Alleen de raiders van Contingency zijn naar Ad Elysium gegaan, casuals niet welkomquote:Op woensdag 1 december 2010 19:15 schreef Zokunen het volgende:
Isa wat was je naam ook alweer in wow? Je BF net gewhispered maar die doet het niet meer
Zal wel denken wat een weirdo, maar na /idle wou ik weer een beetje kijken, maar wist je ingame naam niet meer(omdat contingency nu wel heel erg dood lijkt te gaan)
Ik ben in eerste instantie van plan 1 dungeon te gaan ontdekken als dat dus nodig is dus daar zal weinig random aan zijn dan...quote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef ufopiloot het volgende:
Geloof me, je wilt echt niet levelen met de RANDOM dungeon finder in Cataclysm
Ik bedoel dat levelen in dungeons met de dungeon tool totaal nutteloos is omdat je alleen maar loopt te wipen op trash.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef Sarg het volgende:
[..]
Ik ben in eerste instantie van plan 1 dungeon te gaan ontdekken als dat dus nodig is dus daar zal weinig random aan zijn dan...
12 gig maar? Mijn folder is 30 gigquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef Woodsman het volgende:
12 gig voor een trial, this better be good!!
Shh, hij moet de patches nog.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
12 gig maar? Mijn folder is 30 gig
Nou, het gaat om de speed, niet zozeer om het feit dat het Heirlooms zijn, dat is alleen zodat ik niet steeds wapens hoef te wisselen. Moet je een hele snelle off-hand hebben (2.4 is niet echt snel) en een trage main hand (2.8) of maakt dat geen ruk uit?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef hans1988 het volgende:
Ik doe op mijn warrior niet aan heirlooms, zou het niet weten
Even FoS 6th Anniversary maar gedaan op m'n DK, kwam ik deze weer tegenquote:#showtooltip Army of the Dead
/cast Army of the Dead
/script PlaySoundFile("Sound\\Creature\\HeadlessHorseman\\Horseman_Special_01.wav")
/s Soldiers arise, stand and fight! Bring victory at last to this fallen knight!
quote:#showtooltip Avenging Wrath
/cast Avenging Wrath
/script PlaySoundFile("Sound\\Creature\\MaidenOfVirtue\\MaidenDies01.wav")
/s Death comes. Will your conscience be clear?
Denk dat die langzame je wat hogere crits geeft. Dual-wield zou het beste zijn voor lvlen, ma daar vind ik persoonlijk geen ruk aanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou, het gaat om de speed, niet zozeer om het feit dat het Heirlooms zijn, dat is alleen zodat ik niet steeds wapens hoef te wisselen. Moet je een hele snelle off-hand hebben (2.4 is niet echt snel) en een trage main hand (2.8) of maakt dat geen ruk uit?
En wat is sowieso beter voor levelen, dual-wield of two-hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |