al ruim 3 a 4 k met mn blues :D
pi_89392872
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:18 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

jamaarjamaarik doe al ruim 3 a 4 k met mn blues :D
Dat is leuk voor een customgroup, maar als ze de DF open zetten voor elke nieuwe level 80, zit je straks heroics te doen met 5 lui in compleet groen/blauw.
  woensdag 1 december 2010 @ 17:21:16 #140
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89392927
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is leuk voor een customgroup, maar als ze de DF open zetten voor elke nieuwe level 80, zit je straks heroics te doen met 5 lui in compleet groen/blauw.
hehe das waar. Ik vond het al irritant, net gedingde 80's in je HoR
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 17:21:32 #141
159966 lifeblind
pi_89392945
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
Derde level 80 ding *O*

Je moet tegenwoordig een bepaalt item level hebben om voor heroics te mogen queueen. :(
Dat is al zo sinds de random dungeon finder...
  woensdag 1 december 2010 @ 17:22:59 #142
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89393011
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:21 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dat is al zo sinds de random dungeon finder...
Oh... Het is ook al een tijdje terug dat ik een newly dinged 80 wa.s
pi_89393029
Level 59 healers in MC omdat we de groep niet vol konden krijgen _O-
Level 69 dps in Karazhan
Level 79 dps in Naxx

It's of all ages, maar dan wel als je weet dat die persoon retegoed is.
pi_89393673
rouge is de meest overpowdered class
pi_89393899
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef ufopiloot het volgende:
rouge is de meest overpowdered class
^O^
pi_89394492
Iemand vond het Troll starting gebied episch? Vond er vrij weinig aan. Leuk dat de Echo Isles nu van de trolls zijn en het verhaaltje over Vol'jin en Garrosh is wel grappig, maar het is maar iets van 6 levels interessant en dan ga je naar Razor Hill, waar niet zo heel veel is veranderd.
  woensdag 1 december 2010 @ 18:09:37 #147
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89394868
Nog wat last minute dingen doen voor cataclsym....Cooking moet ik nog 11 lvls, vissen nog wel wat meer. Waarom vissen? Omdat het kan! Wat instances doen voor wat extra justice points, ik hou mezelf wel bezig tot Cataclysm hoor :')
pi_89395386
Waar kun je trouwens voordelig het hele zooitje aanschaffen? Ik zie nu in winkels alleen de battle chest voor 30 euro en Wrath of the Lich King voor 30 euro los.
pi_89395492
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef Woodsman het volgende:
Waar kun je trouwens voordelig het hele zooitje aanschaffen? Ik zie nu in winkels alleen de battle chest voor 30 euro en Wrath of the Lich King voor 30 euro los.
Online my young padiwan (eu.wow)
pi_89397244
Dank.

Wat zuigt dat battle.net trouwens, ik dacht even aanmelden voor een trial, maar eerst zegt hij dat ik al een account had, dan weer gedoe met het paswoord resetten, en nu kan ik nog geen trial downloaden omdat ik zogenaamd nog geen contact informatie heb gegeven maar dat is bull.
  woensdag 1 december 2010 @ 19:15:00 #151
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_89397475
Isa wat was je naam ook alweer in wow? Je BF net gewhispered maar die doet het niet meer :P
Zal wel denken wat een weirdo, maar na /idle wou ik weer een beetje kijken, maar wist je ingame naam niet meer :P (omdat contingency nu wel heel erg dood lijkt te gaan)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_89399334
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:15 schreef Zokunen het volgende:
Isa wat was je naam ook alweer in wow? Je BF net gewhispered maar die doet het niet meer :P
Zal wel denken wat een weirdo, maar na /idle wou ik weer een beetje kijken, maar wist je ingame naam niet meer :P (omdat contingency nu wel heel erg dood lijkt te gaan)
Alleen de raiders van Contingency zijn naar Ad Elysium gegaan, casuals niet welkom :{ En ik had het gevoel dat ik in een saunacomplex zat, dus ben maar weer naar Excesse gegaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89399517
12 gig voor een trial, this better be good!!
pi_89401261
Bluh, weer geen Binding ;(
  woensdag 1 december 2010 @ 20:22:34 #155
306357 Sarg
When in doubt, pinky out!
pi_89401310
Ik heb een vraagjes:

Als ik volgende week een cata dungeon wil doen moet ik hem eerst ondekken voor hij in mn dungeon finder komt?
Ik zit op Ravencrest (voorheen ravencrash hoop niet dat het terug komt; ) nu zitten daar 3 tot 5 keer zoveel alli als horde (ben zelf horde) wil me om deze redenen voornamelijk gaan levelen via dungeon finder iemand een idee welke dungeon het best is om mee te beginnen?
Dan ga ik die ontdekken en ga ik in ogri staan met dungeon finder aan.
The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done.
pi_89401424
Geloof me, je wilt echt niet levelen met de RANDOM dungeon finder in Cataclysm :')
pi_89401430
Hey, Mysterious Egg heeft nog maar 3 dgn nodig om te hatchen.
Good times, meer kans op m'n Protodrake.
  woensdag 1 december 2010 @ 20:24:47 #158
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89401452
Mr. Grubbs! Nummer 111!
  woensdag 1 december 2010 @ 20:31:44 #159
306357 Sarg
When in doubt, pinky out!
pi_89401843
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef ufopiloot het volgende:
Geloof me, je wilt echt niet levelen met de RANDOM dungeon finder in Cataclysm :')
Ik ben in eerste instantie van plan 1 dungeon te gaan ontdekken als dat dus nodig is dus daar zal weinig random aan zijn dan...
The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done.
pi_89403141
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef Sarg het volgende:

[..]

Ik ben in eerste instantie van plan 1 dungeon te gaan ontdekken als dat dus nodig is dus daar zal weinig random aan zijn dan...
Ik bedoel dat levelen in dungeons met de dungeon tool totaal nutteloos is omdat je alleen maar loopt te wipen op trash.
pi_89403423
Ik zit met een open ticket *zucht*

q gedaan in deathknell om de spiders te killen, inleveren, reward kiezen, freeze, nu geen follow up om naar darrel te gaan, die ook geen q... zucht
  woensdag 1 december 2010 @ 21:04:25 #162
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89403914
Mr. Mojo! Nummer 112! :D
pi_89404173
Anders vind ik nog eventjes 1760 Netherweave Cloth op een alt.
Geen idee waarom ik dat nou weer heb :?
pi_89406289
quote:
11s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef Woodsman het volgende:
12 gig voor een trial, this better be good!!
12 gig maar? Mijn folder is 30 gig
pi_89406389
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef kipknots het volgende:

[..]

12 gig maar? Mijn folder is 30 gig
Shh, hij moet de patches nog. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89406486
Iemand hier van ArgentDawn? Heb daar een Alliance Warrior gemaakt omdat de alliance kant erg groot is daar.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 1 december 2010 @ 21:58:38 #167
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89407106
Lekker wat zitten tanken net op mn warrior...ging allemaal prima, lekker op mn eigen tempo, niemand had commentaar, totdat een dps wegmoest en zijn vervanger kwam :{ Een alles ninja-pullende mage....oooh daar heb ik zo'n gloeiende hekel aan. :')

Rent naar alle mobs toe en ik moet maar alles op me houden. Begint elke mob die ik nog niet eens geraakt heb te dpsen. En zit dan ook nog te zeiken wat het voor kutgroep is enzo...

zucht :') ik wens hem veel succes met cataclysm :P
pi_89407160
Ik ga een tank maken, eindelijk van dat qeue gezeik af. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89407239
Warrior aanwezig hier?
Heb nu Trashblade (heirloom) met 2.4 speed en nu zit ik erover te denken om zo'n 2.8 speed heirloom te kopen, Trash gaat dan in off-hand, maar is dat nuttig of heeft 't dan meer zin om m'n JP in bijv. armour of de Arc. Reaper te steken?
Weet helemaal niks meer van Warriors.
pi_89407295
fout
  woensdag 1 december 2010 @ 22:09:07 #171
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89407645
Ik doe op mijn warrior niet aan heirlooms, zou het niet weten :P
pi_89407777
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef hans1988 het volgende:
Ik doe op mijn warrior niet aan heirlooms, zou het niet weten :P
Nou, het gaat om de speed, niet zozeer om het feit dat het Heirlooms zijn, dat is alleen zodat ik niet steeds wapens hoef te wisselen. Moet je een hele snelle off-hand hebben (2.4 is niet echt snel) en een trage main hand (2.8) of maakt dat geen ruk uit?
En wat is sowieso beter voor levelen, dual-wield of two-hand?
pi_89407889
Hehe, not so little now:

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_89408139
quote:
#showtooltip Army of the Dead
/cast Army of the Dead
/script PlaySoundFile("Sound\\Creature\\HeadlessHorseman\\Horseman_Special_01.wav")
/s Soldiers arise, stand and fight! Bring victory at last to this fallen knight!
Even FoS 6th Anniversary maar gedaan op m'n DK, kwam ik deze weer tegen :)

Zo heeft m'n Paladin (female BE) er ook eentje

quote:
#showtooltip Avenging Wrath
/cast Avenging Wrath
/script PlaySoundFile("Sound\\Creature\\MaidenOfVirtue\\MaidenDies01.wav")
/s Death comes. Will your conscience be clear?
  woensdag 1 december 2010 @ 22:19:03 #175
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89408193
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nou, het gaat om de speed, niet zozeer om het feit dat het Heirlooms zijn, dat is alleen zodat ik niet steeds wapens hoef te wisselen. Moet je een hele snelle off-hand hebben (2.4 is niet echt snel) en een trage main hand (2.8) of maakt dat geen ruk uit?
En wat is sowieso beter voor levelen, dual-wield of two-hand?
Denk dat die langzame je wat hogere crits geeft. Dual-wield zou het beste zijn voor lvlen, ma daar vind ik persoonlijk geen ruk aan :') Vind arms een stuk leuker met prot als offspec.
pi_89411995
Christus te paard, wat ik net toch weer mee heb gemaakt. Had een ICC10 achievement run gefixed met 9 guildies, 5 raiders, 4 casuals. 1ste wing, probleemloos uiteraard. 2de wing wou ik Frost, omdat mensen dan nog gefocused zijn en we dan gelijk Sindra konden doen. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Offtank (1 van de casuals) bleef continue blocks stacken in p3. Keer op keer uitgelegd hoe die moet taunten, hoe die moet staan, en hij (en z'n healing maatje trouwens ook) bleven maar falen.

Echt anderhalf uur gewiped op Sindragosa NORMAL in totaal.. Ongelooflijk. Nog wel ff Plague gedaan tussendoor voor de achievements, maar ook dat mocht niet baten. Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt voor WoW, als je iets wat zo ontiegelijk simpel is na 10x uitleggen nog niet snapt.. Maar ff wat mains regelen om het af te maken en anders maar gewoon zergen in Cata. Om moedeloos van te worden..

[ Bericht 0% gewijzigd door Blistering op 01-12-2010 23:31:23 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89413018
Sindragosa met mensen die niet te vertrouwen zijn = Zerg tactic toepassen en hopen dat iedereen minimaal 13k burst eruit kan poepen in ~30 seconden (het moeten wel echte sukkels zijn als dat niet lukt met 30% buff, cooldowns en heroism). Vorige week deed ik dezelfde run voor m'n alt met de normale tactic, krijgt er zo'n lulhannes z'n 6e stack terwijl de boss 50k hp had ofzo :') Echt om doodziek van te worden.

En dan zegt ie: 'Ooooh so close guys just 2 seconds too late with the stack, bad timing!'.. Nee sjaak, je bent 20 seconden te laat omdat je godver al 5 stacks had :') Deze week nog een keer proberen voor de mount, in Cataclysm wordt het alleen maar moeilijker.
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 01:39:13 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89416002
Vandaag m'n troll warrior aangemaakt, tot lvl 11 in Durotar gebleven en ben even in 5,5 uur door Silverpine heengeraasd, nu lvl 23 :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 2 december 2010 @ 08:43:18 #179
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89417720
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef Migwi het volgende:
Hey, Mysterious Egg heeft nog maar 3 dgn nodig om te hatchen.
Good times, meer kans op m'n Protodrake.
Jezus, dat wasin vanilla echt beter, toen je nog een maand op dat ei moest wachten. Dat was tenminste realistisch, zeker als je de lore bekijkt, drakeneieren hatchen echt niet in 3 dagen. Ze nerven echt alles he, het wordt teveel voor casuals.
  donderdag 2 december 2010 @ 08:44:27 #180
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89417734
Ik denk dat ik mijn alchemy maar ga doen op mijn nieuwe 80. Gear farmen heeft toch niet zoveel nut nu.
pi_89418778
Woop woop, gisteren voor het eerst in ongeveer 7 maanden weer geraid met een groep mensen die even lang of langer niet geraid hadden. Was wel weer leuk om te doen :)

Maar die 30% buff in ICC is echt zieek, spelers met de gear die wij hadden zouden het nooit zo ver mogen redden (t/m putricide met 3 wipes).
  donderdag 2 december 2010 @ 11:15:00 #182
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89421765
quote:
6s.gif Op donderdag 2 december 2010 08:43 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Jezus, dat wasin vanilla echt beter, toen je nog een maand op dat ei moest wachten. Dat was tenminste realistisch, zeker als je de lore bekijkt, drakeneieren hatchen echt niet in 3 dagen. Ze nerven echt alles he, het wordt teveel voor casuals.
_O- _O- _O-
pi_89422304
Hij heeft wel gelijk tho, dat het wel erg casual wordt...
Neem een voorbeeld aan The Diplomat titel... nu krijg je 22rep per Furbolg en 2,2k voor 5 van die beads ofzo? Daar moest ik toch wel een klein beetje meer moeite voor doen. :P
Vanaf revered kreeg je sowieso geen rep meer van de furbolgs zelf.. en 5 beads was 500 rep ofzo.
Vind het een beetje triest als je het mij vraagt... ^^
pi_89422453
quote:
Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef ApoclysmX het volgende:
Hij heeft wel gelijk tho, dat het wel erg casual wordt...
Neem een voorbeeld aan The Diplomat titel... nu krijg je 22rep per Furbolg en 2,2k voor 5 van die beads ofzo? Daar moest ik toch wel een klein beetje meer moeite voor doen. :P
Vanaf revered kreeg je sowieso geen rep meer van de furbolgs zelf.. en 5 beads was 500 rep ofzo.
Vind het een beetje triest als je het mij vraagt... ^^
Jup dat soort dingen vind ik ook erg jammer, zeker voor achievements waar ik echt veel tijd in heb gestoken. Ik 2 jaar geleden heel eerste kerstdag die klote furbolgs gefarmed voor een beetje rep :{
  donderdag 2 december 2010 @ 11:36:59 #185
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89422495
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef ApoclysmX het volgende:
Hij heeft wel gelijk tho, dat het wel erg casual wordt...
Neem een voorbeeld aan The Diplomat titel... nu krijg je 22rep per Furbolg en 2,2k voor 5 van die beads ofzo? Daar moest ik toch wel een klein beetje meer moeite voor doen. :P
Vanaf revered kreeg je sowieso geen rep meer van de furbolgs zelf.. en 5 beads was 500 rep ofzo.
Vind het een beetje triest als je het mij vraagt... ^^
Ja, maar ik neem aan dat zijn post sarcastisch bedoeld was, gezien aan wie die gericht is. :s)
pi_89422962
Mag ik mijn personage straks houden als ik na de trial het spel koop?
pi_89423180
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ja, maar ik neem aan dat zijn post sarcastisch bedoeld was, gezien aan wie die gericht is. :s)
Ooh, dan ben ik schijnbaar niet zo goed in het doorzien van sarcasme. ^^
pi_89423228
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:50 schreef Woodsman het volgende:
Mag ik mijn personage straks houden als ik na de trial het spel koop?
Jups
Beneath the gold, the bitter steel
  donderdag 2 december 2010 @ 12:03:41 #189
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89423406
Haar! Ik ben een ze... En shit hey, die furbolgs, dat heeft me echt wat dagen gekost. :D
Maar het was inderdaad sarcastisch gericht aan 1 persoon.
  FOK!Babe donderdag 2 december 2010 @ 12:08:30 #190
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89423579
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:50 schreef Woodsman het volgende:
Mag ik mijn personage straks houden als ik na de trial het spel koop?
Als je bij het activeren van je "echte" account kiest voor het "upgraden" van een trial, wel.
pi_89424713
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:03 schreef Silmarwen het volgende:
Haar! Ik ben een ze... En shit hey, die furbolgs, dat heeft me echt wat dagen gekost. :D
Maar het was inderdaad sarcastisch gericht aan 1 persoon.
Dat zeg ik.. zij. :P
pi_89426303
http://hydramist.net/blog/ Hydra 8 WEWEWEWEW
"it's peanut butter jelly time, peanut butter jelly time!"
pi_89426479
quote:
6s.gif Op donderdag 2 december 2010 08:43 schreef Silmarwen het volgende:

Jezus, dat wasin vanilla echt beter, toen je nog een maand op dat ei moest wachten. Dat was tenminste realistisch, zeker als je de lore bekijkt, drakeneieren hatchen echt niet in 3 dagen. Ze nerven echt alles he, het wordt teveel voor casuals.
:* *;
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89427314
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:50 schreef Woodsman het volgende:
Mag ik mijn personage straks houden als ik na de trial het spel koop?
Wat vind je er eigenlijk van?

Vind het altijd wel leuk om te lezen wat mensen van WoW vinden, zoveel jaar nadat het uitgekomen is. Als je zelf al een eeuwigheid speelt is het moeilijk te herkennen wat nieuwe spelers leuk en niet leuk vinden.
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 14:40:31 #195
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89429207
Ik word gek van die lag! :r 6k ms is geen uitzondering, terwijl internet het gewoon doet :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89429357
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef ApoclysmX het volgende:
Hij heeft wel gelijk tho, dat het wel erg casual wordt...
Neem een voorbeeld aan The Diplomat titel... nu krijg je 22rep per Furbolg en 2,2k voor 5 van die beads ofzo? Daar moest ik toch wel een klein beetje meer moeite voor doen. :P
Vanaf revered kreeg je sowieso geen rep meer van de furbolgs zelf.. en 5 beads was 500 rep ofzo.
Vind het een beetje triest als je het mij vraagt... ^^
Dat soort achievements zijn sowieso te treurig voor woorden. Fappen op gay porn is vermakelijker dan dat soort achievements :')

Als je het spelletje speelt en uiteindelijk niks meer te doen hebt zodat je dat gaat doen, speel dan eens wat anders.
pi_89429655
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dat soort achievements zijn sowieso te treurig voor woorden. Fappen op gay porn is vermakelijker dan dat soort achievements :')

Als je het spelletje speelt en uiteindelijk niks meer te doen hebt zodat je dat gaat doen, speel dan eens wat anders.
Volgens mij is jouw reactie net zo treurig.
Ik snap niet wat er mis mee is als ik een bepaalde titel wil hebben... Kurenai en Sporegar had ik sowieso al uit TBC... dus moest enkel die nog.
Maargoed, ga jij dan maar lekker fappen op gay porn als je dat vermakelijker vind.

[ Bericht 8% gewijzigd door ApoclysmX op 02-12-2010 15:00:50 ]
pi_89430786
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:51 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Volgens mij is jouw reactie net zo treurig.
Ik snap niet wat er mis mee is als ik een bepaalde titel wil hebben... Kurenai en Sporegar had ik sowieso al uit TBC... dus moest enkel die nog.
Maargoed, ga jij dan maar lekker fappen op gay porn als je dat vermakelijker vind.
Ik speel liever wat anders dan, dan dat ik reputations ga grinden voor een title. Dat ze het nu hebben aangepast is goed, zo verspillen de mensen die het doen minder tijd aan iets wat zinloos is.

Sowieso mag het spel wel wat moeilijker gemaakt worden. Zelfs na de Cataclysm changes die het spel wat moeilijker hebben gemaakt blijft het mogelijk om met twee spells/abilities gebind op je muis het spel te blijven spelen.
pi_89431141
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:18 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ik speel liever wat anders dan, dan dat ik reputations ga grinden voor een title. Dat ze het nu hebben aangepast is goed, zo verspillen de mensen die het doen minder tijd aan iets wat zinloos is.

Sowieso mag het spel wel wat moeilijker gemaakt worden. Zelfs na de Cataclysm changes die het spel wat moeilijker hebben gemaakt blijft het mogelijk om met twee spells/abilities gebind op je muis het spel te blijven spelen.
Lekker tegenstrijdig allemaal. Reps grinden makkelijker maken maar toch het spel moeilijker maken? Een beetje rep behoor je niet in 2 uurtjes gehaald te hebben, daarvoor zijn die titels er juist. Om mensen moeite te laten doen. Of je dat dan ook daadwerkelijk gaat doen is aan jou, maar om het makkelijker te maken is gewoon onzin. Das net als met The Insane nu, daar kies je zelf voor om het te halen, tis gewoon schandelijk als ze alles zouden nerfen zodat je die titel in een paar uurtjes kan halen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89431421
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:18 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ik speel liever wat anders dan, dan dat ik reputations ga grinden voor een title. Dat ze het nu hebben aangepast is goed, zo verspillen de mensen die het doen minder tijd aan iets wat zinloos is.
Hoezo zinloos? Ik krijg er achievements voor, en dat vind ik toevallig hartstikke leuk.
Als je zo gaat redeneren is het hele spel zinloos. :{

Ik vind 't maar niets dat al die titels en achievements, waar ik dagen, weken voor heb moeten grinden, nu ineens veel makkelijker haalbaar zijn.
pi_89432017
Hij zegt moeilijker, dat heeft niks met grinds te maken. Grinds zijn niet moeilijk. Dat kan een doofstom varken met Parkinson nog voor elkaar krijgen.
pi_89432334
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Hij zegt moeilijker, dat heeft niks met grinds te maken. Grinds zijn niet moeilijk. Dat kan een doofstom varken met Parkinson nog voor elkaar krijgen.
Het kost tijd.
En mensen die het NU doen kost het veel minder tijd. :6
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2010 @ 15:59:31 #203
159966 lifeblind
pi_89432534
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Hij zegt moeilijker, dat heeft niks met grinds te maken. Grinds zijn niet moeilijk. Dat kan een doofstom varken met Parkinson nog voor elkaar krijgen.
Grinden en varkens? Doet me hier aan denken



:')
pi_89432543
Rofl, epic episode
pi_89432574
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef Blistering het volgende:

[..]

Lekker tegenstrijdig allemaal. Reps grinden makkelijker maken maar toch het spel moeilijker maken? Een beetje rep behoor je niet in 2 uurtjes gehaald te hebben, daarvoor zijn die titels er juist. Om mensen moeite te laten doen. Of je dat dan ook daadwerkelijk gaat doen is aan jou, maar om het makkelijker te maken is gewoon onzin. Das net als met The Insane nu, daar kies je zelf voor om het te halen, tis gewoon schandelijk als ze alles zouden nerfen zodat je die titel in een paar uurtjes kan halen.
Als iets veel tijd kost betekend dat niet meteen dat het ook moeilijk is he :P

Dat Blizzard nu alle grind content opent over het "normale" publiek vind ik best wel kwalijk. Het is nu net alsof ze niet willen dat mensen veel tijd spenderen in WoW.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89433215
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:54 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Het kost tijd.
En mensen die het NU doen kost het veel minder tijd. :6
Awh, zielig :')

Het gaat om een flipping titel, tis niet dat je complete wow-ervaring wordt verkloot als je niet die tijd er in had gestopt. Zeker omdat het doodsaai grinden is.
pi_89433318
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Awh, zielig :')

Het gaat om een flipping titel, tis niet dat je complete wow-ervaring wordt verkloot als je niet die tijd er in had gestopt. Zeker omdat het doodsaai grinden is.
Het zelfde kan ook op een andere manier bekeken worden. Is die titel nou echt zo geweldig dat de grindfest verminderd moet worden zodat de casual players hem ook kunnen halen.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89433428
Achja.. ik kan er ook zeker niet wakker van liggen, snap alleen niet waarom het minder lang moet duren. Het is je eigen keus.. en nu zijn de mensen die er dus wel meer tijd in hebben gestoken in principe benadeeld.. en, ondanks dat het hersenloos grinden is wil het nog niet zeggen dat je dat non stop achter elkaar hoeft te doen. :')

Misschien tijd voor een change of subject? :P
pi_89433722
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:15 schreef ApoclysmX het volgende:
Achja.. ik kan er ook zeker niet wakker van liggen, snap alleen niet waarom het minder lang moet duren. Het is je eigen keus.. en nu zijn de mensen die er dus wel meer tijd in hebben gestoken in principe benadeeld.. en, ondanks dat het hersenloos grinden is wil het nog niet zeggen dat je dat non stop achter elkaar hoeft te doen. :')

Misschien tijd voor een change of subject? :P
Ach, zo volgen we wel leuk de TT :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89433815
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:15 schreef ApoclysmX het volgende:
Achja.. ik kan er ook zeker niet wakker van liggen, snap alleen niet waarom het minder lang moet duren. Het is je eigen keus.. en nu zijn de mensen die er dus wel meer tijd in hebben gestoken in principe benadeeld.. en, ondanks dat het hersenloos grinden is wil het nog niet zeggen dat je dat non stop achter elkaar hoeft te doen. :')

Misschien tijd voor een change of subject? :P
Mensen die zo'n beetje alle Vanilla-content tijdens Vanilla hebben gedaan worden sowieso aan alle kanten genaaid.
pi_89433902
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mensen die zo'n beetje alle Vanilla-content tijdens Vanilla hebben gedaan worden sowieso aan alle kanten genaaid.
Da's waar.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89434818
Ik ben een casual speler, en ik hem hem ook gehaald toen het lang duurde. Nu is het makkelijker...so be it. Als mensen nu ineens op die titel neer zouden kijken dan is het maar triest. Bovendien staat er nog steeds 5/11/2008 als datum bij de mijne, dus wat maakt het nou uit?
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 17:05:26 #213
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89436952
Titels en achievements doen mij helemaal niks, al ben ik wel trots op mijn Naschtokh- en Skarrgan the Explorer :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89437047
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een casual speler, en ik hem hem ook gehaald toen het lang duurde. Nu is het makkelijker...so be it. Als mensen nu ineens op die titel neer zouden kijken dan is het maar triest. Bovendien staat er nog steeds 5/11/2008 als datum bij de mijne, dus wat maakt het nou uit?
Feitelijk niets. Maar als ik het van tevoren had geweten, had ik het *nu* gedaan i.p.v. toen.

Toch blijf ik van mening dat een achievement, en zeker een titel, iets is waar je moeite voor moet doen. Zij het qua tijd, of qua moeilijkheid, of whatever. Ik vind het zonde dat ze het nu allemaal versoepelen. :)

quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Awh, zielig :')

Het gaat om een flipping titel, tis niet dat je complete wow-ervaring wordt verkloot als je niet die tijd er in had gestopt. Zeker omdat het doodsaai grinden is.
Ik speel wow voor m'n achievements. Zonder dat was ik allang gestopt. Maar goed, door het gebruik van de " :') " smiley is al duidelijk dat jij niets hebt met andermans mening.
pi_89437282
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef Blistering het volgende:

[..]

Lekker tegenstrijdig allemaal. Reps grinden makkelijker maken maar toch het spel moeilijker maken? Een beetje rep behoor je niet in 2 uurtjes gehaald te hebben, daarvoor zijn die titels er juist. Om mensen moeite te laten doen. Of je dat dan ook daadwerkelijk gaat doen is aan jou, maar om het makkelijker te maken is gewoon onzin. Das net als met The Insane nu, daar kies je zelf voor om het te halen, tis gewoon schandelijk als ze alles zouden nerfen zodat je die titel in een paar uurtjes kan halen.
Dus voor jou is tijd -> moeilijkheid. Okay, weten we dat ook weer. Voor mij is een moeilijk spel zoiets als Europa Universalis op hard/very hard, Football Manager met Excelsior en dat soort praktijken. Everquest, de eerste 3D mmorpg, was bikkelhard. Iets te hard, maar aan zulk een niveau moet je denken. In Baldurs Gate ging je regelmatig dood, dat is goed.

WoW? Oh, je moet dus voor mij itempje A halen en dat is hier op de kaart. Ja, ga vooral niet de wereld zelf ontdekken, laat ons het allemaal maar voor je regelen :')

Hardcore vs casual is niet de discussie, het is gamer vs farmville fanaat dat WoW de das om doet.
pi_89437531
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dus voor jou is tijd -> moeilijkheid. Okay, weten we dat ook weer. Voor mij is een moeilijk spel zoiets als Europa Universalis op hard/very hard, Football Manager met Excelsior en dat soort praktijken. Everquest, de eerste 3D mmorpg, was bikkelhard. Iets te hard, maar aan zulk een niveau moet je denken. In Baldurs Gate ging je regelmatig dood, dat is goed.

WoW? Oh, je moet dus voor mij itempje A halen en dat is hier op de kaart. Ja, ga vooral niet de wereld zelf ontdekken, laat ons het allemaal maar voor je regelen :')

Hardcore vs casual is niet de discussie, het is gamer vs farmville fanaat dat WoW de das om doet.
Dus, om het even kort te sluiten.

Spellen als Europa Universalis kosten extra... tijd?
pi_89437915
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Faithfulness het volgende:

Ik speel wow voor m'n achievements. Zonder dat was ik allang gestopt. Maar goed, door het gebruik van de " :') " smiley is al duidelijk dat jij niets hebt met andermans mening.
Als de achievement puur en alleen inhoudt: ik heb hier xx uur ingestopt, maar nul moeite, vind ik het inderdaad evenveel waard als klikken op een knop waardoor een tellertje naar de 1000 gaat en dan krijg je een andere achtergrondkleur.

Ga dan http://armorgames.com/play/2893/achievement-unlocked spelen
pi_89437921
Nee, die kosten moeite. En veel tijd erin steken is niet automatisch moeite erin steken. Is dat nou echt zo lastig of moet ik een noot-aap-mies boek erbij pakken? :P
pi_89438056
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dus voor jou is tijd -> moeilijkheid. Okay, weten we dat ook weer. Voor mij is een moeilijk spel zoiets als Europa Universalis op hard/very hard, Football Manager met Excelsior en dat soort praktijken. Everquest, de eerste 3D mmorpg, was bikkelhard. Iets te hard, maar aan zulk een niveau moet je denken. In Baldurs Gate ging je regelmatig dood, dat is goed.

WoW? Oh, je moet dus voor mij itempje A halen en dat is hier op de kaart. Ja, ga vooral niet de wereld zelf ontdekken, laat ons het allemaal maar voor je regelen :')

Hardcore vs casual is niet de discussie, het is gamer vs farmville fanaat dat WoW de das om doet.
Die discussie heeft geen zin.
1. Anderen vinden het wel moeilijk en voelen zich op hun pik getrapt als je zegt dat het spel juist niet moeilijk meer is. Niet dat WoW ooit moeilijk was, maar you get the point.
of 2. Anderen zijn gewoon sneller tevreden/interesseert het niet.
Maak je keuze.
pi_89438222
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als de achievement puur en alleen inhoudt: ik heb hier xx uur ingestopt, maar nul moeite, vind ik het inderdaad evenveel waard als klikken op een knop waardoor een tellertje naar de 1000 gaat en dan krijg je een andere achtergrondkleur.

Ga dan http://armorgames.com/play/2893/achievement-unlocked spelen
Ergens uren instoppen kost ook moeite. Anders zou iedereen het wel doen. ;)
pi_89438232
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dus voor jou is tijd -> moeilijkheid. Okay, weten we dat ook weer. Voor mij is een moeilijk spel zoiets als Europa Universalis op hard/very hard, Football Manager met Excelsior en dat soort praktijken. Everquest, de eerste 3D mmorpg, was bikkelhard. Iets te hard, maar aan zulk een niveau moet je denken. In Baldurs Gate ging je regelmatig dood, dat is goed.

WoW? Oh, je moet dus voor mij itempje A halen en dat is hier op de kaart. Ja, ga vooral niet de wereld zelf ontdekken, laat ons het allemaal maar voor je regelen :')

Hardcore vs casual is niet de discussie, het is gamer vs farmville fanaat dat WoW de das om doet.
Nein, moeite doen en een moeilijk iets behalen is een heel verschil. Mijn Insane titel heeft mij moeite gekost, Lich King heroic killen met een 20% buff was moeilijk (en heeft ook moeite gekost, maar dat terzijde).

Football Manager met Excelsior is weinig aan trouwens, probeer eens een echte LLM als je iets ''moeilijks'' wilt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89438270
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ergens uren instoppen kost ook moeite. Anders zou iedereen het wel doen. ;)
Iedereen KAN rep grinden door Furbies te killen, niet iedereen kan samenwerken in een groep van 25 man en daar dan ook nog succesvol de moeilijkere content mee clearen. Dat is het verschil.
pi_89438326
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Iedereen KAN rep grinden door Furbies te killen, niet iedereen kan samenwerken in een groep van 25 man en daar dan ook nog succesvol de moeilijkere content mee clearen. Dat is het verschil.
Als jij je kan dwingen om mindless uren dezelfde mobs te farmen kan jij jezelf vast ook wel dwingen om een paar uurtjes met wat anderen samen te spelen?
Of je moet anti-sociaal zijn, maar dan is een MMO sowieso niet voor jou.
pi_89438385
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:36 schreef Migwi het volgende:

[..]

Als jij je kan dwingen om mindless uren dezelfde mobs te farmen kan jij jezelf vast ook wel dwingen om een paar uurtjes met wat anderen samen te spelen?
Of je moet anti-sociaal zijn, maar dan is een MMO sowieso niet voor jou.
succesvol de end-game content is wat meer dan van mob naar mob lopen en 1 skill gebruiken schat.
pi_89438569
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Iedereen KAN rep grinden door Furbies te killen, niet iedereen kan samenwerken in een groep van 25 man en daar dan ook nog succesvol de moeilijkere content mee clearen. Dat is het verschil.
Het gaat niet om KUNNEN, het gaat om WILLEN.
Iedereen kan samen met 25 man eindcontent doen. Heb je 24 goede mensen voor nodig en 1 noob: Jou. (Of mij, of wie dan ook.) Die 25e man maakt het niet.
pi_89438578
zit ik een nieuwe undead te levelen in stranglethorn, staan er lvl 85 guards bij nessingwary, kan dus geen andere players aanvallen daar :(
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_89438603
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

succesvol de end-game content is wat meer dan van mob naar mob lopen en 1 skill gebruiken schat.
Ja, okay, de idioten die eigenlijk de hele game niet zouden moeten kopen omdat ze blijkbaar een leesprobleem hebben reken ik uiteraard niet mee. Maar verder kan iedereen hendig endgame doen.
  donderdag 2 december 2010 @ 17:46:57 #228
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89438650
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Feitelijk niets. Maar als ik het van tevoren had geweten, had ik het *nu* gedaan i.p.v. toen.

Toch blijf ik van mening dat een achievement, en zeker een titel, iets is waar je moeite voor moet doen. Zij het qua tijd, of qua moeilijkheid, of whatever. Ik vind het zonde dat ze het nu allemaal versoepelen. :)
Dit snap ik even niet. Je vindt het zonde dat ze alles versoepelen maar tegelijkertijd zou je zelf ook vrolijk hebben geprofiteerd van deze nerf als je de keuze nog had. Sterker nog, als je het van tevoren had geweten, had je er zelfs graag op gewacht! Prat gaan op uitdaging, maar tegelijkertijd met liefde twee jaar (!) wachten op een title omdat je er het liefst zo min mogelijk voor grind... dat klinkt nogal tegenstrijdig.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89438821
quote:
5s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:46 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dit snap ik even niet. Je vindt het zonde dat ze alles versoepelen maar tegelijkertijd zou je zelf ook vrolijk hebben geprofiteerd van deze nerf als je de keuze nog had. Sterker nog, als je het van tevoren had geweten, had je er zelfs graag op gewacht! Prat gaan op uitdaging, maar tegelijkertijd met liefde twee jaar (!) wachten op een title omdat je er het liefst zo min mogelijk voor grind... dat klinkt nogal tegenstrijdig.
Jep, want het is nu toch zo. Het liefst zou ik zien dat er geen verandering plaats vindt, maar dat is nu al te laat he. Dus ja, als ik dan TERUG kijk, had ik liever gewacht.
pi_89438834
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:44 schreef pugehenis het volgende:
zit ik een nieuwe undead te levelen in stranglethorn, staan er lvl 85 guards bij nessingwary, kan dus geen andere players aanvallen daar :(
Dit vind ik dus ook, ik speel op Kor'gall (pvp realm) maar ik kan eigenlijk "nergens" mensen killen. Alliance area niet (kan ze gewoon niet aanvallen), shared stadjes ook niet (wordt gelijk assraped door guards).
Enigste is door iemand "random" ergens tegen te komen. Mja,, dit gebeurt nu niet belachelijk vaak.
K kan me nog herinneren dat je bij Nessingwary gigantische slaughterfests kon houden.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89438890
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jep, want het is nu toch zo. Het liefst zou ik zien dat er geen verandering plaats vindt, maar dat is nu al te laat he. Dus ja, als ik dan TERUG kijk, had ik liever gewacht.
Het is wel, De veranderingen zijn kut, maar als je wist dat ze het zouden veranderen,, waarom zou je dan de moeite gaan doen? Net als gear verzamelen nu,, ik raid al een maand ofzo niet meer want volgende week kan ik het toch destroyen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89439057
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Het is wel, De veranderingen zijn kut, maar als je wist dat ze het zouden veranderen,, waarom zou je dan de moeite gaan doen? Net als gear verzamelen nu,, ik raid al een maand ofzo niet meer want volgende week kan ik het toch destroyen.
Daarnaast maakt Blizzard er ook geen geheim van. Als er een nieuwe expansion komt dan moet je gewoon dingen gaan doen die dadelijk niet meer kunnen, al het andere is toch irrelevant als je het doet voor gear en zulks.

Ze hebben wel flink wat ballen getoond door een heleboel oude content om te smeden. Het is een veel prettigere ervaring om nu een nieuw character te levelen zonder twinking.
pi_89439154
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Het is wel, De veranderingen zijn kut, maar als je wist dat ze het zouden veranderen,, waarom zou je dan de moeite gaan doen? Net als gear verzamelen nu,, ik raid al een maand ofzo niet meer want volgende week kan ik het toch destroyen.
Raiden = een mogelijkheid tot nieuwe achievements. Voor gear hoef ik het al heel lang niet meer te doen. Verkapt: Ohhh-kijk-mij-imba-zijn. Het is meer dat anderen op mijn server geen zin meer hebben om te raiden omdat cata eraan komt. ;)

Ik vermaak me overigens wel weer door de nieuwe achievements. Heb alle quests alweer gedaan (behalve "Ashenvale Quests", die zit vast op 71/80). En ik vind het geweldig mooi en leuk geworden allemaal. Ik zie een hoop mensen zeiken: "They ruined the game!", maar qua quests, landschap, etc, vind ik het echt een verbetering. Ik was wel uitgekeken op het oude Azeroth.

Nu lekker vissen voor The Limnologist & The Oceanographer *O*
pi_89440120
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Raiden = een mogelijkheid tot nieuwe achievements. Voor gear hoef ik het al heel lang niet meer te doen. Verkapt: Ohhh-kijk-mij-imba-zijn. Het is meer dat anderen op mijn server geen zin meer hebben om te raiden omdat cata eraan komt. ;)

Ik vermaak me overigens wel weer door de nieuwe achievements. Heb alle quests alweer gedaan (behalve "Ashenvale Quests", die zit vast op 71/80). En ik vind het geweldig mooi en leuk geworden allemaal. Ik zie een hoop mensen zeiken: "They ruined the game!", maar qua quests, landschap, etc, vind ik het echt een verbetering. Ik was wel uitgekeken op het oude Azeroth.

Nu lekker vissen voor The Limnologist & The Oceanographer *O*
Ik verdwaal weer continu in Stormwind, nou kwam ik er al niet vaak en is iets niet kunnen vinden irritant. Maar het heeft wel wat eigenlijk. Het is wat mij betreft een compleet nieuw spel geworden waarbij je je "saved game`van WotLK mee hebt kunnen nemen zeg maar. Weer lekker alles opnieuw ontdekken is geweldig.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_89440547
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:53 schreef Olment het volgende:

[..]

Dit vind ik dus ook, ik speel op Kor'gall (pvp realm) maar ik kan eigenlijk "nergens" mensen killen. Alliance area niet (kan ze gewoon niet aanvallen), shared stadjes ook niet (wordt gelijk assraped door guards).
Enigste is door iemand "random" ergens tegen te komen. Mja,, dit gebeurt nu niet belachelijk vaak.
K kan me nog herinneren dat je bij Nessingwary gigantische slaughterfests kon houden.
Dat vind ik ook kut maar bij nesingwary kan het nog wel, man wat heb ik daar vaak een quest proberen in te leveren waarna ik gelijk gedood werd. :(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 2 december 2010 @ 18:40:58 #236
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89440586
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jep, want het is nu toch zo. Het liefst zou ik zien dat er geen verandering plaats vindt, maar dat is nu al te laat he. Dus ja, als ik dan TERUG kijk, had ik liever gewacht.
Ja, nú is het te laat. Maar je hebt wel twee jaar lang met gepaste trots een titel kunnen dragen. Ik denk dan: als je op zoek bent naar uitdaging, dan moet zo'n lange grind toch helemaal geweldig zijn. Bovendien: nu is de grind korter maar tegelijkertijd stelt die titel niet meer zoveel voor als eerst.

Dus dat valt me gewoon op. Lang leve de uitdaging verkondigen, maar als puntje bij paaltje komt, kies je toch voor de nerfs. Sterker nog, je bent bereid er jaren op te wachten. Wie hou je dan eigenlijk voor de gek hier? :+
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89441334
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ja, nú is het te laat. Maar je hebt wel twee jaar lang met gepaste trots een titel kunnen dragen. Ik denk dan: als je op zoek bent naar uitdaging, dan moet zo'n lange grind toch helemaal geweldig zijn. Bovendien: nu is de grind korter maar tegelijkertijd stelt die titel niet meer zoveel voor als eerst.

Dus dat valt me gewoon op. Lang leve de uitdaging verkondigen, maar als puntje bij paaltje komt, kies je toch voor de nerfs. Sterker nog, je bent bereid er jaren op te wachten. Wie hou je dan eigenlijk voor de gek hier? :+
Maar jouw titel wordt dus minder waard, dat is dan toch gewoon kut?
Met dezelfde redenatie hebben ze bijv. de Amani War Bear uit de game geflikkerd, die had er dan dus ook net zo goed in kunnen blijven zitten.
Niet dat ik me er druk om kan maken, ik vind het achterlijk en onnodig, but so be it.
Maar goed, ik mag er niks over zeggen hier :')
pi_89443013
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef Migwi het volgende:

[..]

Maar jouw titel wordt dus minder waard, dat is dan toch gewoon kut?
Met dezelfde redenatie hebben ze bijv. de Amani War Bear uit de game geflikkerd, die had er dan dus ook net zo goed in kunnen blijven zitten.
Niet dat ik me er druk om kan maken, ik vind het achterlijk en onnodig, but so be it.
Maar goed, ik mag er niks over zeggen hier :')
Dat zou wel mooi zijn geweest, want die wil ik ;(
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89443059
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef internal het volgende:
Dat zou wel mooi zijn geweest, want die wil ik ;(
Het stelde destijds niet zoveel voor :D Hij is wel mooi :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89443086
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het stelde destijds niet zoveel voor :D Hij is wel mooi :Y
Ik heb jammer genoeg niet tijdens TBC gespeeld :P dus gemiste kans.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89444643
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ja, nú is het te laat. Maar je hebt wel twee jaar lang met gepaste trots een titel kunnen dragen. Ik denk dan: als je op zoek bent naar uitdaging, dan moet zo'n lange grind toch helemaal geweldig zijn. Bovendien: nu is de grind korter maar tegelijkertijd stelt die titel niet meer zoveel voor als eerst.

Dus dat valt me gewoon op. Lang leve de uitdaging verkondigen, maar als puntje bij paaltje komt, kies je toch voor de nerfs. Sterker nog, je bent bereid er jaren op te wachten. Wie hou je dan eigenlijk voor de gek hier? :+
Ik kan nú makkelijk zeggen dat ik "wel had willen wachten", want daar is geen sprake van.
Net zoals ik nú kan zeggen: "Ik had wel een jaar langer maagd willen blijven."

Ik kan van alles zeggen. Want ik heb het al achter de rug.
Ik kan niet terug in de tijd om naar de grind-data terug te gaan en aan mezelf te vragen: HEY, zou je niet ff wachten?
Wat een non-discussie :')
Snap nou dat het gewoon tijdelijke frustratie is omdat andere mensen iets veel sneller/makkelijker kunnen halen dan ik dat toendertijd heb gedaan. Dat vind ik spijtig, maar over een week ben ik 't kwijt.
pi_89444823
Maar zo werkt het altijd al in wow, toch?

Je doet nu met gemak Molten Core; sommigen doen dat solo. Daar had je destijds 40 man voor nodig. Dan gaan mensen nu toch ook niet jammeren dat het nu te makkelijk is? Of zie ik het helemaal verkeerd.

Er staat nog altijd een datum bij je achievements hoor. En er komen weer nieuwe dingen om na te jagen en nieuwe titels om trots op te zijn en mee rond te lopen. Ik vind het leuk dat ik Loremaster had voor Cata. Maar goed, wat ik dan minder vind is dat ze die hoeveelheid quests ook domweg van je statistics af hebben getrokken }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89444995
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Maar zo werkt het altijd al in wow, toch?

Je doet nu met gemak Molten Core; sommigen doen dat solo. Daar had je destijds 40 man voor nodig. Dan gaan mensen nu toch ook niet jammeren dat het nu te makkelijk is? Of zie ik het helemaal verkeerd.

Er staat nog altijd een datum bij je achievements hoor. En er komen weer nieuwe dingen om na te jagen en nieuwe titels om trots op te zijn en mee rond te lopen. Ik vind het leuk dat ik Loremaster had voor Cata. Maar goed, wat ik dan minder vind is dat ze die hoeveelheid quests ook domweg van je statistics af hebben getrokken }:|
Dat vind ik iets heel anders, dat van Molten Core. We gaan allemaal (twinks daar gelaten) level up. Dat heeft natuurlijk niets te maken met reputatie grinden makkelijker maken, dat vind ik niet te vergelijken. ;)

Ik heb ook m'n Loremaster al tij-den, maar de titel hoef ik nu niet meer te gebruiken. Elke level 80 kan nu in een paar dagen loremaster zijn. Je hoeft niet meer te zoeken naar quests, alles is versimpeld. Beetje jammer, toch?
pi_89445103
quote:
De postbodes gaan komende week opnieuw staken voor vermindering van het aantal gedwongen ontslagen bij TNT Post. Dat heeft een woordvoerster van Abvakabo FNV donderdag gezegd.
© ANP

Ze leggen het werk volgens de vakbond neer van dinsdagavond 7 december 23.00 uur tot en met vrijdag 10 december 23.00 uur. TNT gaat reorganiseren en dat kost elfduizend banen.
Ik hoop dat iedereen z'n Cata op tijd binnen heeft! :P
pi_89445279
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik hoop dat iedereen z'n Cata op tijd binnen heeft! :P
Ik kreeg de mijne toen bij de launch en TBC gewoon op launch dag, dus ehm, dat gaat 'm dan niet worden voor de mensen die 'm besteld hebben als dat nog zo is :?
Hm, en als dat zo is, dan betekent dat dus gewoon heel de week geen Cata _O-

Digital download voor mij :Y

Maar iets anders, kut, dan had ik ipv volgende week dus die week daarna verlof moeten hebben. Dat gaat druk worden dan ;(
pi_89445383
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ik kreeg de mijne toen bij de launch en TBC gewoon op launch dag, dus ehm, dat gaat 'm dan niet worden voor de mensen die 'm besteld hebben als dat nog zo is :?
Hm, en als dat zo is, dan betekent dat dus gewoon heel de week geen Cata _O-

Digital download voor mij :Y

Maar iets anders, kut, dan had ik ipv volgende week dus die week daarna verlof moeten hebben. Dat gaat druk worden dan ;(
Ze staken pas vanaf 23:00 uur, dus ik verwacht dat de post van dinsdag nog gewoon aankomt! *O*

Maar je zal maar net de pech hebben dat 'ie een dag vertraging heeft... En dan dus tot zaterdag moet wachten. -O-
pi_89445494
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef Faithfulness het volgende:

Dat vind ik iets heel anders, dat van Molten Core. We gaan allemaal (twinks daar gelaten) level up. Dat heeft natuurlijk niets te maken met reputatie grinden makkelijker maken, dat vind ik niet te vergelijken. ;)

Ik heb ook m'n Loremaster al tij-den, maar de titel hoef ik nu niet meer te gebruiken. Elke level 80 kan nu in een paar dagen loremaster zijn. Je hoeft niet meer te zoeken naar quests, alles is versimpeld. Beetje jammer, toch?
Nee hoor, want ik heb moeite gedaan voor mijn titel en ik ben er trots op :) Wat een ander daar van vindt of de titel een stuk makkelijker krijgt zal me worst wezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89445509
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ze staken pas vanaf 23:00 uur, dus ik verwacht dat de post van dinsdag nog gewoon aankomt! *O*

Maar je zal maar net de pech hebben dat 'ie een dag vertraging heeft... En dan dus tot zaterdag moet wachten. -O-
Ja, ik had verkeerd gelezen. Zag het net. Dinsdagavond.
Dus dat betekent gewoon de game binnen. Tenzij je inderdaad pech hebt.
pi_89445602
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik heb moeite gedaan voor mijn titel en ik ben er trots op :) Wat een ander daar van vindt of de titel een stuk makkelijker krijgt zal me worst wezen.
Uiteindelijk is dat ook zo. Maar laat mij maar een paar dagen bokken, dan ben ik het daarna helemaal kwijt. _O-
Sowieso: Cataaaaaaa komt eraan. Veel nieuwe, uitdagende achievements in aantocht. Nieuwe titels, oe oe oe! *O*
pi_89445760
Ik weet even niet wat ik momenteel in wow moet doen :') Er is op zich genoeg wat ik kan doen, maar toch.

Wat gaan jullie doen vanaf de Cata-launch btw? Een worgen/goblin levelen, je level 80 snel levelen of gewoon verder met wat je nu doet? (je nieuwe holycow levelen of zo :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89446137
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet even niet wat ik momenteel in wow moet doen :') Er is op zich genoeg wat ik kan doen, maar toch.

Wat gaan jullie doen vanaf de Cata-launch btw? Een worgen/goblin levelen, je level 80 snel levelen of gewoon verder met wat je nu doet? (je nieuwe holycow levelen of zo :D )
Mijn vakantie valt precies goed dus, ehm, zsm lvl 85 halen met m'n Blood Elf Paladin en weer één van de gezochte tanks worden hopelijk en dan nog een Worgen levelen of misschien zelfs 2, multiboxen met iig een Druid en een, geen idee nog. Suggestie?
  donderdag 2 december 2010 @ 20:34:14 #252
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89446433
Mn doel voor vandaag gehaald! 400 Fishing :D

Heb vandaag meer dan 800 vissen gevangen om van 320 naar 400 te gaan :')

Morgen de laatste 50 lvls nog
pi_89446762
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef Migwi het volgende:

Mijn vakantie valt precies goed dus, ehm, zsm lvl 85 halen met m'n Blood Elf Paladin en weer één van de gezochte tanks worden hopelijk en dan nog een Worgen levelen of misschien zelfs 2, multiboxen met iig een Druid en een, geen idee nog. Suggestie?
Ik begin met mijn priest levelen naar 85, dan samen met mijn vriend nog een goblin levelen en we hebben een idee om met z'n vijven een goblin dungeonsquad (ik warrior tank) te maken en samen alleen via dungeons te levelen :D Maar dat laatste zal wel niet zoveel gebeuren, we zijn niet vaak alle 5 tegelijk online 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89446966
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik hoop dat iedereen z'n Cata op tijd binnen heeft! :P
Dit is toch alleen voor normale post? Pakketpost, medische en rouwbrieven worden wel gewoon bezorgd toch? :)

Edit: Nu ik er zo over nadenk. Volgens mij kan Cata gewoon door de brievenbus. Oh snap ><
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 20:46:09 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_89447117
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef Woodsman het volgende:
Waar kun je trouwens voordelig het hele zooitje aanschaffen? Ik zie nu in winkels alleen de battle chest voor 30 euro en Wrath of the Lich King voor 30 euro los.
Bart Smit?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 2 december 2010 @ 20:47:38 #256
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89447209
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Faithfulness het volgende:
Snap nou dat het gewoon tijdelijke frustratie is omdat andere mensen iets veel sneller/makkelijker kunnen halen dan ik dat toendertijd heb gedaan. Dat vind ik spijtig, maar over een week ben ik 't kwijt.
Je mag van mij gefrustreerd zijn wat je wilt. Normaal gesproken zou je genegeerd hebben want dat eeuwige gejank wanneer er iets generfed wordt komt me zo onderhand flink de keel uit. Echter, jij kreeg het voor elkaar om jezelf in één post zo hard tegen te spreken dat ik je er gewoon even op móest pakken. Even mijn frustratie uiten, snap je?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89447533
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef Karina het volgende:

Bart Smit?
Daar is het nog steeds 2x zo duur als op de blizzard website.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89448563
Ik ben iig erg blij met de titel die ik continue draag: Senior Sergeant.
  donderdag 2 december 2010 @ 21:26:02 #259
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89449566
Ik op mijn dooie gemakje naar Southern Barrens wandelen, val ik in die krater bij dat lava en kom er met geen mogelijkheid meer uit! >.> Maja....weer 10 puntjes, Southern Barrens is af!

Waar nu?!
pi_89449705
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik op mijn dooie gemakje naar Southern Barrens wandelen, val ik in die krater bij dat lava en kom er met geen mogelijkheid meer uit! >.> Maja....weer 10 puntjes, Southern Barrens is af!

Waar nu?!
Gewoon heengaan waar je naartoe gestuurd word? Volgens mij werd ik naar Dustwallow geschopt :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_89450667
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Je mag van mij gefrustreerd zijn wat je wilt. Normaal gesproken zou je genegeerd hebben want dat eeuwige gejank wanneer er iets generfed wordt komt me zo onderhand flink de keel uit. Echter, jij kreeg het voor elkaar om jezelf in één post zo hard tegen te spreken dat ik je er gewoon even op móest pakken. Even mijn frustratie uiten, snap je?
"Eeuwige gejank", ik kan me hier niet door aangesproken voelen, ik ga in 99% van de gevallen mee met "de flow" ;) En dan zeg ik een keer wat, krijg ik de volle lading :').
Maar, één groot voordeel: Het boeit mij geen fuck wat jij denkt over dingen die ik vind/denk/doe.
Het spijt me zeer dat jij je kan frustreren over iets wat anderen zeggen online. En toch, aan de andere kant snap ik het ook weer wel. Er wordt genoeg gezeken, ergens.

Daarom zeg ik er maar weer bij: Over een paar dagen ben ik het weer kwijt. Ga je maar druk maken over het eeuwige gemiep in trade dat Vanilla zoveel beter was. Want dat is al gaande sinds de launch of TBC. En dat je dat ergerlijk vindt, dat kan ik me voorstellen. Maar je frustreren, neen. Mens, erger je niet. En die is right-back @ myself, denk ik dan maar :P
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 21:48:31 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_89450859
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar is het nog steeds 2x zo duur als op de blizzard website.
De battle chest is bij bart smit nu maar 15 euro.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 2 december 2010 @ 22:02:07 #263
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89451751
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef Metonae het volgende:
Gewoon heengaan waar je naartoe gestuurd word? Volgens mij werd ik naar Dustwallow geschopt :P
Mjah, eigenlijk volg ik die route niet echt. Ik ga naar waar ik zin in heb! Had dustwallow namelijk voor die barrens al afgemaakt! :D Denk dat ik maar desolace ga ofsow! Daar heb ik nog dat eerste questje van! :p
pi_89453052
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef Karina het volgende:

[..]

De battle chest is bij bart smit nu maar 15 euro.
Battle Chest is alleen Classic & TBC, toch?
Want bij blizz krijg je die twee nu voor 10 euro. :P
  donderdag 2 december 2010 @ 22:28:51 #265
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89453330
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

"Eeuwige gejank", ik kan me hier niet door aangesproken voelen, ik ga in 99% van de gevallen mee met "de flow" ;) En dan zeg ik een keer wat, krijg ik de volle lading :').
Maar, één groot voordeel: Het boeit mij geen fuck wat jij denkt over dingen die ik vind/denk/doe.
Het spijt me zeer dat jij je kan frustreren over iets wat anderen zeggen online. En toch, aan de andere kant snap ik het ook weer wel. Er wordt genoeg gezeken, ergens.

Daarom zeg ik er maar weer bij: Over een paar dagen ben ik het weer kwijt. Ga je maar druk maken over het eeuwige gemiep in trade dat Vanilla zoveel beter was. Want dat is al gaande sinds de launch of TBC. En dat je dat ergerlijk vindt, dat kan ik me voorstellen. Maar je frustreren, neen. Mens, erger je niet. En die is right-back @ myself, denk ik dan maar :P
Volle lading? Mijn laatste post klonk ietwat (te) stekelig, dat geef ik toe. Maar mijn eerdere posts heb ik toch op een nette manier geformuleerd. Althans, dat heb ik geprobeerd... Bij deze mijn excuses als ze toch te fel waren. 14.gif

Voor de rest... tja, het spijt me, maar ik geloof er echt geen snars van. Als jij je niet druk maakte om mijn mening, dan had jij niet zo'n verhitte reactie gegeven. Volgens mij frustreren we ons allebei om wat de ander zegt, in dit geval.

We verschillen sowieso niet zoveel van elkaar. :7 Jij hebt een paar dagen frustratie om een nerf, ik een paar dagen om het gezeik na een grote patch. Je dacht toch niet echt dat ik me 24/7 aan die lui erger? Zoals ik in een eerdere post zei: meestal negeer ik ze. Alleen zijn er na een grote patch plotseling zóveel mensen die klagen dat ik enige ergernis niet kan onderdrukken. Ik denk dat jij zo'n beetje op dezelfde manier met ongewenste nerfs omgaat?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89454084
quote:
12s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Volle lading? Mijn laatste post klonk ietwat (te) stekelig, dat geef ik toe. Maar mijn eerdere posts heb ik toch op een nette manier geformuleerd. Althans, dat heb ik geprobeerd... Bij deze mijn excuses als ze toch te fel waren. [ afbeelding ]

Voor de rest... tja, het spijt me, maar ik geloof er echt geen snars van. Als jij je niet druk maakte om mijn mening, dan had jij niet zo'n verhitte reactie gegeven. Volgens mij frustreren we ons allebei om wat de ander zegt, in dit geval.

We verschillen sowieso niet zoveel van elkaar. :7 Jij hebt een paar dagen frustratie om een nerf, ik een paar dagen om het gezeik na een grote patch. Je dacht toch niet echt dat ik me 24/7 aan die lui erger? Zoals ik in een eerdere post zei: meestal negeer ik ze. Alleen zijn er na een grote patch plotseling zóveel mensen die klagen dat ik enige ergernis niet kan onderdrukken. Ik denk dat jij zo'n beetje op dezelfde manier met ongewenste nerfs omgaat?
Ik ben altijd fel in discussies, ask my husband (tee-hee)!

Ik weiger me te ergeren, overigens. Misschien op het moment dat ik het lees & reageer, maar zodra ik m'n browser wegklik is het weg. In tegenstelling tot deze 'ongewenste nerf', die raakt mij wat harder. Stom eigenlijk, want het is maar een spel. :') En rationeel: Ik heb veel meer lol gehad van de achievement behalen dan ik ergernis heb over de huidige nerf.

Misschien lijken we wel wat op elkaar ja. Of ik heb last van PMS, who knows. _O-

He, eigenlijk kan ik er nu wel weer om lachen. Stomme discussies om domme redenen, damn.
Het is 't allemaal niet waard, ik vind het erg gezellig om met jullie te kletsen :Y
En er zullen wel weer lastigere achievements komen, ook. En leuke titels... En... Ohhh ik heb zo'n zin in cata *O*
  donderdag 2 december 2010 @ 22:51:45 #267
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89454615
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik ben altijd fel in discussies, ask my husband (tee-hee)!
Dat zeg ik: we lijken op elkaar. :+ Of nou ja, vroeger had ik er zelfs nog veel meer last van. Nu merk ik dat het beter gaat, maar soms... nou ja, ik denk dat ik dat fanatisme nooit helemaal uit m'n karakter krijg. :')

Ach ja, is ook niet erg. Zoals je zegt: als je er op een gegeven moment maar weer om kan lachen met z'n allen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89454655
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Mjah, eigenlijk volg ik die route niet echt. Ik ga naar waar ik zin in heb! Had dustwallow namelijk voor die barrens al afgemaakt! :D Denk dat ik maar desolace ga ofsow! Daar heb ik nog dat eerste questje van! :p
/cheer!

Ik heb nu heel Kalimdor klaar en was helemaal blij! ...

totdat ik mn Eastern Kingdoms paneeltje opende ;(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_89455334
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef Karina het volgende:

De battle chest is bij bart smit nu maar 15 euro.
Online samen 10 euro.
En wotlk is bij Bart Smit 20 euro en bij wow online 10 euro.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89455548
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Online samen 10 euro.
En wotlk is bij Bart Smit 20 euro en bij wow online 10 euro.
Juistem, bij Blizz voor ¤10 inderdaad.
Lekker goedkoop, dus als ik ga multi-boxen en het bevalt neem ik misschien nog een account om met 3 verder te gaan :')

Trouwens, 't is dat ik helemaal niks met Goblins heb, Horde gnomes, bluh, maar zou wel mooi zijn als je zo met vijf van één race lekker dungeons kan doen.
pi_89455652
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet even niet wat ik momenteel in wow moet doen :') Er is op zich genoeg wat ik kan doen, maar toch.

Wat gaan jullie doen vanaf de Cata-launch btw? Een worgen/goblin levelen, je level 80 snel levelen of gewoon verder met wat je nu doet? (je nieuwe holycow levelen of zo :D )
Kijken of ik mijn troll druid in elk geval tot 60 kan krijgen. Zie er niet zo naar uit om TBC en WotLK te moeten doen. Hopelijk pakken ze dat ooit nog aan, die verplichte detours om je character om het hoogste level te krijgen zijn vervelend.

Goblin warlock wordt het voor mij in elk geval. Dat afgewisseld met het levelen van mijn BE priest naar 85. Aangezien ik nu niet in een guild zit die ook maar enigszins de illusie heeft dat ze wil raiden heb ik met dat laatste niet heel veel haast.
pi_89455656
4 goblins en 1 tauren!
pi_89455769
quote:
John Lagrave, Senior Game Producer & Gary Platner, Lead Environment Artist will be at this special launch event in Rotterdam to meet you, sign your copy of the game, and welcome you and your friends to the latest World of Warcraft expansion!
Had liever Metzen gezien, had wel wat vragen gehad over z'n Horde fetisj :P

En nu snel slapen zodat ik straks om 5u op tijd eruit kan en ervoor kan zorgen dat we geen vertragingen oplopen en jullie allemaal je copy of Cata krijgen volgende week ;)
pi_89455775
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kijken of ik mijn troll druid in elk geval tot 60 kan krijgen. Zie er niet zo naar uit om TBC en WotLK te moeten doen. Hopelijk pakken ze dat ooit nog aan, die verplichte detours om je character om het hoogste level te krijgen zijn vervelend.

Goblin warlock wordt het voor mij in elk geval. Dat afgewisseld met het levelen van mijn BE priest naar 85. Aangezien ik nu niet in een guild zit die ook maar enigszins de illusie heeft dat ze wil raiden heb ik met dat laatste niet heel veel haast.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb 3 alts die eigenlijk nu Outland in zouden moeten, maar ik heb er geen zin in :D (level 60, 57 en 58)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89457221
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kijken of ik mijn troll druid in elk geval tot 60 kan krijgen. Zie er niet zo naar uit om TBC en WotLK te moeten doen. Hopelijk pakken ze dat ooit nog aan, die verplichte detours om je character om het hoogste level te krijgen zijn vervelend.

Goblin warlock wordt het voor mij in elk geval. Dat afgewisseld met het levelen van mijn BE priest naar 85. Aangezien ik nu niet in een guild zit die ook maar enigszins de illusie heeft dat ze wil raiden heb ik met dat laatste niet heel veel haast.
Hoezo verplichte detours?

Is N-Barrens ook een verplichte detour???
pi_89457714
Net de redridge quests gedaan, echt awesome. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 3 december 2010 @ 01:55:16 #277
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89461529
Net voor het eerst sinds LANGE tijd een battleground gedaan als warrior. Riep gelijk weer herinneringen op aan mn oude warrior van vroeger <3

15 Killing blows voor een eerste potje....zeker nie slecht dacht ik zo als lvl 41 :P
  Redactie Frontpage vrijdag 3 december 2010 @ 02:01:04 #278
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_89461645
Cata vandaag gereserveerd bij Bart Smit, in de winkel. En nu maar hopen dattie er op tijd is :7
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:27:35 #279
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89463191
Mag ik zeggen dat als je denkt dat Vanilla beter was dan het huidige WoW dat je dan niet helemaal goed bent in je knar?

Ja dat mag ik zeggen.

Verder, een warrior is leuker om te levelen dan ik dacht. :D
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:28:04 #280
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_89463197
Cata al maanden terug bij bol besteld. Ik hoop maar dat de poststaking niet al te veel roet in het eten gooit...
pi_89463208
Ik heb een digitale versie van cataclysm gepreordered bij battle.net

In het mailtje staat:
quote:
World of Warcraft: Cataclysm has been added to this Battle.net account.
You will be able to play Cataclysm on December 7 at 12:01 AM Pacific time.
Zou dit een standaard mailtje zijn, moet ik gaan uitzoeken wanneer Pacific time is of kan ik er van uit gaan dat ze 12:01 CET bedoelen?
pi_89463211
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:46 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoezo verplichte detours?

Is N-Barrens ook een verplichte detour???
Nee, want dan heb je nog de keuze in wat je doet. Wat ik bedoel is dit:

Je bent de hele tijd bezig met Deathwing en hoe de wereld vernield is en de tegenstelling tussen Alliance en Horde. Dan moet je ineens vanaf level 60 tot 80 naar Outland en Northrend. Moet je ineens Illidan en Arthas stoppen. Pas daarna ga je weer verder met het verhaal waar je op level 1 mee bent begonnen.

Daarnaast ben ik vooral Outland helemaal zat omdat ik zeker tijdens TBC het meest heb gespeeld. Kan elke quest en zone daar wel dromen. Het voelt nu gewoon een beetje als je paar nieuwe schoenen verplicht moeten verruilen voor een stel afgetrapte en oncomfortabele klompen. Ik hoop dus dat ooit Outland wordt geskipt (lijkt me sterk aangezien je voor TBC hebt betaald) of dat die zones ook een beetje worden vernieuwd. Hoeft niet heel drastisch, maar wel dat je nog een beetje het idee van vernieuwing hebt.
pi_89463224
Voor het eerst in jaren weer aan het spelen, dit ben ik:
http://eu.wowarmory.com/c(...)rotherhood&cn=Nimcha

Warrior is best leuk :D
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:40:03 #284
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89463245
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, want dan heb je nog de keuze in wat je doet. Wat ik bedoel is dit:

Je bent de hele tijd bezig met Deathwing en hoe de wereld vernield is en de tegenstelling tussen Alliance en Horde. Dan moet je ineens vanaf level 60 tot 80 naar Outland en Northrend. Moet je ineens Illidan en Arthas stoppen. Pas daarna ga je weer verder met het verhaal waar je op level 1 mee bent begonnen.

Daarnaast ben ik vooral Outland helemaal zat omdat ik zeker tijdens TBC het meest heb gespeeld. Kan elke quest en zone daar wel dromen. Het voelt nu gewoon een beetje als je paar nieuwe schoenen verplicht moeten verruilen voor een stel afgetrapte en oncomfortabele klompen. Ik hoop dus dat ooit Outland wordt geskipt (lijkt me sterk aangezien je voor TBC hebt betaald) of dat die zones ook een beetje worden vernieuwd. Hoeft niet heel drastisch, maar wel dat je nog een beetje het idee van vernieuwing hebt.
Ach, Outland vind ik niet eens zo erg, ik zie meer op tegen Northrend omdat ik daar de laatste 2 jaar verreweg de meeste tijd met m'n chars heb doorgebracht.
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:54:00 #285
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89463325
De Lawn of the Dead quest was leuk! Singing Sunflower ftw!!
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:57:01 #286
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89463358
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:54 schreef Silmarwen het volgende:
De Lawn of the Dead quest was leuk! Singing Sunflower ftw!!
Is dat Peacebloom vs Ghouls?
Ik ben volgens mij tot de derde quest gekomen, toen had ik het geduld er niet meer voor.
Misschien eens terug gaan na Cata.
pi_89463662
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:54 schreef Silmarwen het volgende:
De Lawn of the Dead quest was leuk! Singing Sunflower ftw!!
Echt geweldig is dat he :D Die endless mode zit er nog niet in. Dat is zo verdomd klote! ;(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_89463689
Bijna 5k *O* Begon minder dan een maand terug weer met WoW met 3k en heb intussen ook Jeeves gebouwt mbv de AH (2k). En alleen de pre-cata q's gedaan op mijn main *O*
  vrijdag 3 december 2010 @ 09:48:16 #289
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89465095
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Is dat Peacebloom vs Ghouls?
Ik ben volgens mij tot de derde quest gekomen, toen had ik het geduld er niet meer voor.
Misschien eens terug gaan na Cata.
Yep, het is gewoon een mini trategie spelletje echt zo leuk. :D en als je het door hebt ook best makkelijk!
pi_89465330
Eindelijk Deathwing gisteren gezien!

Op mijn alt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89465365
Gisteravond een guild meeting gehad voor Cata. Guild leader gaat naar de horde om daar een zusterguild op te zetten en daar hardcore te gaan raiden. In de tussentijd wil hij 4 nieuwe officers (hij neemt alle 4 mee naar de horde) op alliance hebben en die aansturen. Gaat natuurlijk nooit lukken.

Maar ik merk ook dat zonder die guild veranderingen ik een beetje WoW moe ben geworden, misschien dat het met Cata weer terug komt en anders ach, dat is ook niet erg. Ga ik iets anders zoeken om te doen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_89465499
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:58 schreef Sjiznit het volgende:
Gisteravond een guild meeting gehad voor Cata. Guild leader gaat naar de horde om daar een zusterguild op te zetten en daar hardcore te gaan raiden. In de tussentijd wil hij 4 nieuwe officers (hij neemt alle 4 mee naar de horde) op alliance hebben en die aansturen. Gaat natuurlijk nooit lukken.

Maar ik merk ook dat zonder die guild veranderingen ik een beetje WoW moe ben geworden, misschien dat het met Cata weer terug komt en anders ach, dat is ook niet erg. Ga ik iets anders zoeken om te doen.
Guilddrama 8-) Hij gaat dus eigenlijk 2 guilds proberen te besturen, 1 horde en 1 alliance. En dan alle 4 de ervaren officers meenemen :') Dat wordt he-le-maal niks. Zoek maar alvast wat anders. Of niks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:04:49 #293
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_89465546
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:30 schreef Stranger het volgende:
Ik heb een digitale versie van cataclysm gepreordered bij battle.net

In het mailtje staat:

[..]

Zou dit een standaard mailtje zijn, moet ik gaan uitzoeken wanneer Pacific time is of kan ik er van uit gaan dat ze 12:01 CET bedoelen?
Ik heb ook geen idee, waarschijnlijk kunnen wij dan om 22.00 uur al spelen!!
Was bij wotlk ook zo
pi_89465998
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk Deathwing gisteren gezien!

Op mijn alt.
Je bent de eerste die ik dat zie posten! Gz :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2010 @ 10:20:37 #295
159966 lifeblind
pi_89466033
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je bent de eerste die ik dat zie posten! Gz :D
Een guildie van ons had een paar dagen geleden de achievement gehaald, da's de eerste bij ons op de server van wie ik 't weet :')
pi_89466129
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

Je bent de eerste die ik dat zie posten! Gz :D
Ja maar op mijn alt :'(

Lucht werd helemaal rood en daarna zag je Deathwing over je heen zweven en....vuur uitblazen. En dat was het dan wel. Daarna lag ik dood in een enorme vuurzee. Probeerde mijn main nog te loggen, maar hij was hem alweer gevlogen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89466186
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja maar op mijn alt :'(

Lucht werd helemaal rood en daarna zag je Deathwing over je heen zweven en....vuur uitblazen. En dat was het dan wel. Daarna lag ik dood in een enorme vuurzee. Probeerde mijn main nog te loggen, maar hij was hem alweer gevlogen.
Da's wel zuur idd, op je alt.
Maar blijkbaar is het toch een aardig zeldzaam fenomeen!
= Geen achiev voor mij want ik heb nog nóóit iets gezien/geloot waar je geluk voor nodig hebt :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89466250
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

Da's wel zuur idd, op je alt.
Maar blijkbaar is het toch een aardig zeldzaam fenomeen!
= Geen achiev voor mij want ik heb nog nóóit iets gezien/geloot waar je geluk voor nodig hebt :')
Ik ken nog 2 anderen die hem hebben gezien :7 Eén was samen met mij toen het gebeurde en één had hem ergens vorige week gezien. Dat is het eigenlijk wel. Mijn vriend is constant de nieuwe quests aan het doen en die heeft hem ook nog niet gezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89466324
Zo, en toen had ik opeens de hele week geen wow meer gespeeld :{
Toch nog maar proberen mijn warrior richting 80 te schoppen pre-Cata. Nog 4 dagen... en 8 levels :')
pi_89466975
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:32 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, en toen had ik opeens de hele week geen wow meer gespeeld :{
Toch nog maar proberen mijn warrior richting 80 te schoppen pre-Cata. Nog 4 dagen... en 8 levels :')
Ja, maar het levelen gaat nu wel sneller in Northrend *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:53:59 #301
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_89466999
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:32 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, en toen had ik opeens de hele week geen wow meer gespeeld :{
Toch nog maar proberen mijn warrior richting 80 te schoppen pre-Cata. Nog 4 dagen... en 8 levels :')
dit weekend is er weer een BG weekend. Die BG doen...constant.

Zeker 30/40% per gewonnen BG dus gaat redelijk vlot :)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')